Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5332


Utolsó 5 Tagunk
 01:Jul 12, 2019savariano
 02:Jul 06, 2019EJoska
 03:Jul 04, 2019kovacsszandra345
 04:Jul 05, 2019orosziem
 05:Jul 07, 2019Zolika79

Látogatók

 Vendégek (100%)

7

 01: 216.244.66.XXX  02: 94.25.171.XXX  03: 78.131.91.XXX  04: 54.92.148.XXX  05: 31.184.238.XXX  06: 82.193.102.XXX  07: 178.151.245.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

7


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

4141

 · Tegnap

12243

 · Összesen ·
73533580

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

652

 · Naponta

14,359

 · Havonta

437,700

 · Évente

5,252,399


Szerver idő
 · idő

08:39:02

 · Dátum

17/07/19

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Engine temperature stop
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Engine temperature stop
Ugrás oldalra Előző  1, 2
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
R_win
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 26, 2015
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: 2016. Október 7. Péntek, 11:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Silverpica írta:
R_win írta:
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! 2001-es 1,6-os benzines, klima nélküli Picassom van, augusztusban nagy melegben araszolaskor írta ki először hogy engine temperature stop. Akkor a hengerfej jobb oldalán lévő hő gombát kicserélve megoldódott a probléma. Érdekes hogy a gombát kiszerelve nem jött hűtőfolyadékpedig a szint a kiegyenlítő tartályban meg volt. Egy későbbi ugyan ilyen esetnél leállítás beindítás után megszünt ez a veszjelzés. Most csütörtökön araszolás, víz fel temperature stop es úgy maradt. Kiszereltem a termosztátot hátha elromlott, lehuztam a kér hőgombáról a vezetéket, levettem a sarut pár órára de semmi változás A víz ilyenkor felmelegszik de nem forr fel, a kiegyenlítő tartály kupakjáj simán le lehet csavarni! A tartályban viszont nem látszik a víz körforgás! Teljes vezérlés szettet cseréltetett 20 ezer kilométerrel ezelött az előző gazdája. Ja és a mostani eset óta nem megy a vetilátor! Ha lenne ötletetek, vagy esetleg egy jó szereló vagy villamosságis? A fogyasztásom is felment a comp szerint 9,4- re


Szia! Lehet hogy levegős a rendszered. Egy légtelenítest megejtenék...


Van erre a légtelenítésre valami bevált módszer?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
R_win
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 26, 2015
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: 2016. Október 7. Péntek, 11:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="R_win"][quote="Silverpica"]
R_win írta:
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! 2001-es 1,6-os benzines, klíma nélküli Picassom van, augusztusban nagy melegben araszoláskor írta ki először hogy engine temperature stop. Akkor a hengerfej jobb oldalán lévő hő gombát kicserélve megoldódott a probléma. Érdekes hogy a gombát kiszerelve nem jött hűtőfolyadék pedig a szint a kiegyenlítő tartályban meg volt. Egy későbbi ugyan ilyen esetnél, leállítás beindítás után megszűnt ez a vészjelzés. Most csütörtökön araszolás, víz fel, temperature stop, és úgy maradt. Kiszereltem a termosztátot hátha elromlott, lehúztam a két hőgombáról a vezetéket, levettem a sarut pár órára de semmi változás A víz ilyenkor felmelegszik de nem forr fel, a kiegyenlítő tartály kupakját simán le lehet csavarni! A tartályban viszont nem látszik a víz körforgás! Teljes vezérlés szettet cseréltetett 20 ezer kilométerrel ez előtt az előző gazdája. Ja és a mostani eset óta nem megy a ventilátor! Ha lenne ötletetek, vagy esetleg egy jó szerelő vagy villamosságis! A fogyasztásom is felment a comp szerint 9,4- re


Amióta ez a hozzászólásom született sikerült megoldani a Temperature stopp kikapcsolását egy ODB2 Torque kombóval.
A rendszer átnézésekor derült ki, hogy a hűtő remegését a ventilátor lecsúszása a tengelyről okozza! Néha, ha visszacsúszott a tengelyre mert teljesen leesni nem tudott a kevés hely miatt és ilyenkor működött, ezért jól átvert, azt hittem nem ott van a hiba. Valami zéger gyűrű lehetett a végén! Ha valaki tudja mi volt ott annak örülnék vagy ha valakinek van használt de jól működő korrekt áron akkor arra vevő lennék!
Visszatettem a termosztátot, feltöltöttem piros fagyállóval és most úgy néz ki hogy jó, bár nincs 35 fok!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 46

HozzászólásElküldve: 2016. Október 7. Péntek, 12:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

R_win írta:
Silverpica írta:
R_win írta:
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! 2001-es 1,6-os benzines, klima nélküli Picassom van, augusztusban nagy melegben araszolaskor írta ki először hogy engine temperature stop. Akkor a hengerfej jobb oldalán lévő hő gombát kicserélve megoldódott a probléma. Érdekes hogy a gombát kiszerelve nem jött hűtőfolyadékpedig a szint a kiegyenlítő tartályban meg volt. Egy későbbi ugyan ilyen esetnél leállítás beindítás után megszünt ez a veszjelzés. Most csütörtökön araszolás, víz fel temperature stop es úgy maradt. Kiszereltem a termosztátot hátha elromlott, lehuztam a kér hőgombáról a vezetéket, levettem a sarut pár órára de semmi változás A víz ilyenkor felmelegszik de nem forr fel, a kiegyenlítő tartály kupakjáj simán le lehet csavarni! A tartályban viszont nem látszik a víz körforgás! Teljes vezérlés szettet cseréltetett 20 ezer kilométerrel ezelött az előző gazdája. Ja és a mostani eset óta nem megy a vetilátor! Ha lenne ötletetek, vagy esetleg egy jó szereló vagy villamosságis? A fogyasztásom is felment a comp szerint 9,4- re


Szia! Lehet hogy levegős a rendszered. Egy légtelenítest megejtenék...


Van erre a légtelenítésre valami bevált módszer?


Igen, a hűtőkörön lévő légtelenítő szelepekkel. 1.6 8v-t nem ismerem, de a termosztáthàzon és a tűzfalnál a fűtéscsőn (itt tuti) is van. Ezekn keresztül tudsz lègteleníteni. Kicsavarod, míg nem jelenik meg a fagyálló.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
gabbi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 17, 2014
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Tatabánya

HozzászólásElküldve: 2017. Március 14. Kedd, 20:17    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pedro0000 írta:
Tipikusan fűtőradiátor gond. Van rá topic! ha hengerfejes lenne akkor nem a padló vízesedik.


Belinkelnéd a fűtőradiátor topicot? Nem találom, a téma meg aktuális lenne nálam.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1503
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2017. Március 16. Csütörtök, 6:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

gabbi írta:
Pedro0000 írta:
Tipikusan fűtőradiátor gond. Van rá topic! ha hengerfejes lenne akkor nem a padló vízesedik.


Belinkelnéd a fűtőradiátor topicot? Nem találom, a téma meg aktuális lenne nálam.


Nem találom, de ami megvan itt van

"leszeded az elolapot (kozepkonzol alja, 3-3 csavar tartja oldalankent), leszeded a
kozepkonzolt tarto merevitoket (eleg a bal oldalit), majd kicsit meg bontani kell a kormany
alatti muanyagok kozul is (meg fogod latni melyiket, a terdeddel van kb egymagassagban, de
lehet ez nem is kell)

utana csak lebontod a ki-bemenoagat, kihuzod a helyerol a radiatort es kesz. arra figyelj,
hogy tomitest kell belerakni es 3 (!) csavarral rakd vissza, mert gyarilag csak 1 tartja. ha
igy teszel, par evig nincs gondod

nem muszaj ramhallgatni, de en mar egyszer megszivtam es 2x kellett csinalni

***************************

Chowder írta:
Kiderítettem, milyen a gyári tömítés. A bekötő készlethez (6448 H0) 2db 21mm belső átmérőjű
2mm vastagságú EPDM O gyűrű jár, és nem úgy mint ahogy alapból 1 csavarral van összerakva,
mind a hármat adják hozzá. 6db ilyen tömítés volt kemény 500 pengő, szemben a bekötő csöves
verzió, ami 6e5 huf, oké, ott a bekötő cső is, de nekem arra semmi szükségem nem volt.

Viszont, hogy ne legyen egyszerű az élet, emlékeztem hogy nem teljesen ilyen volt a benne
lévő tömítés a kocsiban. Szétszedés után valóban, a vastagság átmérő kb stimmel, viszont nem
sima O gyűrű, hanem nagyobb a magassága a vastagságánál. Viszont van egy tippem, hogy nem
teljesen gyári a radiátor, mert amikor vettem radiátort reménykedve hogy jár hozzá a tömítés
(naivan, vagy logikusan...), annak nem volt ilyen mélyen a tömítés árka, szóval abba simán
jó lenne a gyári tömítés. Ebbe viszont nem, de most úgy tűnik, hogy csatlakozónként 2-2db O
gyűrűvel rendesen tömít (kop-kop), de ha nem, akkor van még 2db, 1 óra meló és bekerül az is"
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
gabbi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 17, 2014
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Tatabánya

HozzászólásElküldve: 2017. Március 16. Csütörtök, 22:14    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pedro0000 írta:
gabbi írta:
Pedro0000 írta:
Tipikusan fűtőradiátor gond. Van rá topic! ha hengerfejes lenne akkor nem a padló vízesedik.


Belinkelnéd a fűtőradiátor topicot? Nem találom, a téma meg aktuális lenne nálam.


Nem találom, de ami megvan itt van

"leszeded az elolapot (kozepkonzol alja, 3-3 csavar tartja oldalankent), leszeded a
kozepkonzolt tarto merevitoket (eleg a bal oldalit), majd kicsit meg bontani kell a kormany
alatti muanyagok kozul is (meg fogod latni melyiket, a terdeddel van kb egymagassagban, de
lehet ez nem is kell)

utana csak lebontod a ki-bemenoagat, kihuzod a helyerol a radiatort es kesz. arra figyelj,
hogy tomitest kell belerakni es 3 (!) csavarral rakd vissza, mert gyarilag csak 1 tartja. ha
igy teszel, par evig nincs gondod

nem muszaj ramhallgatni, de en mar egyszer megszivtam es 2x kellett csinalni

***************************

Chowder írta:
Kiderítettem, milyen a gyári tömítés. A bekötő készlethez (6448 H0) 2db 21mm belső átmérőjű
2mm vastagságú EPDM O gyűrű jár, és nem úgy mint ahogy alapból 1 csavarral van összerakva,
mind a hármat adják hozzá. 6db ilyen tömítés volt kemény 500 pengő, szemben a bekötő csöves
verzió, ami 6e5 huf, oké, ott a bekötő cső is, de nekem arra semmi szükségem nem volt.

Viszont, hogy ne legyen egyszerű az élet, emlékeztem hogy nem teljesen ilyen volt a benne
lévő tömítés a kocsiban. Szétszedés után valóban, a vastagság átmérő kb stimmel, viszont nem
sima O gyűrű, hanem nagyobb a magassága a vastagságánál. Viszont van egy tippem, hogy nem
teljesen gyári a radiátor, mert amikor vettem radiátort reménykedve hogy jár hozzá a tömítés
(naivan, vagy logikusan...), annak nem volt ilyen mélyen a tömítés árka, szóval abba simán
jó lenne a gyári tömítés. Ebbe viszont nem, de most úgy tűnik, hogy csatlakozónként 2-2db O
gyűrűvel rendesen tömít (kop-kop), de ha nem, akkor van még 2db, 1 óra meló és bekerül az is"


Köszi! Jövő héten lesz a műtét, addig rohangálok o gyűrűkért...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
gabbi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 17, 2014
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Tatabánya

HozzászólásElküldve: 2017. Március 28. Kedd, 12:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

gabbi írta:
Pedro0000 írta:
gabbi írta:
Pedro0000 írta:
Tipikusan fűtőradiátor gond. Van rá topic! ha hengerfejes lenne akkor nem a padló vízesedik.


Belinkelnéd a fűtőradiátor topicot? Nem találom, a téma meg aktuális lenne nálam.


Nem találom, de ami megvan itt van

"leszeded az elolapot (kozepkonzol alja, 3-3 csavar tartja oldalankent), leszeded a
kozepkonzolt tarto merevitoket (eleg a bal oldalit), majd kicsit meg bontani kell a kormany
alatti muanyagok kozul is (meg fogod latni melyiket, a terdeddel van kb egymagassagban, de
lehet ez nem is kell

utana csak lebontod a ki-bemenoagat, kihuzod a helyerol a radiatort es kesz. arra figyelj,
hogy tomitest kell belerakni es 3 (!) csavarral rakd vissza, mert gyarilag csak 1 tartja. ha
igy teszel, par evig nincs gondod

nem muszaj ramhallgatni, de en mar egyszer megszivtam es 2x kellett csinalni

***************************

Chowder írta:
Kiderítettem, milyen a gyári tömítés. A bekötő készlethez (6448 H0) 2db 21mm belső átmérőjű
2mm vastagságú EPDM O gyűrű jár, és nem úgy mint ahogy alapból 1 csavarral van összerakva,
mind a hármat adják hozzá. 6db ilyen tömítés volt kemény 500 pengő, szemben a bekötő csöves
verzió, ami 6e5 huf, oké, ott a bekötő cső is, de nekem arra semmi szükségem nem volt.

Viszont, hogy ne legyen egyszerű az élet, emlékeztem hogy nem teljesen ilyen volt a benne
lévő tömítés a kocsiban. Szétszedés után valóban, a vastagság átmérő kb stimmel, viszont nem
sima O gyűrű, hanem nagyobb a magassága a vastagságánál. Viszont van egy tippem, hogy nem
teljesen gyári a radiátor, mert amikor vettem radiátort reménykedve hogy jár hozzá a tömítés
(naivan, vagy logikusan...), annak nem volt ilyen mélyen a tömítés árka, szóval abba simán
jó lenne a gyári tömítés. Ebbe viszont nem, de most úgy tűnik, hogy csatlakozónként 2-2db O
gyűrűvel rendesen tömít (kop-kop), de ha nem, akkor van még 2db, 1 óra meló és bekerül az is"


Köszi! Jövő héten lesz a műtét, addig rohangálok o gyűrűkért...


Ma megvolt a műtét, a beteg jól van... Mosoly A radiátoron, ahol a csövek csatlakoznak, volt egy repedés, illetve a tömítések fáradtak el.
Új radiátor: 7400.-; cső+ tömítés+csavarok: 7250.- Cseréltük az egész cumót, le van a gond...
+ a fél napos szopás helyett a szerelőnek némi munkadíj... Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1503
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2017. Március 28. Kedd, 18:37    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Mennyiért cserélte?
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
gabbi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 17, 2014
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Tatabánya

HozzászólásElküldve: 2017. Március 29. Szerda, 0:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pedro0000 írta:
Mennyiért cserélte?


8000.-, Nem tudom ez drágának számít e, jó ismerősön az illető.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1503
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2017. Március 29. Szerda, 3:35    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

gabbi írta:
Pedro0000 írta:
Mennyiért cserélte?


8000.-, Nem tudom ez drágának számít e, jó ismerősön az illető.


Köszi
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Jani73
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 15, 2015
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2017. Június 5. Hétfő, 10:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Engem tegnap Békéscsaba Nyíregyháza úton ijesztett meg az autó amikor Debrecenben környékén többször magas vízhőmérsékletet jelzett és azt írta STOP. Persze kiálltam megnéztem ( bár csak kívülről mert kb ennyit értek hozzá) aztán továbbmentünk max 80km/h mert azt hittem túlterheltem ezután minden ok volt. Véleményetek szerint a hűtővíz cseréje segíthet a problémán? Az autószerelő ajánlotta télen, hogy nem ártana cseréléni illetve átmosni az egészet többször mert elég trutyis sűrű benne a folyadék. Persze több dolog miatt csinálhatta majd látjuk, Ha van eredmény megírom. Köszi!!
_________________
Alföldi Picasso
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1021
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2017. Június 5. Hétfő, 11:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pár évente nem árt cserélni a hűtőfolyadékot, ahogy a többi folyadékot is (fékfolyadék, szervó, váltó, motorolaj), szűrőket, stb... Kacsint?
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Jani73
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 15, 2015
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2017. Június 30. Péntek, 20:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Probléma elhárítva, 60.000 Huf ba került. Komplett vezérlés a vízpumpa is gatya volt illetve a hűtővíz csere illetve nagy pucolás a hűtőbordák full eltömődött stb. Most már tökéletes hőmérséklet.
_________________
Alföldi Picasso
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
porondmester
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 30, 2015
Hozzászólások: 7

HozzászólásElküldve: 2019. Január 19. Szombat, 18:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Hűtőfolyadék szivárgással kapcsolatban szeretnék kérdezni!

2.0hdi picasso vezető ülés felőli oldalon, kívül, alul az alvázon kicsit szivárog vmi folyadék /papírtörlővel letörölve vmi rózsaszínű folyadék/ fagyállóra tippelek!
Ez fűtőradiátor tömités hiba vagy vmi egyéb?
Belül végig tapogattam mind a két oldalon, de nem érzek vizesedést!

Ha ez a hiba, de csak kívül szivárog, azt másmilyen módon kell javítani, mint ha belül vizesedik?

Előre köszönöm a segítséget!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1122
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2019. Január 21. Hétfő, 13:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

porondmester írta:
Sziasztok!

Hűtőfolyadék szivárgással kapcsolatban szeretnék kérdezni!

2.0hdi picasso vezető ülés felőli oldalon, kívül, alul az alvázon kicsit szivárog vmi folyadék /papírtörlővel letörölve vmi rózsaszínű folyadék/ fagyállóra tippelek!
Ez fűtőradiátor tömités hiba vagy vmi egyéb?
Belül végig tapogattam mind a két oldalon, de nem érzek vizesedést!

Ha ez a hiba, de csak kívül szivárog, azt másmilyen módon kell javítani, mint ha belül vizesedik?

Előre köszönöm a segítséget!


Aknáról nézném meg, hogy az utastéri fűtés csatlakozása a motor tér felől nem szivárog -e? ?tlet
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Ebedli
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 06, 2019
Hozzászólások: 20

HozzászólásElküldve: 2019. Április 3. Szerda, 5:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Jó napot az uraknak. Tegnapi nap olyat tapasztaltam az autón hogy miután leáĺlítottam a motort kb 4_5 másodpercig ment a hűtőventillátor.Megnéztem a hűtővìz szintjét és az jóval a min szint alatt volt melegen! Amit nemértek hogy a comp.miért nem jelezte hogy kevés a hűtővíz? A folyadék hőmérséklete végig a normál tartományba volt,annak is alsó részében(a ledes kijelző kb 1/4 ig ment fel!Az autót nemrég vettem.Igazából az aggasz hogy a computer miért nem jelezte hogy kevész a hűtőközeg?? Kilehet kötni valamit hogy ne jelezzen? Köszönöm előre is a segítséget.😀🤔
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Ebedli
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 06, 2019
Hozzászólások: 20

HozzászólásElküldve: 2019. Április 3. Szerda, 5:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Jó napot az uraknak. Tegnapi nap olyat tapasztaltam az autón hogy miután leáĺlítottam a motort kb 4_5 másodpercig ment a hűtőventillátor.Megnéztem a hűtővìz szintjét és az jóval a min szint alatt volt melegen! Amit nemértek hogy a comp.miért nem jelezte hogy kevés a hűtővíz? A folyadék hőmérséklete végig a normál tartományba volt,annak is alsó részében(a ledes kijelző kb 1/4 ig ment fel!Az autót nemrég vettem.Igazából az aggasz hogy a computer miért nem jelezte hogy kevész a hűtőközeg?? Kilehet kötni valamit hogy ne jelezzen? Köszönöm előre is a segítséget.😀🤔
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lajos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 24, 2007
Hozzászólások: 1130
Tartózkodási hely: Kisújszállás

HozzászólásElküldve: 2019. Április 6. Szombat, 20:49    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ebedli írta:
Jó napot az uraknak. Tegnapi nap olyat tapasztaltam az autón hogy miután leáĺlítottam a motort kb 4_5 másodpercig ment a hűtőventillátor.Megnéztem a hűtővìz szintjét és az jóval a min szint alatt volt melegen! Amit nemértek hogy a comp.miért nem jelezte hogy kevés a hűtővíz? A folyadék hőmérséklete végig a normál tartományba volt,annak is alsó részében(a ledes kijelző kb 1/4 ig ment fel!Az autót nemrég vettem.Igazából az aggasz hogy a computer miért nem jelezte hogy kevész a hűtőközeg?? Kilehet kötni valamit hogy ne jelezzen? Köszönöm előre is a segítséget.😀🤔

ÜDV!
motor? üzemanyag? évj?


Szerintem még nem volt veszélyesen kevés, azért nem jelzett a kompi. A hűtőventi pedig természetesen leállított motorral, kihúzott kulccsal is jár, ha szükséges a folyadék keringetése.
_________________
Rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2268

HozzászólásElküldve: 2019. Április 8. Hétfő, 16:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tudtommal a folyadékot csak a THP (EP6) motoros Picassok keringetik leállás után szükség esetén(a turbót védelme végett), a többiek vízpumpáját a szíj hajtja; ilyenkor leállás után a hűtőt kíméli az autó a járó v ventilátorral, hogyha még elég forró a víz a hűtőben, hirtelen megszűnt légáramlat miatt nem ereszthessenek el a forrasztások.

szerk: Azt nem tudom minden autó jelez-e alacsony hűtőfolyadékra, azt sem tartom kizártnak, hogy csak a magas hőmérsékletre van üzenet.
_________________
XP 1,6 16V Comfort ESP 2008 chip     C3 1.4i 2009 ESP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
dryaction
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 23, 2009
Hozzászólások: 36

HozzászólásElküldve: 2019. Április 12. Péntek, 21:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ebedli írta:
Jó napot az uraknak. Tegnapi nap olyat tapasztaltam az autón hogy miután leáĺlítottam a motort kb 4_5 másodpercig ment a hűtőventillátor.Megnéztem a hűtővìz szintjét és az jóval a min szint alatt volt melegen! Amit nemértek hogy a comp.miért nem jelezte hogy kevés a hűtővíz? A folyadék hőmérséklete végig a normál tartományba volt,annak is alsó részében(a ledes kijelző kb 1/4 ig ment fel!Az autót nemrég vettem.Igazából az aggasz hogy a computer miért nem jelezte hogy kevész a hűtőközeg?? Kilehet kötni valamit hogy ne jelezzen? Köszönöm előre is a segítséget.😀🤔


Szia. Amennyiben jól tudom csak a Dieselnel van hűtőfolyadék szint ellenőrzés (kézikönyv ezt írja: hűtőfolyadék szint alacsony (Diesel)). Persze az oldal alján kis csillag mellett ott a megjegyzés, hogy az üzenetek szövege változatonként és országonként eltérő.

A benzineseknél nincs. Nekem volt nagyon alacsony szint, de akkor már annyira alacsony volt, hogy a "hűtőfolyadék hőmérséklet túl magas hibát" /Stop engine temperature/ kaptam. Ez a hiba persze fals volt és a kevés hűtővíz miatt jött elő. Feltöltés után semmi gond nem volt. Nekem is furcsa volt, hogy nem jelezte az alacsony szintet, de ez ilyen Nagyon boldog.

A ventilátor meg normális, hogy megy miután leállsz, de ezt már MC_Pite megválaszolta.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Ebedli
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 06, 2019
Hozzászólások: 20

HozzászólásElküldve: 2019. Április 13. Szombat, 9:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólást! Annyira idegesített hogy miért nemvolt hűtőfolyadék a kiegyenlítőben hogy utána jártam én is egy citroen szervízbe.Ezekbe az 1.8 16v motorokba valóban nincs alacsony folyadékszint visszajelző.Nekem momentán egy csepp folyadék se volt a tartályba,1.5l folyadékot tudtam tölteni ! Azóta megtettem az autóval kb 1000km és úgynéz ki egy csepp se hiányzik belőle. Nekem fura hogy kispórolták a visszajelzőt!,az előző autóm egy tök fapados opel corsa volt de abba volt figyelmeztető lámpa ill hangjelzés is!ilyen esetre.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dryaction
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 23, 2009
Hozzászólások: 36

HozzászólásElküldve: 2019. Április 23. Kedd, 19:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ebedli írta:
Köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólást! Annyira idegesített hogy miért nemvolt hűtőfolyadék a kiegyenlítőben hogy utána jártam én is egy citroen szervízbe.Ezekbe az 1.8 16v motorokba valóban nincs alacsony folyadékszint visszajelző.Nekem momentán egy csepp folyadék se volt a tartályba,1.5l folyadékot tudtam tölteni ! Azóta megtettem az autóval kb 1000km és úgynéz ki egy csepp se hiányzik belőle. Nekem fura hogy kispórolták a visszajelzőt!,az előző autóm egy tök fapados opel corsa volt de abba volt figyelmeztető lámpa ill hangjelzés is!ilyen esetre.


Még annyit érdemes megnézni, hogy az utastérben lévő fűtőradiátornál nem folyik-e el a víz.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2
2 / 2 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.59 másodperc