Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5350


Utolsó 5 Tagunk
 01:Sep 12, 2019suzukis
 02:Sep 12, 2019Colop
 03:Sep 07, 2019Geyo
 04:Sep 07, 2019Atti75
 05:Sep 06, 2019radicsjanos

Látogatók

 Vendégek (100%)

14

 01: 66.249.79.XX  02: 66.249.79.XX  03: 66.249.79.XX  04: 216.244.66.XXX  05: 34.236.170.XX  06: 209.17.96.XXX  07: 94.27.218.XXX  08: 37.76.83.XXX  09: 84.0.11.XXX  10: 178.176.166.XXX  11: 209.14.0.XXX  12: 5.254.80.XXX  13: 192.42.116.XX  14: 185.180.72.XX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

14


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

6670

 · Tegnap

4356

 · Összesen ·
73997126

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

648

 · Naponta

14,450

 · Havonta

440,459

 · Évente

5,285,509


Szerver idő
 · idő

13:08:25

 · Dátum

17/09/19

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - chip tuning
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

chip tuning
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Motor tuning
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 5. Kedd, 20:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dizeles írta:
Úgy néz ki, hogy kipróbálásra beköltözik egy tuning box a Pic-be. Mivel nem új a box, annak kell utána járnom, hogy Bosch, vagy Siemens rendszerhez való-e, illetve nekem milyen van K?rd Zavart Ja és powertuning.hu


A jót könnyű megszokni Felki?lt Nagyon boldog Kipróbálás és véletlenül benne marad Nevet? Nevet? Nevet?
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
SzIlles
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 20, 2009
Hozzászólások: 37

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 5. Kedd, 21:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia dizeles!

Azt nem tudom, hogy a 2.0 HDi-dben éppen milyen rendszer van, de ezt Te magad is gyorsan ellenőrizheted, ha leveszed a motorburkolatot. Már a CR csövön látni a márkajelzést.
De megnyugtatlak, hogy ha univerzális a box és leginkább itt a potis állíthatóságot értem, akkor csak a bekötésben különbözik a két rendszerhez gyártott tuningbox.
Azaz a 3 pólusokat cserélgetik orrba-szájba a CRail-es mocikon. Egy dCi és a harmadik HDi óta tudom, hogy egyforma bekötés nem létezik ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt

Elvileg a Bosch 1350 bar-os gyári nyomását "könnyebb" emelni...azaz jobban bírja a túlnyomást mint a Siemens SID sorozat 1600bar-os piezo fúvókás rendszere, de egy dolog biztos...igencsak fogod érezni a változást a dobozka után.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2061
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 5. Kedd, 21:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

SzIlles írta:
Szia dizeles!

Azt nem tudom, hogy a 2.0 HDi-dben éppen milyen rendszer van, de ezt Te magad is gyorsan ellenőrizheted, ha leveszed a motorburkolatot. Már a CR csövön látni a márkajelzést.
De megnyugtatlak, hogy ha univerzális a box és leginkább itt a potis állíthatóságot értem, akkor csak a bekötésben különbözik a két rendszerhez gyártott tuningbox.
Azaz a 3 pólusokat cserélgetik orrba-szájba a CRail-es mocikon. Egy dCi és a harmadik HDi óta tudom, hogy egyforma bekötés nem létezik ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt

Elvileg a Bosch 1350 bar-os gyári nyomását "könnyebb" emelni...azaz jobban bírja a túlnyomást mint a Siemens SID sorozat 1600bar-os piezo fúvókás rendszere, de egy dolog biztos...igencsak fogod érezni a változást a dobozka után.


Tehát azt mondod mindegy, hogy Bosch vagy Siemens a rendszerem a box jó, ha a csatlakozó megfelelő? A box HDi-hez való, C5-ben volt.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 5. Kedd, 21:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dizeles írta:
[Tehát azt mondod mindegy, hogy Bosch vagy Siemens a rendszerem a box jó, ha a csatlakozó megfelelő? A box HDi-hez való, C5-ben volt.

Ha a box jó a 2.0 HDi-hez Felki?ltFelki?lt, akkor tényleg csak csatlakozó kérdése.
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
SzIlles
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 20, 2009
Hozzászólások: 37

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 6. Szerda, 10:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen dizeles! Jó lesz az...csak csatalakozó kérdése. Az állítási lehetőséget csak azért kérdeztem, mert elvileg nagyobb biztonságot, ígér a CommonRail-es rendszerhez. A fixre állított BOX többnyire arra a befecskendezőrendszerhez lett "feltekerve", amihez eladták eredetileg.
Tudod az a jó egy ilyen BOX-ba, főleg ha állítható, hogy a jelenleg futó közel összes CR-es autóba jó. Jó jó, ilyenkor jönnek elő a FAP-os kivételek...de ez Nálad nem kérdés Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
SzIlles
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 20, 2009
Hozzászólások: 37

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 6. Szerda, 10:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ja és persze a csatival sem feltétlenül fogsz mellé. Elképzelhető, hogy egyből OK minden. Ja és nem kell aggódni, nem megy semmi tönkre sem a BOX-ban sem a MAP szenzorban (CR nyomásérzékelő), csupán nem indul be a drága. Ha elsőre nem indul be, ne is próbált tovább, tutira át kell kötni a 3 pólust. Ez esetben lesz egy nyomásszabályozó hiba eltárolva, a sárga motorhiba visszajelző világítani fog, ami úgy egy jó pár normál út/beindítás után kialszik.
Egyben a mot. hiba visszajelző tökéletes arra, állítható a BOX esetén lásd ha véletlenül "túltekerted". Sok sikert! Vicces
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2061
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 6. Szerda, 19:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a tanácsokat ?tlet Felki?lt Beépítés megtörtént Felki?lt Nevet? Indult simán, a sárga motorhiba visszajelző nem világított. Mivel állítható, így elsőre 50%-on kezdtem. A rövid próba út tapsztalata: Simulékonyabban gyorsít, nem érezni egetverő különbséget, nem kell az üléstámlát megerősíteni.
Mivel a cégnél egy 1,7CDTi Astra H-val járok néha, ami azért erősseb (110LE) a Picassoba visszaülve mindig megéreztem a különbséget S?r? vagy nagyon szomor? Most úgy érzem, hogy csökkent a különbség.
Holnap óvatosan letesztelem Ferihegy oda-vissza úton.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
SzIlles
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 20, 2009
Hozzászólások: 37

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 7. Csütörtök, 14:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Jól hangzik dizeles! Én eddig a BOSCH rendszereknél sok problémával nem találkoztam...azaz gond nélkül vitték a maximum beállításokat is Mosoly
Pár használt 2001-2003 közötti 2.0 HDi Picassokat nézegettem egy ismerősömnek és mind BOSCH rendszerrel volt szerelve. Én úgy hallottam, többnyire a sima Xsara-ba és 307-es PUG-okba szerelték a SIEMENS rendszert...
Ez a 2.0 Tulajoknak jó hír - már aki tuningolni szeretne - hisz az első generációs rendszert még bő rátartással gyártották. ?tlet

És dizeles számíthatsz rá, hogy ugyanolyan haszálat mellett garantált az üzemanyag fogyi csökkenés. Laza
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2061
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 7. Csütörtök, 21:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Reggel a céghez beérve rángatni kezdett az autó, majd dadógos lett az alapjárat és engine fault hibaüzenettel leállt a motor S?r? vagy nagyon szomor? ?rd?g ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt

25 km után a tuning box ki is költözött a motortérből ?rd?g Hamarabb kivettem mint a szerelő aki berakta.
A hibaüzenetet a márkaszerviz kiütötte azóta nem jött vissza. Maradok az eredeti megoldásnál ?tlet Nem tuningolok Felki?lt
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 7. Csütörtök, 22:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dizeles írta:
. Maradok az eredeti megoldásnál ?tlet Nem tuningolok Felki?lt
Rossz következtetés. A boxot felejtsd el (mintha ezt párszor leírták volna már előttem is), használj rendes tuningot ?tlet
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 8. Péntek, 5:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dizeles írta:
Reggel a céghez beérve rángatni kezdett az autó, majd dadógos lett az alapjárat és engine fault hibaüzenettel leállt a motor S?r? vagy nagyon szomor? ?rd?g ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt

25 km után a tuning box ki is költözött a motortérből ?rd?g Hamarabb kivettem mint a szerelő aki berakta.
A hibaüzenetet a márkaszerviz kiütötte azóta nem jött vissza. Maradok az eredeti megoldásnál ?tlet Nem tuningolok Felki?lt
Lehet nagyon felhúztátok a teljesítményt? Elvileg úgy kell beállítani a boxot, hogy addig kell feltekerni a potmétert, hogy a hibajelző kigyulladjon, majd egy keveset vissza kell állítani és törölni a hiba üzenetet. Nekem nem volt probléma vele.
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
SzIlles
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 20, 2009
Hozzászólások: 37

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 8. Péntek, 12:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Dizeles! Gondolom próbáltad a csatlakozókat ellenőrizni...többnyire csatlakozó ill. kábel problémák szoktak fellépni, főleg, ha vhol már korábban "jól" megtörték a kábelt Szomor?
Sajnálom, hogy nem jó emlékekkel "dobtad" ki a motortérből...de vhol megértelek...én is jártam így és bevallom én kifejezetten megijedtem...
Nálam már rég nem a gyári kábelszett üzemel, mert jó párszor át kellett kötnöm és bizony elöregedett az évek alatt az itt-ott kábelkötegelővel "motorra ágyazott" vezetékelés...

Szia vitibogi!
Gratula az új "biciklihez"! Tuning már van benne? Mosoly
Én bevallom addig nem mertem felhúzni! Már csak azért sem, mert a korábbi autóm egy "nunis" autómárkám dCi-s mocija érdekesen viselkedett. Nem jelzett vissza maxi állításnál sem semmit, viszont a fogyasztásán látszódott, hogy nem a gyári értékeken fut és bizony "vészüzembe" állt néha-neha. Visszább vettem és láss csodát sokkal kevesebbet fogyasztott és ment is rendesen.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2061
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 8. Péntek, 16:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vitibogi írta:
Lehet nagyon felhúztátok a teljesítményt? Elvileg úgy kell beállítani a boxot, hogy addig kell feltekerni a potmétert, hogy a hibajelző kigyulladjon, majd egy keveset vissza kell állítani és törölni a hiba üzenetet. Nekem nem volt probléma vele.


Nem húztam fel, 50%-on volt Sokkolt Zavart Aki próbára adta, azt mondta, 70% fölé nem érdemes feltekerni.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 8. Péntek, 20:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

SzIlles írta:

Gratula az új "biciklihez"! Tuning már van benne? Mosoly
Fejben már tudom a megoldást. De..... Garis az autó S?r? vagy nagyon szomor?
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
SzIlles
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 20, 2009
Hozzászólások: 37

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 11. Hétfő, 14:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Értelek vitibogi
Gondolom a beavatkozás Neked egy dobozkánál azért több lenne...már ha a garit említed.
Nekem bevállt a dobozos tuning...mind a 3 autómban, amiben használva volt. Tényleg érezhetően jobban mentek/megy...nem vmi 1.5% körüli sport betétszűrő feeling a különbség. Biztos vagyok benne, hogy egy teljes értékű beavatkozás többet hozhat a konyhára, de én már ettől is vigyorgok, mert bevállt és működik.
Mérhető fogyi csökkenés és + power...

Sajnálom, hogy dizeles pórul járt a dobozkával, és így meg is értem, hogy talán még a bizodalma is megingott...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 11. Hétfő, 17:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Egyenlőre tényleg csak fejben van meg a megoldás. De ki tudja később mi lesz. Mondjuk gari után Nagyon boldog
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 12. Kedd, 16:18    Hozzászólás témája: Re: megbízhatóság Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Én tudok egy jó kis benyást: 1,6THP 150 LE Kacsint?


Tom Felki?lt
A konszerntestvér PUG a 308-asba beépíti az 1,6 THPS-t is 175 LE-vel ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt
Szerinted, még egy chipetnyi chippelés ehhez is K?rd Forg? szemek ?rd?g ?rd?g
Tudod: csak az íze kedvéért Felki?lt Nevet? Nevet? Nevet?
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 12. Kedd, 19:58    Hozzászólás témája: Re: megbízhatóság Hozzászólás az előzmény idézésével

Bab-szem írta:
tomcat33 írta:
Én tudok egy jó kis benyást: 1,6THP 150 LE Kacsint?


Tom Felki?lt
A konszerntestvér PUG a 308-asba beépíti az 1,6 THPS-t is 175 LE-vel ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt
Szerinted, még egy chipetnyi chippelés ehhez is K?rd Forg? szemek ?rd?g ?rd?g
Tudod: csak az íze kedvéért Felki?lt Nevet? Nevet? Nevet?


Ezek szerint ennyi plusz minimum van a mociban. Ez jó hír.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 12. Kedd, 20:14    Hozzászólás témája: Re: megbízhatóság Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Bab-szem írta:
tomcat33 írta:
Én tudok egy jó kis benyást: 1,6THP 150 LE Kacsint?


Tom Felki?lt
A konszerntestvér PUG a 308-asba beépíti az 1,6 THPS-t is 175 LE-vel ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt
Szerinted, még egy chipetnyi chippelés ehhez is K?rd Forg? szemek ?rd?g ?rd?g
Tudod: csak az íze kedvéért Felki?lt Nevet? Nevet? Nevet?


Ezek szerint ennyi plusz minimum van a mociban. Ez jó hír.
A Minit ezzel is szerelik már egy ideje.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 13. Szerda, 7:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Budapesten a Nagykőrösi úton voltam tegnap a Tomival az MMC chiptuning autochip cégnél.
www.autochip.hu
Az áraiból ajánlott kedvezményt a klubtagok részére.
Egy autó 10%, két autó egyszerre 20%.
Már csak Max-nak kell rábólintania.
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Pi-Cit-Car
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jan 30, 2008
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Budapest III.

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 13. Szerda, 8:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vitibogi írta:
Budapesten a Nagykőrösi úton voltam tegnap a Tomival az MMC chiptuning autochip cégnél.
www.autochip.hu
Az áraiból ajánlott kedvezményt a klubtagok részére.
Egy autó 10%, két autó egyszerre 20%.
Már csak Max-nak kell rábólintania.


Tom, akkor mégis csak lehet piszkálni a 1.8-asokat?
Ha jól nézgettem, akkor ez 45 ropi körül lenne...?
_________________
2000/12 - 1.8 16V - alumínium szürke metál - B-LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 13. Szerda, 9:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vitibogi írta:
Budapesten a Nagykőrösi úton voltam tegnap a Tomival az MMC chiptuning autochip cégnél.
www.autochip.hu
Az áraiból ajánlott kedvezményt a klubtagok részére.
Egy autó 10%, két autó egyszerre 20%.
Már csak Max-nak kell rábólintania.


Kártyásoknak mehet...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 13. Szerda, 9:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pi-Cit-Car írta:
vitibogi írta:
Budapesten a Nagykőrösi úton voltam tegnap a Tomival az MMC chiptuning autochip cégnél.
www.autochip.hu
Az áraiból ajánlott kedvezményt a klubtagok részére.
Egy autó 10%, két autó egyszerre 20%.
Már csak Max-nak kell rábólintania.


Tom, akkor mégis csak lehet piszkálni a 1.8-asokat?
Ha jól nézgettem, akkor ez 45 ropi körül lenne...?


Rajta vagyok az ügyön , de még nem tudok semmi biztosat. Ha működni fog a dolog akkor jelzem , de nem lesz egyszerű. A minimum az , hogy két helyre kell majd elmenni az autóval. Pénteken már kicsit többet fogok tudni. Nem adom fel bár ez a Sagem2000 kompi nehéz dió.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 14. Csütörtök, 20:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Pi-Cit-Car írta:
vitibogi írta:
Budapesten a Nagykőrösi úton voltam tegnap a Tomival az MMC chiptuning autochip cégnél.
www.autochip.hu
Az áraiból ajánlott kedvezményt a klubtagok részére.
Egy autó 10%, két autó egyszerre 20%.
Már csak Max-nak kell rábólintania.


Tom, akkor mégis csak lehet piszkálni a 1.8-asokat?
Ha jól nézgettem, akkor ez 45 ropi körül lenne...?


Rajta vagyok az ügyön , de még nem tudok semmi biztosat. Ha működni fog a dolog akkor jelzem , de nem lesz egyszerű. A minimum az , hogy két helyre kell majd elmenni az autóval. Pénteken már kicsit többet fogok tudni. Nem adom fel bár ez a Sagem2000 kompi nehéz dió.


Sajnos nekem várni kell még, a garancia miatt. Szomor? ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 14. Csütörtök, 22:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Bab-szem írta:

Sajnos nekem várni kell még, a garancia miatt. Szomor? ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt
Majd összehozzuk együtt a gari után. És akkor extra kedvezmény is lesz Nagyon boldog
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Pi-Cit-Car
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jan 30, 2008
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Budapest III.

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 21. Csütörtök, 7:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Pi-Cit-Car írta:
vitibogi írta:
Budapesten a Nagykőrösi úton voltam tegnap a Tomival az MMC chiptuning autochip cégnél.
www.autochip.hu
Az áraiból ajánlott kedvezményt a klubtagok részére.
Egy autó 10%, két autó egyszerre 20%.
Már csak Max-nak kell rábólintania.


Tom, akkor mégis csak lehet piszkálni a 1.8-asokat?
Ha jól nézgettem, akkor ez 45 ropi körül lenne...?


Rajta vagyok az ügyön , de még nem tudok semmi biztosat. Ha működni fog a dolog akkor jelzem , de nem lesz egyszerű. A minimum az , hogy két helyre kell majd elmenni az autóval. Pénteken már kicsit többet fogok tudni. Nem adom fel bár ez a Sagem2000 kompi nehéz dió.


...türelmetlenül várjuk az eredményt Tom... igaz nem írtad meg, melyik pénteken is fogsz már többet tudni...
_________________
2000/12 - 1.8 16V - alumínium szürke metál - B-LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 21. Csütörtök, 10:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Jelenleg ott tartok , hogy kaptam két tippet , hogy hol érdemes megpróbálni. Egy kis türelem és megfogom kérdezni mindkét helyet.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 21. Csütörtök, 12:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Jelenleg ott tartok , hogy kaptam két tippet , hogy hol érdemes megpróbálni. Egy kis türelem és megfogom kérdezni mindkét helyet.


Ismerve téged elsődleges a chippelés és csak utána jöhet a boxolás Felki?lt K?rd Kacsint? Kacsint? Nevet? Nevet?
Azért tárold légyszíves a tapasztalatokat, címeket, tudod, engem is érdekel a chippelés ... de a gari ... tudod Felki?lt Kacsint? Kacsint? Nagyon boldog Nagyon boldog
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 21. Csütörtök, 13:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Bab-szem írta:
tomcat33 írta:
Jelenleg ott tartok , hogy kaptam két tippet , hogy hol érdemes megpróbálni. Egy kis türelem és megfogom kérdezni mindkét helyet.


Ismerve téged elsődleges a chippelés és csak utána jöhet a boxolás Felki?lt K?rd Kacsint? Kacsint? Nevet? Nevet?
Azért tárold légyszíves a tapasztalatokat, címeket, tudod, engem is érdekel a chippelés ... de a gari ... tudod Felki?lt Kacsint? Kacsint? Nagyon boldog Nagyon boldog


A tiédet az autochip-nél is meg tudják csinálni. Beszéltem párszor az emberrel és megbízhatónak tűnik. A problémát a mi 1,8-as motorjaink "szuper" Sagem2000 vezérlése jelenti.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 21. Csütörtök, 15:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
...A problémát a mi 1,8-as motorjaink "szuper" Sagem2000 vezérlése jelenti.


Persze, tudom, de a véleményedre, tapasztalataidra továbbra is kíváncsi vagyok Felki?lt Kacsint? Kacsint? (Meg szerintem mindenki, akit ez a téma érdekel Nagyon boldog)
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 26. Kedd, 6:23    Hozzászólás témája: Re: kuplung Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
pipec írta:
Hogy és hol lehet kicsit megtuningolni a kuplungot chippeléshez az autóba már 160000 km van gondolom chipp után kéne egy kis generál , vagy
elég ha veszek egy új kuplungszerkezetet ? Válaszokat előre is köszi.

Üdv...
Nálam így volt és a kuplungot ez a cég csinálta.


Talán Dzsozi kérdezte a talin, hogy hol lehet felkevlároztatni a kuplungot... Linket lásd fent
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 31. Vasárnap, 14:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vitibogi írta:
Bab-szem írta:

Sajnos nekem várni kell még, a garancia miatt. Szomor? ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt
Majd összehozzuk együtt a gari után. És akkor extra kedvezmény is lesz Nagyon boldog


Ok, Csaba Felki?lt De egyre türelmetlenebbül várom, hogy bent legyen egy szakszerű chippelés Felki?lt
Olyan, mint a sorkatonaság: minél közelebb a leszerelés, annál nehezebben telik az idő, lassabban fogy a centi ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2010. Január 27. Szerda, 21:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kicsit hozzuk fel ezt is (újra) Felki?lt Kacsint?
Én immár szabad vagyok, mármint az autó, úh bármikor mehetnénk chipelni. Mint említettem nekem a motoroptimalizálás az elsődleges cél. A várható + nyomaték és lóerő, valamint a kisebb fogyi pedig kellemes plusz.
Csabi K?rd Szólj, ha mehetünk Felki?lt Kacsint? Nagyon boldog
Tomi K?rd 1,8-as fronton változatlan a helyzet K?rd
Jó lenne, ha lennének társak, minél többen. Talán többen együtt kaphatnánk vmi kedvezményt is Forg? szemek
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2010. Január 28. Csütörtök, 9:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem veszett feledésbe a dolog. Csabinak még van garija így gondolom Ő még vár egy kicsit. Én ezzel a motorral feladtam a dolgot. Ami szóba jöhetne lehetőség az mind elég költséges lenne. Mindenképpen kellene szereznem egy másik motorvezérlő elektronikát. Vagy azonos tipusút, hogy megpróbálják belőle kivadászni a chip-et vagy olyat ami programozható ( nem Sagem ) ez viszont még költségesebb lenne. Sajnos ugyan ez a helyzet párom C3-asával ( Sagem kompi ).
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2010. Január 29. Péntek, 17:44    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Nem veszett feledésbe a dolog. Csabinak még van garija így gondolom Ő még vár egy kicsit. Én ezzel a motorral feladtam a dolgot. Ami szóba jöhetne lehetőség az mind elég költséges lenne. Mindenképpen kellene szereznem egy másik motorvezérlő elektronikát. Vagy azonos tipusút, hogy megpróbálják belőle kivadászni a chip-et vagy olyat ami programozható ( nem Sagem ) ez viszont még költségesebb lenne. Sajnos ugyan ez a helyzet párom C3-asával ( Sagem kompi ).


Hát sajnálom, hogy részedre így alakult, már csak a talákozás kedvéért is jó alkalom lett volna egy kis chippelés Kacsint? Nagyon boldog Nagyon boldog
Csabi mondta nekem, hogy neki később jár le a gari. Én inkább megvárom őt (és más társat is, akit érdekel), mert jobb ketten, vagy többen menni, mint egyedül.
A klubkártyám is ugrásra készen áll a chippelésben való részvételre Kacsint? Nagyon boldog Nagyon boldog
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dobika76
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 03, 2010
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2010. Február 14. Vasárnap, 18:27    Hozzászólás témája: Tuning Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv !
Vettem egy 1.6 8v benzines Pic-et. Azt olvastam lehet ezt is chiptuningolni. kb 10%-ot változik a teljesítmény. Van valakinek tapasztalata jelent-e ez ténylegesen valamit fogyasztásban?
Esetleg valaki megmondaná merre van az ECU csatlakozója?


Köszi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2010. Február 14. Vasárnap, 19:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Esetleg janika tudna neked válaszolni mert neki ugyanolyan motorja van mint neked chippelve. Bár esetedben a 10% az kb. 9LE. Ha már chippelteted akkor már érdemes lenne egy sportbetétszűrőre is beruházni. Sőt ha tovább megyek akkor esetleg egy sport kipuff. rendszert is lehetne alá tenni. Nekem a chippen kívül meg volt az előzőn.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
dobika76
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 03, 2010
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2010. Február 14. Vasárnap, 19:33    Hozzászólás témája: tuning Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi !
Ezért vagyok bizonytalan , hogy az a 9 ló segít-e valamit, megéri-e kiadni érte a pénzt.
Direkt szűrőn gondolkoztam, de igazából családi autónak használom, nem szeretném ha nagy hangja lenne. ( Bár nem tudom attól mennyire lesz az Forg? szemek )
ECU csatit nem tudod merre találom?
Zoli
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2010. Február 14. Vasárnap, 20:58    Hozzászólás témája: Re: tuning Hozzászólás az előzmény idézésével

dobika76 írta:
Köszi !
Ezért vagyok bizonytalan , hogy az a 9 ló segít-e valamit, megéri-e kiadni érte a pénzt.
Direkt szűrőn gondolkoztam, de igazából családi autónak használom, nem szeretném ha nagy hangja lenne. ( Bár nem tudom attól mennyire lesz az Forg? szemek )
ECU csatit nem tudod merre találom?
Zoli


ECU csatiban nem tudok segíteni szerintem a motortérben van ha van. Ha sportbetétszűrőt használsz akkor nem lesz hangja mert az a gyári betét helyére megy.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Janika
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jan 14, 2007
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: Jászberény

HozzászólásElküldve: 2010. Február 15. Hétfő, 20:37    Hozzászólás témája: Re: Tuning Hozzászólás az előzmény idézésével

dobika76 írta:
Üdv !
Vettem egy 1.6 8v benzines Pic-et. Azt olvastam lehet ezt is chiptuningolni. kb 10%-ot változik a teljesítmény. Van valakinek tapasztalata jelent-e ez ténylegesen valamit fogyasztásban?
Esetleg valaki megmondaná merre van az ECU csatlakozója?


Köszi


A chippel kapcsolatban Tomcatnek igaza van. úgy van értelme az egésznek, ha sportbetétszűrőt és sport kipufogót is teszel alá.
Hangja egy kicsivel lesz hangosabb, ha erősebben húzatod. Én nem bántam meg.
_________________
KIA
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dobika76
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 03, 2010
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2010. Február 15. Hétfő, 22:02    Hozzászólás témája: chiptuning Hozzászólás az előzmény idézésével

SZűrőn erősen gondolkozok, kipufogóból új van rajta .
És csak erősebb lett vagy fogyasztásban is változott valami?

Zoli
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Janika
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jan 14, 2007
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: Jászberény

HozzászólásElküldve: 2010. Február 16. Kedd, 19:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A szűrő az nagyon fontos, az eredeti helyére kell betenni a sportbetétszűrőt. Erősebb lett, és a fogyasztása kevesebb.
_________________
KIA
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 16. Kedd, 20:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

kiszamolta barmelyikotok is, hogy mennyit forintot kolt el +1LE teljesitmenynovekedesert? Mosoly

http://carmania.hu/sport-levegoszuro-elonyei-es-hatranyai
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2010. Február 16. Kedd, 20:35    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Janika írta:
A szűrő az nagyon fontos, az eredeti helyére kell betenni a sportbetétszűrőt. Erősebb lett, és a fogyasztása kevesebb.
Sokkolt
Szvsz. egy sport szűrőtől és egy kipufftól nem lesz érezhetően erősebb egy motor, max placebo hatás van.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2010. Február 16. Kedd, 20:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Janika írta:
A szűrő az nagyon fontos, az eredeti helyére kell betenni a sportbetétszűrőt. Erősebb lett, és a fogyasztása kevesebb.
Sokkolt
Szvsz. egy sport szűrőtől és egy kipufftól nem lesz érezhetően erősebb egy motor, max placebo hatás van.


Az a baj, hogy két kérdés volt feltéve. Forg? szemek Forg? szemek
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2010. Február 16. Kedd, 20:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nincs baj, de a fogyasztásról nem tudok nyilatkozni, abban nincs tapasztalatom.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Janika
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jan 14, 2007
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: Jászberény

HozzászólásElküldve: 2010. Február 17. Szerda, 20:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Janika írta:
A szűrő az nagyon fontos, az eredeti helyére kell betenni a sportbetétszűrőt. Erősebb lett, és a fogyasztása kevesebb.
Sokkolt
Szvsz. egy sport szűrőtől és egy kipufftól nem lesz érezhetően erősebb egy motor, max placebo hatás van.


Chipp tuningról volt szó, és én a chipp tuninggal együtt értem azt, hogy erősebb lett. Az autó fékpadon lett mérve.
_________________
KIA
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Janika
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jan 14, 2007
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: Jászberény

HozzászólásElküldve: 2010. Február 17. Szerda, 21:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
kiszamolta barmelyikotok is, hogy mennyit forintot kolt el +1LE teljesitmenynovekedesert? Mosoly

http://carmania.hu/sport-levegoszuro-elonyei-es-hatranyai


Igen kiszámoltuk, sajnos nem olcsó, ezért nagyon sok benzint adnának. Aki ilyet használ annak tisztában kell lenni az előnyeivel és a hátrányaival is. Én azért ha kell, felszántom vele a betont is, a gumik kárára. Nagyon boldog Nagyon boldog Vicces Vicces
_________________
KIA
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 18. Csütörtök, 14:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

en mar egyszer kifejtettem egy masik topicba, mennyire nincs ertelme egy 8 szelepes elavult motor tuningjara kolteni amely kore egy XL meretu dobozt raktak, de akkor kaptam a pofamra hehe

amit rakoltesz arra, hogy erzesre jobban menonek gondold az autodat, mar vehettel volna egy nyomatekgazdag dieselt is. turbo nelkul csak a nagy cm3-nel lehet elmenyautozni benzinesnel. nem ok nelkul rak mar a Citro is turbot az uj (kiscm3-s) benzinmotorokra.

chip: par LE-Nm, minimum 60+afa
szuro: 20e+allando karbantartas a teljes hasznalat alatt
sportkipuf: ha jot akarsz, akkor vagy csinaltatsz (ez nem BWM, hogy ossze tudj rakni M-pakettesbol barmit) vagy vehetsz ami nagyjabol jo a te gepedre is. lehet szepen szol, de palyazas kozben ki szeretne +40db-t az utasterben?

meg egy, utana igerem, befejezem az okoskodasomat. eladasnal egy csaladi tuningszekeret ki vesz meg? atlagapuka aztmondja, hogy neki ilyen nemkell, mert szethajtottak tutira. keves olyat talalni, aki pont egy ilyet szeretne benzinben. Nagycitrom diesele szerintem az etalon XP-tuning kategoriaban, ennyit lehet kihozni annelkul a gepbol, hogy hosszutavon is szetessen. tenyleg, osszesen mennyibe kerult osszehozni? eleg nagysagrendi osszeg, nem szoktam senki penztarcajaban kotoraszni
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2010. Február 18. Csütörtök, 21:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Egy tapasztalat az OFFos fórumból (corola 1,6 VVTi):
"Srácok nem akarok elszomorítani senkit,de 10 pacit szinte alig lehet megérezni.Ha jobban tele van a csomagtartó,vagy tele a tank vagy plusz 1 személy van a kocsiban akkor meg egyáltalán nem.Én is próbálkoztam az 1.6-ossommal még régebben és találtam egy céget akik 15 pacit ígértek.találkoztunk,beforrasztottak valamit aztán elöntötték benzinnel a motort egészen addig amíg check enginem lett.A progizás úgy ment,hogy ültem a kocsiban és menet közben kellett huzatnom az autót és érzésre megmondani hogy most jobban húz vagy sem.Mindezt 50ezerért 3 éve.Hazafelé tartva beijedtem a check engine-től és visszamentem hogy szedjük ki.Megtörtént és aztán annyira sok benzint kapott az autó,hogy ha nem 4000-res fordulaton indultam,akkor lefulladt az autó.Hívtam az ürgét megint és elmentünk egy zöldkártyáshoz aki visszaállította a jó értékeket.Ezt nem én fizettem és a pénzemet is visszakaptam.

Ebből csak annyi a tanulság hogy benzines tuning sajna nem ér annyit mint a feltöltött autó chippelése szóval hatalmas pénzeket én nem fizetnék érte.
"

Azért nagyon ne utáljatok, de még mindig ez a a véleményem a szívó benzinesek chippeléséről és egyetértek az előző hsz-sal. Zavarban lev?
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Motor tuning Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Következő
10 / 12 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.59 másodperc