Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

1

 · Összes tag

5234


Utolsó 5 Tagunk
 01:Nov 15, 2018LaciNS
 02:Nov 10, 2018David
 03:Nov 11, 2018rugalmas
 04:Nov 06, 2018ilgi
 05:Nov 06, 2018stehlgabor

Látogatók

 Vendégek (100%)

19

 01: 66.249.65.XXX  02: 66.249.65.XXX  03: 216.244.66.XXX  04: 54.159.44.XX  05: 5.196.87.XX  06: 151.80.39.XX  07: 151.80.39.XXX  08: 87.97.113.XX  09: 151.80.39.XXX  10: 54.36.150.XXX  11: 66.249.65.XXX  12: 185.220.102.X  13: 185.244.216.XX  14: 138.36.95.XXX  15: 181.177.116.XXX  16: 5.196.87.XX  17: 5.196.87.XX  18: 5.196.87.XX  19: 178.48.201.XX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

19


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

4185

 · Tegnap

8746

 · Összesen ·
71869133

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

673

 · Naponta

15,111

 · Havonta

460,700

 · Évente

5,528,395


Szerver idő
 · idő

15:26:28

 · Dátum

16/11/18

 · Időzóna

GMT + 1


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Szervókormány, szervóolaj
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Szervókormány, szervóolaj
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1494
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2013. Június 29. Szombat, 15:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Esetleg torony csapágy?
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 381

HozzászólásElküldve: 2013. Június 29. Szombat, 15:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

..
_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP


Legutóbb pda szerkesztette (2013. Július 28. Vasárnap, 21:16), összesen 1 alkalommal
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2013. Július 1. Hétfő, 5:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Az történt tegnap, hogy kb 70-es tempóról satuféket kellett nyomnom egészen nulláig. Amikor újra elindultunk, a kormányt balra tekerve fura hangot hallottam, majd a kormány szervo meg is szűnt létezni. Hihetetlenül nehéz volt tekerni a kormányt. Félreálltam, leállítottam a motort, majd pár perc múlva újraindítottam, de a hiba továbbra is fennállt, sőt utána még 80 km-t utaztunk és nem javult a helyzet.

Kb. 2-2,5 órát állt az autó, amikor újraindultunk és láss csodát, mint ha mi sem történt volna, a kormány szervo tökéletesen működött és azóta is működik.

Ez mitől van? Mi történhetett?
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2013. Július 1. Hétfő, 17:40    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zzoltan73 írta:
Sziasztok!

Az történt tegnap, hogy kb 70-es tempóról satuféket kellett nyomnom egészen nulláig. Amikor újra elindultunk, a kormányt balra tekerve fura hangot hallottam, majd a kormány szervo meg is szűnt létezni. Hihetetlenül nehéz volt tekerni a kormányt. Félreálltam, leállítottam a motort, majd pár perc múlva újraindítottam, de a hiba továbbra is fennállt, sőt utána még 80 km-t utaztunk és nem javult a helyzet.

Kb. 2-2,5 órát állt az autó, amikor újraindultunk és láss csodát, mint ha mi sem történt volna, a kormány szervo tökéletesen működött és azóta is működik.

Ez mitől van? Mi történhetett?


Valószínűleg annyi történt, hogy kevés az olaj a tartályban. Erős féknél "elfolyt" az olajod és levegős lett a rendszer. Hirtelen jobb nem jut az eszembe.

Szóval én egy szintellenőrzéssel kezdeném.
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2013. Július 1. Hétfő, 20:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:


Valószínűleg annyi történt, hogy kevés az olaj a tartályban. Erős féknél "elfolyt" az olajod és levegős lett a rendszer. Hirtelen jobb nem jut az eszembe.

Szóval én egy szintellenőrzéssel kezdeném.


Köszi az ötletet, de nagyon amatőr vagyok még Citroenben. A szervo olaj tartálya az a fekete, ami szembeállva az autóval bal oldalt hátul van és egy kormány van rajta? Mosoly Ha ez az, akkor hogyan tudok szintet nézni, ha nem átlátszó a tartály?
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1014
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2013. Július 1. Hétfő, 20:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A kupakját óramutató járásával ellentétes irányban kitekered, s a kupakban belül benne a szintjelző (legalább is nekem így van)... Kacsint?
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1494
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2013. Július 1. Hétfő, 21:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
zzoltan73 írta:
Sziasztok!

Az történt tegnap, hogy kb 70-es tempóról satuféket kellett nyomnom egészen nulláig. Amikor újra elindultunk, a kormányt balra tekerve fura hangot hallottam, majd a kormány szervo meg is szűnt létezni. Hihetetlenül nehéz volt tekerni a kormányt. Félreálltam, leállítottam a motort, majd pár perc múlva újraindítottam, de a hiba továbbra is fennállt, sőt utána még 80 km-t utaztunk és nem javult a helyzet.

Kb. 2-2,5 órát állt az autó, amikor újraindultunk és láss csodát, mint ha mi sem történt volna, a kormány szervo tökéletesen működött és azóta is működik.

Ez mitől van? Mi történhetett?


Valószínűleg annyi történt, hogy kevés az olaj a tartályban. Erős féknél "elfolyt" az olajod és levegős lett a rendszer. Hirtelen jobb nem jut az eszembe.

Szóval én egy szintellenőrzéssel kezdeném.


K?rd K?rd A fékolaj és a kormányszervó olaj nincs összefüggésben Felki?lt
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2013. Július 1. Hétfő, 21:40    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

jancsi írta:
A kupakját óramutató járásával ellentétes irányban kitekered, s a kupakban belül benne a szintjelző (legalább is nekem így van)... Kacsint?

Jah, így már más. Mosoly A Mazdám ablakmosó tartálya is így működik. Mosoly Köszi! Mosoly
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2013. Július 1. Hétfő, 21:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pedro0000 írta:



K?rd K?rd A fékolaj és a kormányszervó olaj nincs összefüggésben Felki?lt


Gondolom a szervo olaj tartályban alacsony a szint és a hirtelen fékezéstől az löttyenhetett úgy, hogy levegős lett. Vagy ez nagy hülyeség és erőltetett? Mosoly Nagyon boldog
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1494
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2013. Július 2. Kedd, 3:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zzoltan73 írta:
Pedro0000 írta:



K?rd K?rd A fékolaj és a kormányszervó olaj nincs összefüggésben Felki?lt


Gondolom a szervo olaj tartályban alacsony a szint és a hirtelen fékezéstől az löttyenhetett úgy, hogy levegős lett. Vagy ez nagy hülyeség és erőltetett? Mosoly Nagyon boldog


Upsz, erre nem gondoltam.
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2013. Július 3. Szerda, 10:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ellenőriztem a szervo olajszintet. A maximum felett van 3 mm-el, vagyis nem az váltotta ki a tünetet, hogy alacsony lett volna a folyadékszint.
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
psz
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jul 03, 2011
Hozzászólások: 153

HozzászólásElküldve: 2013. Július 31. Szerda, 18:40    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A mai napon hazaféle akartam indulni, amikor észrevettem, hogy nincs szervó. Szerencsére csak kb. 1,5 km-t kellett mennem. Aztán olvasgattam itt a fórumot. És gondoltam megnézem a szervo olajat. A garázsban lecsavartam a kupakot, de az nem ért bele az olajba. Kitolattam, hogy jobban megnézzem kicsit több fénynél, hogy mi lehet a helyzet. Akkor láttam, hogy a kocsi alá már folyt olaj bőven. És ahova megálltam, oda is folyt még (lehet, hogy amikor levettem a kupakot levegőt kapott és jobban megindult).
Kiváncsiságból elmentem oda, ahol reggel hattól este hatig parkoltam, de ott nem folyt az olaj, de láttam viszonylag friss cseppeket, ezek akkor keletkeztek, amikor elindítottam a kocsit, és kitolattam.
És mindenhol egyértelműen a kocsi jobb eleje alatt van az olaj, pontosan a tartály alatt.
Mi lehet a gond? Ha szerencsém van akkor csak egy gumicső? Vagy egy szimering? Ott van valahol a környéken a szervószivattyú is?
Felhívtam a szerelőt, ő látatlanban azt mondta, hogy kormánymű felújítás, de mondtam neki, hogy a kormány a környékén sincs az olajfolyásnak.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1494
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2013. Augusztus 1. Csütörtök, 3:34    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

psz írta:
A mai napon hazaféle akartam indulni, amikor észrevettem, hogy nincs szervó. Szerencsére csak kb. 1,5 km-t kellett mennem. Aztán olvasgattam itt a fórumot. És gondoltam megnézem a szervo olajat. A garázsban lecsavartam a kupakot, de az nem ért bele az olajba. Kitolattam, hogy jobban megnézzem kicsit több fénynél, hogy mi lehet a helyzet. Akkor láttam, hogy a kocsi alá már folyt olaj bőven. És ahova megálltam, oda is folyt még (lehet, hogy amikor levettem a kupakot levegőt kapott és jobban megindult).
Kiváncsiságból elmentem oda, ahol reggel hattól este hatig parkoltam, de ott nem folyt az olaj, de láttam viszonylag friss cseppeket, ezek akkor keletkeztek, amikor elindítottam a kocsit, és kitolattam.
És mindenhol egyértelműen a kocsi jobb eleje alatt van az olaj, pontosan a tartály alatt.
Mi lehet a gond? Ha szerencsém van akkor csak egy gumicső? Vagy egy szimering? Ott van valahol a környéken a szervószivattyú is?
Felhívtam a szerelőt, ő látatlanban azt mondta, hogy kormánymű felújítás, de mondtam neki, hogy a kormány a környékén sincs az olajfolyásnak.


Lehet, hogy csak szervocső
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
psz
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jul 03, 2011
Hozzászólások: 153

HozzászólásElküldve: 2013. Augusztus 1. Csütörtök, 17:35    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pedro0000 írta:
psz írta:
A mai napon hazaféle akartam indulni, amikor észrevettem, hogy nincs szervó. Szerencsére csak kb. 1,5 km-t kellett mennem. Aztán olvasgattam itt a fórumot. És gondoltam megnézem a szervo olajat. A garázsban lecsavartam a kupakot, de az nem ért bele az olajba. Kitolattam, hogy jobban megnézzem kicsit több fénynél, hogy mi lehet a helyzet. Akkor láttam, hogy a kocsi alá már folyt olaj bőven. És ahova megálltam, oda is folyt még (lehet, hogy amikor levettem a kupakot levegőt kapott és jobban megindult).
Kiváncsiságból elmentem oda, ahol reggel hattól este hatig parkoltam, de ott nem folyt az olaj, de láttam viszonylag friss cseppeket, ezek akkor keletkeztek, amikor elindítottam a kocsit, és kitolattam.
És mindenhol egyértelműen a kocsi jobb eleje alatt van az olaj, pontosan a tartály alatt.
Mi lehet a gond? Ha szerencsém van akkor csak egy gumicső? Vagy egy szimering? Ott van valahol a környéken a szervószivattyú is?
Felhívtam a szerelőt, ő látatlanban azt mondta, hogy kormánymű felújítás, de mondtam neki, hogy a kormány a környékén sincs az olajfolyásnak.


Lehet, hogy csak szervocső


Bízom benn én is, hogy valami "apróság", magyarul nem túldrága alkatrész lesz a hibás. Nem hiányozna egy több tízezres javítás, éppen elég most a múlt heti 45 ezres gyorshajtásom Szomor?
Egyébként közben az is eszembe jutott, hogy 2 hete cserélték ki a klímhűtőmet, az sincs túl messze a szervo olaj tartálytól, lehet, hogy munka közben megmozgatták valamelyik csövet, és eddig bírta.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Somi1
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 20, 2013
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

HozzászólásElküldve: 2013. Augusztus 2. Péntek, 15:33    Hozzászólás témája: cincogás Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Tegnap induláskor elkezdett cincogni a szervómotor cin cin cin gázadásra se lett gyorsab egyenletesen cincog aztán ahogy gyorsulok egy idő után elhalgat de ahogy leveszem a gázról a lábam és a kuplungot benyomom a hang ismét megszólal!! Kérdés csapágy vagy egyéb más olaj szelep????
_________________
2003. 11. 1.8i exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
psz
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jul 03, 2011
Hozzászólások: 153

HozzászólásElküldve: 2013. Augusztus 7. Szerda, 23:12    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

psz írta:
Pedro0000 írta:
psz írta:
A mai napon hazaféle akartam indulni, amikor észrevettem, hogy nincs szervó. Szerencsére csak kb. 1,5 km-t kellett mennem. Aztán olvasgattam itt a fórumot. És gondoltam megnézem a szervo olajat. A garázsban lecsavartam a kupakot, de az nem ért bele az olajba. Kitolattam, hogy jobban megnézzem kicsit több fénynél, hogy mi lehet a helyzet. Akkor láttam, hogy a kocsi alá már folyt olaj bőven. És ahova megálltam, oda is folyt még (lehet, hogy amikor levettem a kupakot levegőt kapott és jobban megindult).
Kiváncsiságból elmentem oda, ahol reggel hattól este hatig parkoltam, de ott nem folyt az olaj, de láttam viszonylag friss cseppeket, ezek akkor keletkeztek, amikor elindítottam a kocsit, és kitolattam.
És mindenhol egyértelműen a kocsi jobb eleje alatt van az olaj, pontosan a tartály alatt.
Mi lehet a gond? Ha szerencsém van akkor csak egy gumicső? Vagy egy szimering? Ott van valahol a környéken a szervószivattyú is?
Felhívtam a szerelőt, ő látatlanban azt mondta, hogy kormánymű felújítás, de mondtam neki, hogy a kormány a környékén sincs az olajfolyásnak.


Lehet, hogy csak szervocső


Bízom benn én is, hogy valami "apróság", magyarul nem túldrága alkatrész lesz a hibás. Nem hiányozna egy több tízezres javítás, éppen elég most a múlt heti 45 ezres gyorshajtásom Szomor?
Egyébként közben az is eszembe jutott, hogy 2 hete cserélték ki a klímhűtőmet, az sincs túl messze a szervo olaj tartálytól, lehet, hogy munka közben megmozgatták valamelyik csövet, és eddig bírta.


Nem úsztam meg Szomor? Szervószivattyú a ludas, csere lesz, 50 ezer Ft.
Felújítás lett volna 40 ezer, inkább az újat választottam 50 ezerért.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
psz
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jul 03, 2011
Hozzászólások: 153

HozzászólásElküldve: 2013. Augusztus 7. Szerda, 23:15    Hozzászólás témája: Re: cincogás Hozzászólás az előzmény idézésével

Somi1 írta:
Sziasztok!
Tegnap induláskor elkezdett cincogni a szervómotor cin cin cin gázadásra se lett gyorsab egyenletesen cincog aztán ahogy gyorsulok egy idő után elhalgat de ahogy leveszem a gázról a lábam és a kuplungot benyomom a hang ismét megszólal!! Kérdés csapágy vagy egyéb más olaj szelep????


Nem ijesztgetni akarlak, de nekem is volt ilyen egy ideje. Csak én nem tudtam, hogy mi az, annyira nem értek hozzá. Azt hittem valamelyik szíj "cincog". Ma kérdezte a szerelő, hogy hallottam-e ilyen hangokat? Mert az a szervószivattyúból(tól) jött.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pepe0419
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 02, 2012
Hozzászólások: 217
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

HozzászólásElküldve: 2013. Augusztus 8. Csütörtök, 7:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

psz írta:
Nem úsztam meg Szomor? Szervószivattyú a ludas, csere lesz, 50 ezer Ft.
Felújítás lett volna 40 ezer, inkább az újat választottam 50 ezerért.

Az 50eFtos is felújított, szerintem. Újonnan 100e felett van. Érdekes, hogy nekem a felújítottra csere után csinál ritkán ilyen cincogást, én is azt hittem, hogy szíj. Lehet, hogy rossz a felújított is. Szomor?
_________________
Szahara ezüst metál, 1,6i 8V Elit, 2003/6, 211.000 km
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Somi1
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 20, 2013
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

HozzászólásElküldve: 2013. Augusztus 8. Csütörtök, 15:49    Hozzászólás témája: Re: cincogás Hozzászólás az előzmény idézésével

psz írta:
Somi1 írta:
Sziasztok!
Tegnap induláskor elkezdett cincogni a szervómotor cin cin cin gázadásra se lett gyorsab egyenletesen cincog aztán ahogy gyorsulok egy idő után elhalgat de ahogy leveszem a gázról a lábam és a kuplungot benyomom a hang ismét megszólal!! Kérdés csapágy vagy egyéb más olaj szelep????


Nem ijesztgetni akarlak, de nekem is volt ilyen egy ideje. Csak én nem tudtam, hogy mi az, annyira nem értek hozzá. Azt hittem valamelyik szíj "cincog". Ma kérdezte a szerelő, hogy hallottam-e ilyen hangokat? Mert az a szervószivattyúból(tól) jött.


Ma voltam a szerelőnél persze egy hangja se volt ott hallgattuk nézegettük vártun de semmi Nagyon boldog !!!! Majd jövöhéten megyek vissza és akkor este otthagyom reggel meg megnézi hátha akkor csinálja!! Úgy is van más gondom is inditás után nem mindig tudok elindulni mert mindig le akar fulladni de ezt is csak hidegen csinálja!!! De ha hagyom kicsit járni akkor elindul!!! Lelke van mint egy NŐnek törödni kell vele Nagyon boldog Nagyon boldog Nagyon boldog
_________________
2003. 11. 1.8i exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
psz
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jul 03, 2011
Hozzászólások: 153

HozzászólásElküldve: 2013. Augusztus 9. Péntek, 21:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

pepe0419 írta:
psz írta:
Nem úsztam meg Szomor? Szervószivattyú a ludas, csere lesz, 50 ezer Ft.
Felújítás lett volna 40 ezer, inkább az újat választottam 50 ezerért.

Az 50eFtos is felújított, szerintem. Újonnan 100e felett van. Érdekes, hogy nekem a felújítottra csere után csinál ritkán ilyen cincogást, én is azt hittem, hogy szíj. Lehet, hogy rossz a felújított is. Szomor?


Nem tudom, hogy van ez, de a rendes boltok oldalain is 48-65 ezer közötti árakat írtak erre az alkatrészre. DSP525 vagy DSP526 a cikkszám. Igazából nem tudom mi a különbség, alvázszám függő, hogy melyik kell bele.

Szóval ma belarakta a szerelő, plusz az olaj, plusz egy bordásszíj, ez volt 55. Ezen kívül féktárcsák és betétek, ez 23. Cserélt még olajat, olajszűrőt, légszűrőt. Munkadíj 10 ezer. Úgyhogy otthagytam 88 ezret. Az olajat és a szűrőket én vittem, ha azt id hozzáadom, akkor majdnem kerek 100 ezer.
De remélem ezek után holnap nyugodtan indulhatok nyaralni Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Somi1
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 20, 2013
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

HozzászólásElküldve: 2013. Augusztus 29. Csütörtök, 15:06    Hozzászólás témája: Re: cincogás Hozzászólás az előzmény idézésével

Somi1 írta:
psz írta:
Somi1 írta:
Sziasztok!
Tegnap induláskor elkezdett cincogni a szervómotor cin cin cin gázadásra se lett gyorsab egyenletesen cincog aztán ahogy gyorsulok egy idő után elhalgat de ahogy leveszem a gázról a lábam és a kuplungot benyomom a hang ismét megszólal!! Kérdés csapágy vagy egyéb más olaj szelep????


Nem ijesztgetni akarlak, de nekem is volt ilyen egy ideje. Csak én nem tudtam, hogy mi az, annyira nem értek hozzá. Azt hittem valamelyik szíj "cincog". Ma kérdezte a szerelő, hogy hallottam-e ilyen hangokat? Mert az a szervószivattyúból(tól) jött.


Ma voltam a szerelőnél persze egy hangja se volt ott hallgattuk nézegettük vártun de semmi Nagyon boldog !!!! Majd jövöhéten megyek vissza és akkor este otthagyom reggel meg megnézi hátha akkor csinálja!! Úgy is van más gondom is inditás után nem mindig tudok elindulni mert mindig le akar fulladni de ezt is csak hidegen csinálja!!! De ha hagyom kicsit járni akkor elindul!!! Lelke van mint egy NŐnek törödni kell vele Nagyon boldog Nagyon boldog Nagyon boldog
Hál isten nincs semmi gond a szervóval Mosoly Mosoly vezérműszíj csere után a szerelő nem megfelelően rakta vissza a vezérműszíj fedelet és szépen lassan elkezdett hozzáérni igazitás után minden ok Mosoly Mosoly Mosoly de egy kis futómű szerelést nem úszok meg!!!
_________________
2003. 11. 1.8i exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
benicilin
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 20, 2013
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: 2014. Február 16. Vasárnap, 12:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Valaki tud segíteni kormánymű összeszerelésben? Egy 2002-es 1.6 benzines xsarám van és a problémám a következő. Cserélnem kellett az axiális csuklókat, így leszedtem a porsapkákat a kormányműről. A bal oldalit vissza is tudtam rakni volt bilincse. A jobb oldali gumi porsapka pedig valahogy be volt préselve (gyárilag gondolom). Vettem egy újat persze, de kérdés hogy tudom a helyére rakni rendesen, mert semmi bilincs nincs hozzá? A segítségeket előre köszönöm!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Kulos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Nov 23, 2007
Hozzászólások: 1178
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

HozzászólásElküldve: 2014. Február 16. Vasárnap, 15:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

benicilin írta:
Sziasztok!..... de kérdés hogy tudom a helyére rakni rendesen, mert semmi bilincs nincs hozzá? A segítségeket előre köszönöm!


Gyorskötöző szalaggal tudod megrögzíteni, ha nincs bilincsed Felki?lt Kacsint?
_________________
Xsara pic 1.6i Tiziano vörös (ördögöcske)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
benicilin
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 20, 2013
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: 2014. Február 16. Vasárnap, 19:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Teljesen jogos, de nem úgy tervezték hogy bilinccsel vagy gyorskötözővel van odarögzítve. A fém mellett volt a gumi elég masszívan. Több kormányművön is úgy volt, de nehezen tudtam leszedni. Nincs ráhúzva, többek között, hogy a gumiba van egy fém gyűrű is.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
lucky
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 30, 2012
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Harkány

HozzászólásElküldve: 2015. Április 25. Szombat, 11:06    Hozzászólás témája: Szervó szivattyú Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Van valakinek abba tapasztalata, hogy a szervószivatyú el kezdet visítani.
Mindenképpen cserélni kell vagy ha netán az olaj lehet öreg?
Tud valakit aki olcsón újít fel ilyeneket
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Clipi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 11, 2014
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Pécs

HozzászólásElküldve: 2015. December 31. Csütörtök, 11:16    Hozzászólás témája: Kormánymű mechanikai hiba Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok !

Végigolvastam mint a 3 oldalt de az én problémám "sajnos" nem merült fel senkinél.

Alaphelyzetben vásárlás óta csöpög a szervóólajam, de nem foglalkoztam vele mert kb 1 év alatt eszi meg a komplett tartályt és a kormánymű csatlakozójától jön vagy feljebb a szervócsőről...

DE

Tegnap jelentkezett a kocsimra vevő, elmondtam neki az utolsó hibáig mindent korrektül még a csöpögést is. Elvittük szerelőhöz ahol minden engem igazolt kivéve 1 hibát.

KOTYOG MECHANIKUSAN A KORMÁNYMŰVEM. Cseréltem baromi sok mindent az elejében pont a kotyogás miatt de erre nem gondoltam.

Szerelő azt mondta hogy kormánymű FELÚJÍTÁS VAGY CSERE HASZNÁLTRA de utóbbit nem javasolja. Annyit hozzátett (autóklubbos műhely), hogy tudomása szerint citroen/peugeot -nál nem lehet egyszerüen felújítani mint pl németeknél ahol valami kis kikopott műanyag tartót kell cserélni egy rugalmasabb utángyártott anyagra és megszűnik a kotyogás, hanem itt sajna komplett javítás szakszervízben garancia+igazoló papírral vagy mivel.

Most épp gondolkodó helyzetben vagyunk mindketten a vevővel.

ő alkudna 550-ről 500 ra és vinné én meg kötöm az ebet a karóhoz mert így is baromi sokba van, de személy szerint bontottat vennék bele a pesti citroen bontóból.

Ti mit választanátok ? FELÚJÍTÁS vagy BONTOTT ?
Adjam el így olcsóbban vagy tartsam meg és költsek rá egy valag pénzt ?

ui.: a mechanikus hiba egy előző gazdánál levő árokba csúszásból eredhet... nem lett nagy baja látszólag, de a balos gumi kidurrant ami arra utal hogy azért kaphatott... A kasztnin nincsenek huzatópad nyomok és ment el semmi. csak a lökős és sárvédő sérült annó...

Köszi mindenkienk az építő / leépítő Mosoly jellegű kritikát...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Krobi
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 24, 2007
Hozzászólások: 115
Tartózkodási hely: Csongrád megye Mindszent

HozzászólásElküldve: 2016. Január 1. Péntek, 22:38    Hozzászólás témája: Re: Kormánymű mechanikai hiba Hozzászólás az előzmény idézésével

Clipi írta:
Sziasztok !

Végigolvastam mint a 3 oldalt de az én problémám "sajnos" nem merült fel senkinél.

Alaphelyzetben vásárlás óta csöpög a szervóólajam, de nem foglalkoztam vele mert kb 1 év alatt eszi meg a komplett tartályt és a kormánymű csatlakozójától jön vagy feljebb a szervócsőről...

DE

Tegnap jelentkezett a kocsimra vevő, elmondtam neki az utolsó hibáig mindent korrektül még a csöpögést is. Elvittük szerelőhöz ahol minden engem igazolt kivéve 1 hibát.

KOTYOG MECHANIKUSAN A KORMÁNYMŰVEM. Cseréltem baromi sok mindent az elejében pont a kotyogás miatt de erre nem gondoltam.

Szerelő azt mondta hogy kormánymű FELÚJÍTÁS VAGY CSERE HASZNÁLTRA de utóbbit nem javasolja. Annyit hozzátett (autóklubbos műhely), hogy tudomása szerint citroen/peugeot -nál nem lehet egyszerüen felújítani mint pl németeknél ahol valami kis kikopott műanyag tartót kell cserélni egy rugalmasabb utángyártott anyagra és megszűnik a kotyogás, hanem itt sajna komplett javítás szakszervízben garancia+igazoló papírral vagy mivel.

Most épp gondolkodó helyzetben vagyunk mindketten a vevővel.

ő alkudna 550-ről 500 ra és vinné én meg kötöm az ebet a karóhoz mert így is baromi sokba van, de személy szerint bontottat vennék bele a pesti citroen bontóból.

Ti mit választanátok ? FELÚJÍTÁS vagy BONTOTT ?
Adjam el így olcsóbban vagy tartsam meg és költsek rá egy valag pénzt ?

ui.: a mechanikus hiba egy előző gazdánál levő árokba csúszásból eredhet... nem lett nagy baja látszólag, de a balos gumi kidurrant ami arra utal hogy azért kaphatott... A kasztnin nincsenek huzatópad nyomok és ment el semmi. csak a lökős és sárvédő sérült annó...

Köszi mindenkienk az építő / leépítő Mosoly jellegű kritikát...



Vegyél bele bontottat,és szereltesd be.Aztán add az autóval oda a rossz kormányművet,ha kéri az ember.Ha szeretné felújíttatni,akkor majd megteheti.A bontott kormánymű 10-15E. körül már elérhető.Ha meg a vevő visszalép a vételtől,mert van az autónak hibája,amit még ki is javíttatsz rajta,akkor nem kell komolyan venni. Kösd csak nyugodtan az ebet a karóhoz Kacsint?
_________________
Ez már a negyedik Mosoly 1.6 8V
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Clipi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 11, 2014
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Pécs

HozzászólásElküldve: 2016. Január 2. Szombat, 10:15    Hozzászólás témája: Re: Kormánymű mechanikai hiba Hozzászólás az előzmény idézésével

Krobi írta:

Vegyél bele bontottat,és szereltesd be.Aztán add az autóval oda a rossz kormányművet,ha kéri az ember.Ha szeretné felújíttatni,akkor majd megteheti.A bontott kormánymű 10-15E. körül már elérhető.Ha meg a vevő visszalép a vételtől,mert van az autónak hibája,amit még ki is javíttatsz rajta,akkor nem kell komolyan venni. Kösd csak nyugodtan az ebet a karóhoz Kacsint?


Egyenlőre abba maradtunk hogy 530 és megoldja magának vagy marad nálam és vagy bontott vagy a saját jól felszerelt gépműhelyünkben megcsinálja nekem Faterom. Eddig nem emlitette hogy csinált már SX4-hez én meg nem erőltettem mert így is sokat melózik....

4 én nyit a Bontó akkor tudok konkrétumot de én 40 re számítottam... Ha olcsóbb az csak jó...

A vevőnek nagyon kellene a kocsi mert egyébként egybe van...
Én meg úgy vagyok vele ha nem viszi el akkor max másra költöm a cserére szánt pénzt...

---------------

Esetleg robbantott ábra vagy metszet rajz valakinek ? Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Krobi
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 24, 2007
Hozzászólások: 115
Tartózkodási hely: Csongrád megye Mindszent

HozzászólásElküldve: 2016. Január 2. Szombat, 16:21    Hozzászólás témája: Re: Kormánymű mechanikai hiba Hozzászólás az előzmény idézésével

Egyenlőre abba maradtunk hogy 530 és megoldja magának



Szerintem ez így korrekt Mosoly Ugyanott vagy mintha vettél volna rá egy kormányművet,csak nem kell kínlódni a cserével.
_________________
Ez már a negyedik Mosoly 1.6 8V
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Clipi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 11, 2014
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Pécs

HozzászólásElküldve: 2016. Január 5. Kedd, 19:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hááát !

Sajna nem kötöttünk üzletet így megmarad a Tütü.

Megvennék, még hibásan is hisz körbenézve az árkategóriába az enyém a legjobb ezt tudtam de ők is igazolták.

VISZONT, nem találtam helyette megfelelőt még + pénz hozzárakásával sem. Így marad a kocsi és a hibái + a lomhasága...

Kormánymű csere lesz meg majd sorba a többi költséges rész...

Azért köszönöm mindenknek !
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Cumulus
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 09, 2016
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2016. Október 10. Hétfő, 22:33    Hozzászólás témája: Szervoszivattyú szivárgás. Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv !
Idén (2016) egy 2004-es Picasso tulajdonosa lettem. Az autót rendszeresen (évente ) hordták szervizbe, ennek ellenére nálam lassan de biztosan fogy a szervoolaj. Saját diagnózisom alapján az olaj az ékszíjtárcsa tengely-szivattyúháznál, vagyis a szimeringnél ereszt, már a generátorra is jutott belöle. Gondolom a szervizben "gondosan" töltögették utána évekig. Sajnos képet csatolni momentán nem tudok, az ékszíjtárcsa látszólag rá van sajtolva a tengelyre, semmi kontraanya. A tárcsán AUBECQ felirat látható szerintem gyárilag szerelve. Megnéztem egypár videót a szétszerelésről, de csak más gyártóktól volt látható. Ezen a tárcsán viszont semmi váll vagy kapaszkodó a lehúzáshoz.
Ha valakinek van konkrét tapasztalata a felújításról, hogyan lehet lehúzni az ékszíjtárcsát a szimering cseréhez, (egyáltalán le lehet -e szedni, vagy ez egy eldobható típus) és megosztaná , köszönettel venném.

Cumulus
_________________
1.6 8v 2004 ex.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
arpad666
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 04, 2017
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

HozzászólásElküldve: 2017. Július 25. Kedd, 17:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Új tagja vagyok a közösségnek, bár 2008-óta boldog tulajdonosa vagyok egy 05-ös 1.6 B picnek. Olyan kérdésem lenne, hogy valaki nem-e tud szervószivattyú javító készletet.

Üdv: Árpád
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1494
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2017. Július 26. Szerda, 5:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

arpad666 írta:
Sziasztok.

Új tagja vagyok a közösségnek, bár 2008-óta boldog tulajdonosa vagyok egy 05-ös 1.6 B picnek. Olyan kérdésem lenne, hogy valaki nem-e tud szervószivattyú javító készletet.

Üdv: Árpád


Sajnos, nincs ha jól tudom. Kinyomta a szimeringet?
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
arpad666
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 04, 2017
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

HozzászólásElküldve: 2017. Július 26. Szerda, 5:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sajnos megette.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1494
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2017. Július 26. Szerda, 9:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

arpad666 írta:
Sajnos megette.

Tudom miről beszélsz, még friss az élmény nekem is.
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
arpad666
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 04, 2017
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

HozzászólásElküldve: 2017. Július 26. Szerda, 10:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

360 000 után annyira nem bosszant.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1494
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2017. Július 26. Szerda, 17:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

arpad666 írta:
360 000 után annyira nem bosszant.


Ott engem sem bosszantana, de nekem 140000 mutatott a számláló.
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
vankot
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 01, 2016
Hozzászólások: 41

HozzászólásElküldve: 2017. Augusztus 7. Hétfő, 8:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Most volt kormánymű felújításom mert csúnyán kopogott és lógott is már.
A szakik jelezték hogy sokkal nehezebben jár a kormány mint kellene, szervószivattyú jó, ellenőrizték szervóolajat most kapott frisset. Nincs összehasonlítási alapom mert másik pikacsuban nem ültem, de kinek milyen könnyen jár a kormány? Renault Clióval hasonlítottam össze az egy álom ehhez képest szinte egy ujjal tekerhető. A szaki szerint a szöghajtás szorul valami négy kis csapágyas kütyü a kormányoszlopon. Van erről valakinek infója? Érdemes cserélnem? Mekkora összeg lehet ez? Most befújkálta valami spéci zsírsprayel de nincs változás Szomor?

Kiderült a neve: KORMÁNYKARDÁN
_________________
1.6 8V 2004.10
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
folt13
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 14, 2017
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2017. Szeptember 21. Csütörtök, 21:22    Hozzászólás témája: felújítás/bontott Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Kormánymű cserére szorult a munkatárs, bontott lett beszerelve, mert gyorsan kellett. Tud esetleg valaki ajánlani olyan műhelyt ahol a régit felújítanák? Állítólag nem szívesen vállalják.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Khapy
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 23, 2017
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2017. Október 4. Szerda, 19:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pedro0000 írta:
arpad666 írta:
360 000 után annyira nem bosszant.


Ott engem sem bosszantana, de nekem 140000 mutatott a számláló.


Csak érdekesség képen: nekem most kellett szervószivattyút felújítani, mert tönkrement. Km: 133.000. Még a gyári volt benne.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
arpad666
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 04, 2017
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

HozzászólásElküldve: 2018. Március 23. Péntek, 14:55    Hozzászólás témája: motorcsere Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Érdekelne, hogy valaki nem tud eladó 1,6 8 szelepes komplett motort?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3
3 / 3 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.29 másodperc