Elküldve: 2016. Március 16. Szerda, 11:16 Hozzászólás témája:
rozi1950 írta:
Üdv!
A fent írt ablakemelő panel javítása nekem is jól jön, a bal első ablak összevissza működik.
De egy érdekességet, bár remélem igen ritka eset, megosztanám veletek.
2011. évi franciából jött C4 pic 1,6 Hdi. / olajt egyáltalán nem fogyaszt /.
][/b]
az 1,6HD egyálltalán nem fogyaszt olajat, ezért is aszeretem a dieselt, minden anti-reklám ellenére olcsóbb, megbízhatóbb hosszútávon! _________________ C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Elküldve: 2016. Március 16. Szerda, 15:41 Hozzászólás témája:
Nekem, C4 pic, a tükör választó, azaz jobb vagy bal állítás választó, ha lehúzom a könyököm felé behajtja, ujabb húzásra vissza.
Ha a választó jobbra, vagy balra állásban van, hátramenetben lebillenti a választott tükröt, az autó melletti út szegélyre lehet látni. Előremetben visszaáll. _________________ rozi C4 pic 1,6 HD 110 / 2012
Elküldve: 2016. Március 16. Szerda, 15:48 Hozzászólás témája:
bubusi írta:
rozi1950 írta:
Üdv!
A fent írt ablakemelő panel javítása nekem is jól jön, a bal első ablak összevissza működik.
De egy érdekességet, bár remélem igen ritka eset, megosztanám veletek.
2011. évi franciából jött C4 pic 1,6 Hdi. / olajt egyáltalán nem fogyaszt /.
][/b]
az 1,6HD egyálltalán nem fogyaszt olajat, ezért is aszeretem a dieselt, minden anti-reklám ellenére olcsóbb, megbízhatóbb hosszútávon!
Igen. Egy szerelő teljes egyértelműen, nyugodtan mondta, nem fogyaszt, és nem is fog.
Ok igy is van, de mi az oka.
Felsőbbiekre, nekem is volt vadi új Skoda 120 -as csodás, akkori talán legjobb formájú autóm. A hozzáadott füzetke szerint 1000 km 0.8 deci olajfogyi. _________________ rozi C4 pic 1,6 HD 110 / 2012
Helló!
Neked, ha tudnám sem írnám meg....
Múltkor írtam neked privát üzenetet, még el sem olvastad, nem hogy válaszra méltass..
Köszönöm barátom _________________ Xsara pic 1.6i Tiziano vörös (ördögöcske)
Topik: link
Alkalmas, de a legolcsóbbak egyszerre kevés adatot tudnak, ha szükség lenne logolásra, arra nem jók. Más kérdés hogy milyen programmal olvasod ki, illetve hogy mire mész/megy a szerelő a hibakóddal.
Ha tudunk valahol ütközni, kölcsönadhatom az enyémet pár hétre. _________________ XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014 C3 1.4i
Elküldve: 2016. Március 29. Kedd, 16:48 Hozzászólás témája:
Köszönöm az ajánlatodat, de tulajdonképpen mióta megjavítottam a FAP adalék zacsiját, nem ír semmi hibát.
Nem értek a hibakód olvasáshoz,de gondoltam bizonyos dolgokat meg lehetne előzni az időnkénti teszteléssel.
Hozzá való alkalmazás van ingyen, és okosabb fizetős.
Gondolom azt amúgy sem írná ki, miért nem "indul" el a bluetooth időnként.
Ezzel együtt nincs telefon és MP3 sem. Valami kontakt lehet, vagy nem, de az biztos. _________________ rozi C4 pic 1,6 HD 110 / 2012
Elküldve: 2016. Április 9. Szombat, 19:20 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
A kérdés azokhoz szól akiknek 1.6 VTi motorral szerelt C4(G)P van a birtokokban.
Ma volt időm kicsit hosszabban hallgatózni a motor környékén, és az alábbi jelenséget vettem észre:
Motor hideg (10-15°C). Alapjáraton pár percig kicsit kopogós, majd ahogy melegszik hallhatóan simábban jár. Ezután ciklikusan jön egy rövid idejű kopogó hang a vezérlés felől kb. 30-60cec majd, megszűnik és ismétlődik kb. 5-8 percenként.
Ez mi?
Másé is ilyen, vagy kezdjek aggódni (57.000km van a motorban)? _________________ Z.Z. C4GP 2012 Collection 1.6 VTi
Elküldve: 2016. Július 24. Vasárnap, 8:27 Hozzászólás témája:
gyz írta:
zambozoli írta:
gyz írta:
zambozoli írta:
Sziasztok!
Meg van a gép!
2012-es, C4GP Collection 1.6VTi.
még egy tanács: egy 1 l-es olaj (Total Ineo ECS 5-30) mindig legyen a csomagtartódban.
Ha 10.000km-enként megeszi az 1 liter olajat, akkor eladom! De be..aszna, ha megenné. Eddig is 15.000 km-enként cserélték és nem volt vele gond. BP-Kecskemét táv ment vele majd minden héten 100-120-as tempóban három gyerekkel.
Remélem nem lesz vele bajom!
ezzel szerintem együtt lehet élni. Sajnos egyre több modern benzinmotor sajátossága, hogy eszi az olajat, vagyis nem egyedi eset. Egy év alatt 2-4 ezer Ft a többletköltség.
Nekem ez még a kifizethető kompromisszum, hiszen a mérleg másik serpenyőjében a kategóriatársakénál jobb kényelem, tágasság, felszereltség áll kedvezőbb áron.
És ugye ma már egy Zafiránál vagy Tourannál sem lehetünk biztosak benne, hogy nem kell olajat töltögetni bele. A Toyotánál talán igen, de az használtan is jóval drágább, ráadásul szűkösebb is.
Meg volt az első olajszint ellenőrzés. Olajcsere óta mentem 5.100km-t. Az olajszint min-max között kicsit félúton van. Ez 4dl olaj elfogyasztását jelenti. Így 1.000km-enként kb. 0,9dl olaj még talán nem sok. 10.000-12.000km-enként úgy is csere lesz a sok város miatt.
Elküldve: 2016. Szeptember 28. Szerda, 9:04 Hozzászólás témája:
Üdv mindenkinek!
Van nekem egy Citroen C4 Picasso-m, (2011), 1,6HDi, PSA9...motorkóddal.
Az lenne a kérdésem, hogy találkoztatok-e már a következő problémával:
- Május elején az autó egyszer csak elkezdett rángatni, és nem volt motor erő. (a motor nem állt le, de rángatott) A műszerfalon a következő üzenet jelent meg sípoló hangjelzéssel együtt: "Engine Fault: Repair Need" és pár pillanattal később: "ESP/ASR System Faulty" (gondolom ez egy következmény) Ekkor félreálltam és pár óra és többszöri indítás urán a probléma megszűnt. Utólagosan a szerviz, azt mondta, hogy injector hibakódot hozott, de hogy pontosan mi volt az, azt nem tudom.
- Július közepén (az előző hiba után kb. 650 km-rel) a probléma ismét jelentkezett (ugyan azokkal a jelenségekkel), de ekkorra már beszereztem egy kézi diagnosztikai műszert és ki tudtam olvasni a hibakódot, ami a következő volt: "P0262 Cylinder 1 Injector Circuit High" Hibakód törlés után pár kiló méter múlva ismét jött a hiba, aztán pár törlés, indítás és 1 óra múlva sikerült "véglegesen" kitörölni a hibát.
- Szeptember közepén (múlt szombaton, az előző hibához képest 1530 km-rel később) a probléma ismét jelentkezett, csak most a hibakód: "P0271 Cylinder 4 Injector Circuit High". Ismét többszöri törlés után elindult az autó....
Az első hiba jelentkezése óta 4 különböző üzemanyag kúton tankoltam, ezért az üzemanyag problémát kizárnám.
Kérdésem, hogy tapasztaltatok-e már ezt a problémát?
Mit tudok tenni? _________________ Citroen Grand C4 Picasso (2011) 1,6 HDi
Elküldve: 2016. Szeptember 30. Péntek, 11:37 Hozzászólás témája:
Sziasztok
Abba a problémába ütköztem, adott egy 2008-as C4 Picasso 1.6 Hdi, hibaüzenetnek azt írja ki : Risk of filter blocking. Szerelő gépre kötötte hogy kiolvassa hogy pontosan mi a hiba, kiolvasáskor semmilyen hibakód nem jelentkezett. Teljesítmény csökkenés nincsen, más hibaüzenet nem látható. Találkozott már valaki ilyen hibával? Ha igen, mi volt a megoldás?
Köszönöm előre is a segítséget.
Január óta használok egy 2008-as C4 Grand Picasso-t (1,6 Vti).
Az esőérzékelője sajnos nagyon érzékeny, sokszor a szinte száraz ablakot is törli.
Lehet ezen valahogy állítani?
Szervizt kérdeztem, ott mondták, hogy vigyem be egy szoftverfrissítésre, talán megoldja a problémát. Talánra viszont nem szeretnék kifizetni 7 500,- Ft-ot.
Január óta használok egy 2008-as C4 Grand Picasso-t (1,6 Vti).
Az esőérzékelője sajnos nagyon érzékeny, sokszor a szinte száraz ablakot is törli.
Lehet ezen valahogy állítani?
Szervizt kérdeztem, ott mondták, hogy vigyem be egy szoftverfrissítésre, talán megoldja a problémát. Talánra viszont nem szeretnék kifizetni 7 500,- Ft-ot.
Van esetleg valamilyen ötletetek a megoldásra?
Mivel a fentebb említett dolog SW függő sajnos a csavarhúzó nem segít Én se vagyok elégedett ezzel a részével, de a manuális törléssel elvagyok. _________________ C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Január óta használok egy 2008-as C4 Grand Picasso-t (1,6 Vti).
Az esőérzékelője sajnos nagyon érzékeny, sokszor a szinte száraz ablakot is törli.
Lehet ezen valahogy állítani?
Szervizt kérdeztem, ott mondták, hogy vigyem be egy szoftverfrissítésre, talán megoldja a problémát. Talánra viszont nem szeretnék kifizetni 7 500,- Ft-ot.
Van esetleg valamilyen ötletetek a megoldásra?
Arra figyelj, hogy nagyon tiszta legyen az üveg. Sokszor kissé szilikonos/olajos, és ilyenkor a pici filmréteg is megtöri a fényt, és a kevéske vizet látszólag indokolatlanul sokat törli. A nem teljesen jó ablaktörlő szintén hagy egy kis maszatot ami ugyanezt eredményezi. Én csak Xsarán illetve II-es C4P-on próbáltam, ezeknél hasonlóan működött, tiszta ablaknál korrektül.
(Ha viszont ritkán törölne, egy rövidke magad felé húzással autmata módban is törölhetsz - rövidebben húzd, mint ahogy mosna is.)
Az utódnál meg ha valaki keresné, az egyet törlés (lefelé) hosszú nyomása kapcsolja be vagy ki az automata törlést. _________________ XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014 C3 1.4i
Csatlakozott: Oct 22, 2006 Hozzászólások: 236 Tartózkodási hely: Debrecen
Elküldve: 2017. Szeptember 4. Hétfő, 20:31 Hozzászólás témája: C4 GP bal tükör
Sziasztok!
A fiú követte az apját! Vett egy C4 Grand Picassot. (2008)
Sajnos a bal tükör nyeklik-nyaklik előre hátra!
Kérnék segítséget, hogy hogyan lehet leszerelni.
Xsara Picassóban már lassan kezdek eligazodni, de ez nekem is nagyon ismeretlen terep, és az idő sürget, hogy általam is elfogatható állapotban hozzam.
Csatlakozott: Oct 06, 2007 Hozzászólások: 385 Tartózkodási hely: Budapest, III.
Elküldve: 2018. Március 8. Csütörtök, 17:32 Hozzászólás témája:
sziasztok, jó régen írtam ide, bár a kocsi még megvan.
131 ezer km van csak benne, tehát meg is szeretném tartani. Azóta vettünk egy kis Suzukit ingázásra, így ezzel egy évben már nem mennénk többet 4-5 ezer km-nél.
Viszont a kuplungpedál mintha egyre nehezebben lenne benyomható, gyanítom, közeleg a kuplungszett-csere ideje.
És a kérdés:
nézegettem az árakat, és nagy különbségeket láttam. A bárdinál és unixnál 100 ezer ft alatt nincs kuplungszett, ugyanakkor pl a Kovács autóalkatrész nevű oldalon 50 és 60 közötti árakat találtam (Sachs, LUK).
Ismeritek ez utóbbi céget? Úgy értem, megbízható? Mert a 40-50%-os árkülönbség kecsegtető, de nem szeretném, ha valami gond lenne a cuccal. _________________ GC4P 1.6 VTI
Elküldve: 2018. Március 23. Péntek, 15:42 Hozzászólás témája:
gyz írta:
sziasztok, jó régen írtam ide, bár a kocsi még megvan.
nézegettem az árakat, és nagy különbségeket láttam. A bárdinál és unixnál 100 ezer ft alatt nincs kuplungszett, ugyanakkor pl a Kovács autóalkatrész nevű oldalon 50 és 60 közötti árakat találtam (Sachs, LUK).
Ismeritek ez utóbbi céget? Úgy értem, megbízható? Mert a 40-50%-os árkülönbség kecsegtető, de nem szeretném, ha valami gond lenne a cuccal.
Szerintem midegyik ugyan azt árulja. én a LUK -ban jobban bízom a Schaeffler csoport tagja. Bocs de rég jártam erre! _________________ C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Csatlakozott: Apr 23, 2017 Hozzászólások: 48 Tartózkodási hely: Budapest
Elküldve: 2018. Március 23. Péntek, 17:42 Hozzászólás témája:
bubusi írta:
gyz írta:
sziasztok, jó régen írtam ide, bár a kocsi még megvan.
nézegettem az árakat, és nagy különbségeket láttam. A bárdinál és unixnál 100 ezer ft alatt nincs kuplungszett, ugyanakkor pl a Kovács autóalkatrész nevű oldalon 50 és 60 közötti árakat találtam (Sachs, LUK).
Ismeritek ez utóbbi céget? Úgy értem, megbízható? Mert a 40-50%-os árkülönbség kecsegtető, de nem szeretném, ha valami gond lenne a cuccal.
Szerintem midegyik ugyan azt árulja. én a LUK -ban jobban bízom a Schaeffler csoport tagja. Bocs de rég jártam erre!
Hello! A Kovács Autó is ugyan olyan jó, mint a Bárdi, vagy az Unix és inkább a lakossági kiszolgálásra vannak ráállva. Azért ez az árkülönbség (két ugyan olyan terméknél), mert amíg a Bárdi és az Unix magasra tett listaárakból ad kedvezményt, addig a Kovács Autó nem ad kedvezményt. Az autószerelők kaphatnak 50-60%kedvezményt is akár a Bárdi és Unix árakból. Ha azt kiszámolod, hogy mennyi, akkor kicsivel leszel a Kovács Autó árai alatt, de azt magánemberként úgysem vagy jogosult megkapni. Kb. ennyi, szóval nyugodtan vásárolhatsz ott is
Csatlakozott: May 29, 2019 Hozzászólások: 4 Tartózkodási hely: Szeged
Elküldve: 2019. Máj 29. Szerda, 10:27 Hozzászólás témája: Beázás
Sziasztok!
Pár napja van meg a kiszemelt autónk végre
Napokban vettük észre a nem kevés eső után, hogy a kalaptartó rolón nagy foltban víz nyoma látható
Próbaképpen raktam papírtörlőt a kalaptartóra hátha csak egy korábbi beázás nyoma, de sajnos a papír is jelezte a bajt!
Valaki találkozott már ilyen problémával? Merre folyhat tovább a víz?
Az autó Grand C4 Picasso 2010-es 1.6 HDI
Elküldve: 2019. Máj 30. Csütörtök, 11:39 Hozzászólás témája: Re: Beázás
szmihaly írta:
Sziasztok!
Pár napja van meg a kiszemelt autónk végre
Napokban vettük észre a nem kevés eső után, hogy a kalaptartó rolón nagy foltban víz nyoma látható
Próbaképpen raktam papírtörlőt a kalaptartóra hátha csak egy korábbi beázás nyoma, de sajnos a papír is jelezte a bajt!
Valaki találkozott már ilyen problémával? Merre folyhat tovább a víz?
Az autó Grand C4 Picasso 2010-es 1.6 HDI
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Szia
A hátsó ajtó üvege felnyitható külön is? A gumi kéderek nem merevek? Paraffin olaj sokat segít. Az antennánál nem ázik be? Ezeket kellene elsőre megnézni _________________ C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Csatlakozott: May 29, 2019 Hozzászólások: 4 Tartózkodási hely: Szeged
Elküldve: 2019. Máj 30. Csütörtök, 12:21 Hozzászólás témája: Re: Beázás
Szia!
Nem nyitható a szélvédője. Viszont amit láttam eső után, hogy a bal oldal felől a féklámpa takaró műanyag sarkánál (ajtó tetején) folyhat a víz be. Kalaptartón abból az irányból láttam vízcseppet.
bubusi írta:
szmihaly írta:
Sziasztok!
Pár napja van meg a kiszemelt autónk végre
Napokban vettük észre a nem kevés eső után, hogy a kalaptartó rolón nagy foltban víz nyoma látható
Próbaképpen raktam papírtörlőt a kalaptartóra hátha csak egy korábbi beázás nyoma, de sajnos a papír is jelezte a bajt!
Valaki találkozott már ilyen problémával? Merre folyhat tovább a víz?
Az autó Grand C4 Picasso 2010-es 1.6 HDI
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Szia
A hátsó ajtó üvege felnyitható külön is? A gumi kéderek nem merevek? Paraffin olaj sokat segít. Az antennánál nem ázik be? Ezeket kellene elsőre megnézni
Elküldve: 2019. Június 3. Hétfő, 8:51 Hozzászólás témája: Re: Beázás
[quote="szmihaly"]Szia!
Nem nyitható a szélvédője. Viszont amit láttam eső után, hogy a bal oldal felől a féklámpa takaró műanyag sarkánál (ajtó tetején) folyhat a víz be. Kalaptartón abból az irányból láttam vízcseppet.
Én kiszerelném a lámpát, s megnézném a tömítéseket, átkenném, illetve nincs -e a víz útjában lerakódás, ami a galibát okozza.
Elküldve: 2019. Augusztus 28. Szerda, 13:29 Hozzászólás témája:
Sziasztok, 200 E Km-nél kettős-tömegű csere volt.
Illetve vezérlés csere is. , A klíma gáz is feltöltésre került. A karbantartásokat leszámítva, nem kellett szervizelni eleddig, tehát én elégedett vagyok vele. _________________ C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Motorkódok: EP6.., EP6C.., N14B16A, N12B16
Gyártásban: 2006-tól (2010 áprilisáig fokozottan rizikós)
Típusok: PSA (1.6 VTi vagy THP): Peugeot 207, Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Peugeot Partner, Citroën C3 (és Picasso), Citroën C4 (és Picasso), Citroën C5, Citroën Berlingo. BMW: Mini Cooper, Mini Cooper S
Indok: Bőven foglalkoztunk már a motor problémáival mi is. Novoth Tibinél kevesen ismerik jobban, csak természetes, hogy a csehek figyelő szemeit sem kerülte el. Pedig dinamizmus és fogyasztás terén remekül sikerült ez az ezerhatos motor, talán a legjobb. Amíg nincs vele baj. A 2010 tavaszáig gyártottakra sajnos a BMW-re lassan jellemző megnyúló vezérműláncok, valamint a lánckerék és a vezérműtengely közötti kötés lazulása jellemző, melynek következtében a vezérlés teljesen elállítódik.
A turbóval feltöltött változatok a nagymértékű kokszosodástól (koromlerakódástól) szenvednek, ez rengeteg különféle hibajelenséget produkálhat, az egyenetlen járástól az öngyulladásig bármit. Aranyszabály, hogy minél fiatalabb évjárat, annál megbízhatóbb és hibamentesebb motor, hiszen azóta is folyamatosan fejlesztik-javítják. Érdekes módon a konstrukciósan nagyon hasonló 1.4 VTi-vel nincsenek ilyen gondok. Már csak a turbófeltöltés hiánya miatt sem. De itt is érdemes hallgatózni, ha csörög a vezérműlánc, cserélni kell. _________________ dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011 / Toyota Auris Touring Sports 1,4D 2014
Csatlakozott: Oct 22, 2006 Hozzászólások: 236 Tartózkodási hely: Debrecen
Elküldve: 2020. Június 7. Vasárnap, 15:52 Hozzászólás témája: depollution system faulty
Sziasztok!
Ismét C4 bajom van, vagy is a fiamnak, de Ő csak a gázpedált találja meg.
Normál városi menetben a masina "depollution system faulty" üzenettel köszöntött be egy kigyorsítás során és a motor le is állt. Egyéb üzenetet nem látott megjelenni! Azóta nem indul.
Az akkut is sikerült padlóra tenni, de bikázva sem akar dolgozni.
Esetleg a már haldokló akku okozta, vagy mi lehet?
Elküldve: 2020. Június 8. Hétfő, 15:46 Hozzászólás témája: Re: depollution system faulty
Sjanka írta:
Sziasztok!
Ismét C4 bajom van,
Normál városi menetben a masina "depollution system faulty" üzenettel köszöntött be egy kigyorsítás során és a motor le is állt.
Köszönöm!
Szia, az Akksi hiba sok fals hibát okozhat, mivel a CAN bus jelek nem vagy hibásan érkeznek a vezérlőbe. Szerintem egy próba akksival kellene kezdeni a hibafeltárást. _________________ C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Csatlakozott: May 29, 2019 Hozzászólások: 4 Tartózkodási hely: Szeged
Elküldve: 2020. Július 30. Csütörtök, 20:14 Hozzászólás témája: Re: Beázás
Idő közben meglett mi okozta a folyamatos beázás! A tetőantenna volt a ludas. Vettem rá újat nem volt olcsó, de azóta semmi beázás! A csomagtér mennyezet lámpa is cserés lett mivel azon keresztül csöpögött ki a víz a kalaptartóra
szmihaly írta:
Szia!
Nem nyitható a szélvédője. Viszont amit láttam eső után, hogy a bal oldal felől a féklámpa takaró műanyag sarkánál (ajtó tetején) folyhat a víz be. Kalaptartón abból az irányból láttam vízcseppet.
bubusi írta:
szmihaly írta:
Sziasztok!
Pár napja van meg a kiszemelt autónk végre
Napokban vettük észre a nem kevés eső után, hogy a kalaptartó rolón nagy foltban víz nyoma látható
Próbaképpen raktam papírtörlőt a kalaptartóra hátha csak egy korábbi beázás nyoma, de sajnos a papír is jelezte a bajt!
Valaki találkozott már ilyen problémával? Merre folyhat tovább a víz?
Az autó Grand C4 Picasso 2010-es 1.6 HDI
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Szia
A hátsó ajtó üvege felnyitható külön is? A gumi kéderek nem merevek? Paraffin olaj sokat segít. Az antennánál nem ázik be? Ezeket kellene elsőre megnézni
Csatlakozott: May 29, 2019 Hozzászólások: 4 Tartózkodási hely: Szeged
Elküldve: 2020. Július 30. Csütörtök, 20:22 Hozzászólás témája: C4GP levegő irány szabályozás probléma
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyan problémával, hogy a levegő irányt nem szabályozza?
Beáll valahova a gyújtás ráadáskor a szabályzó motor és ott marad.
Sem az ablakra sem a rácsokon nem jön elég levegő, a lábra meg hátra viszont nyomja.
Klímázásnál is probléma mivel alig érezhető a hűtés csak láb irányába.
Az állító motort lehet valahogy kalibrálni, vagy alap helyzetbe álltani?
Gyújtás levétel után a két oldal fűtés állító motorjai alap helyzetbe állnak azt észre vettem. Azaz ha lekapcsolja magát az autó a két oldal fűtés állásba áll be, de a levegő irány szabályozás nem. Gyanítom ez a probléma.
Elküldve: 2021. Február 12. Péntek, 9:01 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2008-as évjáratú 1.6hdi motorral, kézi váltóval felszerelt C4 Picassot. Olyan kérdéseim lennének, hogy mitől lehet az, hogy hátramenetben fékezéskor, illetve guruláskor (nem minden esetben!) hangos "búgó" hangot hallani. Szervízben átnézték és nem jöttek rá a hibára, mivel újak a fékek, illetve a futómű is rendben van.
A másik kérdésem az lenne, hogy most a minusz fokokban indulásnál egy éjszakai állást követően "befagy a váltó" 1-es fokozatból csak "kirángatni" lehet. Ezzel mit lehet kezdeni?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban