Csatlakozott: Feb 24, 2007 Hozzászólások: 1149 Tartózkodási hely: Kisújszállás
Elküldve: 2012. Szeptember 3. Hétfő, 14:11 Hozzászólás témája: Immobilizer
Immobilizer Fault!
És nem indult, csak harmadszorra, bár az indítómotor forgatott.
Járt-e már valaki hasonlóan?
Mi várható, mibe fog kerülni?
Egyébként újra üdv közöttetek tagtársak!
Bocs, ha feleslegesen nyitottam új témát, kérem áttenni a megfelelő helyre! _________________ Valamikori volt rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus, megtéve 185000 km
Elküldve: 2012. Szeptember 3. Hétfő, 14:28 Hozzászólás témája: Re: Immobilizer
Lajos írta:
Immobilizer Fault!
És nem indult, csak harmadszorra, bár az indítómotor forgatott.
Járt-e már valaki hasonlóan?
Mi várható, mibe fog kerülni?
Egyébként újra üdv közöttetek tagtársak!
Bocs, ha feleslegesen nyitottam új témát, kérem áttenni a megfelelő helyre!
Kb 3hete segítettem egy 206-os tulajnak Szolnokon UI problémával. Neki a kulcs volt szétesve, s nem látta a jeladót az immobiliser. Csak a helyére kellett tenni s lőn csoda első tolásra indult is! (addig indítóztak míg lemerült. ). Néha a kulcs kivétele, s visszarakása is segít! Ja még érdemes megnézni-mérni az elemet is a kulcsban, illetve a pótkulcsot is bepróbálni!. Most ennyi jut eszembe! _________________ C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Csatlakozott: Feb 24, 2007 Hozzászólások: 1149 Tartózkodási hely: Kisújszállás
Elküldve: 2012. Szeptember 3. Hétfő, 15:09 Hozzászólás témája: Re: Immobilizer
Néha a kulcs kivétele, s visszarakása is segít! Ja még érdemes megnézni-mérni az elemet is a kulcsban, illetve a pótkulcsot is bepróbálni!. Most ennyi jut eszembe![/quote]
Köszi.
A pótkulcs hogyan működik? Az is immobilizeres? Mert nincs benne elem.
Ki mit tud? _________________ Valamikori volt rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus, megtéve 185000 km
Elküldve: 2012. Szeptember 4. Kedd, 9:55 Hozzászólás témája: Immobilizer
Igen csak a központizár müködtetéséhez kell az elem.
Lehet hogy ujra kell tanítani a kulcsot a komputerrel.
Néha sajnos elfelejti.
A pótkulcs azért működhet
Csatlakozott: Feb 24, 2007 Hozzászólások: 1149 Tartózkodási hely: Kisújszállás
Elküldve: 2012. Szeptember 6. Csütörtök, 20:04 Hozzászólás témája: Re: Immobilizer
A hiba óta sokszor indítottam, és semmi gond. Remélem így is marad. _________________ Valamikori volt rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus, megtéve 185000 km
Csatlakozott: Nov 06, 2013 Hozzászólások: 32 Tartózkodási hely: Érd
Elküldve: 2013. December 6. Péntek, 16:27 Hozzászólás témája:
Sziasztok. A gyújtáskapcsoló kábeleinek lehúzása, majd visszarakása után Immo. fault jelzés, akkut hiába veszem le hosszabb-rövidebb időre, a kulcsot nem tanulja be
Csatlakozott: Aug 28, 2009 Hozzászólások: 1023 Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)
Elküldve: 2013. December 7. Szombat, 10:12 Hozzászólás témája:
Tavaly én is valamiért levettem a kormány, gyujtáskapcsi körüli burkolatokat, s amikor összeraktam, nekem is immo hibát irt ki. Ujra levettem a burkolatot, megmozgattam a csatikat, s valòszinü, az immo csatiját nem dugtam össze rendesen először, nekem ezért irt hibát. Igazítás után +javult. _________________ 2005.10 havi, 1,6 8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Csatlakozott: Jan 18, 2011 Hozzászólások: 1507 Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye
Elküldve: 2015. December 28. Hétfő, 19:30 Hozzászólás témája:
kicsit régi a téma de engem is utolért az immo hiba kivettem a műszerfalat visszajelző izzót cseréltem és összerakás után electronik immobiliser fault hibajelzés fogadott. a sebességjelző 0-ról átvált két vonalra.
Igen idegesítő hibával küzdök jó ideje, hátha tud valaki segíteni!
Teljesen hibátlanul működő 90 lovas HDI egyszer csak menet közben ileállt. Tekert, forgatott, de semmi, nem indult. Motorháztető felcsap, tanácstalanul ide nyúlok, oda nyúlok, egyszer csak beindul. Hurrá.
Pár kilométer után műszerfalon kicsulladt az ENGINE FAULT és leállt.
8-10 perc után simán beindult, de égett a sárga visszajelző, gondoltam elgurulok a szervízbe. Motor leáll, pár perc múlva indítás, hibátlanul indul, lámpa nem ég, minden rendben.
egy jó hónap múlva -közben minden simán működött-, egyszer csak nem akart beindulni...Mindíg leállás után, ujraindításkor.
Egyre gyakrabban jelentkezett ez a dolog, de előbb utóbb némi motortér matatás után beindult.
Sokadik ilyen eset után a gyanú a motortérben lévő biztosíték táblára terelődött: a doboz és/vagy a kábelkötegek megmozgatása után előbb-utóbb beindult.
Teljesen rendben működik az autó, leállás illetve gyújtás levétele után egyszer csak, nem indul. Menet közben hibátlan, csak és kizárólag beindítani nem lehet. Ez immo hibára utal(?) CAN BUS gond?
Transzponder rendben, gyújtáskapcsoló környéke nem lett bolygatva, Akku rendben. Hibaüzenet nincs.
Tüzetes szemrevételezés után: táblában a 40A-es biztosíték foglalata egyébként olvadt volt, de az érintkezői rendben voltak. Hurrá! ez lehet az ok! Bontottra ki lett cserélve a panel. Hibátlan indítás, hurrá.
Másnap reggel az autó nem indult....
Szóval idegesítő a dolog, reménykedem, hogy itt valaki konyít a dolgokhoz, vagy ismer valakit, aki már látott, hallott ilyet és van ötlete!
Arra gondoltam, hogy az IMMOt ki kellene valahogy kötni, cselezni, megfigyelni, hogy akkor mi történik? Olyan kollégát, szervízt keresek, akik tudnának épkézláb ötletet adni, hogy melyik kábel, kábelköteg, vagy testelés lehet a ludas, mert egyre inkább meg vagyok győződve, hogy valami ilyesmi hiba lehet.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban