Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5505


Utolsó 5 Tagunk
 01:Apr 12, 2021sapell
 02:Apr 11, 2021Cszsuzsa
 03:Apr 07, 2021Jenci
 04:Apr 09, 2021cecconi
 05:Apr 05, 2021sandor888

Látogatók

 Vendégek (100%)

11

 01: 18.207.1.XXX  02: 149.202.82.XX  03: 66.249.75.XXX  04: 85.25.210.XX  05: 185.244.216.XX  06: 3.215.183.XXX  07: 89.133.152.XXX  08: 66.249.75.XXX  09: 195.228.26.XXX  10: 17.121.114.XXX  11: 17.121.113.XX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

11


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

7196

 · Tegnap

37840

 · Összesen ·
80773778

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

630

 · Naponta

13,803

 · Havonta

420,697

 · Évente

5,048,361


Szerver idő
 · idő

12:34:20

 · Dátum

22/04/21

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Generátor
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Generátor

 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2006. Október 6. Péntek, 16:34    Hozzászólás témája: Generátor Hozzászólás az előzmény idézésével

Még az előzőnél (2002-es 1,6 8V) esett meg: reggel elindulva 5 km után kiírta, hogy nincs töltés ("Battery Fault").

Kibírt még 20 km-t a következő szervízig, ahol végigmérték és végülis kiderült, hogy a generátor adta meg magát... ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt

Az új 130.000 körül volt, úgyhogy inkább 70.000-ért újratekercselték(?) Zavart
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Zola
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 10, 2006
Hozzászólások: 1069
Tartózkodási hely: Százhalombatta

HozzászólásElküldve: 2006. Október 10. Kedd, 20:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Van 1 hely ahol érdemes megnézni késöbb adok tel számot is.
Ez törökbálinton az ipartelepen a repülőtér mellet van A nevük KELLE
Ők csak mindenféle elektromos és annak alkatrészeivel foglalkoznak
Ha viszi az ember a régit 10eft-ért adják a felujitottat!Mikor szervizes voltam mi is ott vásároltunk és nagyon bevált mert jó áraik vannak
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 3. Szerda, 15:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sarude írta:
Na most megszűnt az a hang. Cserébe viszont nem működik az ablakemelő, az ablaktörlő, ablakmosó, fűtés, klíma, és egyfolytában világít az aksi jel, valószinűleg nincs töltése...szerintem kizárt, hogy ennyi bizti egyszerre elszáljon, ha még is, akkor nagy baj van...nem merek vele elindulni...este átjön egy villamosságiszerelő szaki barátom, majd megnézi. Arra gyanakszom, hogy behalt a generátor, de nem értem, ez miért befolyásolja például az ablakos dolgokat... S?r? vagy nagyon szomor?


Lajos írta:
Szerintem a hang egy ventillátoré, ami mostmár nem működik. Az enyémben is túl hangos. Állítólag mindig fújja a hőmérőt egy venti.


bubusi írta:
Egy egyszerű feszültségmérést Te is megtehetsz az akksi pólusain, sztem tú alacsony lehet benn az energia szint, s ezért a computer letiltja a fogyasztókat. Nekem kb 240ekm-nél volt ilyen, a generátor fájdalmas cserélye elött. Zavarban lev?


sarude írta:
És mennyire fájt a generátor csere? Csak hogy mire számíthatok, ha megadná magát. A mostani hibát az F27-es bizti okozta. Csere után minden működött és visszatért a jó öreg idegesítő hang is. A töltés teljesen jó, megmértem, tehát most még jó a generátor... Kacsint?


tomcat33 írta:
Generátor csere: 90-120e HUF attól függően, hogy felújitottat vagy újat veszel. S?r? vagy nagyon szomor? Én is át estem rajta. S?r? vagy nagyon szomor?


PPGergo írta:
eszedbe se jusson masikat venni
kiszerelik, ha kell cserelik a szenkefeket, azutan minden fasza

irtam mar korabban, hogy nagy valoszinuseggel generator es hogy meresd ki. ez a legalapvetobb dolog. bar nem muszaj ram hallgatni Mosoly es most mar az akkut is erdemes megnezni, mert ha rossz a generator, akku is meg szokta sinyleni a dolgot


ezt meg itt talaltam a fooldalon:

http://www.citroenpicasso.hu/modules.php?name=NukeC&op=ViewDetail&id_ads=237


bubusi írta:

azért ez nem ilyen egyszerű:"ha kell cserelik a szenkefeket, azutan minden fasza", mióta nem azok a régi generátorokkal futnal autóink. legtöbbnyire a szabályzó-egyenirányító elektronika is beépítésre került már, ami, ha be van öntve műgyantával, akkor csere van neki! S?r? vagy nagyon szomor?
Nekem 70e Ft-volt 2005-ben a Pic-ben. A C4-es meg szabadon-futós még kicsit ez is bonyolít a rendszeren! Kacsint?


PPGergo írta:
10 eves a kocsija
abbol indultam ki, hogy mas 10 eves kocsiban eleg volt "kefelni", talan itt se nagyobb a gond

egy probat szerintem meger: ha nem jon, igyis-ugyis kell egy uj


szemely szerint en adnek neki egy eselyt



C4-rol ne mondj sok rosszat, mert gondolkozom C4-re valtasra. de ha szivas, akkor veszek egy utcara valo bmw-t (bar abbol 2 millio korul amit most kocsira szanok, eleg leprakat lehet kapni)


bubusi írta:

Az volt az enyém is 2000-es évjárat! S?r? vagy nagyon szomor?
A C4 pedig nagyon modern taliga, egyre jobban meg vagyok elégedve vele! 50e km van benn, s egyre kevesebbet fogyaszt. A jellemző hibáit a C4 meghibásodások topicban leírtam. (ezek fordultak elő ismerőseimnél is)
Üdv


PRO-VILL TEAM - Inditómotorok, Generátorok Szakszervíze
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
tholcz
Új tag
Új tag


Csatlakozott: May 06, 2008
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2011. Június 1. Szerda, 13:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

2002-es 1.6-os benzines Picassónk érdekes tüneteket produkált néhány napja. A riasztó távirányítójával bezárt autót fél óra múlva nem tudtuk kinyitni, csak kulccsal. A többi ajtó és a csomagtér ajtaja sem volt nyitható. Az autó ugyan elindult, de se index, se klíma, sem elektromos ablak ... stb sem működött. A kijelzőn a égve maradt a töltést jelző lámpa, és kiírta, hogy a kijelzőre, hogy töltés hiba. A hiba 1-2 órán belül magától elmúlt, és minden rendesen működött. Ez 1 hónapon belül 2-szer jött elő.

Aku 1 éve lett cserélve, a generátor működés közben megmérve megfelelően üzemel. A hiba kiolvasáskor valóban ott volt a hibalistán, de ettől nem lettem okosabb.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
szabi7811
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jul 25, 2011
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Heves Megye

HozzászólásElküldve: 2012. December 4. Kedd, 15:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Akkumulátor vásárlás előtt állok, mond mindenki mindent légyszi segítsetek...
Az autó Xsara Picasso 2 1.6 HDI Exclusive
Én ezt a tipust néztem ki:
http://www.akkudiszkont.hu/webshop/index.php?productID=34
Ha tudja valaki a gyári akku adatokat már az is nagy segítség lenne, mivel nekem már volt cserélve így szerintem nem azt a teljesítményűt rakták bele ami eredetileg benne volt azért is mehetett tönkre.....Szomor?

Előre is köszönöm!
_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 HDI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
evike
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jun 23, 2009
Hozzászólások: 1068
Tartózkodási hely: Bajorország

HozzászólásElküldve: 2012. December 4. Kedd, 17:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Így elolvasva a leírást az általad választott akkuhoz, jónak, megfelelönek tünik.

Hogy gyárilag mit raknak bele, még a sajátomnál sem tudom, de most egy nem magyar fórumon olvastam, hogy valakinek egy 2005-ös 1,6 HDi-ben gyárilag Varta 12V L2 400/640 A (EN) volt. ( az is azért tudta, mert kiszedte mert tönkrement)

Amúgy meg, hogy mitöl meg tönkre egy akku: most, hogy a Picassó nemrég volt a 4 éves kötelezö inspekción, ahol a Citroën elöírása szerint az akkut is ellenörizni kell, hát mondta aztán a számla tételei részletezésénél a szakember, hogy: egy akku akkor megy tönkre, amikor akar.
Szóval, hogy ami nekem van, ellenörizték és jó. Most jó. Egy óra múlva, egy nap múlva, pár év múlva meg majd tönkremegy. Amikor akar.
_________________
Citroen Xsara Picasso Gránitszürke gyöngyház, 1,6 16V 2008
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1023
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2012. December 4. Kedd, 19:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem most nyáron adta fel a gyárilag berakott akku, 7 év után... Mosoly
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
miti
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 14, 2009
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár

HozzászólásElküldve: 2013. Március 31. Vasárnap, 21:31    Hozzászólás témája: Generátor kiszerelése, felújítása. Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok !
5 éve vagyok boldog tulajdonosa egy 2006-os 1.6 benzin-gázos picasso boldog tulajdonosa. Szabadidőmben taxizom vele de igazi kincsként kezelem, ápolom gondozom. Időben kicserélek megjavítok-javítattatok rajta mindent, ami időszerű vagy ami javításra, cserére szorul. 5 hónapja lett komplett vezérlés csere elvégezve.
Kb 1 hónapja egyre erősödő búgást (morgó hangot ) lehet hallani a motortérből. Több hozzáértő embert megkérdeztem akik mind azt mondták, hogy a generátor csapágy produkálja ezt a hangot.
Én személy szerint szeretek és igyekszem otthon mindent amit csak tudok precízen, tisztán időt nem sajnálva elvégezni, megjavítani( és nem csak takarékossági szempontból ).
Sokat tanulok a fórumos hozzászólásokból, tanácsokból. A gázt is a fórumos írások hatására szereltettem be ( Páhiba -Molnár autógáz )
Szeretném megkérdezni és tanácsot kérni, hogy házilag hogyan és milyen módon tudom a generátort kiszerelni és meg tudom-e házilag javítani ? Hogyan kell szétszedni, csapágyat cserélni, szénkefét cserélni és még mit kell rajta elvégezni, felújítani és mire kell figyelni a munka során.. Esetleg rajzot vagy fotót is tudnátok mellékelni azt nagyon megköszönném.
Köszönettel ! Miti !
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
ghorvath81
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 01, 2017
Hozzászólások: 7

HozzászólásElküldve: 2017. Április 11. Kedd, 11:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Frissen vasarolt Xsara Picassonk a napokban menet kozben BATTERY CHARGE FAULT uzenetet irt ki, es a akksi szimbolumot is bekapcsolta hozza. (aztan a kovetkezo inditasnal mar nem jelzett, majd menet kozben ujra elojott, es egy rovid palyazas utan ujra elaludt, es azota nem jott elo) Hozza kell tennem, hogy az elotte levo napokban sokat jatszottak vele a gyerekek, ment a vilagitas, elakadasjelzo rendesen, szoval az akksit leszivhattak vele. Kerdesem, hogy tudja-e valaki ez az uzenet valoban tolteshibat jelez-e, vagy 'csak' alacsony akkufeszt? Nem mindegy hogy a generator hattyudalat hallom-e, vagy az akksiet. Az akksit mindenesetre feltoltottem, illetve megmertem a fedelzeti feszt jaro motornal, ami rendben volt (14.2-14.4V), bar ekkor mar nem jelezte az akksihibat a gep.

Udv:
Gabor
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1507
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2017. Április 11. Kedd, 12:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

ghorvath81 írta:
Sziasztok!

Frissen vasarolt Xsara Picassonk a napokban menet kozben BATTERY CHARGE FAULT uzenetet irt ki, es a akksi szimbolumot is bekapcsolta hozza. (aztan a kovetkezo inditasnal mar nem jelzett, majd menet kozben ujra elojott, es egy rovid palyazas utan ujra elaludt, es azota nem jott elo) Hozza kell tennem, hogy az elotte levo napokban sokat jatszottak vele a gyerekek, ment a vilagitas, elakadasjelzo rendesen, szoval az akksit leszivhattak vele. Kerdesem, hogy tudja-e valaki ez az uzenet valoban tolteshibat jelez-e, vagy 'csak' alacsony akkufeszt? Nem mindegy hogy a generator hattyudalat hallom-e, vagy az akksiet. Az akksit mindenesetre feltoltottem, illetve megmertem a fedelzeti feszt jaro motornal, ami rendben volt (14.2-14.4V), bar ekkor mar nem jelezte az akksihibat a gep.

Udv:
Gabor


Alacsony akkufeszre economyba teszi a gépet a BSI.
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
ghorvath81
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 01, 2017
Hozzászólások: 7

HozzászólásElküldve: 2017. Április 12. Szerda, 10:24    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ajjaj! Akkor ez valoban generatorhibara utal. Tesztelem meg azert kicsit, nehogy csak a tipusra jellemzo elektronikai huncutkodas miatt csereljek generatort. Meg befaragok valahova egy feszmerot allandora hogy lassam a fedelzeti feszt akkor is amikor jelentkezik a BATTERY CHARGE FAULT.

Udv:
Gabor
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Rbundy
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 24, 2015
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Győr

HozzászólásElküldve: 2017. Máj 10. Szerda, 19:29    Hozzászólás témája: generátor Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Nos néhány napja elkezdte produkálni a "charge faultot" az autó.
Gázadásra abbahagyta. Majd egyre gyakrabban csinálta, a mai napig. Ma állandósult a hiba, és nem tölt a generátor (11,7V) járó motornál (12,3V) álló motornál. Semmi különöset nem venni észre a generátoron, nem hangos, jár rendesen. Kábelek nem szakadtak, semmi külsérelmi nyomot nem látok rajta. A kérdésem az lenne, hogy otthon szerelhető a generátor, vagy mindenképp szakival kell kicseréltetnem? Mondjuk első ránézésre nem hagytak túl nagy helyet :)Megnéztem pár helyet, majdnem dobtam egy hátast.....kissé húzósak a generátor árak. És akkor a több mint 7000 forintos rezsiórabérről nem is beszéltem....Egyébként tudja valaki mennyi időt vehet egy generátor cserre igénybe?

U.I.: 1,8 16V benzines a gép
Köszönöm a válaszokat!

Üdv! Rozs Tamás Győr
_________________
2001 Citroen Xsara Picasso 1.6i (Fehér Bálna - Moby Dick) Az Élet A Legjobb Méreg!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Rbundy
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 24, 2015
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Győr

HozzászólásElküldve: 2017. Máj 11. Csütörtök, 17:29    Hozzászólás témája: Re: generátor Hozzászólás az előzmény idézésével

Rbundy írta:
Üdv!

Nos néhány napja elkezdte produkálni a "charge faultot" az autó.
Gázadásra abbahagyta. Majd egyre gyakrabban csinálta, a mai napig. Ma állandósult a hiba, és nem tölt a generátor (11,7V) járó motornál (12,3V) álló motornál. Semmi különöset nem venni észre a generátoron, nem hangos, jár rendesen. Kábelek nem szakadtak, semmi külsérelmi nyomot nem látok rajta. A kérdésem az lenne, hogy otthon szerelhető a generátor, vagy mindenképp szakival kell kicseréltetnem? Mondjuk első ránézésre nem hagytak túl nagy helyet :)Megnéztem pár helyet, majdnem dobtam egy hátast.....kissé húzósak a generátor árak. És akkor a több mint 7000 forintos rezsiórabérről nem is beszéltem....Egyébként tudja valaki mennyi időt vehet egy generátor cserre igénybe?

U.I.: 1,8 16V benzines a gép
Köszönöm a válaszokat!

Üdv! Rozs Tamás Győr


Üdv!

Nekiálltam....Nem egyszerű a generátorhoz hozzáférni. És sajnos nem is sikerült vele végeznem. Balga módon Torx bit nélkül álltam neki a műveletnek. Egyébként nem vészes, de hely az egy gyerek kezének sem elegendő , Mosoly nem is tudom a szerelők, hogy férnek hozzá....A szervó szivattyú jobb oldalán lévő csavar teljesen egyszerűen megadta magát. De a másik oldalon....Még jó, hogy előrelátóan felemeltem az autót, és a jobb első kereket leszereltem. Ugyanis a szervó bal oldali csavarjaihoz csak úgy lehet hozzáférni, ha fordítunk a motoron, mert az ékszíjtárcsa alatt vannak a csavarok, na ide kellett a torx. Egy kis crowa, és bitbefogó adapter segítségével lehet kiszedni a csavarokat. Persze néhány seb és jó pár perc után sikerült a művelet. (ja még itt is forgatni kellett a motoron, hogy hozzáférjek a második csavarhoz). A generátor felső két csavarja gyerekjáték volt (miután a szervó nem volt útban). De az alsó az agyrém Mosoly Itt megakadtam, mert az egyik feszítőgörgő útban van, nem lehet a generátor csavarjához hozzáférni, és természetesen torx kellene hozzá. Akkora meg persze nincs itthon.
"Minden elismerésem a szerelőké!!"
Én csak azért álltam neki, mert van itt Győrben egy hely, ahol javítanak generátort. Gondoltam mégsem 80ezer, de legközelebb lesz valami viszem a roncstelepre Mosoly
Remélhetőleg jövő hétre elkészülök vele!
Ha valakit érdekelnek részletek szívesen megosztom az "élményeimet".

Üdv! Rozs Tamás Győr
_________________
2001 Citroen Xsara Picasso 1.6i (Fehér Bálna - Moby Dick) Az Élet A Legjobb Méreg!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 59

HozzászólásElküldve: 2017. Máj 13. Szombat, 17:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Az a vezetőgörgő lesz, lejön egyszerűen.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Rbundy
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 24, 2015
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Győr

HozzászólásElküldve: 2017. Máj 15. Hétfő, 9:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Silverpica írta:
Az a vezetőgörgő lesz, lejön egyszerűen.


Üdv!

Ma elmentem pótolni a hiányzó szerszámot, a vezetőgörgő leszedéshez. Mosoly
Vittem egy imbusz kulcsot ami belement a csavarba. Nos azzal a mérettel kapott torx dugókulcs (crowa), nagy volt bele.....ezután még háromszor mentem vissza. Szomor?
Utolsó előtti az 55-ös méretű volt, visszamentem kicseréltem 50-esre mert az 55-ös nem ment bele, de az 50-es meg kicsi lett.....felrobbanok!! Sokkolt egyáltalán miért nem lehet ezt hatlapfejű csavarral megoldani?? Torxban is többféle létezik?? Annyira hihetetlen, hogy az 55-ös nagy az 50-es meg kicsi....
Tudja valaki, hogy mekkora a gyári, és milyen típusú???
Tisztában vagyok vele, hogy el kellett volna vinnem szerelőhöz, de sajna a keret nincs meg rá, az autót meg használnom kellene!

Köszönöm a segítséget!

Üdv! Rozs Tamás Győr
_________________
2001 Citroen Xsara Picasso 1.6i (Fehér Bálna - Moby Dick) Az Élet A Legjobb Méreg!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
lucky
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 30, 2012
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Harkány

HozzászólásElküldve: 2021. Február 25. Csütörtök, 11:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!
Olyan kérdésem van, hogy van egy 2007es 1.6 16v xsara picasso-m, és a generátorom van-e szabadon futó? Ugyan is valami csörög a feszítő környékén. És azt mondták hogy mivel meg van szorulva a szabadon futó és az rázza a feszítőt. Van egy bontott generátorom és azon nincs. Csak egy simma tárcsa. De ha leszedtem a szíjjat és úgy indítom el akkor nincs hangja. Semmi nem kotyog, szorul. Lehet hogy a feszítő?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2021. Március 2. Kedd, 18:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Rbundy írta:
Silverpica írta:
Az a vezetőgörgő lesz, lejön egyszerűen.


Üdv!


Tudja valaki, hogy mekkora a gyári, és milyen típusú???
Tisztában vagyok vele, hogy el kellett volna vinnem szerelőhöz, de sajna a keret nincs meg rá, az autót meg használnom kellene!

Köszönöm a segítséget!

Üdv! Rozs Tamás Győr


Nekem van torx készletem, ha segít kölcsön adom, egy-két napra. (tudom, hogy szerszámot nem adunk kölcsön.)
Keress privátban!

üdv
_________________
C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
1 / 1 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.25 másodperc