Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5440


Utolsó 5 Tagunk
 01:Jun 23, 2020Zola614
 02:Jun 13, 2020Piltzj
 03:Jun 16, 2020Dingi
 04:Jun 14, 2020baledo21
 05:Jun 13, 2020Tibor8219

Látogatók

 Vendégek (100%)

14

 01: 18.206.238.XXX  02: 66.249.79.X  03: 216.244.66.XXX  04: 92.255.195.XXX  05: 66.249.79.X  06: 114.119.162.XXX  07: 114.119.165.XXX  08: 37.76.40.XX  09: 10.179.80.XXX  10: 10.179.80.XXX  11: 185.221.143.XXX  12: 114.119.162.X  13: 146.247.25.XX  14: 114.119.161.X

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

14


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

2160

 · Tegnap

11245

 · Összesen ·
76185959

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

628

 · Naponta

13,885

 · Havonta

423,255

 · Évente

5,079,064


Szerver idő
 · idő

11:50:38

 · Dátum

06/07/20

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Motor hibakód és annak törlése
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Motor hibakód és annak törlése
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2009. Október 26. Hétfő, 13:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

okinayab írta:
Tönkrement a turbónk.Ez a tény.Nem tudtok valahol jó áron?
Garet 1,6 HDI motorhoz

Egyáltalán nem javítható K?rd Sokkolt A Sabján Jani egy Dunakeszin található turbójavító mesterről beszélt ?tlet
meg Nyírbátorban hallottam egyről, de az neked elég messze van Forg? szemek
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
okinayab
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jan 18, 2007
Hozzászólások: 217
Tartózkodási hely: 1163.Bp.Ujszász u

HozzászólásElküldve: 2009. Október 26. Hétfő, 13:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A Sabjánt hiába hívom,nem veszi fel...
_________________
1,6 HDI alu.metál 2004.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
nivre70
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 24, 2009
Hozzászólások: 30

HozzászólásElküldve: 2009. Október 26. Hétfő, 13:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Bocsi! Bizonyára az én autómat javítja. Egyébként nem a BSI volt a hibás, hanem a világítást vezérlő panal. Annak is külön panelja van Sokkolt. Nem baj így kisebb a baj. És persze olcsóbb. Egyébként a szerelő nagyon korrekt, csak ajánlani tudom mindenkinek.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Október 26. Hétfő, 13:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

okinayab írta:
A Sabjánt hiába hívom,nem veszi fel...


Próbálkozz szorgalmassan. Biztos fel fogja venni.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Október 26. Hétfő, 13:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

http://wcs.oisz.hu/42919/turbo-felujitas/diesel-vilag-bt.html



kerdes, mert annyira nem vagom a PSA diesel dolgokat: valtozo vagy allando a geometria? van egy tippem, hogy valtozo, azok hamarabb meghalnak..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
nivre70
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 24, 2009
Hozzászólások: 30

HozzászólásElküldve: 2009. Október 26. Hétfő, 17:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tomcat33!

Köszönöm még egyszer a Sabján elérhetőségét. Igazi korrekt fickó, ráadásul érti a dolgát. Tul.képp 1 nap alatt kijavította a hibát. A kocsim most megint szalad, remélem sokáig kitart. Üdv.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Október 26. Hétfő, 17:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nivre70 írta:
Tomcat33!

Köszönöm még egyszer a Sabján elérhetőségét. Igazi korrekt fickó, ráadásul érti a dolgát. Tul.képp 1 nap alatt kijavította a hibát. A kocsim most megint szalad, remélem sokáig kitart. Üdv.


Nincs mit! Azért van ez az oldal , hogy segítsünk egymásnak. Kacsint?
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
okinayab
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jan 18, 2007
Hozzászólások: 217
Tartózkodási hely: 1163.Bp.Ujszász u

HozzászólásElküldve: 2009. Október 27. Kedd, 21:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Én is kösz,de egyáltalán nem birtam elérni tegnap.De sikerült szerezni egy felujitottat,már bele is tették,ugyhogy ujfent gurulászunk.
De nagyon nem estt jól ez a dolog S?r? vagy nagyon szomor?
_________________
1,6 HDI alu.metál 2004.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
rapid
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 27, 2009
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Kecskemét

HozzászólásElküldve: 2009. November 27. Péntek, 16:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok egy kérdésem lenne.
Ma reggel induláskor megjelent a inspektion faellig felirat és egy kis villáskulcs is megjelent.
Tudja-e valaki, hogy ez mit jelent?
Amikor a gyújtást ráadom 1-2 másodpercre kivillan a következő szerviz
esedékessége ami az én picassomnál 15000 km-er.
Ezért nem értem ezt a inspektion faellig feliratot + villáskulcs.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. November 27. Péntek, 20:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

rapid írta:

Tudja-e valaki, hogy ez mit jelent?

Válaszok a Szerviz-es topicban.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog


Legutóbb Nagycitrom szerkesztette (2009. November 27. Péntek, 20:25), összesen 1 alkalommal
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
fifthy
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 20, 2009
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2009. December 31. Csütörtök, 14:14    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
olvasgattam már korábban is a fórumot, de reméltem hogy "nem Kell" hozzászólnom semmihez: ha nincs gond, akkor azért mert pasi létemre a HDI meg hasonló kocsikhoz már lövésem sincs (bezzeg a jó öreg Polski Mosoly) ha meg bajság van, az nem jó.
Na hát én is lassan hasonlóan érzek mint Heni, kezdem megbánni hogy megvettem a Pic-t.. Szomor? kb fél éve van nálam, de azóta az árán felül már belepörgettem közel 200k-t.. egyébként 2001-es. és a legrosszabb, hogy az eladó egy gerinctelen féreg volt Szomor? leadta kereskedésbe hogy adják el, minden faja rajta - hát ez is csak duma volt.. Szomor? az eddigi hibái:
- rossz volt a digit klíma (35k HUF)
- mindegyik kulcsos zár rossz, egyiken látszik, hogy kiforgatták belőle a zárat, a másik csak pusztán szanaszét van barmolva (egyelőre még nincs cseréltetve)
- a hátsó futóműben a perselyt már szétkoptatta az elkopott tűgörgősor, de még nem dölt be annyira a kerék, hogy javíttatni kelljen, így az is várat magára (várhatóan 100k HUF lesz a szerelőm szeint)
- korábban láttam ebben a topicban, hogy írtátok valami mikroszűrős izét hogy eltömődik és annak annyi - na valami olyan cuccot nekem is cseréltek benne, "kedvezményesen" megcsinálták.. ennél az volt a jelenség, hogy check engine lámpa világított, motorteljesítményt leszabályozta (mivel nincs fordulatszámmérő, nem tudom mennyinél, de 2-2,5k rpm körül). Javították, hibakódot törölték, minden faja volt - 65k HUF
- múlt héten behalt benne a kisnyomású szivattyú, vontatás szerelőhöz, ott egy másik pic-ból tettek bele egyet, így az lett 32k HUF
- a héten "Hál' Istennek' újra előjött a motorlefojtós hibája, hibajelző ég, kocsi alig megy, újabb szerviz jön..
persze kellett még vizsgáztatni-zöldkártyáztatni októberben, kisebb szerelések vizsgáztatás előtt - össz 45k HUF
most perpill itt tartok, de gondoltam már arra is hogy keresek egy megfelelő szakadékot.. Szomor?
valami tipp esetleg, hogy az a mikroszűrős izé ha cserélve volt és újra valószínűleg el van tömődve, garisnak vehetem, hogy kiverjhem a balhét mielőtt megint leakasztanak 60-70k-al újabb csere miatt? azt is láttam, valaki írta, hogy neki a computer ázott be, az vette vissza a teljesítményt.. hozzáférhető helyen van, hogy meg lehesen nézni, van e a burkolaton sérülés? vagy mit tegyek? mert már nagyon kiábrándító, hogy lassan 2hetente szervizeltetem és csak fizetek utána.. Szomor?
Üdv
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
labrador
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 17, 2009
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Csepel-sziget

HozzászólásElküldve: 2009. December 31. Csütörtök, 23:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

fifthy írta:
Sziasztok,
olvasgattam már korábban is a fórumot, de reméltem hogy "nem Kell" hozzászólnom semmihez: ha nincs gond, akkor azért mert pasi létemre a HDI meg hasonló kocsikhoz már lövésem sincs (bezzeg a jó öreg Polski Mosoly) ha meg bajság van, az nem jó.
Na hát én is lassan hasonlóan érzek mint Heni, kezdem megbánni hogy megvettem a Pic-t.. Szomor? kb fél éve van nálam, de azóta az árán felül már belepörgettem közel 200k-t.. egyébként 2001-es. és a legrosszabb, hogy az eladó egy gerinctelen féreg volt Szomor? leadta kereskedésbe hogy adják el, minden faja rajta - hát ez is csak duma volt.. :
.......... vagy mit tegyek? mert már nagyon kiábrándító, hogy lassan 2hetente szervizeltetem és csak fizetek utána.. Szomor?
Üdv


Igen szerencsétlen, de sajnos nem egyedi helyzet. A polgári törvénykönyv és más jogszabályok szerint van lehetőséged fellépni a kereskedővel/eladóval szemben elsősorban feltűnő értékaránytalanság miatt.
Tanulság másoknak: Célszerű a használt autót is részleges, eladó által vállalt garanciával/szavatossággal megvenni.
Az új autó pedig ... új autó.

Szomor?
_________________
Altius, citius, fortius - Xsara Picasso - 1.6 HDI Tendance 2009. április
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Rooyei
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 24, 2006
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Eger

HozzászólásElküldve: 2010. Január 1. Péntek, 1:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

fifthy írta:
Sziasztok,
olvasgattam már korábban is a fórumot, de reméltem hogy "nem Kell" hozzászólnom semmihez: ha nincs gond, akkor azért mert pasi létemre a HDI meg hasonló kocsikhoz már lövésem sincs (bezzeg a jó öreg Polski Mosoly) ha meg bajság van, az nem jó.
Na hát én is lassan hasonlóan érzek mint Heni, kezdem megbánni hogy megvettem a Pic-t.. Szomor? kb fél éve van nálam, de azóta az árán felül már belepörgettem közel 200k-t.. egyébként 2001-es. és a legrosszabb, hogy az eladó egy gerinctelen féreg volt Szomor? leadta kereskedésbe hogy adják el, minden faja rajta - hát ez is csak duma volt.. Szomor? az eddigi hibái:
- rossz volt a digit klíma (35k HUF)
- mindegyik kulcsos zár rossz, egyiken látszik, hogy kiforgatták belőle a zárat, a másik csak pusztán szanaszét van barmolva (egyelőre még nincs cseréltetve)
- a hátsó futóműben a perselyt már szétkoptatta az elkopott tűgörgősor, de még nem dölt be annyira a kerék, hogy javíttatni kelljen, így az is várat magára (várhatóan 100k HUF lesz a szerelőm szeint)
- korábban láttam ebben a topicban, hogy írtátok valami mikroszűrős izét hogy eltömődik és annak annyi - na valami olyan cuccot nekem is cseréltek benne, "kedvezményesen" megcsinálták.. ennél az volt a jelenség, hogy check engine lámpa világított, motorteljesítményt leszabályozta (mivel nincs fordulatszámmérő, nem tudom mennyinél, de 2-2,5k rpm körül). Javították, hibakódot törölték, minden faja volt - 65k HUF
- múlt héten behalt benne a kisnyomású szivattyú, vontatás szerelőhöz, ott egy másik pic-ból tettek bele egyet, így az lett 32k HUF
- a héten "Hál' Istennek' újra előjött a motorlefojtós hibája, hibajelző ég, kocsi alig megy, újabb szerviz jön..
persze kellett még vizsgáztatni-zöldkártyáztatni októberben, kisebb szerelések vizsgáztatás előtt - össz 45k HUF
most perpill itt tartok, de gondoltam már arra is hogy keresek egy megfelelő szakadékot.. Szomor?
valami tipp esetleg, hogy az a mikroszűrős izé ha cserélve volt és újra valószínűleg el van tömődve, garisnak vehetem, hogy kiverjhem a balhét mielőtt megint leakasztanak 60-70k-al újabb csere miatt? azt is láttam, valaki írta, hogy neki a computer ázott be, az vette vissza a teljesítményt.. hozzáférhető helyen van, hogy meg lehesen nézni, van e a burkolaton sérülés? vagy mit tegyek? mert már nagyon kiábrándító, hogy lassan 2hetente szervizeltetem és csak fizetek utána.. Szomor?
Üdv


2.0HDI és a mikroszűrő.
A nyomásszabályzó szelepet (ezen van rajta a mikroszűrő) baromi egyszerű cserélni - kb. 10 perc, általában a gond nem is ezzel van. Valamiért eldugult - valószínű azért, mert szennyeződés belekerült a nagynyomású körbe. Ha kap egy újat - anélkül hogy a rendszert kitisztítanák - 1-2 hét alatt újra eldugul. Mivel szinte képtelenség a mikroszűrőt tisztítani, jöhet az új.
Nem az alkatrésszel van a hiba, hanem a szervíz - ahol csináltattad - szakmai hozzáértésével. Tudniuk kellene (kellett volna), hogy nem elég csak cserélni, tisztítani is kell - mind a kisnyomású, mind a nagynyomású kört, és cserélni a motortéri szűrőt - ha nem akarod túl gyakran eljátszani a nyomásszabályzó cseréjét - akkor a gyári minőségűre.
Az utángyártott NEM JÓ!

Hol tankolsz? A nagynyomású rendszer nem szereti a kannázást v. a bizonytalan minőségű gázolajat - OMV, SHELL, MOL kúton tankolj, és lehetőleg olyan helyen, ahol gyorsan cserélődik a gázolaj, és nincs idejük a kutasoknak a pancsolásra...
Aztán negyed alá lehetőleg ne essen a szint a tankban!
Most a legfontosabb a rendszer tisztítása!
Két körös a rendszer: van egy kisnyomású kör, ill. egy nagynyomású: mindkettőt alaposan át kell tisztítani, üzemanyag tartályt átmosni, új szűrőt beszerelni. A kisnyomású körben meg kell mérni a nyomást, ahhoz hogy a nagynyomású jól működjön, kb. 2.5 bar nyomást kell a tankban levő szivattyúnak előállítani.

Nem biztos, hogy a kisnyomású szivattyút cserélni kellett volna: lehet, hogy csak a kosz ill. eldugult szűrők miatt nem működött faján.

Nyíregyházán van egy Citroen bontó, ahol olcsón - és jól - újítanak fel hátsó futóművet.
_________________
1.6HDi Exclusive, 2005.06
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2010. Január 1. Péntek, 8:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Fifthy!

A hozzá nem értő szerelők sokat ronthatnak a helyzeten.
Hova valósi vagy?
Pesten van egy korrekt szerelő. Több pozitív visszajelzés alapján ajánlom a Sabján szervizt. Olcsón és megbízhatóan dolgolzik.
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Sompetike
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3574
Tartózkodási hely: HEVES megye.Felsötárkány

HozzászólásElküldve: 2010. Január 1. Péntek, 10:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

fifhty.
sajnálom,hogy igy belenyultál,de annyi elado auto van most,lehetett vna válogatni....
_________________
 Rodinszürke Picasso Hdi Exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Lajos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 24, 2007
Hozzászólások: 1145
Tartózkodási hely: Kisújszállás

HozzászólásElküldve: 2010. Január 1. Péntek, 12:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

labrador írta:
fifthy írta:
Sziasztok,
olvasgattam már korábban is a fórumot, de reméltem hogy "nem Kell" hozzászólnom semmihez: ha nincs gond, akkor azért mert pasi létemre a HDI meg hasonló kocsikhoz már lövésem sincs (bezzeg a jó öreg Polski Mosoly) ha meg bajság van, az nem jó.
Na hát én is lassan hasonlóan érzek mint Heni, kezdem megbánni hogy megvettem a Pic-t.. Szomor? kb fél éve van nálam, de azóta az árán felül már belepörgettem közel 200k-t.. egyébként 2001-es. és a legrosszabb, hogy az eladó egy gerinctelen féreg volt Szomor? leadta kereskedésbe hogy adják el, minden faja rajta - hát ez is csak duma volt.. :
.......... vagy mit tegyek? mert már nagyon kiábrándító, hogy lassan 2hetente szervizeltetem és csak fizetek utána.. Szomor?
Üdv


Igen szerencsétlen, de sajnos nem egyedi helyzet. A polgári törvénykönyv és más jogszabályok szerint van lehetőséged fellépni a kereskedővel/eladóval szemben elsősorban feltűnő értékaránytalanság miatt.
Tanulság másoknak: Célszerű a használt autót is részleges, eladó által vállalt garanciával/szavatossággal megvenni.
Az új autó pedig ... új autó.

Szomor?


Ja, az új autóról, meg én tudtam csuda dolgokat mesélni. Persze garanciálisan minden könnyebb.
_________________
Rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Január 1. Péntek, 15:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sajnos radsoztak egy roncsot, Te meg szepen cserelgeted ki rajta amit kell. majd miutan oriasi bukas soran eladtad beirod nepiteletbe, hogy franciat soha tobbet

tenyleg sajnalom az eseted


nem mentel vele probakort, mielott megvetted? mert ha latod, hogy a zarak tropak , a klima sem megy, en a helyedben nem adtam volna erte egy forintot se
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Chowder
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 296
Tartózkodási hely: Pest megye

HozzászólásElküldve: 2010. Január 1. Péntek, 16:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
sajnos radsoztak egy roncsot, Te meg szepen cserelgeted ki rajta amit kell. majd miutan oriasi bukas soran eladtad beirod nepiteletbe, hogy franciat soha tobbet

tenyleg sajnalom az eseted


nem mentel vele probakort, mielott megvetted? mert ha latod, hogy a zarak tropak , a klima sem megy, en a helyedben nem adtam volna erte egy forintot se


Sajnos egyet kell hogy értsek. Nem mondom azt, hogy nincs hibátlan autó, de a legtöbb problémát az előélet, és a hozzá nem értő "szervizek", valamint az "oldjuk meg amilyen olcsón csak lehet, eladni akarom" okozzák. Legegyszerűbb a cseréljük ki ezt azt (mármint nem a tulajdonosnak, neki kemény pénz) és minden klafa lesz! Igaz, hogy az okozót nem szüntettük meg, és csak idő kérdése mikor tér vissza a probléma...

Tudom, utólag könnyű okosnak lenni, bárki belenyúlhat a tutiba, magánszemély is átverhet mint ürüléket a palánkon, sajnos semmi tuti módszer, egy alapos állapotfelmérés talán, de a rejtőzködő problémákat az sem deríti ki.

Tudtam, hogy nem hibátlan a vas, szerencsére produkálta próbakör alatt a ventilátor hülyeséget (természetesen soha nem csinált még ilyet, bla-bla-bla), így az is, meg a kuplung is az alkut képezte. Persze elhozatal után találtam még hibákat, itt ott sérülés, de nem panaszkodom, azóta is boldog tulajdonosai vagyunk a kocsinak, és csak rójuk a kilométereket vele.

Tudom, hogy hitvita, de ilyen idős, teljesen ismeretlen előéletű/gondoskodású dízelt semmi pénzért nem vettem volna, pont az ilyen problémák miatt. Nem mondom, hogy a benzinest nem lehet tönkretenni, csak kicsit időigényesebb, és valamivel olcsóbban lehet javítani (persze normális helyen), na persze nem a kókányolást.

Szeretném, hogy Te is fifthy örömödet leld a kocsiban, és ne csak egy bosszúságot láss benne. Sajnos egy rossz gazda szerez vagy 4-5 márka/gyártmány utállót, ahogy kerül az egyik gazdától a másikig szabadulás közben. El kéne jutnod egy megbízható szervizbe, ahol valóban a probléma okozóját szüntetik meg, nem csak a tüneteket jó pénzért!

Sajnos ez nagyon igaz, hogy a francia autók renoméját leginkább a gondatlan gazdák, és a kiváló szervizek okozzák (valamint az esetleges garanciális kukacoskodások...).

Fel a fejjel, és minél előbb róhasd az örömteli kilométereket!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Január 2. Szombat, 15:14    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

http://www.das.hu/amiotthonunk-2009-10
http://www.das.hu/amiotthonunk-2009-11

olvasd el rendesen, szavatossagi jogoddal talan meg tudsz elni
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2010. Január 2. Szombat, 16:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kezd offolódni a topic. Szerintem elkanyarodtatok a szervíz, valamint a vásárlási kérdések, tanácsok felé Felki?lt Ezeknek van saját topicjuk Forg? szemek
Modik véleménye erről Zavarban lev? K?rd
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
fifthy
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 20, 2009
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2010. Január 4. Hétfő, 8:40    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

off: köszi a választ mindenkinek, és egyben B.Ú.É.K. Mosoly

on: nos a helyzet az, hogy akármilyen állapotban is van a kocsi, járnom kellett vele az ünnepek között is dolgozni, meg most is azzal vagyok. És nem értem..
Amikor írtam a postomat, akkor épp olyan állapotban volt a verda, hogy letiltott.. azt is olyan módon, hogy volt, amikor menet közben melóba félúton (egyébként volt ilyen kérdés, Zsámbokon lakom, Pesttől 50km és Pesten dolgozom XIII. ker.) megálltam, leállítottam a kocsit, elszívtam gy cigit, és mikor beültem, és indultam, nem folytotta le motort, de a hibát jelezte a műszerfalon.
Ma is úgy indultam el, hogy ilyet kell csinálnom, de nem, még csak a hibajelzés sem jelent meg és tökéletesen ketyegett a motor..!
Akkor most a szűrőmmel van a gond vagy lehet hogy a computerem adja meg magát lassan? Én már nem értem ezt, egyszer teljesen rossz egyszer meg mintha mi sem történt volna. Szomor? mindegy, most öröm van, hogy működik, viszont nagyon zavar a dolog.
Arra esetleg van valami mód, hogy meg lehessen nézni, a computer milyen állapotban van? Nehogy még a végén az miatt legyen minden gondom..
_________________
2.0 HDI powa
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2010. Január 4. Hétfő, 8:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Javasolnám: Sabján szervíz:06-20-569-9074. Hívd fel szerintem. Ha nem más rárakja kompira és legalább azt tudni fogod , hogy mi a hiba.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
laky
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 03, 2009
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

HozzászólásElküldve: 2010. Január 28. Csütörtök, 20:41    Hozzászólás témája: Fűtés hiba Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Valaki tudna valami okosat mondani a fűtés hibámra. Fogta magát és akár hova kapcsolom a fűtést nem megy a ventilátor, és így egy deka fűtés sincs ebben a jó időben. Azt mondták a ventilátorba van beépítve valami vezérlés az ment tönkre, és csak kompletten lehet cserélni az egész ventilátort.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Január 28. Csütörtök, 20:58    Hozzászólás témája: Re: Fűtés hiba Hozzászólás az előzmény idézésével

laky írta:
Sziasztok!

Valaki tudna valami okosat mondani a fűtés hibámra. Fogta magát és akár hova kapcsolom a fűtést nem megy a ventilátor, és így egy deka fűtés sincs ebben a jó időben. Azt mondták a ventilátorba van beépítve valami vezérlés az ment tönkre, és csak kompletten lehet cserélni az egész ventilátort.


Itt: http://www.vpt.hu/kapcsolat

Csili5 17000+ÁFÁ-ért szerezett újat...

Klíma topik
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
borosgab
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 02, 2011
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2011. Március 2. Szerda, 7:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Van egy 6 éves CITROEN XSARA PICASSO 1,6HDI disel. Kb. három hónapja a számítógép kijelzőjén felgyúlladt (azóta is ég folyamatosan) a MOTORHIBA lámpa , a monitoron pedig az ENGINE FAULT üzenet. A kereskedő Márkaszervíz valamilyen adalékot adott hozzá több alkalommal azzal, hogy ez megszünteti. Nem ez történt most is ég folyamatosan (indítástól-leállásig), és ami idegesítőbb a kipuffogó füstöl, és nemcsak nagyobb hidegben. Amióta ez a hiba jelentkezett megnőtt a pillanatnyi és átlafogyasztás is. Ez pedig már súlyos forintokat is jelent. Egy másik márkaszervízben átvizsgálták az elektromos vezetékeket, illetve megnézték, hogy a szelep a katalizátornál nincs-e beragadva, továbbá kicseréltek az EGR szelepet is. Sajnos az "Engine Fault" üzenet továbbra is jelentkezik minden induláskor, a "Motorhiba" lámpa folyamatosan ég, és továbbra is füstöl, gázadásnál erősebben. Nagyon megköszönném a segítséget, mert attól félek, hogy ez csak rosszabb lesz és ráadásul minden egyes szervíz próbálkozás egy rohadalom pénzbe kerül
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
hegedu
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 02, 2011
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2011. Március 2. Szerda, 21:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

borosgab írta:
Van egy 6 éves CITROEN XSARA PICASSO 1,6HDI disel. Kb. három hónapja a számítógép kijelzőjén felgyúlladt (azóta is ég folyamatosan) a MOTORHIBA lámpa , a monitoron pedig az ENGINE FAULT üzenet. A kereskedő Márkaszervíz valamilyen adalékot adott hozzá több alkalommal azzal, hogy ez megszünteti. Nem ez történt most is ég folyamatosan (indítástól-leállásig), és ami idegesítőbb a kipuffogó füstöl, és nemcsak nagyobb hidegben. Amióta ez a hiba jelentkezett megnőtt a pillanatnyi és átlafogyasztás is. Ez pedig már súlyos forintokat is jelent. Egy másik márkaszervízben átvizsgálták az elektromos vezetékeket, illetve megnézték, hogy a szelep a katalizátornál nincs-e beragadva, továbbá kicseréltek az EGR szelepet is. Sajnos az "Engine Fault" üzenet továbbra is jelentkezik minden induláskor, a "Motorhiba" lámpa folyamatosan ég, és továbbra is füstöl, gázadásnál erősebben. Nagyon megköszönném a segítséget, mert attól félek, hogy ez csak rosszabb lesz és ráadásul minden egyes szervíz próbálkozás egy rohadalom pénzbe kerül


Én is "új" vagyok itt, az enyém 5 éves 1.6 HDI EXC. Hibajelenség hasonló. Eleinte hosszabb út után városban "Engine Fault" + 3 pitty 3-4 indításig, azután megszűnik a következő hosszabb útig. Éves átvizsgálás márkaszervízben. Szóltam. Azóta folyamatosan világít. (?) Kiolvasták, de nem láttam. Szerintük EGR szelep. Árajánlat: csere 120ezerért, vagy pucolás 20-ért, ami 2esélyes. Olvastam kézimunkát lefalazásról az "EGR szelep HDI..." topicban, de november óta nem írják. Talán nem kísérleteznék vele. Lehet, hogy típushiba, csak titkolják? Van-e valakinek ötlete. tapasztalata, javaslata?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2063
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2011. Március 2. Szerda, 21:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

borosgab írta:
Van egy 6 éves CITROEN XSARA PICASSO 1,6HDI disel. Kb. három hónapja a számítógép kijelzőjén felgyúlladt (azóta is ég folyamatosan) a MOTORHIBA lámpa , a monitoron pedig az ENGINE FAULT üzenet. A kereskedő Márkaszervíz valamilyen adalékot adott hozzá több alkalommal azzal, hogy ez megszünteti. Nem ez történt most is ég folyamatosan (indítástól-leállásig), és ami idegesítőbb a kipuffogó füstöl, és nemcsak nagyobb hidegben. Amióta ez a hiba jelentkezett megnőtt a pillanatnyi és átlafogyasztás is. Ez pedig már súlyos forintokat is jelent. Egy másik márkaszervízben átvizsgálták az elektromos vezetékeket, illetve megnézték, hogy a szelep a katalizátornál nincs-e beragadva, továbbá kicseréltek az EGR szelepet is. Sajnos az "Engine Fault" üzenet továbbra is jelentkezik minden induláskor, a "Motorhiba" lámpa folyamatosan ég, és továbbra is füstöl, gázadásnál erősebben. Nagyon megköszönném a segítséget, mert attól félek, hogy ez csak rosszabb lesz és ráadásul minden egyes szervíz próbálkozás egy rohadalom pénzbe kerül

Szerintem egy korrekt diagnosztikával kellene kezdeni. Nem alkatrészcserélgetéssel. Ezekszerint FAP adalékot utána töltötték, (úgy tudom ezt compúteres úton is közölni kell az autóval ez megtörtént?) EGR csere is volt, mégis világít a MIL lámpád Zavart Felki?lt K?rd
Bp-i vagy szerintem keresd fel a Sabján szervizt ?tlet
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011 / Toyota Auris Touring Sports 1,4D 2014
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
rozi1950
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 25, 2007
Hozzászólások: 1633
Tartózkodási hely: Diósd

HozzászólásElküldve: 2011. Március 3. Csütörtök, 9:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv az Új tagoknak Felki?lt
_________________
rozi C4 pic 1,6 HD 110 / 2012
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Bubi749
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 23, 2012
Hozzászólások: 3

HozzászólásElküldve: 2012. Augusztus 24. Péntek, 14:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Citroen Picasso-s márkatársaim!
Több Picasso-ssal együtt sokat bajlódtam a kocsiba bekerülő benzinszag miatt. Kerestem az okokat és a szag forrását, sikertelenül. Ez a kisebb baj, mert a szerelők és a autós fórumok sem tudtak segíteni. Egészen a múlt hétig bosszankodtam, mígnem egy kreatív és felkészült műhely segített a hosszú idő óta húzódó problémán.
Szívesen megosztom veletek a szerviz vezető mobil elérhetőségét:
+36 30 9552-325. Remélem nektek is tud segíteni.

Üdvözlettel: Bubi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Grillo
Új tag
Új tag


Csatlakozott: May 14, 2012
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Dunakeszi

HozzászólásElküldve: 2012. Augusztus 24. Péntek, 19:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hát nálam ilyen nincs, de nem is kéne telespammelni a fórumot a hírdetéssel...
_________________
SX Plus 1.8i 16v (2000)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2012. Augusztus 24. Péntek, 20:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Bubi749 írta:
Citroen Picasso-s márkatársaim!
Több Picasso-ssal együtt sokat bajlódtam a kocsiba bekerülő benzinszag miatt. Kerestem az okokat és a szag forrását, sikertelenül. Ez a kisebb baj, mert a szerelők és a autós fórumok sem tudtak segíteni. Egészen a múlt hétig bosszankodtam, mígnem egy kreatív és felkészült műhely segített a hosszú idő óta húzódó problémán.
Szívesen megosztom veletek a szerviz vezető mobil elérhetőségét:
+36 30 9552-325. Remélem nektek is tud segíteni.

Üdvözlettel: Bubi


Mi volt a kivalto ok az utasterben terjengo benzinszagra? Ha elol erezted, akkor valami csatlakozasi problema lehetett, ami hatasara a parolgo benzin az utaster szelloztetojen keresztul beparolgott.


Amugy a legkonnyebb ilyen esetben nyilt langgal probalkozni. Ahol eg, ott szivarog Mosoly
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
szpisti
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 03, 2014
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

HozzászólásElküldve: 2014. Február 20. Csütörtök, 20:53    Hozzászólás témája: Hibakód Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Nemrég került hozzám egy pic. 1.8-as. A motort jelző hibalámpa kigyulladt, a hibakódot kiolvasva ezt kaptam: Lambdaszonda áramkör (1.hengersor 1.szonda).
Vélemény vagy javaslat, hogy merre keresem esetleg a hibát.....
köszi a segítséget....
Üdvözlettel: az új tag...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2014. Április 14. Hétfő, 19:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ma a lehető legrosszabbkor (kórházba kellett vinnem a páromat) minden előjel nélkül megállt alattunk az autó.
Szombaton még mentünk vele kb 80 km-t, de semmi baja nem volt.
Ma délelőtt kiálltam a garázsból, mentünk 300 métert és felgyulladt a motor lámpa, majd egy sípolással kísérve kiírta a computer, hogy "Engine fault" és abban a pillanatban le is állt a motor.
Próbáltam kétszer újraindítani, tekert, de nem nem indult be. Harmadszorra beindult, de kb 5 másodperc múlva újra sípolás és a hibaüzenet, majd leállt.

Mire számítsak? Szomor?
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2014. Április 17. Csütörtök, 19:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zzoltan73 írta:
Sziasztok!

Ma a lehető legrosszabbkor (kórházba kellett vinnem a páromat) minden előjel nélkül megállt alattunk az autó.
Szombaton még mentünk vele kb 80 km-t, de semmi baja nem volt.
Ma délelőtt kiálltam a garázsból, mentünk 300 métert és felgyulladt a motor lámpa, majd egy sípolással kísérve kiírta a computer, hogy "Engine fault" és abban a pillanatban le is állt a motor.
Próbáltam kétszer újraindítani, tekert, de nem nem indult be. Harmadszorra beindult, de kb 5 másodperc múlva újra sípolás és a hibaüzenet, majd leállt.

Mire számítsak? Szomor?

Üzemanyag ellátás probléma volt a hibakód. Egy gázolajszűrő csere megoldotta a problémát.
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1507
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2014. Április 18. Péntek, 6:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerencsére nagyobb baj nem volt, de nem jelzett előre,hogy gond lehet a szűrővel vagy víz a rendszerben vagy ilyesmi?
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2014. Április 18. Péntek, 11:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pedro0000 írta:
Szerencsére nagyobb baj nem volt, de nem jelzett előre,hogy gond lehet a szűrővel vagy víz a rendszerben vagy ilyesmi?

Semmilyen előjele nem volt. Előtte szombaton még mentem vele 80 km-t és teljesen simán ment, nem rángatott, nem jelzett semmit. Beálltam a garázsba és két nap múlva 300 méter után már le is állt.
Érdekes, hogy ilyen hirtelen így tönkremegy egy üzemanyagszűrő, vagy elkoszolódik, de még mindig ez legyen, mint valami komolyabb probléma. Mosoly
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2014. Április 18. Péntek, 18:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zzoltan73 írta:
Pedro0000 írta:
Szerencsére nagyobb baj nem volt, de nem jelzett előre,hogy gond lehet a szűrővel vagy víz a rendszerben vagy ilyesmi?

Semmilyen előjele nem volt. Előtte szombaton még mentem vele 80 km-t és teljesen simán ment, nem rángatott, nem jelzett semmit. Beálltam a garázsba és két nap múlva 300 méter után már le is állt.
Érdekes, hogy ilyen hirtelen így tönkremegy egy üzemanyagszűrő, vagy elkoszolódik, de még mindig ez legyen, mint valami komolyabb probléma. Mosoly


Gondolom eddig még soha nem cserélted.. Gázolajszűrőt mi minden 15-20e km futás után cserélünk, mert 100x olcsóbb, mint esetleg felújítani az egész rendszert Mosoly
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
pcjani11
Új tag
Új tag


Csatlakozott: May 15, 2010
Hozzászólások: 1

HozzászólásElküldve: 2014. Máj 10. Szombat, 14:59    Hozzászólás témája: Motor hibakód! Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali mindenkinek!

Van egy 2.0hdi xara picassom és az a gondom vele,hogy motorhiba lámpa világit és a teljesitményt elveszi menet közben,max 103km/ora.Kiolvasták a hibakódot ami szerint a vezérmütengej végfok állás szenzor a rossz.Csere után ideig oráig jó volt de aztán kezdödött elöröl a gond ujjab diagnosztika és csak ezt a hibát irja a kompjuter.Valami ötlet esetleg valakivel történt hasonlo gond.Köszönöm elöre is és szép napot mindenkinek. K?rd
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2014. Június 17. Kedd, 22:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zzoltan73 írta:
zzoltan73 írta:
Sziasztok!

Ma a lehető legrosszabbkor (kórházba kellett vinnem a páromat) minden előjel nélkül megállt alattunk az autó.
Szombaton még mentünk vele kb 80 km-t, de semmi baja nem volt.
Ma délelőtt kiálltam a garázsból, mentünk 300 métert és felgyulladt a motor lámpa, majd egy sípolással kísérve kiírta a computer, hogy "Engine fault" és abban a pillanatban le is állt a motor.
Próbáltam kétszer újraindítani, tekert, de nem nem indult be. Harmadszorra beindult, de kb 5 másodperc múlva újra sípolás és a hibaüzenet, majd leállt.

Mire számítsak? Szomor?

Üzemanyag ellátás probléma volt a hibakód. Egy gázolajszűrő csere megoldotta a problémát.


Na szóval tegnap sajnos előjött ugyanez a probléma. Kb. 6000 km-t mentem a gázolajszűrő cseréje óta teljesen tünetmentesen. Tegnap viszont már reggel munkába menet az M0-áson tempomatnál egyszer csak elkezdett lassulni az autó, majd visszaállt a beállított értékre. Ezt háromszor-négyszer eljátszotta, majd kikapcsoltam a tempomatot és éreztem, hogy gyorsításkor bizony fulladni akar, végül megszűnt a tünet és szerencsésen beértem. Hazafelé viszont indulás után 2 km-t tettem meg, amikor besípolt a computer és kiírta, hogy "engine fault" és leállt a motor. Hiába indítottam újra, mindig egyből leállt. Kb 15 perc várakozás után elindult úgy, hogy be tudtam vergődni a közeli kútra, de ott megint leállt. Mivel már csak kb 150 km-nyi üzemanyag volt a tankban rátankoltam félig, majd elkezdtem járatni alapjáraton. gyönyörűen muzsikált, de gázfröccsnél mindig egyből leállt. 20 perc járatás után viszont mint ha mi sem történt volna ment, ment, ment, sőt kettes padlónál majdnem felszaggatta az aszfaltot.
Mivel közel volt a Rákospalotai határút, így az irányt egyből a Sabján szerviz felé vettem, de az zárva volt. Végül pár telefon után sikerült elérni Sabján Jánost és találkoztunk is személyesen. Sajnos jelenleg nem dolgozik, de a tünetek alapján elmondta a feltételezett hibát és a közeli Fenyő autószervizbe irányított. Szerinte a tanknál lévő üzemanyagpumpa bronzperselye mehetett szét és a bronz "morzsák" hol eldugaszolják a rendszert, hol nem. Ha már tudok konkrétumot jelentkezem.
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2014. Június 18. Szerda, 11:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha úgyis szét lesz kapva az autó, egy tank takarítást érdemes megejteni szerintem.
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2014. Június 18. Szerda, 12:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
Ha úgyis szét lesz kapva az autó, egy tank takarítást érdemes megejteni szerintem.

Szerintem egy teljes üzemanyag rendszer takarítást fogok kérni, csak előbb lássuk mi a konkrét probléma, mert tele van a hócipőm, hogy mindig váratlanul, a legrosszabb pillanatban áll le.
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2014. Június 18. Szerda, 17:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zzoltan73 írta:
PPGergo írta:
Ha úgyis szét lesz kapva az autó, egy tank takarítást érdemes megejteni szerintem.

Szerintem egy teljes üzemanyag rendszer takarítást fogok kérni, csak előbb lássuk mi a konkrét probléma, mert tele van a hócipőm, hogy mindig váratlanul, a legrosszabb pillanatban áll le.


Nem akartam a pénzedet költeni, ezért a legolcsóbb megoldást javasoltam csak Mosoly De nagyon helyes döntést hoztál így, bár lehet nincs rá szükség. (én szűrőt, az oda vezető üzemanyag vezetéket cserélném csak és tanktisztítást végeznék, talán ez a legköltséghatékonyabb)
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2014. Június 18. Szerda, 20:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:

Nem akartam a pénzedet költeni, ezért a legolcsóbb megoldást javasoltam csak Mosoly De nagyon helyes döntést hoztál így, bár lehet nincs rá szükség. (én szűrőt, az oda vezető üzemanyag vezetéket cserélném csak és tanktisztítást végeznék, talán ez a legköltséghatékonyabb)


Ma hívtam őket, még nem tudtak konkrétumot mondani. Számítógépen van az autó és tesztelik. Holnap délelőttre ígértek bővebbet.
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2014. Június 19. Csütörtök, 17:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zzoltan73 írta:
PPGergo írta:

Nem akartam a pénzedet költeni, ezért a legolcsóbb megoldást javasoltam csak Mosoly De nagyon helyes döntést hoztál így, bár lehet nincs rá szükség. (én szűrőt, az oda vezető üzemanyag vezetéket cserélném csak és tanktisztítást végeznék, talán ez a legköltséghatékonyabb)


Ma hívtam őket, még nem tudtak konkrétumot mondani. Számítógépen van az autó és tesztelik. Holnap délelőttre ígértek bővebbet.


Mit sikerült kideríteni az autóról?
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2014. Június 19. Csütörtök, 20:49    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
zzoltan73 írta:
PPGergo írta:

Nem akartam a pénzedet költeni, ezért a legolcsóbb megoldást javasoltam csak Mosoly De nagyon helyes döntést hoztál így, bár lehet nincs rá szükség. (én szűrőt, az oda vezető üzemanyag vezetéket cserélném csak és tanktisztítást végeznék, talán ez a legköltséghatékonyabb)


Ma hívtam őket, még nem tudtak konkrétumot mondani. Számítógépen van az autó és tesztelik. Holnap délelőttre ígértek bővebbet.


Mit sikerült kideríteni az autóról?


Egyelőre sajnos semmit. Ma is azt mondták, hogy gépre van kötve, tesztelik, nézik, illetve hogy délután kiszedik a tankból a kisnyomású szivattyút és megvizsgálják, majd szépen haladnak tovább.
Több hibakód is volt benne, üzemanyag ellátási probléma és mindenféle nyomás probléma.

Mondjuk sokáig nincs értelme tesztelni, mert 6-8000 km-el ezelőtt volt ugyanez a tünet és azóta csak most jött elő, tehát lehet, hogy 2 hónapig lesz gépre kötve és akkor sem produkál semmit.
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2014. Június 20. Péntek, 11:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:


Mit sikerült kideríteni az autóról?


Megbontották az üzemanyag rendszert, kiszerelték a tanknál lévő kisnyomású szivattyút, amit biztosan cserélni kell.
Takarítják a tankot és a rendszert is, mert állítólag jó koszos.

Ha nem jön közbe semmi, késő délután elhozhatom az autót.
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2014. Június 20. Péntek, 15:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zzoltan73 írta:
PPGergo írta:


Mit sikerült kideríteni az autóról?


Megbontották az üzemanyag rendszert, kiszerelték a tanknál lévő kisnyomású szivattyút, amit biztosan cserélni kell.
Takarítják a tankot és a rendszert is, mert állítólag jó koszos.

Ha nem jön közbe semmi, késő délután elhozhatom az autót.


Remélem, egy időre most hibamentes lesz az autód.

Tanulság: sűrűbben cseréld ezentúl a gázolajszűrőt..
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2014. Június 20. Péntek, 15:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
zzoltan73 írta:
PPGergo írta:


Mit sikerült kideríteni az autóról?


Megbontották az üzemanyag rendszert, kiszerelték a tanknál lévő kisnyomású szivattyút, amit biztosan cserélni kell.
Takarítják a tankot és a rendszert is, mert állítólag jó koszos.

Ha nem jön közbe semmi, késő délután elhozhatom az autót.


Remélem, egy időre most hibamentes lesz az autód.

Tanulság: sűrűbben cseréld ezentúl a gázolajszűrőt..


Nagyon sűrűn nem tudtam cserélni eddig, mert tavaly márciusban került hozzám az autó. Gratulálok az előző tulajnak. Szomor?
Na meg ezentúl tankolni sem megyek akárhova.
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zzoltan73
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Mar 03, 2013
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pécel

HozzászólásElküldve: 2014. Június 23. Hétfő, 21:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:


Remélem, egy időre most hibamentes lesz az autód.

Tanulság: sűrűbben cseréld ezentúl a gázolajszűrőt..


Na szóval a teljes üzemanyagrendszer tisztítás és üzemanyagszűrő csere sem oldotta meg a problémát.
Pénteken este hoztam el az autót, azóta mentem vele 170 km-t és ma este megint sípolás, "engine fault" felirat, viszont ment tovább és nem történt semmi.
Annyi, hogy kettesben amikor nyomtam neki éreztem, hogy nem akar menni, mint ha le lenne fojtva, nem ugrik úgy meg, mint kéne neki, de megy.
Lehet, hogy nyomásszabályzót kell cserélni...vagy remélem ez a gyengeség nem azt jelenti, hogy ilyenkor "hiányzik" a turbó meg vagy 40-50 LE.
_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 109 LE 2004 Facelift
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1130
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2014. Június 24. Kedd, 6:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zzoltan73 írta:
PPGergo írta:


Remélem, egy időre most hibamentes lesz az autód.

Tanulság: sűrűbben cseréld ezentúl a gázolajszűrőt..


Na szóval a teljes üzemanyagrendszer tisztítás és üzemanyagszűrő csere sem oldotta meg a problémát.
Pénteken este hoztam el az autót, azóta mentem vele 170 km-t és ma este megint sípolás, "engine fault" felirat, viszont ment tovább és nem történt semmi.
Annyi, hogy kettesben amikor nyomtam neki éreztem, hogy nem akar menni, mint ha le lenne fojtva, nem ugrik úgy meg, mint kéne neki, de megy.
Lehet, hogy nyomásszabályzót kell cserélni...vagy remélem ez a gyengeség nem azt jelenti, hogy ilyenkor "hiányzik" a turbó meg vagy 40-50 LE.


mielőtt belekezdenél az alkatrészk cseréjébe, a magasnyomásű szivattyú bemenetén van egy mikroszűrő, azt ne felejtsd el kitisztíttatni. Leggyakrabban ott a hiba. Volt ilyen gondom annó Felki?lt
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4  Következő
3 / 4 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.42 másodperc