Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5357


Utolsó 5 Tagunk
 01:Oct 11, 2019delizoli
 02:Oct 08, 2019kormosl
 03:Oct 02, 2019Grezlee
 04:Sep 30, 2019zanzi16
 05:Sep 28, 2019Gala

Látogatók

 Vendégek (100%)

12

 01: 66.249.64.XX  02: 66.249.64.XX  03: 66.249.64.XX  04: 77.232.163.XXX  05: 92.255.195.XXX  06: 34.204.173.XX  07: 185.244.216.XX  08: 216.244.66.XXX  09: 66.249.64.XXX  10: 5.8.45.X  11: 37.9.113.XXX  12: 66.249.64.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

12


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

2116

 · Tegnap

8716

 · Összesen ·
74154678

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

646

 · Naponta

14,481

 · Havonta

441,397

 · Évente

5,296,763


Szerver idő
 · idő

11:17:50

 · Dátum

14/10/19

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Vásárlási kérdések/tanácsok
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Vásárlási kérdések/tanácsok
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 74, 75, 76
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Mindent a Picassoról
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 17. Vasárnap, 19:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kezdek elbilleni a benzinesek felé...de....
Olvasom, hogy a részecskeszűrő kiégetéséhez elég 5 perc 60km/h felett menni?
Ez a kiégetés bármikor megtörténik, vagy csak amikor a kocsi "akarja"? A vészjelzés megjelenése után, ha az előbbi körülmények összeállnak?
Milyen folyadékot kell használni, illetve mennyi a költsége 100/1000/x km-re?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2061
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2019. Február 17. Vasárnap, 19:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

topikolos írta:
Silverpica írta:

Helytől függ. Munkadíjjal egy százasba beleférhet a felújított csiga. Van ahol akár dupla ennyibe. Meggbontás nélkül nehéz megállapítani mi mennyire van oda. Diaggal a fap telítettségét látni. Hidegen indításkor ne.csörögjön, gyorsításnál ne füstöljön míg a gázon állsz. De tuti tipp, egy nfu vagy egy 6fz Kacsint?


Ez a FAP telítettség mit jelent? X km után az is tönkremegy? Nyilván...
Annak is gondolom zsebbenyúlós a cseréje.
nfu, 6fz? Motorkódok? Melyik?

Ja, azt hiszem megvan, 1,8;1,6 16v?
Hajlok rá, hogy inkább benzinest vegyek. Pedig amit találtam full extrás, tetszene...
A másik amit először néztem, az meg repedt szélvédővel van, bár elvileg javítva, és eszi kicsit a rozsda. Nem szeretnék karosszériáztatni...


Nem írtad, hogy milyen árkategóriában keresel Xsara Picasso-t.
Mondjuk évi 6-7000 km-hez tényleg felesleges a dízel, úgy hogy a gázolaj ára évek óta magasabb és ez így is marad, ahogy olvastam.
Ha 1,8-ast nézel akkor azok 2005 előttiek lesznek.
Rozsda a küszöb elejére jellemző, néha teljesen épnek tűnik aztán kiderül, hogy már győzött a rozsda. Javítható, nem is drága nagyon.

Kényelem? szerintem nincs vele gond. Már megjártuk vele a bolgár tengerpartot is a cuccok is befértek, mi is kényelmesen utaztunk.
Keress magyarországi forgalomba helyezésűt, azt jobban le tudod ellenőrizni. Nincs ezekkel a franciákkal semmi baj, csak a trehány tulajok, meg a hozzá nem értő szerelők okozzák a legtöbb gondot.

Nekem az XP igencsak 300000 km-hez közelít. Ebből 211000 km-t én tekertem bele az elmúlt 12 év alatt. Most a feleségem hajtja. Motor még bontatlan. A legtöbb berendezés még eredeti. (kop-kop)
Szóval hajrá sok sikert a kereséshez.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2019. Február 17. Vasárnap, 22:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

topikolos írta:
Silverpica írta:

Helytől függ. Munkadíjjal egy százasba beleférhet a felújított csiga. Van ahol akár dupla ennyibe. Meggbontás nélkül nehéz megállapítani mi mennyire van oda. Diaggal a fap telítettségét látni. Hidegen indításkor ne.csörögjön, gyorsításnál ne füstöljön míg a gázon állsz. De tuti tipp, egy nfu vagy egy 6fz Kacsint?


Ez a FAP telítettség mit jelent? X km után az is tönkremegy? Nyilván...
Annak is gondolom zsebbenyúlós a cseréje.
nfu, 6fz? Motorkódok? Melyik?

Ja, azt hiszem megvan, 1,8;1,6 16v?
Hajlok rá, hogy inkább benzinest vegyek. Pedig amit találtam full extrás, tetszene...
A másik amit először néztem, az meg repedt szélvédővel van, bár elvileg javítva, és eszi kicsit a rozsda. Nem szeretnék karosszériáztatni...


Küszöbnél sajnos mindegyiket eszi. Egyszer kell jól megcsinálni.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2019. Február 17. Vasárnap, 22:32    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

topikolos írta:
Kezdek elbilleni a benzinesek felé...de....
Olvasom, hogy a részecskeszűrő kiégetéséhez elég 5 perc 60km/h felett menni?
Ez a kiégetés bármikor megtörténik, vagy csak amikor a kocsi "akarja"? A vészjelzés megjelenése után, ha az előbbi körülmények összeállnak?
Milyen folyadékot kell használni, illetve mennyi a költsége 100/1000/x km-re?


Vagy épp a kapubejáróban akarna elkezdeni regenerálni, így mehetsz még egy kört. Plusz gázolajat fecskendez, nincs külön folyadék mint a c5 2.2 hdi-nél.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 8:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Silverpica írta:

Vagy épp a kapubejáróban akarna elkezdeni regenerálni, így mehetsz még egy kört. Plusz gázolajat fecskendez, nincs külön folyadék mint a c5 2.2 hdi-nél.

Ok, tehát jelzi, hogy kellene, de a leírás szerint nem indul be a regenerálás 60 km/h felett. Tehát ha a kapuban jelez, akkor elhalaszthatom a kovetkező használatra. (?)

A használatiban ez van:
"Gázolaj-adalék szint
Ha a gázolaj-adalék szintje minimumra csökken, a többfunkciós kijelzőn egy üzenet jelenik meg, amit hangjelzés is kísér. Ilyenkor ki kell egészíteni az adalékanyag-szintet.
"
?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 8:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Silverpica írta:
Küszöbnél sajnos mindegyiket eszi. Egyszer kell jól megcsinálni.


Erről lenne szó? Ezt az egyik eladó küldte. Mennyi megcsináltatni? Tudom, műhelye válogatja, de nagyságrendileg?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 8:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dizeles írta:

Nem írtad, hogy milyen árkategóriában keresel Xsara Picasso-t.
Mondjuk évi 6-7000 km-hez tényleg felesleges a dízel, úgy hogy a gázolaj ára évek óta magasabb és ez így is marad, ahogy olvastam.
Ha 1,8-ast nézel akkor azok 2005 előttiek lesznek.
Rozsda a küszöb elejére jellemző, néha teljesen épnek tűnik aztán kiderül, hogy már győzött a rozsda. Javítható, nem is drága nagyon.

Kényelem? szerintem nincs vele gond. Már megjártuk vele a bolgár tengerpartot is a cuccok is befértek, mi is kényelmesen utaztunk.
Keress magyarországi forgalomba helyezésűt, azt jobban le tudod ellenőrizni. Nincs ezekkel a franciákkal semmi baj, csak a trehány tulajok, meg a hozzá nem értő szerelők okozzák a legtöbb gondot.

Nekem az XP igencsak 300000 km-hez közelít. Ebből 211000 km-t én tekertem bele az elmúlt 12 év alatt. Most a feleségem hajtja. Motor még bontatlan. A legtöbb berendezés még eredeti. (kop-kop)
Szóval hajrá sok sikert a kereséshez.


Jogos. 1 millió alatt kellene megállnia minden költséggel együtt.

Számolgattam, a mi használatunkkal van éves 55e Ft különbség a dízel javára fogyasztásban (a jelenlegi árkülönbségnél), ami nem olyan sok, de én nem 1-2 évre tervezek, az előző kocsit is 12 évig használtam. Persze ha lenne egy normális fogyasztású kocsi, lehet többet mennénk...

Neked 1.6 Hdi van? Az bíztató, ha nem kellett nagyon hozzányúlni. Milyen jellegű a használat? Vannak rövid utak, vagy inkább csak hosszabb?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 10:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

topikolos írta:
Silverpica írta:
Küszöbnél sajnos mindegyiket eszi. Egyszer kell jól megcsinálni.


Erről lenne szó? Ezt az egyik eladó küldte. Mennyi megcsináltatni? Tudom, műhelye válogatja, de nagyságrendileg?


Igen. Ráadásul a képen csak tüneti kezelés történt. B oszlopig elhúzódhat a rozsda, amit kívülről nem látsz. Nekem ismerős csinálta egyelőre csak az egyik oldalt, de szerintem 50-70 között kijön mindkét oldal.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 11:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

topikolos írta:
Silverpica írta:

Vagy épp a kapubejáróban akarna elkezdeni regenerálni, így mehetsz még egy kört. Plusz gázolajat fecskendez, nincs külön folyadék mint a c5 2.2 hdi-nél.

Ok, tehát jelzi, hogy kellene, de a leírás szerint nem indul be a regenerálás 60 km/h felett. Tehát ha a kapuban jelez, akkor elhalaszthatom a kovetkező használatra. (?)

A használatiban ez van:
"Gázolaj-adalék szint
Ha a gázolaj-adalék szintje minimumra csökken, a többfunkciós kijelzőn egy üzenet jelenik meg, amit hangjelzés is kísér. Ilyenkor ki kell egészíteni az adalékanyag-szintet.
"
?


Utánaolvasva:
http://www.peugeot307club.hu/index/fap_folyadek_eolys_feltoltes/0-176
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 11:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

topikolos írta:
dizeles írta:

Nem írtad, hogy milyen árkategóriában keresel Xsara Picasso-t.
Mondjuk évi 6-7000 km-hez tényleg felesleges a dízel, úgy hogy a gázolaj ára évek óta magasabb és ez így is marad, ahogy olvastam.
Ha 1,8-ast nézel akkor azok 2005 előttiek lesznek.
Rozsda a küszöb elejére jellemző, néha teljesen épnek tűnik aztán kiderül, hogy már győzött a rozsda. Javítható, nem is drága nagyon.

Kényelem? szerintem nincs vele gond. Már megjártuk vele a bolgár tengerpartot is a cuccok is befértek, mi is kényelmesen utaztunk.
Keress magyarországi forgalomba helyezésűt, azt jobban le tudod ellenőrizni. Nincs ezekkel a franciákkal semmi baj, csak a trehány tulajok, meg a hozzá nem értő szerelők okozzák a legtöbb gondot.

Nekem az XP igencsak 300000 km-hez közelít. Ebből 211000 km-t én tekertem bele az elmúlt 12 év alatt. Most a feleségem hajtja. Motor még bontatlan. A legtöbb berendezés még eredeti. (kop-kop)
Szóval hajrá sok sikert a kereséshez.


Jogos. 1 millió alatt kellene megállnia minden költséggel együtt.

Számolgattam, a mi használatunkkal van éves 55e Ft különbség a dízel javára fogyasztásban (a jelenlegi árkülönbségnél), ami nem olyan sok, de én nem 1-2 évre tervezek, az előző kocsit is 12 évig használtam. Persze ha lenne egy normális fogyasztású kocsi, lehet többet mennénk...

Neked 1.6 Hdi van? Az bíztató, ha nem kellett nagyon hozzányúlni. Milyen jellegű a használat? Vannak rövid utak, vagy inkább csak hosszabb?


Aláírásban találsz nick infót Kacsint?
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1023
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 17:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lakhelytől függően én elgondolkodnék egy benzines gázosításán...
Nekem 2011 óta LPGs a Piki, lassan 100 ezer gázos km-nél tartunk. 1x volt gond a gázrendszerrel, de az is a koszos román gáz miatt (10 ezer ft volt a 4 db gázinjektor felújítása). Itt a nógrádi dombokon 8-9 litert csipeget gázból a gépem, s mivel a szlovák határnál lakunk, kint tankolom az olcsó gázt, ami 0,5-0,6 euró hosszú évek óta. Évente megyünk a Pikivel és a párom C3-val (ami szintén LPGs)is kb 10-15 ezer km-t (autónként). A beépítés 180 ezer ft volt, ami 1-2 év alatt megtérült, onnantól majdnem féláron autózunk... Nevet?
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 18:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Silverpica írta:
Igen. Ráadásul a képen csak tüneti kezelés történt. B oszlopig elhúzódhat a rozsda, amit kívülről nem látsz. Nekem ismerős csinálta egyelőre csak az egyik oldalt, de szerintem 50-70 között kijön mindkét oldal.


Ez nem hangzik túl jól... az ár viszont barátságos, de gondolom erre még jön a fényezés. (?)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 18:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Silverpica írta:
topikolos írta:
Silverpica írta:

Vagy épp a kapubejáróban akarna elkezdeni regenerálni, így mehetsz még egy kört. Plusz gázolajat fecskendez, nincs külön folyadék mint a c5 2.2 hdi-nél.

Ok, tehát jelzi, hogy kellene, de a leírás szerint nem indul be a regenerálás 60 km/h felett. Tehát ha a kapuban jelez, akkor elhalaszthatom a kovetkező használatra. (?)

A használatiban ez van:
"Gázolaj-adalék szint
Ha a gázolaj-adalék szintje minimumra csökken, a többfunkciós kijelzőn egy üzenet jelenik meg, amit hangjelzés is kísér. Ilyenkor ki kell egészíteni az adalékanyag-szintet.
"
?


Utánaolvasva:
http://www.peugeot307club.hu/index/fap_folyadek_eolys_feltoltes/0-176


Ok, tehát mégis kell. Akkor ez is tiszta...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 18:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Silverpica írta:
Aláírásban találsz nick infót Kacsint?


Az jogos. Azért a tapasztalatok mégis érdekelnének.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 18:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

jancsi írta:
Lakhelytől függően én elgondolkodnék egy benzines gázosításán...
Nekem 2011 óta LPGs a Piki, lassan 100 ezer gázos km-nél tartunk. 1x volt gond a gázrendszerrel, de az is a koszos román gáz miatt (10 ezer ft volt a 4 db gázinjektor felújítása). Itt a nógrádi dombokon 8-9 litert csipeget gázból a gépem, s mivel a szlovák határnál lakunk, kint tankolom az olcsó gázt, ami 0,5-0,6 euró hosszú évek óta. Évente megyünk a Pikivel és a párom C3-val (ami szintén LPGs)is kb 10-15 ezer km-t (autónként). A beépítés 180 ezer ft volt, ami 1-2 év alatt megtérült, onnantól majdnem féláron autózunk... Nevet?

Igen, már ez is képbe került. Ehhez persze egy jó állapotú motor nem árt.
A gáz is lehet koszos? Én pont a keleti határnál lakom, régebben átjártam tankolni, de aztán leszoktam róla.
Pótkeréktartályod van gondolom.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 18:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ilyen, hogy függönylégzsák létezett a picassóba? Több hirdetésben is belefutottam már, de pl. itt a fórumon 1 bejegyzést sem találtam ez ügyben. Elírás lehet?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 20:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

topikolos írta:
Ilyen, hogy függönylégzsák létezett a picassóba? Több hirdetésben is belefutottam már, de pl. itt a fórumon 1 bejegyzést sem találtam ez ügyben. Elírás lehet?


Nincs. Viszont az oldallégzsák a fejet is védi, nyilván nem egy függönylufi hatékonyságával.
70-ből fényezéssel együtt meglehet a két küszöb.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1023
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2019. Február 18. Hétfő, 21:17    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

"A gáz is lehet koszos? Én pont a keleti határnál lakom, régebben átjártam tankolni, de aztán leszoktam róla.
Pótkeréktartályod van gondolom."

Lehet koszos, de végül is van egy folyékony és egy légnemű szűrő is a rendszerben. Én 2 évente cserélem a gázszűrőket, mindig szétvágom őket, alig koszosak. A szlovák gáz elég tiszta.
Igen, kb 50 literes pótkeréktartály. Pótkerékre csináltam huzatot, s a csomiban van. Sokkal olcsóbbak a gázrendszerhez az alkatrészek, mint pl egy dízelhez (injektorok pl). Dupla a hatótávod (2 tank üzemanyag a kettős üzem miatt), s ha az egyik rendszered meghal, a másikkal továbbjutsz... Kacsint?
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 21. Csütörtök, 22:04    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a segítségeteket. Végül nem picasso-t vettünk.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2019. Február 22. Péntek, 20:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

topikolos írta:
Köszönöm a segítségeteket. Végül nem picasso-t vettünk.


Mi lett a kiválasztott?
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 22. Péntek, 23:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Silverpica írta:
Mi lett a kiválasztott?

Egy 2003 év végi Nissan Almera Tino, 1,8-as benzines. Hely nincs annyi benne, mint a Picassoban, de kicsit jobban tetszett. Remélem nem nyúltam nagyon mellé, jókat írnak róla, csak kevés van belőle.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2019. Február 25. Hétfő, 20:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

topikolos írta:
Silverpica írta:
Mi lett a kiválasztott?

Egy 2003 év végi Nissan Almera Tino, 1,8-as benzines. Hely nincs annyi benne, mint a Picassoban, de kicsit jobban tetszett. Remélem nem nyúltam nagyon mellé, jókat írnak róla, csak kevés van belőle.


Sok balesetmentest!
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
topikolos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2019
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Február 26. Kedd, 7:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Silverpica írta:
Sok balesetmentest!

Köszi, nektek is!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2019. Máj 3. Péntek, 9:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, nem túl nagy a forgalom a fórumon mostanában, de hátha valaki gondolkozik Picasso fiatalításon, az enyém eladósorba kerül a hónapban.
Sajnos 2 éve várok a megfelelő C4PII-re, de nagyon ritkák (3. vagy 4. felszereltségi szint, főleg ha benzinest szeretnék) és elég drágák még, úgyhogy egyelőre Mégane Grandtour lesz a családi autó.

Az aláírásos linken az egész szerviztörténete elérhető, nem sok ilyen autó van az országban amin ennyi mindent javítottak fel, vagy tervszerű megelőző karbantartással cseréltek, és főleg nem olyan kategóriás alkatrészeket szoktak venni hozzá mint én, nem utolsó sorban az autón nincs gányolás mint az itthoni szerelők 90%ánál sajnos előfordul. Többet nem offolnék ide, akit érdekelne, írjon rám. Mosoly
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Jani73
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 15, 2015
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Máj 25. Szombat, 17:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Lpg /benzin üzem. Van e valakinek tapasztalata azzal, hogy a gáz üzem esetén vagy nehezen kapcsol át vagy átkapcsol de mikor kedve tartja visszalöki benzinre vagy fordítva. Volt aki valami dugulásra gyanakodott. Kb 1 éve volt gáztartály csere és azóta van a probléma igazából nem nagyon használtam a gázt de most a végére járok, gondoltam tud valaki valami okosságot tapasztalatot ezzel kapcsolatban, Köszi!
_________________
Alföldi Picasso
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1023
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2019. Máj 26. Vasárnap, 14:17    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia! LPG szűrők (folyékony és gáz fázisú) mikor voltak cserélve? A tartályt hivatalos autógázos cserélte? Lehet, vissza kellene vinni, s megnézetni, mi a gond... A multiszelepnél, a tartályon van elzáró csap, és van mágnes szelep is. Reduktor mikori? Volt felújítva? Gázrendszer programja a tartály csere után lett ellenőrizve?
Index autógáz fórumon vannak profi felhasználók és beszerelők is. Ha megírod merre laksz, adnak megbízható szakihoz tippet esetleg (mivel írtál oda is). Kacsint?
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Jani73
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 15, 2015
Hozzászólások: 16

HozzászólásElküldve: 2019. Máj 28. Kedd, 18:24    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm szépen! Reduktor, két éve újra csere, tartály új, viszem szervizbe beszámolok ha végeztek Mosoly
_________________
Alföldi Picasso
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pzsolt
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Dec 27, 2006
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2019. Július 27. Szombat, 2:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tárgytalan, törölve
_________________
_____________________________Benzines 1.6 16V, Szahara ezüst
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
suzukis
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Sep 12, 2019
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Pécs

HozzászólásElküldve: 2019. Szeptember 20. Péntek, 9:17    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Esetleges Picasso vásárlás előtt állok. Volna egy olyan kérdésem hogy ESP mindegyik 2008 körüli kivitelben volt-e vagy sem? Most konkrétan egy Tendance felszereltségűnél merült fel bennem a kérdés, mivel itt a műszerfal közepén nem ESP OFF gomb található, hanem a központizár gombja. Más hasonló korú, elvileg azonos felszereltségű Picasso-k fotóin viszont hol látni, hol meg nem ESP OFF gombot az említett helyen. De ahogy néztem ez a többi felszereltségnél is így van a képek alapján. Vagy lehet hogy mindegyikben van, csak nem mindenhol kikapcsolható? Vagy simán csak máshol van a kikapcsoló gomb?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lajos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 24, 2007
Hozzászólások: 1136
Tartózkodási hely: Kisújszállás

HozzászólásElküldve: 2019. Szeptember 20. Péntek, 13:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

suzukis írta:
Sziasztok!

Esetleges Picasso vásárlás előtt állok. Volna egy olyan kérdésem hogy ESP mindegyik 2008 körüli kivitelben volt-e vagy sem? Most konkrétan egy Tendance felszereltségűnél merült fel bennem a kérdés, mivel itt a műszerfal közepén nem ESP OFF gomb található, hanem a központizár gombja. Más hasonló korú, elvileg azonos felszereltségű Picasso-k fotóin viszont hol látni, hol meg nem ESP OFF gombot az említett helyen. De ahogy néztem ez a többi felszereltségnél is így van a képek alapján. Vagy lehet hogy mindegyikben van, csak nem mindenhol kikapcsolható? Vagy simán csak máshol van a kikapcsoló gomb?


Az enyém Tendance és nincs benne.
Mellesleg 2014 óta kötelező az EU-ban forgalmazott autókba. Sajna az enyém régebbi. De legalább nem romlik el. Nevet?
_________________
Rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2019. Szeptember 21. Szombat, 19:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

suzukis írta:
Sziasztok!

Esetleges Picasso vásárlás előtt állok. Volna egy olyan kérdésem hogy ESP mindegyik 2008 körüli kivitelben volt-e vagy sem? Most konkrétan egy Tendance felszereltségűnél merült fel bennem a kérdés, mivel itt a műszerfal közepén nem ESP OFF gomb található, hanem a központizár gombja. Más hasonló korú, elvileg azonos felszereltségű Picasso-k fotóin viszont hol látni, hol meg nem ESP OFF gombot az említett helyen. De ahogy néztem ez a többi felszereltségnél is így van a képek alapján. Vagy lehet hogy mindegyikben van, csak nem mindenhol kikapcsolható? Vagy simán csak máshol van a kikapcsoló gomb?


Felszereltség függő!
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
suzukis
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Sep 12, 2019
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Pécs

HozzászólásElküldve: 2019. Szeptember 23. Hétfő, 7:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a válaszokat ESP-ügyben. Közben rájöttem hogy a kérdéses Tendance felszereltségű autók közül az egyik diesel , a másik benzines volt. A dieselben volt ESP, a benzinesben nem.

Viszont kezdek elbizonytalanodni a vásárlást tekintve. Eddig kb. 10 Picassot néztem meg és ezek alapján azt tapasztaltam hogy korroziós szempontból ez a tipus minhta gyengébb lenne mint a hasonló korú egyéb autók jó része. Ezek mondjuk szinte mind osztrák autók voltak, elvileg vezetett szervizkönyvvel és kevés km-rel (2006-2008 évjárat, 100-130 ezer km). Mindnél volt már belülről induló küszöb korrózió. Magyar első forgalomba helyezésű autót sajnos még nem találtam. Ezeknél mi lehet a helyzet? Szintén úgyanígy korrodálódnak vagy az osztrákok valami nagyon durva szerrel jégmentesítenek, ami jobban kikezdi az autót?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1023
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2019. Szeptember 24. Kedd, 18:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Az enyém 2005-s, ujonan vettem, első tulaj vagyok. Az enyémen nem látni sehol korróziót, sem a küszöbökön, sem máshol a karosszérián. 167 ezer km van benne. Igaz, én ki szoktam csapatni slaggal kocsimosáskor az első sárvédő aljánál, ahol összeér a küszöbbel, s pár évente kicsavarozom a sárvédő aljánál is, és rendesen kitakarítom, ha kell, le is kezelem rozsda ellen. A kipufogó rendszerrel is meg szoktam ezt csinálni, legalább műszaki előtt. Még a gyári rendszer van rajta, pedig 2011 óta LPGs... Kacsint?
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Mindent a Picassoról Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 74, 75, 76
76 / 76 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.29 másodperc