Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5376


Utolsó 5 Tagunk
 01:Dec 03, 2019Bandi1980
 02:Nov 29, 2019Zolee76
 03:Nov 23, 2019amulet
 04:Nov 24, 2019Lezli
 05:Nov 24, 2019rakoczilaci

Látogatók

 Vendégek (100%)

8

 01: 216.244.66.XXX  02: 185.244.216.XX  03: 188.6.210.XXX  04: 77.110.133.XXX  05: 66.249.64.XXX  06: 89.133.161.XX  07: 88.132.176.XX  08: 3.229.122.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

8


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

2005

 · Tegnap

6309

 · Összesen ·
74594042

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

642

 · Naponta

14,566

 · Havonta

444,012

 · Évente

5,328,146


Szerver idő
 · idő

08:52:20

 · Dátum

11/12/19

 · Időzóna

GMT + 1


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Meghibásodások
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Meghibásodások
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 393

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 22. Csütörtök, 19:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Az alsó motorkitámasztót és a rögzítését nézzétek meg először. Ez tartja az egészet pozícióban, h ne billenjen előre-hátra terhelés váltásnál. Kutyacsontnak is hívják népiesen.
bepe79 írta:
Csináltam videót a hangokról, ezekről beszélek:

1., https://www.youtube.com/watch?v=96CB-kIQldM

2., https://www.youtube.com/watch?v=wK8x4dL04Ws

Üresben gurulásnál és úgy fékezésnél nem csinálja, és üresben járó motorral sem, ezért gondolom, hogy a motornak nincs baja, szerelő szerint is szépen jár. Főleg 1-esben indulásnál kuplungcsúsztatásnál van, mintha csontokat törnének, csattog-kattog, törik.

Köszi!

_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 23. Péntek, 6:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a segítséget, megnézetem. Bár csak jövő hét hétfőn tudom majd.


pda írta:
Az alsó motorkitámasztót és a rögzítését nézzétek meg először. Ez tartja az egészet pozícióban, h ne billenjen előre-hátra terhelés váltásnál. Kutyacsontnak is hívják népiesen.
bepe79 írta:
Csináltam videót a hangokról, ezekről beszélek:

1., https://www.youtube.com/watch?v=96CB-kIQldM

2., https://www.youtube.com/watch?v=wK8x4dL04Ws

Üresben gurulásnál és úgy fékezésnél nem csinálja, és üresben járó motorral sem, ezért gondolom, hogy a motornak nincs baja, szerelő szerint is szépen jár. Főleg 1-esben indulásnál kuplungcsúsztatásnál van, mintha csontokat törnének, csattog-kattog, törik.

Köszi!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 23. Péntek, 21:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma M6-oson az alagútakig végig 130-as tempo, egyetlen egyszer vilt koppanás, amikor elvettem a gázt és motorfék volt. Végig szépen járt, és nem adta a hangot, egyre biztosabb, hogy kipuff lesz.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 24. Szombat, 10:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha alsó motortartó bak lesz, annak a cseréje motorkivétellel jár?
_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 393

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 24. Szombat, 14:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bepe79 írta:
Ha alsó motortartó bak lesz, annak a cseréje motorkivétellel jár?
nem, egy kis csavarozgatás, sokszor lelazul, előfordul, h a meghúzás is elég
_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 26. Hétfő, 8:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na rendberakta a szerelőm a kopogást, nem a kipufogó volt, hanem a váltótartó bakon kellett húzni kicsit, mert laza volt. Úgyhogy pda, igazad volt, köszi a tippet!
_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 393

HozzászólásElküldve: 2019. Augusztus 26. Hétfő, 22:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bepe79 írta:
Na rendberakta a szerelőm a kopogást, nem a kipufogó volt, hanem a váltótartó bakon kellett húzni kicsit, mert laza volt. Úgyhogy pda, igazad volt, köszi a tippet!
You're Welcome
_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Október 4. Péntek, 9:24    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy egyelőre ritkán ugyan (pesti dugóban araszolás mellett és sok 1-esbe váltás mellett is csak napi 1x vagy 2x), de a váltóm vacakol (illetve az autóé), néha 1-esbe és hátramenetbe váltásnál nem veszi be a fokozatot. Az 1-esnél rendszerint ez abban nyilvánul meg, hogy nem tudom betenni, mert valami ellenáll, a hátramenetbe váltásnál meg jobb hátra bemegy a váltó a fokozatba csak rosszul, tehát ha ilyenkor ráengedném a kuplubgot és megpróbálnék hátrafelé gurulni, akkor csörögne-csatoogna. Inkább az 1-es fokozatba váltás a zavaró egyelőre. Szerintetek ez mitől lehet? Javítható? Mire utalnak ezek a tünetek? Ha segít, még annyi, hogy nemrég volt az itt is leírt csattogásom/kattogásom, és a szerelőm húzott az alsó váltótartó bakon. A csattogás megszűnt, helyette most van ilyen gondom, de nem tudom, hogy lehet-e összefüggés.
Köszi!
_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Október 4. Péntek, 14:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hétfőre bejelentkeztem miatta a szerelőmhöz, majd reportolok, hogy kiderült-e valami.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1128
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2019. Október 7. Hétfő, 15:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bepe79 írta:
Hétfőre bejelentkeztem miatta a szerelőmhöz, majd reportolok, hogy kiderült-e valami.



Szia,
Én Kuplung bovden cserével kezdeném, lehet, hogy az után állító rugó már elfáradt, s nem emel ki rendesen. ?tlet
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1023
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2019. Október 8. Kedd, 17:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Enyém 2005-s, de abban már nem bowdenes a kuplung mozgatás, hanem hidraulikus... AZ övé 2010-s, akkor abban sem bowdenes kellene, hogy legyen. Kacsint?
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Október 10. Csütörtök, 7:24    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Voltam a szerelőmnél, ment vele egy karikát, azt mondta, semmi gondja a váltónak. Hogy szinkronváltóknál a nem szinkronos 1-es és hátramenet fokozatnál ilyen előfordul, ilyenkor fel kell engedni a kuplungot, lenyomni újra, és akkor menni fog... ami igaz is, csak 2010-es évjáratú, 1.3 M Ft-os autótól nem ezt várnám. Meg hogy jól "archivál", jelentsen is ez bármit is, meg hogy a franciák háklisak arra, hogy mennyire tolom ki balra a váltókart horizontálisan, teljesen balra tolom-e. Tegnapi napon is végig jól működött, amikor ment a motor, mindig szépen bement 1-esbe, egyedül egy bolt parkolójában a motor leállítás után makacsolta meg magát, és hátramenetből 1-esbe nem engedte elsőre berakni. Kuplung felenged és lenyom után mindig működik ilyenkor másodszorra. Ma a dugóban araszolás közben a Nagykőrösin is tette a dolgát, a millió váltás közben 1 vagy 2 alkalom volt, amikor nehezebben ment be 1-esbe, de akkor is bement, és 0 alkalommal tiltott (nem engedte). Tehát annyira nem vészes a helyzet, csak nem tudom, hogy ez így normális-e, vagy ha több időm lesz vigyem el Citroen márkaszervízbe.
_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 393

HozzászólásElküldve: 2019. Október 10. Csütörtök, 17:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bepe79 írta:
Voltam a szerelőmnél, ment vele egy karikát, azt mondta, semmi gondja a váltónak. Hogy szinkronváltóknál a nem szinkronos 1-es és hátramenet fokozatnál ilyen előfordul, ilyenkor fel kell engedni a kuplungot, lenyomni újra, és akkor menni fog... ami igaz is, csak 2010-es évjáratú, 1.3 M Ft-os autótól nem ezt várnám. Meg hogy jól "archivál", jelentsen is ez bármit is, meg hogy a franciák háklisak arra, hogy mennyire tolom ki balra a váltókart horizontálisan, teljesen balra tolom-e. Tegnapi napon is végig jól működött, amikor ment a motor, mindig szépen bement 1-esbe, egyedül egy bolt parkolójában a motor leállítás után makacsolta meg magát, és hátramenetből 1-esbe nem engedte elsőre berakni. Kuplung felenged és lenyom után mindig működik ilyenkor másodszorra. Ma a dugóban araszolás közben a Nagykőrösin is tette a dolgát, a millió váltás közben 1 vagy 2 alkalom volt, amikor nehezebben ment be 1-esbe, de akkor is bement, és 0 alkalommal tiltott (nem engedte). Tehát annyira nem vészes a helyzet, csak nem tudom, hogy ez így normális-e, vagy ha több időm lesz vigyem el Citroen márkaszervízbe.

Részben igaz.
Az 1-es szinkronizált, max kopott a szinkrongyűrű benne ezért szivat.
A hátramenet valóban nem szinkronizált, itt előfordul, h a két fogaskerék rossz pozícióban van (fogra áll mindkettő) ezért nem tudod berakni sebességbe.
Ezen valóban segít a kuplung fel 1x és elfordulnak a kerekek.
Az egyesnek mennie kell ilyen varázsolás nélkül, de a kopottsága miatt igényli.
Az évjárat, meg az, h mennyibe került nem releváns ebből a szempontból.
Ha az előző gazdája egy fakezű/falábú pöcs volt, akkor simán kinyírta benne a szinkrongyűrűt.
_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lajos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 24, 2007
Hozzászólások: 1141
Tartózkodási hely: Kisújszállás

HozzászólásElküldve: 2019. Október 10. Csütörtök, 18:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Néhány hete beütött a krach.
Párszor engine fault üzenetet kaptam, de megjavulgatott. Aztán kihagyott a motor, és végleg leállt az országúton. Hosszú-hosszú hibakeresés és rengeteg káromkodás és fogó földhöz vágás után kiderült, hogy a kompi adta meg magát. (Azt a hibakódot adta, hogy a hármas hengerben gyújtás kimaradás van. Na de egyik henger se ment.) Állítólag az új 300 ezer körül van. Az infarktus közeli állapotba kerültem. Egy pesti cégtől aztán a régit leadva, kaptunk egy bontott, feltanítottat számlával, fél év garanciával 50 ezerért. Ezt betéve, meg egy lötyögő kontakthibás csatit kicserélve, megint szépen jár a motor. Többen hallhattátok, hogy mekkora kő estet le a szívemről. (Előtte egy héttel volt egy kuplungszett cserém 145 ezerért.)
Még hogy apró örömökből áll a világ! Óriási örömökből!
Nevet?
_________________
Rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bepe79
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 22, 2019
Hozzászólások: 11

HozzászólásElküldve: 2019. Október 15. Kedd, 7:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi! Van most időpontom 25-ére a Citroen M5-höz, de pl. most 2-3 napja tökéletes a váltó, egyetlen egyszer sem volt gond, minden alkalommal elsőre vette az egyest. Én is érzéssel váltok, kitanultam, hogy nagyhjából mennyire kell egyesnél balra oldalra kinyomni a váltókart és úgy előre, hogy nagyjából mindig megegye: ) Még most megfigyelés alatt tartom, aztán az eredménytől függően viszem vagy nem viszem másfél hét múlva a márkaszervízbe. : )

pda írta:
bepe79 írta:
Voltam a szerelőmnél, ment vele egy karikát, azt mondta, semmi gondja a váltónak. Hogy szinkronváltóknál a nem szinkronos 1-es és hátramenet fokozatnál ilyen előfordul, ilyenkor fel kell engedni a kuplungot, lenyomni újra, és akkor menni fog... ami igaz is, csak 2010-es évjáratú, 1.3 M Ft-os autótól nem ezt várnám. Meg hogy jól "archivál", jelentsen is ez bármit is, meg hogy a franciák háklisak arra, hogy mennyire tolom ki balra a váltókart horizontálisan, teljesen balra tolom-e. Tegnapi napon is végig jól működött, amikor ment a motor, mindig szépen bement 1-esbe, egyedül egy bolt parkolójában a motor leállítás után makacsolta meg magát, és hátramenetből 1-esbe nem engedte elsőre berakni. Kuplung felenged és lenyom után mindig működik ilyenkor másodszorra. Ma a dugóban araszolás közben a Nagykőrösin is tette a dolgát, a millió váltás közben 1 vagy 2 alkalom volt, amikor nehezebben ment be 1-esbe, de akkor is bement, és 0 alkalommal tiltott (nem engedte). Tehát annyira nem vészes a helyzet, csak nem tudom, hogy ez így normális-e, vagy ha több időm lesz vigyem el Citroen márkaszervízbe.

Részben igaz.
Az 1-es szinkronizált, max kopott a szinkrongyűrű benne ezért szivat.
A hátramenet valóban nem szinkronizált, itt előfordul, h a két fogaskerék rossz pozícióban van (fogra áll mindkettő) ezért nem tudod berakni sebességbe.
Ezen valóban segít a kuplung fel 1x és elfordulnak a kerekek.
Az egyesnek mennie kell ilyen varázsolás nélkül, de a kopottsága miatt igényli.
Az évjárat, meg az, h mennyibe került nem releváns ebből a szempontból.
Ha az előző gazdája egy fakezű/falábú pöcs volt, akkor simán kinyírta benne a szinkrongyűrűt.

_________________
Citroen Xsara Picasso 2010 1.6 benzin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 393

HozzászólásElküldve: 2019. Október 15. Kedd, 19:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bepe79 írta:
Köszi! Van most időpontom 25-ére a Citroen M5-höz, de pl. most 2-3 napja tökéletes a váltó, egyetlen egyszer sem volt gond, minden alkalommal elsőre vette az egyest. Én is érzéssel váltok, kitanultam, hogy nagyhjából mennyire kell egyesnél balra oldalra kinyomni a váltókart és úgy előre, hogy nagyjából mindig megegye: ) Még most megfigyelés alatt tartom, aztán az eredménytől függően viszem vagy nem viszem másfél hét múlva a márkaszervízbe. : )

Amit most írtál az meg a váltó mozgató mechanika kopottságára utal.
A márkaszervíz nem lesz olcsó, keress egy normális szerelőt akinek be tudod mutatni a problémát és meg is tudja oldani.
_________________
C4 GP 2.0 HDI FAP
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 57

HozzászólásElküldve: 2019. Október 20. Vasárnap, 20:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lajos írta:
Néhány hete beütött a krach.
Párszor engine fault üzenetet kaptam, de megjavulgatott. Aztán kihagyott a motor, és végleg leállt az országúton. Hosszú-hosszú hibakeresés és rengeteg káromkodás és fogó földhöz vágás után kiderült, hogy a kompi adta meg magát. (Azt a hibakódot adta, hogy a hármas hengerben gyújtás kimaradás van. Na de egyik henger se ment.) Állítólag az új 300 ezer körül van. Az infarktus közeli állapotba kerültem. Egy pesti cégtől aztán a régit leadva, kaptunk egy bontott, feltanítottat számlával, fél év garanciával 50 ezerért. Ezt betéve, meg egy lötyögő kontakthibás csatit kicserélve, megint szépen jár a motor. Többen hallhattátok, hogy mekkora kő estet le a szívemről. (Előtte egy héttel volt egy kuplungszett cserém 145 ezerért.)
Még hogy apró örömökből áll a világ! Óriási örömökből!
Nevet?


Szia! Melyik csati volt kontakthibás?
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lajos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 24, 2007
Hozzászólások: 1141
Tartózkodási hely: Kisújszállás

HozzászólásElküldve: 2019. Október 23. Szerda, 14:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A kompihoz menő, felülről nézve a jobb oldali, barna, ha jól tudom.
_________________
Rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
turing
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 10, 2019
Hozzászólások: 4

HozzászólásElküldve: 2019. November 11. Hétfő, 12:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Fórumtársak!

Családunkba a most született 3. unoka mellé hozott a gólya egy Citroen Xsara Picasso 1,6 16v benzines 80kW-os (2007-es) autót is.
Az autó jól működik, de szeretnék hozzá találni egy szervízleírást a hosszabb távú gondtalan üzemeltetés érdekében.(bármilyen formában)

Kérem, hogy ha valaki tud, akkor segítsen benne.
Előre is köszönöm.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 57

HozzászólásElküldve: 2019. November 12. Kedd, 4:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lajos írta:
A kompihoz menő, felülről nézve a jobb oldali, barna, ha jól tudom.


Fogasszíj
120 000 km-enként/120 havonta
Fékfolyadék
24 havonta
Gyújtógyertya
60 000 km-enként
Légszűrő
60 000 km-enként
Motorolaj
20 000 km-enként/12 havonta
Olajszűrő
20 000 km-enként/12 havonta
Szűrő, utastér levegő
20 000 km-enként/12 havonta
Üzemanyagszűrő
60 000 km-enként

Ezek a gyári adatok. Olaj, olajszűrőt érdemes felezni, ha sok a város.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
turing
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 10, 2019
Hozzászólások: 4

HozzászólásElküldve: 2019. November 12. Kedd, 12:04    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Silverpica!
Köszönöm az értékes információkat.
Teljes szervízkönyved nincs véletlenül?
Üdv.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 57

HozzászólásElküldve: 2019. November 12. Kedd, 19:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

turing írta:
Kedves Silverpica!
Köszönöm az értékes információkat.
Teljes szervízkönyved nincs véletlenül?
Üdv.


Szívesen! Nincsen.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Wieler83
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 12, 2019
Hozzászólások: 1

HozzászólásElküldve: 2019. November 12. Kedd, 19:32    Hozzászólás témája: alapjárat Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nagyon nagy a dilemmám! Egy full motorgenerálon vagyok túl, de a szerelőm szökőévenként, ha ráér. Nagyon jó lett a motor, panaszom szinte nincs, de!!!! Az alapjárat! Budapestiként a dugóban állva, napi 20-szor leáll a motor, eldobja az alapjáratot. Motor leáll és újra indít. Ezelőtt nem csinálta! Tanács? Segítsetek, az autó a munkaeszközöm!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1128
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2019. November 14. Csütörtök, 11:01    Hozzászólás témája: Re: alapjárat Hozzászólás az előzmény idézésével

Wieler83 írta:
Sziasztok!
Nagyon nagy a dilemmám! Egy full motorgenerálon vagyok túl, de a szerelőm szökőévenként, ha ráér. Nagyon jó lett a motor, panaszom szinte nincs, de!!!! Az alapjárat! Budapestiként a dugóban állva, napi 20-szor leáll a motor, eldobja az alapjáratot. Motor leáll és újra indít. Ezelőtt nem csinálta! Tanács? Segítsetek, az autó a munkaeszközöm!


Csak sejtésem van, hogy benzines a kocsid. Ez esetben én az alapjárati motor tisztításában gondolkodnék, esetleg a Lambda szonda lenne még gyanúsított.
?tlet
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 57

HozzászólásElküldve: 2019. November 14. Csütörtök, 14:30    Hozzászólás témája: Re: alapjárat Hozzászólás az előzmény idézésével

Wieler83 írta:
Sziasztok!
Nagyon nagy a dilemmám! Egy full motorgenerálon vagyok túl, de a szerelőm szökőévenként, ha ráér. Nagyon jó lett a motor, panaszom szinte nincs, de!!!! Az alapjárat! Budapestiként a dugóban állva, napi 20-szor leáll a motor, eldobja az alapjáratot. Motor leáll és újra indít. Ezelőtt nem csinálta! Tanács? Segítsetek, az autó a munkaeszközöm!


Motor, évjárat nélkül nehéz...
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
KADARTAMAS
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 17, 2019
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Galgamácsa

HozzászólásElküldve: 2019. November 17. Vasárnap, 17:12    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Új vagyok itt.
Tippet, segítséget szeretnek kérni tőletek.
Pár hónapja van C4 Picassom.
Szörnyek elkezdett morogni kattogni vmi kormányzáskor induláskor.
Észak Pest, Veresegyhaza környéken tudtok mondani megbízható szerelőt ?
Nagyon fontos lenne.
Köszönöm és minden jót nektek.
Tamás.
_________________
Citroën C4 Grand Picasso 1.6HDI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2274

HozzászólásElküldve: 2019. November 30. Szombat, 21:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sabján szerviz, 06-20-5699074 ha minden igaz.
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
35 / 35 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.32 másodperc