Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5440


Utolsó 5 Tagunk
 01:Jun 23, 2020Zola614
 02:Jun 13, 2020Piltzj
 03:Jun 16, 2020Dingi
 04:Jun 14, 2020baledo21
 05:Jun 13, 2020Tibor8219

Látogatók

 Vendégek (100%)

12

 01: 18.206.238.XXX  02: 66.249.79.X  03: 216.244.66.XXX  04: 92.255.195.XXX  05: 114.119.162.XXX  06: 10.179.80.XXX  07: 185.221.143.XXX  08: 114.119.162.X  09: 146.247.25.XX  10: 114.119.161.X  11: 114.119.164.XX  12: 18.217.128.X

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

12


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

2170

 · Tegnap

11245

 · Összesen ·
76185969

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

628

 · Naponta

13,885

 · Havonta

423,255

 · Évente

5,079,065


Szerver idő
 · idő

12:00:46

 · Dátum

06/07/20

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Motor hibakód és annak törlése
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Motor hibakód és annak törlése
Ugrás oldalra 1, 2, 3, 4  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2007. Máj 22. Kedd, 18:02    Hozzászólás témája: Motor hibakód és annak törlése Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha valakit érdekel, tudok valakit akinek van Citroenhez számítógépe és a hibakódokat le tudja hívni, és akár ki is tudja törölni. Elmondása szerint fele áron mint a márkaszervízben.
Menet közben összejött egy hibakód nekem is, Olvasni tudta, majd ki is törölte. A gondom az volt, hogy nagyon felspanoltam a tuningboxot... ?rd?g ?rd?g
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2007. Máj 22. Kedd, 18:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Elfelejtettem írni, hogy Pesterzsébeten van ez a szerelő.
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2007. Máj 22. Kedd, 18:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Most ezt lehet, hogy nem jól értem Zavarban lev? Zavarban lev? Zavarban lev? Nekünk is törölte a kódot a szerelő, de nagyon-nagyon hamar visszajött... Ennek mi értelme van? Vagy szerel is az illető? Zavarban lev? Vagy mással szereltetünk, Vele meg töröltetünk, hogy olcsóbb legyen?
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2007. Máj 22. Kedd, 19:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bneheni írta:
Sziasztok!

Most ezt lehet, hogy nem jól értem Zavarban lev? Zavarban lev? Zavarban lev? Nekünk is törölte a kódot a szerelő, de nagyon-nagyon hamar visszajött... Ennek mi értelme van? Vagy szerel is az illető? Zavarban lev? Vagy mással szereltetünk, Vele meg töröltetünk, hogy olcsóbb legyen?
Ha visszajön a hibajelzés akkor a hiba még fennáll. Ő inkább autóvillamossági dolgokkal foglalkozik. De a mai autókban szinte minden elektromos így sok-sok mindent meg tud javítani. És ahogy tudom nem szakszervíz áron. Ha kell a tel száma pü-ben vagy mail-ban elküldöm.
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
mozdonyos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: May 01, 2007
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2007. Máj 23. Szerda, 7:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Jaa, nem, köszi, csak kíváncsi voltam... ahhoz pest nekünk messze van, hogy égő lámpával útnak induljak.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2007. Máj 23. Szerda, 7:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

mozdonyos írta:
Jaa, nem, köszi, csak kíváncsi voltam... ahhoz pest nekünk messze van, hogy égő lámpával útnak induljak.


auuu, megint elfelejtettem átjelentkezni, az előbb is én írtam Zavarban lev? Zavarban lev? Zavarban lev?
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
motoros
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 24, 2006
Hozzászólások: 2363
Tartózkodási hely: söpte

HozzászólásElküldve: 2007. Máj 23. Szerda, 7:17    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

mozdonyos írta:
Jaa, nem, köszi, csak kíváncsi voltam... ahhoz pest nekünk messze van, hogy égő lámpával útnak induljak.


És most mi van a géppel K?rd Mi a hiba megállapitás K?rd
_________________
motoros 1.6 benzin ezüstmetál chippes
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2007. Máj 23. Szerda, 7:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

motoros írta:
mozdonyos írta:
Jaa, nem, köszi, csak kíváncsi voltam... ahhoz pest nekünk messze van, hogy égő lámpával útnak induljak.


És most mi van a géppel K?rd Mi a hiba megállapitás K?rd


offos topicba pont most írtam Nevet? Nevet?
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Matej
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 06, 2007
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Herend, Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2007. Augusztus 18. Szombat, 10:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Szerda este (2 napja volt nálam a pic) kigyulladt a motorhiba visszajelző. Én pedig ezzel 1időben teljesen begyulladtam! Már láttam ahogy fizetem a 100ezreket a szervízben.Kellett nekem majdnem 6 éves autó!!!
Másnap átmentem a szomszéd faluba az autószerelőhöz.Van gépe,megnézi.
2 hiba:
-indításgátló
-gázpedál szenzor
Hibakód kiüt,50m és újra világít.Vissza a szerelőhöz,újra gép,1 hiba:
-gázpedál szenzor
Okos masina,felsorolja a lehetséges okokat is:
-szenzor törött
-szenzor sérült
-szenzor rossz
-csatlakozó sérült
-csatlakozó szennyeződött
-VASTAG A SZŐNYEG A GÁZPEDÁL ALATT!!!!!
Csatlakozó ki,WD40+kis mozgatás és már működik is.Azóta nincs hibaüzenet! Ja,és mindez 3500Ft-ért.
Ha Veszprém-Ajka környékéről van valaki,vagy csak erre jár a 8-as úton és ne adj isten pont itt romlik el a pic,keresse az autószerelőt Bándon! Én csak dicsérni tudom.
Üdv
_________________
Matej ezüstmetál 2.0 HDI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Sompetike
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3574
Tartózkodási hely: HEVES megye.Felsötárkány

HozzászólásElküldve: 2007. Augusztus 18. Szombat, 10:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

az biztos,hogy a wd40 mindenre jo én a pc-t is azzal kezelem,de jo az ajto nyikorgás ellen is...
_________________
 Rodinszürke Picasso Hdi Exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
marikafot
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Sep 03, 2007
Hozzászólások: 1108
Tartózkodási hely: Fót

HozzászólásElküldve: 2008. Február 16. Szombat, 17:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma kigyulladt a motor hibakód kijelző, később pedig kialudt.Hétfőn irány a szervíz.Mi lehet a gond?
_________________
FEHÉR PICASSO 1.6 benzines 2007 június
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. Február 17. Vasárnap, 22:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

marikafot írta:
Ma kigyulladt a motor hibakód kijelző, később pedig kialudt.Hétfőn irány a szervíz.Mi lehet a gond?


Ennyi info alapján bármi lehet... részleteket!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
marikafot
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Sep 03, 2007
Hozzászólások: 1108
Tartózkodási hely: Fót

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 10:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Folyamatosan égett a motor diagnosztika lámpa mentünk vele kb.1 kilómétert,leállítottuk a kocsit és újraindításnál ismét égett majd kialudt.Ma elvittük szervízbe de nem találtak semmit.
Másik gondom az,hogy a bal elejénél kopogást hallunk azt is megnézettük azt mondták,hogy gömbfej lehet de eljárhatunk vele még nyugodtan.8000 km.van a kocsiba most .Létezik ez vagy menjünk másik szervízbe? Veresegyház Pásztornál voltunk.
_________________
FEHÉR PICASSO 1.6 benzines 2007 június
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MJoe
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 26, 2008
Hozzászólások: 1006
Tartózkodási hely: Pest megye-Tököl

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 11:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

marikafot írta:
Folyamatosan égett a motor diagnosztika lámpa mentünk vele kb.1 kilómétert,leállítottuk a kocsit és újraindításnál ismét égett majd kialudt.Ma elvittük szervízbe de nem találtak semmit.
Másik gondom az,hogy a bal elejénél kopogást hallunk azt is megnézettük azt mondták,hogy gömbfej lehet de eljárhatunk vele még nyugodtan.8000 km.van a kocsiba most .Létezik ez vagy menjünk másik szervízbe? Veresegyház Pásztornál voltunk.


Persze mert akkor már gariba nem cserélnék ki. Szerintem ennyi kilóméterrel még a kopó alktrészre is van gari.
_________________
2005-ös Xsara Picasso 2.0I Tiptronic benzinfaló, de haladó.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
STARTAKOS
Hiper-Supermanus
Hiper-Supermanus


Csatlakozott: Jun 27, 2007
Hozzászólások: 988
Tartózkodási hely: Csehbánya

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 11:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Bizony! Kacsint?
_________________
2003 11-hó 2.0 HDI exclusiv grafit metál
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 11:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

marikafot írta:
Folyamatosan égett a motor diagnosztika lámpa mentünk vele kb.1 kilómétert,leállítottuk a kocsit és újraindításnál ismét égett majd kialudt.Ma elvittük szervízbe de nem találtak semmit.
Másik gondom az,hogy a bal elejénél kopogást hallunk azt is megnézettük azt mondták,hogy gömbfej lehet de eljárhatunk vele még nyugodtan.8000 km.van a kocsiba most .Létezik ez vagy menjünk másik szervízbe? Veresegyház Pásztornál voltunk.


Próbálkozzatok másik szervízben.

A motor hibakódot eltárolja, tehát valamilyen hibaüzenetet kellett volna találniuk. A gömbfej kopogását pedig oldják meg garanciális cserével (gondolom még garanciális).
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
marikafot
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Sep 03, 2007
Hozzászólások: 1108
Tartózkodási hely: Fót

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 12:40    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a választ,próbálkozunk másik szervíznél gömbfej ügyben.
Lehet,hogy a párom 46-os cipőjével a gázpedál alá nyomta a szőnyeget,itt olvastam,hogy ez is lehet hibaforrás.Még garanciális a járgány.
_________________
FEHÉR PICASSO 1.6 benzines 2007 június
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 13:17    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

marikafot írta:
Köszi a választ,próbálkozunk másik szervíznél gömbfej ügyben.
Lehet,hogy a párom 46-os cipőjével a gázpedál alá nyomta a szőnyeget,itt olvastam,hogy ez is lehet hibaforrás.Még garanciális a járgány.
Ahhoz, hogy ennyi km alatt elkopjon egy gömbfej, minden kanyarban erősen alászedett kormánynál tövig kellene nyomni a gázt (vagy még úgy sem). Anyaghiba, tehát garanciális. Szerintem.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Gery
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 13, 2008
Hozzászólások: 8

HozzászólásElküldve: 2008. Október 27. Hétfő, 19:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok folyamatosan jelez a motor jelem +ma teljesen lemerült az aksim, bese tudtuk bíkázni ha kíveszem az aksit nem tudom ugye lezárni az autot vaaki valamilyen tanácsot tudna mondani elöre is köszi Gery Zavarban lev?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2008. Október 27. Hétfő, 19:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Gery írta:
Sziasztok folyamatosan jelez a motor jelem +ma teljesen lemerült az aksim, bese tudtuk bíkázni ha kíveszem az aksit nem tudom ugye lezárni az autot vaaki valamilyen tanácsot tudna mondani elöre is köszi Gery Zavarban lev?


Ha kiveszed az aksit úgy csináld , hogy elötte zárd be a központit. Kulccsal az első ajtót tudod nyitni zárni. A másik , szerintem a generátorod halt meg. Sacc/kb. 60-90e HUF-os mutatvány a cseréje. Tapasztalat. S?r? vagy nagyon szomor? S?r? vagy nagyon szomor?
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1130
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2008. Október 27. Hétfő, 19:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Gery írta:
Sziasztok folyamatosan jelez a motor jelem +ma teljesen lemerült az aksim, bese tudtuk bíkázni ha kíveszem az aksit nem tudom ugye lezárni az autot vaaki valamilyen tanácsot tudna mondani elöre is köszi Gery Zavarban lev?


Ha kiveszed az aksit úgy csináld , hogy elötte zárd be a központit. Kulccsal az első ajtót tudod nyitni zárni. A másik , szerintem a generátorod halt meg. Sacc/kb. 60-90e HUF-os mutatvány a cseréje. Tapasztalat. S?r? vagy nagyon szomor? S?r? vagy nagyon szomor?


Emlékszem, hogy nekem is ennyibe fájt a generátor csere, anno! S?r? vagy nagyon szomor?
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Kulos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Nov 23, 2007
Hozzászólások: 1178
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

HozzászólásElküldve: 2008. Október 28. Kedd, 20:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Gery írta:
Sziasztok folyamatosan jelez a motor jelem +ma teljesen lemerült az aksim, bese tudtuk bíkázni ha kíveszem az aksit nem tudom ugye lezárni az autot vaaki valamilyen tanácsot tudna mondani elöre is köszi Gery Zavarban lev?


Ha kiveszed az aksit úgy csináld , hogy elötte zárd be a központit. Kulccsal az első ajtót tudod nyitni zárni. A másik , szerintem a generátorod halt meg. Sacc/kb. 60-90e HUF-os mutatvány a cseréje. Tapasztalat. S?r? vagy nagyon szomor? S?r? vagy nagyon szomor?


Esetleg felújításról nem lehet szó ? Szerintem sokkal olcsóbb. Ez is egy tapasztalat. Kacsint?
_________________
Xsara pic 1.6i Tiziano vörös (ördögöcske)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. Október 28. Kedd, 21:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kulos írta:
tomcat33 írta:
Gery írta:
Sziasztok folyamatosan jelez a motor jelem +ma teljesen lemerült az aksim, bese tudtuk bíkázni ha kíveszem az aksit nem tudom ugye lezárni az autot vaaki valamilyen tanácsot tudna mondani elöre is köszi Gery Zavarban lev?


Ha kiveszed az aksit úgy csináld , hogy elötte zárd be a központit. Kulccsal az első ajtót tudod nyitni zárni. A másik , szerintem a generátorod halt meg. Sacc/kb. 60-90e HUF-os mutatvány a cseréje. Tapasztalat. S?r? vagy nagyon szomor? S?r? vagy nagyon szomor?


Esetleg felújításról nem lehet szó ? Szerintem sokkal olcsóbb. Ez is egy tapasztalat. Kacsint?


130e az új, 70e a felújítás és kb. ennyi az utángyártott csere is...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
genius
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 19, 2008
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pécs

HozzászólásElküldve: 2009. Március 12. Csütörtök, 18:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Eljött az olajcsere ideje, ki is cseréltem az olajat. A kérdésem az lenne, hogy miként tudnám nullázni a komputert, hogy ne látszon a villás kulcs (és jobb oldalt az Arrange Service felirat).

Köszi!

Üdv: genius
_________________
2000/10, 1.8 16V, 115 LE, Ezüstkorall metál
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2009. Március 12. Csütörtök, 20:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

genius írta:
Sziasztok!

Eljött az olajcsere ideje, ki is cseréltem az olajat. A kérdésem az lenne, hogy miként tudnám nullázni a komputert, hogy ne látszon a villás kulcs (és jobb oldalt az Arrange Service felirat).

Köszi!

Üdv: genius

- gyújtás levétel
- nyomd le és tartsd lenyomva a napi kilométer nullázó gombot.
- add rá a gyújtást.
- ekkor a következő átvizsgálásig megtehető kilométerek száma villogni kezd a kijelzőn.
- tartsd lenyomva a gombot, amíg a kijelzőn meg nem jelenik a '=0' nulla jelzés és a kis javítókulcs el nem tűnik.
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
genius
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 19, 2008
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pécs

HozzászólásElküldve: 2009. Március 12. Csütörtök, 21:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lofi írta:
genius írta:
Sziasztok!

Eljött az olajcsere ideje, ki is cseréltem az olajat. A kérdésem az lenne, hogy miként tudnám nullázni a komputert, hogy ne látszon a villás kulcs (és jobb oldalt az Arrange Service felirat).

Köszi!

Üdv: genius

- gyújtás levétel
- nyomd le és tartsd lenyomva a napi kilométer nullázó gombot.
- add rá a gyújtást.
- ekkor a következő átvizsgálásig megtehető kilométerek száma villogni kezd a kijelzőn.
- tartsd lenyomva a gombot, amíg a kijelzőn meg nem jelenik a '=0' nulla jelzés és a kis javítókulcs el nem tűnik.


Köszi szépen a segítséget!!!!
Holnap reggel megcsinálom Mosoly Mosoly
_________________
2000/10, 1.8 16V, 115 LE, Ezüstkorall metál
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
mozsdenyi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 12, 2008
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Zala

HozzászólásElküldve: 2009. Április 8. Szerda, 20:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözletem.

Szeretném a segitségeteket kérni . 2004-es Pic-em van. és tegnap kirta hogy immobilaiser fault. Egy ismerös szerelö kiütötte a hibat és utánna indult ,de másnap ismét kiírta ,és ismét kijött de nem tudta már kiütni. levettem az akksi sarut és miután vissza raktam ismét ez jött elö. majd kb 10 perc után átváltott economy mode activ-ra . Ismét számitógép ,de kb 15 mosdperc után leveszi a gyujtást és nem tud mérni a számitógép. azt mondta a szerelő nem tudja ez a hiba kód mi lehet, és mit tilthat le. és hogy oldható. Tudd valaki ebben segíteni?

Tisztelettel:Mozsdényi Zoltán
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Április 8. Szerda, 20:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

mozsdenyi írta:
Üdvözletem.

Szeretném a segitségeteket kérni . 2004-es Pic-em van. és tegnap kirta hogy immobilaiser fault. Egy ismerös szerelö kiütötte a hibat és utánna indult ,de másnap ismét kiírta ,és ismét kijött de nem tudta már kiütni. levettem az akksi sarut és miután vissza raktam ismét ez jött elö. majd kb 10 perc után átváltott economy mode activ-ra . Ismét számitógép ,de kb 15 mosdperc után leveszi a gyujtást és nem tud mérni a számitógép. azt mondta a szerelő nem tudja ez a hiba kód mi lehet, és mit tilthat le. és hogy oldható. Tudd valaki ebben segíteni?

Tisztelettel:Mozsdényi Zoltán


Aksi állapota? Néha a rossz aksi tud érdekes dolgokat produkálni. Ha jól rémlik hasonlót és is átéltem rossz aksival.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Sjanka
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 22, 2006
Hozzászólások: 236
Tartózkodási hely: Debrecen

HozzászólásElküldve: 2009. Április 8. Szerda, 20:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A kolléganőm Xsara-ja produkál hasonlókat (talán egyezik a picasso-val), de csak akkor, ha a központi zár egyik biztije elszáll. Csere után a következő kiégésig minden tökéletes. A biztosíték a távvezérlő áramkörében van. Valamiért, ha úgy gondolja kiég.
_________________
Citroën Picasso 1.8i 16V SX PLUS, Pasztell zöld metál (Vert Galant)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
mozsdenyi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 12, 2008
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Zala

HozzászólásElküldve: 2009. Április 9. Csütörtök, 19:34    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm.
Megnézem ezeket a dolgokat. Remélem segít.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2009. Április 9. Csütörtök, 20:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

mozsdenyi írta:
Üdvözletem.

Szeretném a segitségeteket kérni . 2004-es Pic-em van. és tegnap kirta hogy immobilaiser fault. Egy ismerös szerelö kiütötte a hibat és utánna indult ,de másnap ismét kiírta ,és ismét kijött de nem tudta már kiütni. levettem az akksi sarut és miután vissza raktam ismét ez jött elö. majd kb 10 perc után átváltott economy mode activ-ra . Ismét számitógép ,de kb 15 mosdperc után leveszi a gyujtást és nem tud mérni a számitógép. azt mondta a szerelő nem tudja ez a hiba kód mi lehet, és mit tilthat le. és hogy oldható. Tudd valaki ebben segíteni?

Tisztelettel:Mozsdényi Zoltán


Ugyanezzel a hibával van az enyém most szerelőnél (állítólag Ő sem tud semmit kezdeni vele, bár én nem hiszek egyenlőre neki)
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
mozsdenyi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 12, 2008
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Zala

HozzászólásElküldve: 2009. Április 9. Csütörtök, 20:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bneheni írta:
Ugyanezzel a hibával van az enyém most szerelőnél (állítólag Ő sem tud semmit kezdeni vele, bár én nem hiszek egyenlőre neki)



Én holnap viszem tréleren a Citroenhez, talán ott tudnak segíteni.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2009. Április 9. Csütörtök, 20:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

mozsdenyi írta:

Én holnap viszem tréleren a Citroenhez, talán ott tudnak segíteni.


Majd írd le, mi történt, érdekel nagyon, mert ha valóban nem tudok a szerelőmmel dűlőre jutni, akkor kénytelen leszek én is szakszervízhez fordulni drága pénzért (elvileg most a szerelőmnek garanciában kellene javítania ingyen, szóval nem mindegy)
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
mozsdenyi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 12, 2008
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Zala

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 12:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bneheni írta:
Majd írd le, mi történt, érdekel nagyon, mert ha valóban nem tudok a szerelőmmel dűlőre jutni, akkor kénytelen leszek én is szakszervízhez fordulni drága pénzért (elvileg most a szerelőmnek garanciában kellene javítania ingyen, szóval nem mindegy)



Mindenképpen felrakom, hiszen ez a fórum azért van ,segíthessünk egymásnak.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 15:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha a nagynyomású szivattyú nyomás szabályozó szelepének a tetejéről a mikroszűrőt lecsípik, akkor meddig megy az autó?
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 15:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bneheni írta:
Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha a nagynyomású szivattyú nyomás szabályozó szelepének a tetejéről a mikroszűrőt lecsípik, akkor meddig megy az autó?


Szerintem az a mikroszűrő azért van ott, hogy megvédje a porlasztót... namost, ha nincs mikroszűrő, akkor egy darabig megy, de ha megáll, akkor még drágább lesz a baleset...

Javítsatok ki ha tévedek dízeles kollégák...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 15:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
bneheni írta:
Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha a nagynyomású szivattyú nyomás szabályozó szelepének a tetejéről a mikroszűrőt lecsípik, akkor meddig megy az autó?


Szerintem az a mikroszűrő azért van ott, hogy megvédje a porlasztót... namost, ha nincs mikroszűrő, akkor egy darabig megy, de ha megáll, akkor még drágább lesz a baleset...

Javítsatok ki ha tévedek dízeles kollégák...


A porlasztót most cseréltük múlt héten, meg gázolaj szűrőt, meg ékszíjtárcsát, 225e ft-ért összesen, és azóta ég a motordiagnosztika lámpám, nagynyomású szivattyú bajt mutat a computer szerint. Múlt héten kitisztította a mikroszűrőt elvileg, 2 rövid utat tudtam tenni a kocsival azóta. Mivel nincs több pénzem (mert még a kulcs is lehet, hogy egy vagyon lesz, mivel az immobilizer hiba is bejelzett pluszban), ezt javasolta a szerelő alternatív megoldásként, szerinte 1 évig még megy a kocsi, és állítólag nem okoz más alkatrészben így kárt. (Újabb 70-80e ft lenne ugyanis a csere). Ezért kérdezlek benneteket, mert én szkeptikus, elkeseredett, és nem is tudom, mi vagyok már... viszont ha tényleg baja lenne a porlasztónak újra, akkor nem éri meg lecsippenteni, akkor be kell szereznem egy jó adag dinamitot, hogy felrobbantsam a kocsit inkább, mert eladni sincs értelme a javítás után.
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2009. Április 11. Szombat, 11:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A történethez még annyi tartozik, hogy a motordiagnosztika lámpám nem égett abszolút, a nagynyomású szivattyúnak a porlasztók cseréjéig nem volt baja, tehát a pénz kifizetése után elhoztam az autót, és 10 perces út után jelzett be a computer, és vihettem vissza (állítólag nem csinált semmi rosszat a kocsival a szerelő), akkor jelezte az immobilizer hibát is először.
Most szerintem fizettetni akar velem újra (akarna...)

Szóval szerintetek akkor ne hagyjam, hogy lecsípje azt a mikro szűrőt? Keddig nem nyúl a kocsihoz, tehát még van időm gondolkodni. A tanácsotokat kérem, mert én nem értek hozzá, bármire rá tud dumálni....

(Azt tudom, hogy ha ennek vége, szerelőt kell váltanom sajnos, erre már most rájöttem, de ezt végig kell még csinálni, mert bármit csinál, hivatkozhatok garanciás szerelésre egyenlőre)
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Sompetike
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3574
Tartózkodási hely: HEVES megye.Felsötárkány

HozzászólásElküldve: 2009. Április 11. Szombat, 13:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

ha immobiliser hiba volt miért cserélt porlasztocsucsokat?
_________________
 Rodinszürke Picasso Hdi Exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 11. Szombat, 17:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sompetike írta:
ha immobiliser hiba volt miért cserélt porlasztocsucsokat?


Nem volt immo hiba, az csak a porlasztócsúcs csere után jelentkezett. Persze az is kérdés, hogy miért cserélte a porlasztócsúcsokat... javítani, felújítani is lehet féláron (lásd Nagycitrom)...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2009. Április 11. Szombat, 17:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Sompetike írta:
ha immobiliser hiba volt miért cserélt porlasztocsucsokat?


Nem volt immo hiba, az csak a porlasztócsúcs csere után jelentkezett. Persze az is kérdés, hogy miért cserélte a porlasztócsúcsokat... javítani, felújítani is lehet féláron (lásd Nagycitrom)...


Egyet cserélt 60e-ért, hármat felújított 40e/db-ért. Úgy szólt a kocsi, mint egy kisteherautó, azért került hozzá. "más hibája" nem volt addig. Az immo hiba, motor diagnosztika lámpa valóban a javítás után jelzett be (halkan jegyzem meg, a tankot is a megkérdezésem nélkül leszedte, kipucolta, amit nem is engedtem volna, hisz mi egyszer már átpucoltattuk, és nem tudom kiverni a fejemből a gondolatot, hogy a teli tank üzemanyagot - előtte tankoltam 15-e-ért - mibe töltötte át, nem lehet-e esetleg, hogy szutykos volt a kanna, vagy bármi, és erre reagált az autó nyomásszabályozó hibával Zavarban lev? Zavarban lev? persze ez csak feltételezés részemről, bebizonyítani úgysem tudom... )
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2009. Április 11. Szombat, 17:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Még valami: az tuti, hisz megmondta, hogy az immobiliser hibával nem tud mit kezdeni, tehát most először a nyomásszabályozó hibát kellene megoldanunk, utána mehetnék valszeg szakszervízbe immo hibával...
Ezért kértem a véleményeteket.
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Április 11. Szombat, 18:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bneheni írta:
Még valami: az tuti, hisz megmondta, hogy az immobiliser hibával nem tud mit kezdeni, tehát most először a nyomásszabályozó hibát kellene megoldanunk, utána mehetnék valszeg szakszervízbe immo hibával...
Ezért kértem a véleményeteket.


Az a baj , hogy messze vagytok. Én már régen rábeszéltelek volna , hogy vigyétek az autót az én szerelőmhöz. Eddig aki klubtag nála járt még egy sem panaszkodott sőt dicsérte. Pont ma beszéltünk rólatok Marikával , neki is ugyan ezt mondtam , hogy szívem szerint megnézetném az én szerelőmmel , mert benne megbízok és tudom , hogy ért a jószágainkhoz.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Rooyei
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 24, 2006
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Eger

HozzászólásElküldve: 2009. Április 11. Szombat, 20:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bneheni írta:
Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha a nagynyomású szivattyú nyomás szabályozó szelepének a tetejéről a mikroszűrőt lecsípik, akkor meddig megy az autó?



A befecskendező-rendszer javítása összetett feladat: nem túl bonyolult, de rutinos szakember kell hozzá. Van gyári leírás, hogy milyen műveleteket, milyen sorrendben kell végrehajtani, és nagyon fontos a tisztaság. Szakszervízben vagy Bosch szervízekben van meg a technológia efajta javításhoz.
Sajnos, már tapasztalatból tudom. Mindekettő drága, de utána jó lesz az autó, és van garancia.
Pl.: a porlasztócsúcsok cseréje után inicializálni kell azokat - azt csak speciális diagnosztikai eszközzel és programmal lehetséges, amely a fenti helyeken előfordul, ezt egy általános autószervízben nem igen tudják megcsinálni, vagy nem is tudják hogy kell.

Ez aztán lehet magyarázat a hibajelzés(ek)re.

A mikroszűrő levágásával várnék, mert szerintem nem az okozza a hibát.
Az alkatrész szerepe egyébként nem a porlasztócsúcsok védelme, hanem a nyomászsabályzó zavartalan működéséhez kell. Van benne egy hengeres mozgórész, amely egy szelepgolyót nyom a szelepülékre, ezzel leválasztja egymástól a nagynyomású és a kisnyomású oldalt. Ha a golyó alá szennyeződés kerül, akkor nem lesz nagynyomás, az autó leáll mint az atom. Egyébként a korai típusokban még nem volt mikroszűrő ráépítve a nyomásszabályzóra, és a sok váratlan motorleállások miatt fejlesztették ki a módosítást.
Ezt a mikroszűrőt lézerrel perforálják, erős nagyítás alatt lehet látni, hogy tényleg lyukak vannak rajta, és rosszabbik esetben azt, hogy már eltömődtek. Általában azért, mert a motortéri szűrő nem megfelelő minőségű, és a pár 10 mikronos lebegő szennyeződéseket átengedi.

Ezért fontos, hogy gyári minőségű szűrőt használj!


Ja, és a mikroszűröt egyébként elég nehez eltávolítani: csak levágni lehet, meglepően vastag a fala. Viszont, ha egy fémforgács bekerül a nyomásszabályzó szelep belsejébe, aminek elég nagy a valószínűsége, akkor vége...

Ja, és egy jó hír, ha esetleg maradsz a márkánal: az újabb motorokon (pl.: 1.6HDi) már nem ezt a fajta nagynyomású szivattyút használják.
_________________
1.6HDi Exclusive, 2005.06
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2009. Április 13. Hétfő, 21:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Rooyei írta:
bneheni írta:
Van valakinek tapasztalata arról, hogy ha a nagynyomású szivattyú nyomás szabályozó szelepének a tetejéről a mikroszűrőt lecsípik, akkor meddig megy az autó?



A befecskendező-rendszer javítása összetett feladat: nem túl bonyolult, de rutinos szakember kell hozzá. Van gyári leírás, hogy milyen műveleteket, milyen sorrendben kell végrehajtani, és nagyon fontos a tisztaság. Szakszervízben vagy Bosch szervízekben van meg a technológia efajta javításhoz.
Sajnos, már tapasztalatból tudom. Mindekettő drága, de utána jó lesz az autó, és van garancia.
Pl.: a porlasztócsúcsok cseréje után inicializálni kell azokat - azt csak speciális diagnosztikai eszközzel és programmal lehetséges, amely a fenti helyeken előfordul, ezt egy általános autószervízben nem igen tudják megcsinálni, vagy nem is tudják hogy kell.

Ez aztán lehet magyarázat a hibajelzés(ek)re.

A mikroszűrő levágásával várnék, mert szerintem nem az okozza a hibát.
Az alkatrész szerepe egyébként nem a porlasztócsúcsok védelme, hanem a nyomászsabályzó zavartalan működéséhez kell. Van benne egy hengeres mozgórész, amely egy szelepgolyót nyom a szelepülékre, ezzel leválasztja egymástól a nagynyomású és a kisnyomású oldalt. Ha a golyó alá szennyeződés kerül, akkor nem lesz nagynyomás, az autó leáll mint az atom. Egyébként a korai típusokban még nem volt mikroszűrő ráépítve a nyomásszabályzóra, és a sok váratlan motorleállások miatt fejlesztették ki a módosítást.
Ezt a mikroszűrőt lézerrel perforálják, erős nagyítás alatt lehet látni, hogy tényleg lyukak vannak rajta, és rosszabbik esetben azt, hogy már eltömődtek. Általában azért, mert a motortéri szűrő nem megfelelő minőségű, és a pár 10 mikronos lebegő szennyeződéseket átengedi.

Ezért fontos, hogy gyári minőségű szűrőt használj!


Ja, és a mikroszűröt egyébként elég nehez eltávolítani: csak levágni lehet, meglepően vastag a fala. Viszont, ha egy fémforgács bekerül a nyomásszabályzó szelep belsejébe, aminek elég nagy a valószínűsége, akkor vége...

Ja, és egy jó hír, ha esetleg maradsz a márkánal: az újabb motorokon (pl.: 1.6HDi) már nem ezt a fajta nagynyomású szivattyút használják.


Köszönöm, ez a válasz meggyőzött arról, hogy holnap hozzam el az autót, és inkább fizessek újra sajnos a javításért (így kell kidobni negyed millió ft-ot az ablakon, mert már az elején sem ott kellett volna szereltetnem Zavart Zavart ) máshol.
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
pzsolt
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Dec 27, 2006
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 13. Hétfő, 23:04    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikroszűrőt nem szedetném le vele azt tuti.

A helyedben én is elhoznám onnan, mert hiába "javítja" garanciában, ha csak mégjobban elrontja...
Garancia helyett, inkább próbálj meg minnél több pénzt visszaszerezni tőle a sikertelen javítás miatt.

A motor hibakód elképzelhető, hogy valóban csak az inicializálás hiánya miatt van!
Hengerfej csere után nekem is újra be kellett taníttatni a rendszer vezérlését, és amíg ezt nem csinálták meg, addig világított az engine failure.
_________________
_____________________________Benzines 1.6 16V, Szahara ezüst
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bneheni
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 04, 2007
Hozzászólások: 1401
Tartózkodási hely: Dunaújváros

HozzászólásElküldve: 2009. Április 14. Kedd, 15:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nos az autó már a márkaszervízben van, holnap nézik meg. A régi szerelőnek említettem ezt az inicializálást, szerinte az enyémet nem kell, mert azonos a porlasztók száma (baromira nem értem én ezt, mert nő vagyok, és ezért írtam nektek, hogy bármire rá tud beszélni, mert nem értek hozzá).
Mindegy, a lényeg, hogy elvittem márkaszervízbe, elmeséltem pontosan, hogy mi történt, és megkértem őket, hogy úgy nézzék át a kocsit, hogy az esetleges mostani hibák adódhatnak-e kontár szerelésből, mert akkor vissza megyek még balhézni egyet a régi szerelőhöz.
_________________
2.0 Hdi Sx, tiziano vörös, targa tetővel 2001/12.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 14. Kedd, 15:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bneheni írta:
A régi szerelőnek említettem ezt az inicializálást, szerinte az enyémet nem kell, mert azonos a porlasztók száma


Hülye indok... ha nem lenne azonos a porlasztók száma, akkor nem is azzal a motorral kaptad volna vissza... Nem áll a helyzet magaslatán a ficek...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
pzsolt
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Dec 27, 2006
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 14. Kedd, 18:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:
szerelőnek említettem ezt az inicializálást, szerinte az enyémet nem kell, mert azonos a porlasztók száma


Hát ez tényleg nagyon gáz. Zavart
Nem túl gyakori eset a porlasztók számának a változtatása, általában csak akkor szokták, ha néhány új hengert is építenek be.... Kacsint?
Végülis abban igaza van, hogy ha beépített volna még néhány porlasztót, akkor a BSI-t is jól teszi, ha átprogamozza.


Meglátod, hogy a márkaszervíz sem lesz sokkal drágább a végén, és ők legalább tudják, hogy mit csinálnak Felki?lt
_________________
_____________________________Benzines 1.6 16V, Szahara ezüst
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Április 14. Kedd, 19:17    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

pzsolt írta:
..... és ők legalább tudják, hogy mit csinálnak Felki?lt


Vagy nem , de az biztos! Nevet? Nevet?
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3, 4  Következő
1 / 4 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.52 másodperc