Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

1

 · Összes tag

5366


Utolsó 5 Tagunk
 01:Nov 12, 2019Wieler83
 02:Nov 10, 2019turing
 03:Nov 09, 2019tuko
 04:Nov 06, 2019Szikra
 05:Nov 07, 2019Gabor314

Látogatók

 Vendégek (100%)

14

 01: 66.249.68.XX  02: 216.244.66.XXX  03: 66.249.68.XX  04: 66.249.68.XX  05: 185.220.101.XX  06: 185.25.35.X  07: 42.236.99.XX  08: 137.226.113.XX  09: 176.77.139.XXX  10: 42.236.103.XXX  11: 66.249.79.XX  12: 37.9.113.XXX  13: 5.8.47.X  14: 18.206.194.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

14


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

1503

 · Tegnap

9633

 · Összesen ·
74394412

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

644

 · Naponta

14,527

 · Havonta

442,824

 · Évente

5,313,887


Szerver idő
 · idő

03:05:49

 · Dátum

13/11/19

 · Időzóna

GMT + 1


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Meghibásodások
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Meghibásodások
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 33, 34, 35  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Khapy
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 23, 2017
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2018. Február 16. Péntek, 17:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Padleejean írta:
Köszönöm a gyors válaszokat!

De Nálatok, amikor az irányváltó nem ment, akkor azért a motornak volt hangja, csak nem spriccelt?
Mert nálam az első szélvédő irányába nincs semmi hang, nem mozdul a motor, csak a másik irányba.


Nekem mindkét állásban, csak hátrafelé spriccelt, tehát az egyik irányba volt beragadva a dugattyú...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zbarabas
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 03, 2012
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest XV

HozzászólásElküldve: 2018. Március 21. Szerda, 10:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok !
A jó múltkor előre tetem a gyerek ülést légzsákot kikapcsoltam ahogy kell.
Már vissza került hátra kacsoló vissza ,de azóta az AIR BAG jelző mindig jelez !!
Ezzel lehet valamit csinálni ???
_________________
CXP 2002 1.6 8v Black
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1127
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2018. Március 23. Péntek, 15:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zbarabas írta:
Sziasztok !
A jó múltkor előre tetem a gyerek ülést légzsákot kikapcsoltam ahogy kell.
Már vissza került hátra kacsoló vissza ,de azóta az AIR BAG jelző mindig jelez !!
Ezzel lehet valamit csinálni ???
Esetleg a kapcsolónak egy kis kontakt spray? ?tlet
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zbarabas
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 03, 2012
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest XV

HozzászólásElküldve: 2018. Március 28. Szerda, 8:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia !
Köszi ezt próbáltam,de a baloldali jelez nem a jobb Szomor?

Valahol olvastam ,hogy lehet resetelni a computer talán az segíthet .
Tudja valaki,hogyan lehet ??
_________________
CXP 2002 1.6 8v Black
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 392

HozzászólásElküldve: 2018. Március 28. Szerda, 17:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zbarabas írta:
Szia !
Köszi ezt próbáltam,de a baloldali jelez nem a jobb Szomor?

Valahol olvastam ,hogy lehet resetelni a computer talán az segíthet .
Tudja valaki,hogyan lehet ??
http://www.peugeot307club.hu/index/szerviz_intervallum_nullazasa/0-19
benne van
_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zbarabas
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 03, 2012
Hozzászólások: 39
Tartózkodási hely: Budapest XV

HozzászólásElküldve: 2018. Március 29. Csütörtök, 9:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia !!
Köszönöm szépen Mosoly))
Hétvégén ki is próbálom !
_________________
CXP 2002 1.6 8v Black
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 392

HozzászólásElküldve: 2018. Március 30. Péntek, 6:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zbarabas írta:
Szia !!
Köszönöm szépen Mosoly))
Hétvégén ki is próbálom !
oks, tele van a net videoval, meg leírással

Google> citroen bsi reset, bsi reboot
_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
godorv
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Sep 18, 2017
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 2018. Április 9. Hétfő, 23:05    Hozzászólás témája: Motor megállt menet közben, azóta nem indul. Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Esetleg tud valaki segíteni vagy látott már ilyet hogy az 2007-es 1.6-os benzines xsara picasso körforgalomból kifelé leállt, műszerfal elsötétült. Nem indult tovább. Hazavontattuk. Aksi jó, elakadásjelző, helyzetjelző működik, távirányító, központi zár működik. Viszont gyújtásra a műszerfal tök sötét marad és indítózásra sem történik semmi a kulcs kattanásán kívül (az egyik ablak félig lehúzva maradt mióta megállt). BSI reset-et próbáltam (ha jól próbáltam), de nem segített.

Előre is köszönöm.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1127
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2018. Április 12. Csütörtök, 14:41    Hozzászólás témája: Re: Motor megállt menet közben, azóta nem indul. Hozzászólás az előzmény idézésével

godorv írta:
Sziasztok!

Esetleg tud valaki segíteni vagy látott már ilyet hogy az 2007-es 1.6-os benzines xsara picasso körforgalomból kifelé leállt, műszerfal elsötétült. Nem indult tovább. Hazavontattuk. Aksi jó, elakadásjelző, helyzetjelző működik, távirányító, központi zár működik. Viszont gyújtásra a műszerfal tök sötét marad és indítózásra sem történik semmi a kulcs kattanásán kívül (az egyik ablak félig lehúzva maradt mióta megállt). BSI reset-et próbáltam (ha jól próbáltam), de nem segített.

Előre is köszönöm.


A motortérben lévő fő biztiket átnézted már? ?tlet
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
ksam
Új tag
Új tag


Csatlakozott: May 02, 2018
Hozzászólások: 5

HozzászólásElküldve: 2018. Június 28. Csütörtök, 22:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Kéne egy kis segítség. Nem működik a vízhűtő ventillátor. /2009, 1.6 16v/ Már szétszedtem az egész elejét, sehol szakadás /végigmérve/.Kívülről megtáplálva működik a venti is. A relék is kattannak, ha kívülről kapnak feszkót. /bár attól mnég lehetnek bégve/. A biztosítékok is jónak tűnnek. A termosztátnál levő jeladó is működik, kiszedtem kipróbáltam melegítve kimértem , az is jónak tűnik. A klíma világít ha bekapcsolom, de az se indítja a ventit. A klíma reléje merre leledzik?

Nincs valakinek ötlete mit érdemes megnézni?

Köszi előre is.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2018. Július 2. Hétfő, 8:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

ksam írta:
Sziasztok.

Kéne egy kis segítség. Nem működik a vízhűtő ventillátor. /2009, 1.6 16v/ Már szétszedtem az egész elejét, sehol szakadás /végigmérve/.Kívülről megtáplálva működik a venti is. A relék is kattannak, ha kívülről kapnak feszkót. /bár attól mnég lehetnek bégve/. A biztosítékok is jónak tűnnek. A termosztátnál levő jeladó is működik, kiszedtem kipróbáltam melegítve kimértem , az is jónak tűnik. A klíma világít ha bekapcsolom, de az se indítja a ventit. A klíma reléje merre leledzik?

Nincs valakinek ötlete mit érdemes megnézni?

Köszi előre is.


MÉrj a biztosítékon feszt; ha ott mérsz, akkor a BSM modulon (amin a motortéri biztik vannak) a csatlakozási pontok is oxidálódhattak, nem az üzemanyagszivattyúval játszott hasonlót. Elsőre párszor húzd le-dugd vissza; ha jó lesz, szedd szét a csatlakozót és tisztítsd meg, és nagyon(!) finoman nyomd összébb a rugós csatlakozót. Ha ott már nem mérsz, akkor OBD-vel érdemes lehet megnézni mit lát az autó a hőmérsékletből, vagy a BSM-en lévő relé rossz.
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
ksam
Új tag
Új tag


Csatlakozott: May 02, 2018
Hozzászólások: 5

HozzászólásElküldve: 2018. Július 5. Csütörtök, 23:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

MC_Pite írta:
ksam írta:
Sziasztok.

Kéne egy kis segítség. Nem működik a vízhűtő ventillátor. /2009, 1.6 16v/ Már szétszedtem az egész elejét, sehol szakadás /végigmérve/.Kívülről megtáplálva működik a venti is. A relék is kattannak, ha kívülről kapnak feszkót. /bár attól mnég lehetnek bégve/. A biztosítékok is jónak tűnnek. A termosztátnál levő jeladó is működik, kiszedtem kipróbáltam melegítve kimértem , az is jónak tűnik. A klíma világít ha bekapcsolom, de az se indítja a ventit. A klíma reléje merre leledzik?

Nincs valakinek ötlete mit érdemes megnézni?

Köszi előre is.


MÉrj a biztosítékon feszt; ha ott mérsz, akkor a BSM modulon (amin a motortéri biztik vannak) a csatlakozási pontok is oxidálódhattak, nem az üzemanyagszivattyúval játszott hasonlót. Elsőre párszor húzd le-dugd vissza; ha jó lesz, szedd szét a csatlakozót és tisztítsd meg, és nagyon(!) finoman nyomd összébb a rugós csatlakozót. Ha ott már nem mérsz, akkor OBD-vel érdemes lehet megnézni mit lát az autó a hőmérsékletből, vagy a BSM-en lévő relé rossz.


Köszi a választ!
Valahol ott lesz a bibi. Szétszedtem, pucolgattam, de semmi, a testet is, sőt most már abs és fékfolyadék hibát is ír...OSzomor?
A relék a bsm -ben nem cserélhetők? vagy tisztíthatók? A doboz alját meg a nagy biztiket is leszedtem, de tovább nem mertem, mert talán nem szétszedhető?
A relédoboz elején mi az a cigis doboz méretű doboz, amibe egy vezetékköteg csatlakozik?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1127
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2018. Július 10. Kedd, 14:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

ksam írta:
Sziasztok.

Kéne egy kis segítség. Nem működik a vízhűtő ventillátor. /2009, 1.6 16v/ Már szétszedtem az egész elejét, sehol szakadás /végigmérve/.Kívülről megtáplálva működik a venti is. A relék is kattannak, ha kívülről kapnak feszkót. /bár attól mnég lehetnek bégve/. A biztosítékok is jónak tűnnek. A termosztátnál levő jeladó is működik, kiszedtem kipróbáltam melegítve kimértem , az is jónak tűnik. A klíma világít ha bekapcsolom, de az se indítja a ventit. A klíma reléje merre leledzik?

Nincs valakinek ötlete mit érdemes megnézni?

Köszi előre is.


Elöl a hűtőnél van előtét ellenállás, az szokott megszakadni. Érdemes kimérni!
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Alexandra74051
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jul 12, 2018
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: 2018. Július 18. Szerda, 0:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

2002-es, 2.0HDi Picassommal kapcsolatban kérném segítségeteket, már végső kétségbeesésemben...
Kb. 1 hónapja küzdünk vele, szervízben dolgozom, már mindent de tényleg mindent végiggondoltunk, agyaltunk, kimértünk a kocsin, amit lehet.

A jelenség a következő: Forgat, de nem röffen. Hidegindítóval próbáltuk, röfögött, de gázolaj semmi, ahogy kifogyott a hengerekből a hidegindító, továbbra sincs semmi... Az elején nem volt semmi izzítás, aztán egyik pill.ról a másikra visszajött, múlt pénteken ugyanígy mindenféle beavatkozás nélkül elment újra az izzítás. Ettől még mennie kéne, hiszen még nincs hideg.

Befecskendező szelepeknél eleinte gyújtáson gyengus feszültség (ellenőrző lámpával nézve), forgatáskor nulla. Ma próbáltuk, izzítás semmi, viszont full áram a csúcsoknál, de nincs testelése... Tehát nem nyitnak.

Alsó holtponti jeladó cserélve, tápfeszültsége mérve, tökéletesen műxik, ellenállása is gyári értékeken belül.
Üzemanyag nyomásszenzor szintén cserélve, nyomásszabályzó szelep a nagynyomásún vagy 3x lett cserélve - persze bontottra, ólcsítva. Tuti, h működik!

Vezérműtengely/Hall jeladó szintén cserélve. Kisnyomású rendszer nyomja az üzemanyagot, de semmi befecskendezés...

Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1127
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2018. Július 19. Csütörtök, 8:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Alexandra74051 írta:
2002-es, 2.0HDi Picassommal kapcsolatban kérném segítségeteket, már végső kétségbeesésemben...
Kb. 1 hónapja küzdünk vele, szervízben dolgozom, már mindent de tényleg mindent végiggondoltunk, agyaltunk, kimértünk a kocsin, amit lehet.

A jelenség a következő: Forgat, de nem röffen. Hidegindítóval próbáltuk, röfögött, de gázolaj semmi, ahogy kifogyott a hengerekből a hidegindító, továbbra sincs semmi... Az elején nem volt semmi izzítás, aztán egyik pill.ról a másikra visszajött, múlt pénteken ugyanígy mindenféle beavatkozás nélkül elment újra az izzítás. Ettől még mennie kéne, hiszen még nincs hideg.

Befecskendező szelepeknél eleinte gyújtáson gyengus feszültség (ellenőrző lámpával nézve), forgatáskor nulla. Ma próbáltuk, izzítás semmi, viszont full áram a csúcsoknál, de nincs testelése... Tehát nem nyitnak.

Alsó holtponti jeladó cserélve, tápfeszültsége mérve, tökéletesen műxik, ellenállása is gyári értékeken belül.
Üzemanyag nyomásszenzor szintén cserélve, nyomásszabályzó szelep a nagynyomásún vagy 3x lett cserélve - persze bontottra, ólcsítva. Tuti, h működik!

Vezérműtengely/Hall jeladó szintén cserélve. Kisnyomású rendszer nyomja az üzemanyagot, de semmi befecskendezés...

Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!!


Hát ahogy leírtad, én a motor vezérlésre gyanakodnék.
Egy diesel adagoló szerviz tudná diagnosztizálni.
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
szaboak
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jul 16, 2008
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2018. Augusztus 6. Hétfő, 22:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni: Xsara Picasso 1,6 benzin 2008 80ekm
Hiba: pár hónapja kezdődött, hogy a fedélzeti számítógép pontatlanná vált. Itt nem feltétlenül a fogyasztási adatokra gondolok, hanem hogy a megtett távolság és a napi km számláló elkezdett eltérően számolni! Minden teli tankolás után egyszerre nullázom, jelenleg kb 600km napi km, míg a fedélzeti szerint 550, 50km eltérés! Innentől gondolom a többi adat sem lehet 100%-os.

Mit gondoltok, hol lehet a probléma?

Köszi a segítséget!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1127
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2018. Augusztus 7. Kedd, 11:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

szaboak írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni: Xsara Picasso 1,6 benzin 2008 80ekm
Hiba: pár hónapja kezdődött, hogy a fedélzeti számítógép pontatlanná vált. Itt nem feltétlenül a fogyasztási adatokra gondolok, hanem hogy a megtett távolság és a napi km számláló elkezdett eltérően számolni! Minden teli tankolás után egyszerre nullázom, jelenleg kb 600km napi km, míg a fedélzeti szerint 550, 50km eltérés! Innentől gondolom a többi adat sem lehet 100%-os.

Mit gondoltok, hol lehet a probléma?

Köszi a segítséget!

Szia, én először megnézném, hogy a kerék és gumi méret megfelel-e az ajtó oszlopon feltüntetettnek. Amennyiben igen, és mind a 4 egyforma méretű, akkor, másodjára 10 perccel-el a gyújtás levétele után, levenném az akku sarut egy 10 percre, majd vissza!
A harmadik ötlet a hibakód olvasása lenne.
Sok sikert.
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
szaboak
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jul 16, 2008
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2018. Augusztus 7. Kedd, 19:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bubusi írta:
szaboak írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni: Xsara Picasso 1,6 benzin 2008 80ekm
Hiba: pár hónapja kezdődött, hogy a fedélzeti számítógép pontatlanná vált. Itt nem feltétlenül a fogyasztási adatokra gondolok, hanem hogy a megtett távolság és a napi km számláló elkezdett eltérően számolni! Minden teli tankolás után egyszerre nullázom, jelenleg kb 600km napi km, míg a fedélzeti szerint 550, 50km eltérés! Innentől gondolom a többi adat sem lehet 100%-os.

Mit gondoltok, hol lehet a probléma?

Köszi a segítséget!

Szia, én először megnézném, hogy a kerék és gumi méret megfelel-e az ajtó oszlopon feltüntetettnek. Amennyiben igen, és mind a 4 egyforma méretű, akkor, másodjára 10 perccel-el a gyújtás levétele után, levenném az akku sarut egy 10 percre, majd vissza!
A harmadik ötlet a hibakód olvasása lenne.
Sok sikert.


Köszi a választ!
1. a kerekek még az eredeti gyáriak a gyári könnyűfém felniken, azzal így nem lehetne gond.
2. megpróbálom. Kérdésem az lenne, hogy ez okozhat valamilyen elektromos problémát? Gondolok itt arra, hogy valami elállítódik, lenullázódik, újra kell kódolni?
3. van valahol egy ODB-s kódolvasóm, előbányászom.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1127
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2018. Augusztus 8. Szerda, 10:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

szaboak írta:
bubusi írta:
szaboak írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni: Xsara Picasso 1,6 benzin 2008 80ekm
Hiba: pár hónapja kezdődött, hogy a fedélzeti számítógép pontatlanná vált. Itt nem feltétlenül a fogyasztási adatokra gondolok, hanem hogy a megtett távolság és a napi km számláló elkezdett eltérően számolni! Minden teli tankolás után egyszerre nullázom, jelenleg kb 600km napi km, míg a fedélzeti szerint 550, 50km eltérés! Innentől gondolom a többi adat sem lehet 100%-os.

Mit gondoltok, hol lehet a probléma?

Köszi a segítséget!

Szia, én először megnézném, hogy a kerék és gumi méret megfelel-e az ajtó oszlopon feltüntetettnek. Amennyiben igen, és mind a 4 egyforma méretű, akkor, másodjára 10 perccel-el a gyújtás levétele után, levenném az akku sarut egy 10 percre, majd vissza!
A harmadik ötlet a hibakód olvasása lenne.
Sok sikert.


Köszi a választ!
1. a kerekek még az eredeti gyáriak a gyári könnyűfém felniken, azzal így nem lehetne gond.
2. megpróbálom. Kérdésem az lenne, hogy ez okozhat valamilyen elektromos problémát? Gondolok itt arra, hogy valami elállítódik, lenullázódik, újra kell kódolni?
3. van valahol egy ODB-s kódolvasóm, előbányászom.


Szia, a második pont nem okoz problémát, ha betartjuk, hogy a akku saru levétel kb 10 perc után történjem, addigra a komputer begyűjti, s eltárolja az adatokat, csak az aktuális dátumot kell majd újra bepötyögni.
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tacsak
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 09, 2013
Hozzászólások: 5

HozzászólásElküldve: 2018. Október 20. Szombat, 13:51    Hozzászólás témája: Fék gondok Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

egy benzines 2002-es évjáratú, 1.6 8V Xsara Picasso-nk van. Valamelyik reggelre a bal hátsó fék elengedte a fékfolyadékot. Egyszerű munkahenger cserének tűnt, viszont miután a szerelőm kicserélte, a fék sokkal mélyebben fogott és valamivel "nyúlósabban" mint korábban. A pedálút végén határozottan megvan a fékerő, de amíg odaér a pedál valami nem az igazi. Érződik, hogy valami történik ott ahol eddig fogott de sokkal lejjebb kezd el harapni a fék.

Légtelenítette a rendszert de ennek ellenére ilyen maradt. Újra leengedte/feltöltötte a fékfolyadékot légtelenítették, egy hangyapucányit talán javult, de messze nem olyan mint korábban. A munkahengereket is újra ellenőrizte, megfelelő alkatrészt szerelt be. Cseréltek főfékhengert azután sem javult a helyzet. Fékcsöveket nézték, nem deformálódnak nyomás közben.

Valaki találkozott már hasonló problémával és megoldással hozzá?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 55

HozzászólásElküldve: 2018. Október 23. Kedd, 6:01    Hozzászólás témája: Re: Fék gondok Hozzászólás az előzmény idézésével

tacsak írta:
Sziasztok,

egy benzines 2002-es évjáratú, 1.6 8V Xsara Picasso-nk van. Valamelyik reggelre a bal hátsó fék elengedte a fékfolyadékot. Egyszerű munkahenger cserének tűnt, viszont miután a szerelőm kicserélte, a fék sokkal mélyebben fogott és valamivel "nyúlósabban" mint korábban. A pedálút végén határozottan megvan a fékerő, de amíg odaér a pedál valami nem az igazi. Érződik, hogy valami történik ott ahol eddig fogott de sokkal lejjebb kezd el harapni a fék.

Légtelenítette a rendszert de ennek ellenére ilyen maradt. Újra leengedte/feltöltötte a fékfolyadékot légtelenítették, egy hangyapucányit talán javult, de messze nem olyan mint korábban. A munkahengereket is újra ellenőrizte, megfelelő alkatrészt szerelt be. Cseréltek főfékhengert azután sem javult a helyzet. Fékcsöveket nézték, nem deformálódnak nyomás közben.

Valaki találkozott már hasonló problémával és megoldással hozzá?


Légtelenítesd le újra, mond hogy úgy akarod visszakapni az autót, hogy rendben van. A fék nem játék. Én nem rég cseréltettem fékfolyadékot, másodszorra sikerült légteleníteniük.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
csucsu75
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 29, 2007
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Gerabronn

HozzászólásElküldve: 2018. Október 26. Péntek, 15:30    Hozzászólás témája: kezifek hiba Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözlök mindenkit!

Egy szämomra problemäs kerdesem lenne hozzätok. Van egy 2008 Grand picassom 1,8 i . Az auto kezifekevel van problemäm. Az automata fek müködik de folyamatosan hibät küld termeszetesen en nem tudom külön behuzni a feket csak az automata. Amivel gondom nem lenne csak ez a sipoläs es villogäs csinäl ki. Tud valaki tanäcsot adni mi lehet a baj vele? Aszerelök csak talälgatnak , kiütik a hibakodot de pär kilometer utän ujra jön a hibakod.
Elöre is köszönöm a välaszokat.
Tisztelettel Toth Märton
_________________
Citroen xsara picasso 1,6i Chrono 2001
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1127
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2018. Október 29. Hétfő, 13:33    Hozzászólás témája: Re: kezifek hiba Hozzászólás az előzmény idézésével

csucsu75 írta:
Üdvözlök mindenkit!

Egy szämomra problemäs kerdesem lenne hozzätok. Van egy 2008 Grand picassom 1,8 i . Az auto kezifekevel van problemäm. Az automata fek müködik de folyamatosan hibät küld termeszetesen en nem tudom külön behuzni a feket csak az automata. Amivel gondom nem lenne csak ez a sipoläs es villogäs csinäl ki. Tud valaki tanäcsot adni mi lehet a baj vele? Aszerelök csak talälgatnak , kiütik a hibakodot de pär kilometer utän ujra jön a hibakod.
Elöre is köszönöm a välaszokat.
Tisztelettel Toth Märton

Szerintem nem ártana egy hozzáértőhöz vinni. Amennyiben automata módban használod akkor is kell működnie, ha meghúzod a gombot, illetve kioldani ha közben nyomod a féket.
Ha hiba üzenetet ad akkor többnyire nem időben nyit/ zár az automatika, itt mechanikus szorulás feltételezhető, de a kiolvasott hibakód megmondja merre kell keresni a hibát.
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pandras
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Sep 14, 2014
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Békéscsaba

HozzászólásElküldve: 2018. December 9. Vasárnap, 9:55    Hozzászólás témája: akksi csere Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, 2005-ös a Picasso, 1.8, (N68) akkucsere után engine fault hibaüzenet jelenik meg , amugy minden OK.
Mi lehet a hiba?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Misu1969
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 17, 2019
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

HozzászólásElküldve: 2019. Január 18. Péntek, 9:52    Hozzászólás témája: Segítség kérése Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni és egyúttal köszönöm a befogadást.
Feleségem 203-as 4. havi 1,6 8V Picassojában szerettünk volna klímakompresszort cserélni (elkezdett csörögni), de sajnos a műszerfal mögötti részen valahol dugulás található.
Jelenleg betöltöttünk egy dugulás elleni oldószert a rendszerbe - hátha sikerül bontás nélkül megúszni a dolgot, de szerintem nem sok esély van rá. Így az új klíma kompresszort sem tettük fel, majd csak akkor, ha nem lesz a rendszerben hiba.
Van valakinek robbantott ábrája a műszerfal mögötti részről, hol keressük a hibát és esetlegesen valakinek volt már tapasztalata ilyen jellegű hibával kapcsolatban?
És a legfontosabb - valóban le kell bontani az egész műszerfalat a hiba feltárásához? Köszönettel, Misu
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Birorion
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jul 02, 2014
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Tiszaföldvár JNKSZ

HozzászólásElküldve: 2019. Február 1. Péntek, 10:32    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

van egy olyan problemam, hogy a radiom es az iranyjelzo visszajelzes kikapcsol ! iranyjelzo kint mukodik bent nem ad visszajelzest de csak a kkor ha a radio elmegy , gondol egyet visszajon a radio es lon csoda megy az iranyjelzo visszajelzes is . Hol keressem a hibat mert minden szerelo csak pingvinezik mivel nem produkalja allandoan a hibat!
Valaszokat elore is koszonom!
_________________
2001 1.8 i 16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Dakobacsi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 19, 2015
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Nádudvar

HozzászólásElküldve: 2019. Február 1. Péntek, 14:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Heeló ! Fészbúkon picasso csoportban van két ember is aki Pesten foglalkozik ezzel a hibával,keresd meg őket.
_________________
2001. 1,6 8v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 55

HozzászólásElküldve: 2019. Február 7. Csütörtök, 19:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Birorion írta:
Sziasztok!

van egy olyan problemam, hogy a radiom es az iranyjelzo visszajelzes kikapcsol ! iranyjelzo kint mukodik bent nem ad visszajelzest de csak a kkor ha a radio elmegy , gondol egyet visszajon a radio es lon csoda megy az iranyjelzo visszajelzes is . Hol keressem a hibat mert minden szerelo csak pingvinezik mivel nem produkalja allandoan a hibat!
Valaszokat elore is koszonom!


Akku gyanús...
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Ebedli
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 06, 2019
Hozzászólások: 20

HozzászólásElküldve: 2019. Június 14. Péntek, 13:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Tapasztalati segítséget kérnék motorolaj cseréhez. Nincs kezelési könyvem az autóhoz ezért bizonytalan vagyok abba hogy milyen olaj a lenne megfelelő választás.Jelenleg 10w 40 van benne a márkáját nemtudom mert a vásárláskor a kereskedő cseréltette.Olaszból behozott autó ahol a motortérben található cimkék szerint q8 advanced 10w 40 volt benne 2016 ill.2018-ba is.De!!! az olajkereső programok szerint 5w 40,0w 40,10w 40,sőtt még 5w 30 is mehetne bele! A motor 1.8 16v 2002 gyártású jelenleg 142000 km van benne.(vezetett olasz szervìzkönyve volt) A nálam megtett 3500km alatt kb 2-3dl olajat kellett utántöltenem. Segìtő és tapasztalati válaszaitokat várom és köszönettel fogadom.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 55

HozzászólásElküldve: 2019. Június 21. Péntek, 20:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ebedli írta:
Sziasztok! Tapasztalati segítséget kérnék motorolaj cseréhez. Nincs kezelési könyvem az autóhoz ezért bizonytalan vagyok abba hogy milyen olaj a lenne megfelelő választás.Jelenleg 10w 40 van benne a márkáját nemtudom mert a vásárláskor a kereskedő cseréltette.Olaszból behozott autó ahol a motortérben található cimkék szerint q8 advanced 10w 40 volt benne 2016 ill.2018-ba is.De!!! az olajkereső programok szerint 5w 40,0w 40,10w 40,sőtt még 5w 30 is mehetne bele! A motor 1.8 16v 2002 gyártású jelenleg 142000 km van benne.(vezetett olasz szervìzkönyve volt) A nálam megtett 3500km alatt kb 2-3dl olajat kellett utántöltenem. Segìtő és tapasztalati válaszaitokat várom és köszönettel fogadom.


ACEA A3/B4 szabvány legyen és 5w40.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Ebedli
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 06, 2019
Hozzászólások: 20

HozzászólásElküldve: 2019. Június 22. Szombat, 4:37    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm. Én is az 5w hidegoldalit gondoltam korszerűbb olajnak. Van márkára vonatkozó jó tapasztalatod is? Én a q3 excell 5w40 vagy a total quarc 9000 5w 40 közül gondolkodok.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 55

HozzászólásElküldve: 2019. Június 23. Vasárnap, 11:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ebedli írta:
Köszönöm. Én is az 5w hidegoldalit gondoltam korszerűbb olajnak. Van márkára vonatkozó jó tapasztalatod is? Én a q3 excell 5w40 vagy a total quarc 9000 5w 40 közül gondolkodok.


Total-ból nekem 1 litert evett az 1.8 tízezrenként. Most Mannol-t használok, ebből úgy néz ki fél litert.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Ebedli
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 06, 2019
Hozzászólások: 20

HozzászólásElküldve: 2019. Június 23. Vasárnap, 12:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a választ.A mannol olajakat én is nézegettem,ill.elég sok jó vélemény van róluk. Mannol elite 5w 40 ráadásul jobb viszkozitási indexel rendelkezik mint a total olajok.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1504
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2019. Július 12. Péntek, 20:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ebedli írta:
Köszi a választ.A mannol olajakat én is nézegettem,ill.elég sok jó vélemény van róluk. Mannol elite 5w 40 ráadásul jobb viszkozitási indexel rendelkezik mint a total olajok.


Lett volna erre jobb topic is!
http://www.citroenpicasso.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=41
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Ebedli
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 06, 2019
Hozzászólások: 20

HozzászólásElküldve: 2019. Július 13. Szombat, 7:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia. Köszi az infót,ez egy korrekt információt nyujtó oldal. Már ugyan kicseréltem az olajat.Eddig 10w 40 volt benne,most 5w40 lett beleöntve.Csendesebb lett a motor és az eddig megtett kb8-9km alatt 2dl csökkent a fogyasztás! Amit betöltöttem Shell helix h8 syntetic fexi olaj,viszkozitási indexe:176.
Kiváncsi leszek hogy a 1.8 16v motorba hogy fog ez az olaj viselkedni majd 5000km után.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
sanya78
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 29, 2016
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Gyula

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 2. Péntek, 12:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

https://youtu.be/oyoSPGr52g0

Sziasztok! Remélem sikerült jól sikerült linkelem! Van egy 2004 és 1.6 os benzines citroenem és ilyen hangot ad! A hang csak üzemmeleg állapotban és alapjáraton jön elő! Ha felkapcsolom a világítást vagy valami áramforrást akkor elhallgat! Kisebb gázadásra is elhallgat! Olaj és szürők. 3 hete voltak cserélve, hosszbordás szíj tegnap tárcsák görgök nem! A hang jelenség kb olaj csere után jött akkor kapcsoltam be közel egy év után a légkondit! Nem szoktam használni de most még néztem hogy működik e!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 3. Szombat, 15:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sanya78 írta:
https://youtu.be/oyoSPGr52g0

Sziasztok! Remélem sikerült jól sikerült linkelem! Van egy 2004 és 1.6 os benzines citroenem és ilyen hangot ad! A hang csak üzemmeleg állapotban és alapjáraton jön elő! Ha felkapcsolom a világítást vagy valami áramforrást akkor elhallgat! Kisebb gázadásra is elhallgat! Olaj és szürők. 3 hete voltak cserélve, hosszbordás szíj tegnap tárcsák görgök nem! A hang jelenség kb olaj csere után jött akkor kapcsoltam be közel egy év után a légkondit! Nem szoktam használni de most még néztem hogy működik e!


Nem értem mi vitt rá hogy feszítő és vezető görgőket ne cserélj; 99% hogy ezek közül adja most valamelyik a hangot.

A légkondit havonta be kell kapcsolni (alapjáraton lehetőleg) hogy körbemenjen a gáz, és kenni tudjon. Enélkül sokkal hamarabb szökik el a gáz. Ha melegben nem is szereted (ésszel használva hogy hűs, nem jeges levegőt fúj szerintem nagyon hasznos) akkor is esős, ködös időben sem használod hogy ne legyen tiszta pára az autó?
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
sanya78
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 29, 2016
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Gyula

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 3. Szombat, 16:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A szerelő csak szíjjat cserélt mert rossz állapotban volt! Azt mondta hogy nem tudja hogy mi adja a hangot! Használjam és ha szétmegy valami akkor meglesz a hiba! Szép szerelő az ilyen! A klímát nem szoktam használni, mostmár hogy tudom néha bekapcsolok! Volt aki a generátort mondta mivel ha rákapcsolok valamit akkor elhallgat! De én is a görgőkre szavazok! Ha a görgők lennének a ludasok akkor nem kellene hideg motornál is hangot adnia?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 3. Szombat, 23:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A hiba kezdetén lehet hogy csak hidegen vagy melegen ad hangot; később folyamatosan várható.
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
sanya78
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 29, 2016
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Gyula

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 4. Vasárnap, 9:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedden kell hívni a szerelőt, remélem vihetem azonnal! Félek hogy nehogy megadja magát!! Az még mindíg nem fér a fejembe hogy az előző szerelő miért nem cserélt görgőt!? Egyébként tárcsákat nem kell ilyenkor cserélni?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 8. Csütörtök, 9:37    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sanya78 írta:
...Egyébként tárcsákat nem kell ilyenkor cserélni?


Dízelnél kell, mert rezgéscsillapítós, de nem látjuk az aláírásodban hogy milyen géped van.
A másik kérdésedre a választ a fantáziádra bízom, de maradjunk annyiban hogy amíg a fékolajcsere gyakoriságáról és módjáról vagy a motorolajokról sem nagyon tudnak/akarnak tudni semmit, nem várok sokat. És hogy véletlen-e hogy többszöri munkaköltséggel csinálnak meg valamit amit egyben kéne...? Forg? szemek
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
sanya78
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 29, 2016
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Gyula

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 9. Péntek, 16:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A görgők ki lettek cserélve mert elég rossz állapotban voltak! De a hang még mindíg hallható Szomor? hétfőn jön az új vezérlés szett mert következő jelőlt a vízpumpa, a vezérlést amikor vettem elméletileg cserélte a szerelő, én vittem az INA szettet 3 éve! Azóta nem jókat hallottam róluk több embernek ki sem cserélték az alkatrészt amit vitt és amikor kiderül azt mondták hogy felesleges volt mert jó volt ami benne volt de a hozott alkatrészt elrakták! Most is INA vezérlés lesz benne! Ha cserénél nem INA fog ki jönni akkor szerintem elbeszélés lesz az előző szerelővel!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Sanekit
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 22, 2018
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 11. Vasárnap, 7:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!Segítségeteket szeretném kérni!Imádott picasso-nk nagy melegben (de csak nyáron) egy jó 40 vagy van amikor több km után spontán torpan majd leáll menet közben.gyùjtás van hibakód nincs.utánna azonnal v másodjára indul is szépen megy egy darabig onnantól megint spontán ismétlődik a dolog.Be lett mérve (nem szervízben)nincs hibakód,majd mikor produkálta és gépen volt ezt kaptuk:(pontosan nem tudom idézni) a műszer nem kommunikál és még olyat is találtunk,hogy Data B Fault. Sajnos ez így elég balesetveszélyes,igaz szerencsére nagy tempónál még nem észleltem csak városban . Főtengely jeladó és gyertyák lettek cserélve egyébként,de előtte is csinalta.(mérés előtt ezekre gondoltunk,meg a gyújtótrafóra,de az maradt. Az autó:2003 Citroen Xsara Picasso 1.6 8v 95 ló
Kérlek benneteket segítsetek vmi infó! További szép napot mindenkinek!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
sanya78
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 29, 2016
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Gyula

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 11. Vasárnap, 21:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A hangot beazonosítottam egy orvosi sztetoszkóppal Nagyon boldog mindent meghallgattam és az alapjárati motortól jött! Beraktam egy régit és máris csillapodott majd megszünt! Néha mintha kicsit hallani még de lehet csak képzelődöm Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 12. Hétfő, 12:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sanya78: AKkor 1.8 16V/1.6 8V az autó? Legalább a többi is rendbe lett rakva. Furcsa hogy az alapjárati adta, de legalább megvan.


Sanekit: Fojtószelep, trafósor és BSM csatlakozásokat ellenőrizd és ha van, (különös tekintettel arra, amelyiken az üzemanyagszivattyúd megy, ami valószínű a szürke csatlakozó) használj kontaktsprét vagy féktisztítót (ne WD40et).
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
sanya78
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 29, 2016
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Gyula

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 12. Hétfő, 14:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

1.6.8v az autó 2004 es, ma sem vettem észre hogy hangoskodna Nagyon boldog remélem így is marad!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Sanekit
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 22, 2018
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 12. Hétfő, 15:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

MC Pite nagyon szépen köszönöm, megpróbálom csak most hosszú műszakot nyomok.Egyébként a Data B vezeték az a műszerfalom a műszer csoportba csatlakozik jól tudom? Azt is megnézem elméletileg fehér vezeték és kék csatlakozóban van. Kérlek javìtsatok ki,ha félrenéztem,v félreértettem valamit! Köszönöm,hogy segítetek,nagyon szeretem ezt az autót!!! Szép napot mindenkinek!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 22. Csütörtök, 12:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Az index egyik topicjában már feltettem a kérdést, de az nem túl aktív, illetve szeretném, ha megerősítenétek az ott kapott egy választ, vagy leírnátok a ti véleményeteket. Kb 1 hete vásároltam egy 2010-es Xsara Picasso 1.6 benzint, nagyvonalakban pécsi szerelővel átnézettettem, a kereskedés engedte. A kereskedés korrekt volt, amilyen hibákat ők+a szerelő felfedeztek, azt javították is, tömören: 2 törött első rugó csere, 2 első hullámosodott féktárcsa csere, kilincsjavítás, első ablak egyik oldalának (szegőléc/díszléc) ragasztása, olajcsere, olajszűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő csere, vezérműszíj csere (új ContiTec-re), feszítőgörgők cseréje, vízpumpa csere, klímahűtő csere, klímacső hegesztése, hátsó dob csere. Ez egy pécsi kereskedés volt, az én szerelőmmel (bp, 18. ker) a kipuffogó dobot irányba állíttattam, mert ferdén tették fel az új hátsó dobot és minden fedlapnál nekiverte a kasztninak és koppant egy nagyot, mintha le akarna szakadni, szétjött ablakmosófolyadék vezeték összeillesztése (Pécsen lehet cserélték a tartályt és elfelejtették összedugni), kiégett halogén + helyzetjelző csere. Ami még hátravan: ma aug. 22-én viszem ablakos-lakatoshoz, mert az ablak másik szegőléce/szigetelése is folyamatosan lejön 110km/h fölött, ragasztani kell valami FBS vagy mi a csuda ragasztóval. És már csak egy hibát tapasztalalok, amivel kapcsolatban szeretnék tippeket kérni: a motor szépen jár, ellentétben minden váltásnál, kuplung-csúsztatásnál, és gyorsításnál meg motorfékes lassításnál / gázelvétnél is alulról valami koppan, kattog, meg recseg, még ezt kéne rendberakatni rajta, és tökéletes lenne. Van ötletetek, hogy ez mi lehet? Köszi! Üdv: Bepe
_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 22. Csütörtök, 18:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Csináltam videót a hangokról, ezekről beszélek:

1., https://www.youtube.com/watch?v=96CB-kIQldM

2., https://www.youtube.com/watch?v=wK8x4dL04Ws

Üresben gurulásnál és úgy fékezésnél nem csinálja, és üresben járó motorral sem, ezért gondolom, hogy a motornak nincs baja, szerelő szerint is szépen jár. Főleg 1-esben indulásnál kuplungcsúsztatásnál van, mintha csontokat törnének, csattog-kattog, törik.

Köszi!
_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 22. Csütörtök, 19:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Meglesz a hang forrása, percre pontosan azóta van, hogy elhoztam a azerelőtől, aki helyre kalapálta a kipuffogót ami beleért a kasztniba. Azóta van ez a csattogás, csörgés, előtte ez nem volt.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 33, 34, 35  Következő
34 / 35 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.31 másodperc