Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5357


Utolsó 5 Tagunk
 01:Oct 11, 2019delizoli
 02:Oct 08, 2019kormosl
 03:Oct 02, 2019Grezlee
 04:Sep 30, 2019zanzi16
 05:Sep 28, 2019Gala

Látogatók

 Vendégek (100%)

11

 01: 66.249.64.XX  02: 66.249.64.XX  03: 66.249.64.XX  04: 77.232.163.XXX  05: 92.255.195.XXX  06: 34.204.173.XX  07: 185.244.216.XX  08: 66.249.64.XXX  09: 216.244.66.XXX  10: 66.249.64.XXX  11: 5.8.45.X

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

11


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

2088

 · Tegnap

8716

 · Összesen ·
74154650

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

646

 · Naponta

14,481

 · Havonta

441,397

 · Évente

5,296,761


Szerver idő
 · idő

11:04:50

 · Dátum

14/10/19

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Meghibásodások
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Meghibásodások
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 391

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 22. Csütörtök, 19:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Az alsó motorkitámasztót és a rögzítését nézzétek meg először. Ez tartja az egészet pozícióban, h ne billenjen előre-hátra terhelés váltásnál. Kutyacsontnak is hívják népiesen.
bepe79 írta:
Csináltam videót a hangokról, ezekről beszélek:

1., https://www.youtube.com/watch?v=96CB-kIQldM

2., https://www.youtube.com/watch?v=wK8x4dL04Ws

Üresben gurulásnál és úgy fékezésnél nem csinálja, és üresben járó motorral sem, ezért gondolom, hogy a motornak nincs baja, szerelő szerint is szépen jár. Főleg 1-esben indulásnál kuplungcsúsztatásnál van, mintha csontokat törnének, csattog-kattog, törik.

Köszi!

_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 10

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 23. Péntek, 6:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a segítséget, megnézetem. Bár csak jövő hét hétfőn tudom majd.


pda írta:
Az alsó motorkitámasztót és a rögzítését nézzétek meg először. Ez tartja az egészet pozícióban, h ne billenjen előre-hátra terhelés váltásnál. Kutyacsontnak is hívják népiesen.
bepe79 írta:
Csináltam videót a hangokról, ezekről beszélek:

1., https://www.youtube.com/watch?v=96CB-kIQldM

2., https://www.youtube.com/watch?v=wK8x4dL04Ws

Üresben gurulásnál és úgy fékezésnél nem csinálja, és üresben járó motorral sem, ezért gondolom, hogy a motornak nincs baja, szerelő szerint is szépen jár. Főleg 1-esben indulásnál kuplungcsúsztatásnál van, mintha csontokat törnének, csattog-kattog, törik.

Köszi!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 10

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 23. Péntek, 21:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma M6-oson az alagútakig végig 130-as tempo, egyetlen egyszer vilt koppanás, amikor elvettem a gázt és motorfék volt. Végig szépen járt, és nem adta a hangot, egyre biztosabb, hogy kipuff lesz.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 10

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 24. Szombat, 10:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha alsó motortartó bak lesz, annak a cseréje motorkivétellel jár?
_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 391

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 24. Szombat, 14:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bepe79 írta:
Ha alsó motortartó bak lesz, annak a cseréje motorkivétellel jár?
nem, egy kis csavarozgatás, sokszor lelazul, előfordul, h a meghúzás is elég
_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 10

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 26. Hétfő, 8:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na rendberakta a szerelőm a kopogást, nem a kipufogó volt, hanem a váltótartó bakon kellett húzni kicsit, mert laza volt. Úgyhogy pda, igazad volt, köszi a tippet!
_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 391

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 26. Hétfő, 22:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bepe79 írta:
Na rendberakta a szerelőm a kopogást, nem a kipufogó volt, hanem a váltótartó bakon kellett húzni kicsit, mert laza volt. Úgyhogy pda, igazad volt, köszi a tippet!
You're Welcome
_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 10

HozzászólásElküldve: 2019. Október 4. Péntek, 9:24    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy egyelőre ritkán ugyan (pesti dugóban araszolás mellett és sok 1-esbe váltás mellett is csak napi 1x vagy 2x), de a váltóm vacakol (illetve az autóé), néha 1-esbe és hátramenetbe váltásnál nem veszi be a fokozatot. Az 1-esnél rendszerint ez abban nyilvánul meg, hogy nem tudom betenni, mert valami ellenáll, a hátramenetbe váltásnál meg jobb hátra bemegy a váltó a fokozatba csak rosszul, tehát ha ilyenkor ráengedném a kuplubgot és megpróbálnék hátrafelé gurulni, akkor csörögne-csatoogna. Inkább az 1-es fokozatba váltás a zavaró egyelőre. Szerintetek ez mitől lehet? Javítható? Mire utalnak ezek a tünetek? Ha segít, még annyi, hogy nemrég volt az itt is leírt csattogásom/kattogásom, és a szerelőm húzott az alsó váltótartó bakon. A csattogás megszűnt, helyette most van ilyen gondom, de nem tudom, hogy lehet-e összefüggés.
Köszi!
_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 10

HozzászólásElküldve: 2019. Október 4. Péntek, 14:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hétfőre bejelentkeztem miatta a szerelőmhöz, majd reportolok, hogy kiderült-e valami.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1126
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2019. Október 7. Hétfő, 15:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bepe79 írta:
Hétfőre bejelentkeztem miatta a szerelőmhöz, majd reportolok, hogy kiderült-e valami.



Szia,
Én Kuplung bovden cserével kezdeném, lehet, hogy az után állító rugó már elfáradt, s nem emel ki rendesen. ?tlet
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1023
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2019. Október 8. Kedd, 17:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Enyém 2005-s, de abban már nem bowdenes a kuplung mozgatás, hanem hidraulikus... AZ övé 2010-s, akkor abban sem bowdenes kellene, hogy legyen. Kacsint?
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 10

HozzászólásElküldve: 2019. Október 10. Csütörtök, 7:24    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Voltam a szerelőmnél, ment vele egy karikát, azt mondta, semmi gondja a váltónak. Hogy szinkronváltóknál a nem szinkronos 1-es és hátramenet fokozatnál ilyen előfordul, ilyenkor fel kell engedni a kuplungot, lenyomni újra, és akkor menni fog... ami igaz is, csak 2010-es évjáratú, 1.3 M Ft-os autótól nem ezt várnám. Meg hogy jól "archivál", jelentsen is ez bármit is, meg hogy a franciák háklisak arra, hogy mennyire tolom ki balra a váltókart horizontálisan, teljesen balra tolom-e. Tegnapi napon is végig jól működött, amikor ment a motor, mindig szépen bement 1-esbe, egyedül egy bolt parkolójában a motor leállítás után makacsolta meg magát, és hátramenetből 1-esbe nem engedte elsőre berakni. Kuplung felenged és lenyom után mindig működik ilyenkor másodszorra. Ma a dugóban araszolás közben a Nagykőrösin is tette a dolgát, a millió váltás közben 1 vagy 2 alkalom volt, amikor nehezebben ment be 1-esbe, de akkor is bement, és 0 alkalommal tiltott (nem engedte). Tehát annyira nem vészes a helyzet, csak nem tudom, hogy ez így normális-e, vagy ha több időm lesz vigyem el Citroen márkaszervízbe.
_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 391

HozzászólásElküldve: 2019. Október 10. Csütörtök, 17:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bepe79 írta:
Voltam a szerelőmnél, ment vele egy karikát, azt mondta, semmi gondja a váltónak. Hogy szinkronváltóknál a nem szinkronos 1-es és hátramenet fokozatnál ilyen előfordul, ilyenkor fel kell engedni a kuplungot, lenyomni újra, és akkor menni fog... ami igaz is, csak 2010-es évjáratú, 1.3 M Ft-os autótól nem ezt várnám. Meg hogy jól "archivál", jelentsen is ez bármit is, meg hogy a franciák háklisak arra, hogy mennyire tolom ki balra a váltókart horizontálisan, teljesen balra tolom-e. Tegnapi napon is végig jól működött, amikor ment a motor, mindig szépen bement 1-esbe, egyedül egy bolt parkolójában a motor leállítás után makacsolta meg magát, és hátramenetből 1-esbe nem engedte elsőre berakni. Kuplung felenged és lenyom után mindig működik ilyenkor másodszorra. Ma a dugóban araszolás közben a Nagykőrösin is tette a dolgát, a millió váltás közben 1 vagy 2 alkalom volt, amikor nehezebben ment be 1-esbe, de akkor is bement, és 0 alkalommal tiltott (nem engedte). Tehát annyira nem vészes a helyzet, csak nem tudom, hogy ez így normális-e, vagy ha több időm lesz vigyem el Citroen márkaszervízbe.

Részben igaz.
Az 1-es szinkronizált, max kopott a szinkrongyűrű benne ezért szivat.
A hátramenet valóban nem szinkronizált, itt előfordul, h a két fogaskerék rossz pozícióban van (fogra áll mindkettő) ezért nem tudod berakni sebességbe.
Ezen valóban segít a kuplung fel 1x és elfordulnak a kerekek.
Az egyesnek mennie kell ilyen varázsolás nélkül, de a kopottsága miatt igényli.
Az évjárat, meg az, h mennyibe került nem releváns ebből a szempontból.
Ha az előző gazdája egy fakezű/falábú pöcs volt, akkor simán kinyírta benne a szinkrongyűrűt.
_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lajos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 24, 2007
Hozzászólások: 1136
Tartózkodási hely: Kisújszállás

HozzászólásElküldve: 2019. Október 10. Csütörtök, 18:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Néhány hete beütött a krach.
Párszor engine fault üzenetet kaptam, de megjavulgatott. Aztán kihagyott a motor, és végleg leállt az országúton. Hosszú-hosszú hibakeresés és rengeteg káromkodás és fogó földhöz vágás után kiderült, hogy a kompi adta meg magát. (Azt a hibakódot adta, hogy a hármas hengerben gyújtás kimaradás van. Na de egyik henger se ment.) Állítólag az új 300 ezer körül van. Az infarktus közeli állapotba kerültem. Egy pesti cégtől aztán a régit leadva, kaptunk egy bontott, feltanítottat számlával, fél év garanciával 50 ezerért. Ezt betéve, meg egy lötyögő kontakthibás csatit kicserélve, megint szépen jár a motor. Többen hallhattátok, hogy mekkora kő estet le a szívemről. (Előtte egy héttel volt egy kuplungszett cserém 145 ezerért.)
Még hogy apró örömökből áll a világ! Óriási örömökből!
Nevet?
_________________
Rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
35 / 35 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.30 másodperc