Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5350


Utolsó 5 Tagunk
 01:Sep 12, 2019suzukis
 02:Sep 12, 2019Colop
 03:Sep 07, 2019Geyo
 04:Sep 07, 2019Atti75
 05:Sep 06, 2019radicsjanos

Látogatók

 Vendégek (100%)

14

 01: 66.249.79.XX  02: 92.255.195.XXX  03: 66.249.79.XX  04: 185.244.216.XX  05: 89.163.146.XXX  06: 66.249.79.XX  07: 5.254.80.XXX  08: 167.114.172.XXX  09: 195.181.161.X  10: 216.244.66.XXX  11: 95.91.75.XXX  12: 34.236.170.XX  13: 178.176.166.XXX  14: 84.224.200.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

14


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

6428

 · Tegnap

4356

 · Összesen ·
73996884

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

648

 · Naponta

14,450

 · Havonta

440,458

 · Évente

5,285,492


Szerver idő
 · idő

12:19:54

 · Dátum

17/09/19

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - chip tuning
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

chip tuning
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Motor tuning
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 19. Péntek, 11:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

http://totalcar.hu/tesztek/2010/02/19/fujjad_fujjad_ne_szivjad/

1.2-s turbo motor 105LE-vel

http://totalcar.hu/tesztek/2010/02/18/cifrazza_kerem/

"És épp itt a lényeg, hogy a turbóval elérhető óriási teljesítményt nem forszírozták, inkább 1750-es fordulattól ott a maximális 300 Nm nyomaték. És nem fogy el, mint a dízeleknél, hanem megmarad egészen 4500-ig. Mondom kétliteres. Benzines."

"A sztrádára kiérve azonnal feltűnt, hogy valami nem stimmel. De mi is? Ja, hogy 140-nél alig 2000 felett forog a motor? Hogy mi van? És itt összeállt a kép. A motor ugyanis alul nyomatékos, tehát haladáshoz elég a 2000 körüli fordulat, gyorsításhoz meg szépen visszakapcsolgat, ha lassan is."

benzinnel: vagy sok cm3 vagy kiscm3&turbo

ezvansajnos Szomor?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 19. Péntek, 21:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Osztom a véleményeteket... főleg kis LE-nél nem ér sokat az a +~10%... 200 LE fölött meg nem nagyon számít...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2010. Február 19. Péntek, 22:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Turbót neki és rögtön megindul Nagyon boldog
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 19. Péntek, 22:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Turbót neki és rögtön megindul Nagyon boldog


Lehetne, DE... nem lehet... tiltja a törvény, hogy olyan átalakítás történjen az autón, amilyen nem létezik gyári széria felszereltségben... Pl. ezért nem került 2,5 literes V6-os a Focusba ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt bezzeg Amerikában úgy hegesztik, vágják ahogy tetszik... Zavart
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
evike
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jun 23, 2009
Hozzászólások: 1068
Tartózkodási hely: Bajorország

HozzászólásElküldve: 2010. Február 19. Péntek, 22:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Nagycitrom írta:
Turbót neki és rögtön megindul Nagyon boldog


Lehetne, DE... nem lehet... tiltja a törvény, hogy olyan átalakítás történjen az autón, amilyen nem létezik gyári széria felszereltségben... Pl. ezért nem került 2,5 literes V6-os a Focusba ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt bezzeg Amerikában úgy hegesztik, vágják ahogy tetszik... Zavart


Ott tán vizsga sincs... nemtudom. Szoktam nézni hogy tuningolnak ott, meg rozsdás "maradék" autókból micsoda csodajárgányokat raknak össze....
óriási motorok, hogy a kapotát ki kell vágni és még tornyosul a motor...
Amerika a korlátlan lehetöségek hazája, nem? Nevet?
_________________
Citroen Xsara Picasso Gránitszürke gyöngyház, 1,6 16V 2008
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 19. Péntek, 22:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Okos magyar ezt is kijátssza, közvetítőn keresztül szerez amerikai papírokat + rendszámot... de ez már nem éri meg anyagilag... a történet végére rájön az ember, hogy vehetett volna egy gyári RS-t és még az autó sem olyan mint szeretné...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2010. Február 19. Péntek, 23:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Nagycitrom írta:
Turbót neki és rögtön megindul Nagyon boldog

... bezzeg Amerikában úgy hegesztik, vágják ahogy tetszik... Zavart
Itthon is...
(1,4-esből 1,8-as, befecskendező csere, meg kompresszor vagy turbo és vezérlés, máris 200 feletti Le a végeredmény) Laza
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 20. Szombat, 9:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

azert azt gyorsan tegyuk hozza, hogy a turbos motoroknal kicsit mas igenybevetelre tervezik a szerkezetet

az egy dolog, hogy a forro fustgazzal meghajtuk a lapatokat, az energiaval meg suritjuk a levegot es hip-hop kesz is a feltoltott motor

nemtudom mennyi tartalek lehet a motorban, de ketlem, hogy pl egy XP hosszutavon birna az extra terhelest (elsosorban a megemelkedett toltolevegonyomasra gondolok, hengerfal-dugattyusor-szelepek fokozottabb igenybevetele.. egyszeruen nem erre mereteztek az alkatreszeket)

baaaaaaar, ha suritjuk a levegot es magasabb homersekleten eg az uzemanyag, a fokozott kopast elkerulendo tiszta E85-t hasznalva ESETLEG birna a motor. ugye, alacsonyabb az egesho, kevesebb karos ho szabadulna fel.. vagy extra olajhuto beepitese, megemelt olajnyomas a gyorsabb keringetes miatt.. aprosagokkal lehet trukkozni, de sok penz kell hozza, a siker meg nem garantalt


mindenki tisztaban volt a vasarlas elott hogy mire ad ki penz. utolag sajnos mar csak ugy lehet valtoztatni, ha eladjuk es veszunk egy erosebbet/tuningbaratabb masikat.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 20. Szombat, 9:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

evike írta:


Ott tán vizsga sincs... nemtudom. Szoktam nézni hogy tuningolnak ott, meg rozsdás "maradék" autókból micsoda csodajárgányokat raknak össze....
óriási motorok, hogy a kapotát ki kell vágni és még tornyosul a motor...
Amerika a korlátlan lehetöségek hazája, nem? Nevet?



ne a pimp my ride cimu szharbol indulj ki

ott kb semmit se csinalnak az autoval: nagyjabol kikalapaljak, fenyezik, kap 19-21" kozotti felniket extrem peres gumikkal es sok csiricsare bovlit rakotik az elektromos rendszerre

motor marad az osdi elavult szorny, a futomu nem fogja birni a felniket, az elektromos rendszer meg a sok fogyasztot
szepnek szepek, de hasznalni hosszutavon eselytelen az ilyen autokat

egyetlen egy ilyen tipusu musor van, ami korrekt, az nem mas, mint az overhaulin, vagy ujjaepitok. amit ott latsz, az tenyleg munka (bar azert ganyolnak ott is neha, de nem jellemzo)
szetszedik a kocsit, kap rendes alvazvedelmet-fenyezest, erositest a karosszeria, uj futomu-rendes felfuggesztes, motor-valto, minden ami kell.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 20. Szombat, 9:24    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nem igazan chiptuning, de kepeket elnezve valami erdekesre lettem figyelmes



rendszam feletti legbeomli miert novekedett meg ennyira szamottevoen? mind benzines (1.6 es 1.Laza es HDI eseteben is

regebbi evjaratu modelleknel alig egy tenyernyi helyen aramlik be csak a levego




nem olvastam sehol sem, hogy gondok lennenek a motor hutesevel. ok nelkul viszont nem adnak tobb levegot a radiatornak


Legutóbb PPGergo szerkesztette (2010. Február 20. Szombat, 9:40), összesen 1 alkalommal
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 20. Szombat, 9:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Max-r írta:
Nagycitrom írta:
Turbót neki és rögtön megindul Nagyon boldog

... bezzeg Amerikában úgy hegesztik, vágják ahogy tetszik... Zavart
Itthon is...
(1,4-esből 1,8-as, befecskendező csere, meg kompresszor vagy turbo és vezérlés, máris 200 feletti Le a végeredmény) Laza


De közúti forgalomba nem helyezhető, vagy igen, de akkor van ilyen motorizáltsággal gyári kiadás is...

Focusból is csinálhatnék 2 literes 215 LE-s RS-t, épp csak egyszerűbb és olcsóbb venni egyet 4 milláért, mint összebarkácsolni...

Bejárósra nekem ez is megtenné... Nevet?

Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 20. Szombat, 10:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
nem igazan chiptuning, de kepeket elnezve valami erdekesre lettem figyelmes

rendszam feletti legbeomli miert novekedett meg ennyira szamottevoen? mind benzines (1.6 es 1.Laza es HDI eseteben is

regebbi evjaratu modelleknel alig egy tenyernyi helyen aramlik be csak a levego

nem olvastam sehol sem, hogy gondok lennenek a motor hutesevel. ok nelkul viszont nem adnak tobb levegot a radiatornak


Facelift utáni optikai módosítás az Excusive felszereltséghez, de volt több változat is:




Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2010. Február 20. Szombat, 10:37    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
De közúti forgalomba nem helyezhető, vagy igen, de akkor van ilyen motorizáltsággal gyári kiadás is...
Az 1,8-as van, de turbó és kompresszor nincs, mégsem tűnt el a rendszám róluk... de ez legyen az ő problémájuk Kacsint?
Az RS futóműve kizárja a vesekövet a magyar utakon Nevet?
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 20. Szombat, 11:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Max-r írta:
De közúti forgalomba nem helyezhető, vagy igen, de akkor van ilyen motorizáltsággal gyári kiadás is...
Az 1,8-as van, de turbó és kompresszor nincs, mégsem tűnt el a rendszám róluk... de ez legyen az ő problémájuk Kacsint?
Az RS futóműve kizárja a vesekövet a magyar utakon Nevet?


Majd a következő vizsgán kiderül... persze lehet, hogy van egy vizsgamotorjuk, amit beraknak ha ellenőrzés van Kacsint?

A magyar utak kizárnak mindenféle sportfutóművet a magyar utakról... Forg? szemek Fekvőrendőrökről ne is beszéljünk... 30-40 mm ültetés és fent hagyom a komplett kipuff rendszert az első közegen... Zavart
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
evike
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jun 23, 2009
Hozzászólások: 1068
Tartózkodási hely: Bajorország

HozzászólásElküldve: 2010. Február 20. Szombat, 16:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
evike írta:


Ott tán vizsga sincs... nemtudom. Szoktam nézni hogy tuningolnak ott, meg rozsdás "maradék" autókból micsoda csodajárgányokat raknak össze....
óriási motorok, hogy a kapotát ki kell vágni és még tornyosul a motor...
Amerika a korlátlan lehetöségek hazája, nem? Nevet?



ne a pimp my ride cimu szharbol indulj ki

ott kb semmit se csinalnak az autoval: nagyjabol kikalapaljak, fenyezik, kap 19-21" kozotti felniket extrem peres gumikkal es sok csiricsare bovlit rakotik az elektromos rendszerre

motor marad az osdi elavult szorny, a futomu nem fogja birni a felniket, az elektromos rendszer meg a sok fogyasztot
szepnek szepek, de hasznalni hosszutavon eselytelen az ilyen autokat

egyetlen egy ilyen tipusu musor van, ami korrekt, az nem mas, mint az overhaulin, vagy ujjaepitok. amit ott latsz, az tenyleg munka (bar azert ganyolnak ott is neha, de nem jellemzo)
szetszedik a kocsit, kap rendes alvazvedelmet-fenyezest, erositest a karosszeria, uj futomu-rendes felfuggesztes, motor-valto, minden ami kell.


Nem abból indultam ki, mert az csak annak a zenésznek a sajátreklámja, amelyik ott vigyorog mindig.
Ha láttad esetleg azt a Mastercar újjáépitöt (Billy mittudoménmi ) azok azzal foglalkoznak, hogy 50-es, de föleg a 60-as évek roncsaiból készítenek autóaukciókra gyönyörü jármüveket. Persze az árukat is meg lehet nézni, 55 ezer dollár az az alsó határ általában és azoknak vannak azok az óriási krómozott motorblokkjaik amelyeknek nem elég a hely a kapota alatt és tornyosulnak magasan a kapotán felül is.Bár azokat milliomos gyüjtök szokták aztán megvenni...
_________________
Citroen Xsara Picasso Gránitszürke gyöngyház, 1,6 16V 2008
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 21. Vasárnap, 10:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:

Facelift utáni optikai módosítás az Excusive felszereltséghez, de volt több változat is:



OK, kossz, azthittem gond volt a hutessel, ezert kellett tobb levegot tolni a motorterbe
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 21. Vasárnap, 10:35    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

evike írta:

Nem abból indultam ki, mert az csak annak a zenésznek a sajátreklámja, amelyik ott vigyorog mindig.
Ha láttad esetleg azt a Mastercar újjáépitöt (Billy mittudoménmi ) azok azzal foglalkoznak, hogy 50-es, de föleg a 60-as évek roncsaiból készítenek autóaukciókra gyönyörü jármüveket. Persze az árukat is meg lehet nézni, 55 ezer dollár az az alsó határ általában és azoknak vannak azok az óriási krómozott motorblokkjaik amelyeknek nem elég a hely a kapota alatt és tornyosulnak magasan a kapotán felül is.Bár azokat milliomos gyüjtök szokták aztán megvenni...


http://turbo.discovery.com/american-hot-rod/american-hot-rod.html

van ez, de ez gagyi

sejtem melyikre gondolsz. en ott abrandultam ki, hogy a SEMA-n egy ebay stand elott ultek es 10percen keresztul csak azt mutattak, hogyan emelkedik percrol-percre a licitar. csak azzal foglalkoztak, minnel tobb penzt keressenek. ezzel igazandibol nincs semmi baj egy uzleti vallalkozasnal, de superkozeli a tulaj izzado fejerol, hogy meg keressen 2e dollart, mar sok


ami meg tetszik, az az autokereskedok cimu. vesz olcson egy valamilyen hasznalt autot, nagyjabol kipofozzak es nulla haszonnal tovabbadjak. semmi extra, teljesen atlagos kocsikat hoznak helyre, kis koltsegvetessel. emberkozelibb mint az osszes tobbi, mert par szaz fontert vesznek kocsikat a roncsteleprol, max 1000-t koltenek a felujjitasra es alig keresnek rajta. (kar, hogy nem tartunk ott, hogy 10 eves kocsit 300e forintert lehessen venni full extraval a roncsteleprol)

cime: Wheeler Dealers on the Road
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
evike
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jun 23, 2009
Hozzászólások: 1068
Tartózkodási hely: Bajorország

HozzászólásElküldve: 2010. Február 21. Vasárnap, 10:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tényleg többet mutatják a Billy izzadó fejét a licitálásnál, mint mast. Nevet?
Azok az angolok, azok tényleg jók! Arra a kétmétermagas autószerelöre gondolsz ugye, aki minden rosszat kicserél és rendberakja a kocsit és aztán nem is olyan magas áron eladják. Az tetszik. Szerintem is ez a reális dolog.
Az amerikaiak... az csupa show. Nevet?
_________________
Citroen Xsara Picasso Gránitszürke gyöngyház, 1,6 16V 2008
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2010. Február 22. Hétfő, 11:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

orange county choppers is annyira show-szeru lett, hogy a vegen szet is ment a ceg Mosoly

gondolom megerte nekik meg igy is


ahha, a magas vekony szokehaju szerelo, meg a kozepes kopcos, aki csak beszerez meg allandoan kovetelozik. szegeny szerelo helyeben mar regen raengedtem volna a hidraulikat a kopcosre, hadd tudja meg, mennyire nehez melot csinal (minimum 1 tonnasat:) )
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2010. Február 22. Hétfő, 18:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

evike írta:
... Azok az angolok, azok tényleg jók! Arra a kétmétermagas autószerelöre gondolsz ugye, aki minden rosszat kicserél és rendberakja a kocsit és aztán nem is olyan magas áron eladják. Az tetszik. Szerintem is ez a reális dolog ...


Szerintem is jó, főként az új sorozat. Most néztem a Lotus Esprit rendbe tételét, hát nem volt semmi Felki?lt Kacsint? Nagyon boldog Nagyon boldog
Szegény Ed, a 2 méterével nem fért be a volán mögé, így csak utazott vele Nagyon boldog Nagyon boldog
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2010. Február 22. Hétfő, 19:24    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Turbót neki és rögtön megindul Nagyon boldog


Nevet? Nevet? Nevet? Nevet?
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2011. Szeptember 28. Szerda, 7:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Jónapot!

Nagyjából végigrágtam ezt a fórumot, és valaki írta, hogy sárváron csinálták neki a tuningot. Azt lehet tudni, hogy kinél, hol és milyen lett a végeredmény?
Én ide tervezem vinni: http://pts-tuning.hu
50ezer huf lenne, és 20-25LE és 60Nm az ígéret. Nagyjából elég is lenne, csak kicsit messze van.
A másik tervem az intercooler. Foglalkozott már valaki ezzel a témával?
Elvileg ezt a motort készítették coolerrel is, és úgy 110 Le-t tud a motor.
Igaz ott a turbó is változó geometriájú... na mindegy... Mosoly
Bontóban találtam is egy coolert, csövekkel mindennel együtt, 40ezer huf lenne az ára és egy 406Hdi-ból lett kiszedve. Csak azt nem tudom, hogy a két motor egyébként egyezik e és a csövek gond nélkül elférnének e.
Szóval aki látott már ilyet, az mondhatna egy-két jó szót... Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
motoros
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 24, 2006
Hozzászólások: 2363
Tartózkodási hely: söpte

HozzászólásElküldve: 2011. Szeptember 28. Szerda, 20:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A chip tuninggal körülbelüll 10-15% LE többlet érhető el. Ez benzineseknél max 10-15 LE. Aki többet mond az enyhén megkérdőjelezhető.Nekem van a vasamban,és tapasztalatból mondom, amit mondok. a tuning mellé direkt szűrő is van fent. A kettő igy már érezhető javulást mutat.
_________________
motoros 1.6 benzin ezüstmetál chippes
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2061
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2011. Szeptember 28. Szerda, 20:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zsolti_szhely írta:
Jónapot!

Nagyjából végigrágtam ezt a fórumot, ........
A másik tervem az intercooler. Foglalkozott már valaki ezzel a témával?
Elvileg ezt a motort készítették coolerrel is, és úgy 110 Le-t tud a motor.
Igaz ott a turbó is változó geometriájú... na mindegy... Mosoly
Bontóban találtam is egy coolert, csövekkel mindennel együtt, 40ezer huf lenne az ára és egy 406Hdi-ból lett kiszedve. Csak azt nem tudom, hogy a két motor egyébként egyezik e és a csövek gond nélkül elférnének e.
Szóval aki látott már ilyet, az mondhatna egy-két jó szót... Mosoly


Nagycitromnak volt egy chippelt 2,0 hdi-je, ha visszaolvasol biztos találsz róla infót. Ami az intercoolert illeti még nem hallótam itt hogy vki rakott volna be.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Cursor
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 12, 2011
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Budapest,

HozzászólásElküldve: 2011. Szeptember 29. Csütörtök, 11:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zsolti_szhely írta:
Jónapot!

Nagyjából végigrágtam ezt a fórumot, és valaki írta, hogy sárváron csinálták neki a tuningot. Azt lehet tudni, hogy kinél, hol és milyen lett a végeredmény?
Én ide tervezem vinni: http://pts-tuning.hu
50ezer huf lenne, és 20-25LE és 60Nm az ígéret. Nagyjából elég is lenne, csak kicsit messze van.
A másik tervem az intercooler. Foglalkozott már valaki ezzel a témával?
Elvileg ezt a motort készítették coolerrel is, és úgy 110 Le-t tud a motor.
Igaz ott a turbó is változó geometriájú... na mindegy... Mosoly
Bontóban találtam is egy coolert, csövekkel mindennel együtt, 40ezer huf lenne az ára és egy 406Hdi-ból lett kiszedve. Csak azt nem tudom, hogy a két motor egyébként egyezik e és a csövek gond nélkül elférnének e.
Szóval aki látott már ilyet, az mondhatna egy-két jó szót... Mosoly

Szia! Attól függ milyen járgányod van. Nekem 2009-es 1,6HDi van és ott figyel a jobb elejében a cooler a hűtő és a lámpa között.

Azt elfelejtettem írni, az enyém elvileg 90 lovas verzió.
_________________
Cursor 1,6 HDI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2011. Október 2. Vasárnap, 6:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

motoros írta:
A chip tuninggal körülbelüll 10-15% LE többlet érhető el. Ez benzineseknél max 10-15 LE. Aki többet mond az enyhén megkérdőjelezhető.Nekem van a vasamban,és tapasztalatból mondom, amit mondok. a tuning mellé direkt szűrő is van fent. A kettő igy már érezhető javulást mutat.

Ez igaz Felki?lt
Csak Felki?lt
Te itt szívó motorról (benzinesről) írsz.
Zsolti Szombathelyről pedig valószínűleg turbós motorról (és dízelről).
A turbó miatt persze, hogy nagyobb teljesítmény és nyomaték növekedést lehet elérni, mint a szívó motoroknál.

dizeles írta:
Nagycitromnak volt egy chippelt 2,0 hdi-je, ha visszaolvasol biztos találsz róla infót...

Bár Zsolti nem írta, hozzászólását olvasva talán 2.0 hdi van neki.
Ahogy (dizeles) Jani is gondolta.
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2011. Október 2. Vasárnap, 7:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Helló!

Igen, 2.0 Hdi motor van az autóban.
Itt tényleg nem írtam, csak az üdvözlésnél említettem.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1503
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2011. Október 2. Vasárnap, 10:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zsolti_szhely írta:
Helló!

Igen, 2.0 Hdi motor van az autóban.
Itt tényleg nem írtam, csak az üdvözlésnél említettem.

Szia töltsd ki az aláírás mézőt a Profilban és nem lesz felre értés.
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2011. Október 3. Hétfő, 8:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Jogos. Mosoly
_________________
Üdv, Zsolti
(2.0Hdi)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1503
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2011. Október 3. Hétfő, 10:37    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zsolti_szhely írta:
Jogos. Mosoly


Ok. Mosoly
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2011. November 18. Péntek, 9:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na ha minden jól megy, akkor holnap viszem a verdát chiptuningra.
Csinálok majd előtte, utána méréseket, aztán beszámolok a fejleményekről.
_________________
Üdv, Zsolti
(2.0Hdi)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2011. November 27. Vasárnap, 17:49    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pénteken elkészült...
Majd ha lesznek tapasztalatok és lesz időm megcsinálni a méréseket, akkor megosztom az érdeklődőkkel. Persze ha van ilyen. Mosoly
_________________
Üdv, Zsolti
(2.0Hdi)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2061
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2011. November 27. Vasárnap, 22:12    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zsolti_szhely írta:
Pénteken elkészült...
Majd ha lesznek tapasztalatok és lesz időm megcsinálni a méréseket, akkor megosztom az érdeklődőkkel. Persze ha van ilyen. Mosoly


Várom a beszámolót Felki?lt
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2011. November 27. Vasárnap, 22:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem kb 4-500 km után csúszni kezdett a kuplung, nem nagyon, de engem zavart. Szinter tárcsára lett lecserélve, utána más gondom nem volt.
(ez lett belőle Laza )
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2011. November 28. Hétfő, 7:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Nekem kb 4-500 km után csúszni kezdett a kuplung, nem nagyon, de engem zavart. Szinter tárcsára lett lecserélve, utána más gondom nem volt.
(ez lett belőle Laza )



Nekem azonnal csúszni kezdett. Mosoly
Az első bizonyíték arra, hogy erősebb lett az autó.
Én kevlár tárcsát tervezek beletenni, aztán majd meglátjuk.
_________________
Üdv, Zsolti
(2.0Hdi)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2011. December 3. Szombat, 15:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Eddig tetszik...
A fogyasztás a kijelző szerint 4-5 decit lejjebb ment.
Sima városi haladáshoz szinte nem is kell nyomnom a gázt, épphogy rajta van a lábam. Alacsonyabb fordulatról sokkal jobban húz mint előtte, gyorsabb a besorolás, sávváltás és előzni is nyugodtabban merek vele.

Ha meglesz a kuplung csere, megismétlem majd a méréseket amiket előtte csináltam, aztán akkor jobban látszik a végeredmény.
Néztem gyorsulást 0-ról 100-ra,
rugalmasságot 30-ról 70-re (3.fokozatban),
és 50-ről 100-ra (4. fokozatban)
Mindegyikből 3-3 mérést a hitelesség kedvéért. Mosoly
_________________
Üdv, Zsolti
(2.0Hdi)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
motoros
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 24, 2006
Hozzászólások: 2363
Tartózkodási hely: söpte

HozzászólásElküldve: 2011. December 4. Vasárnap, 18:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha jól csinálták sok örömöd lesz benne, csak egy idő után elkezd a fogyasztásod nőni. Ez nem motor hiba lesz,hanem a lábadban keresendő ... Nagyon boldog Én is igy voltam vele egy ideig. aztán lassan a fogyasztás mérőt nézve sikerült optimalizálni a lábam..
_________________
motoros 1.6 benzin ezüstmetál chippes
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2012. Január 4. Szerda, 10:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Nekem kb 4-500 km után csúszni kezdett a kuplung, nem nagyon, de engem zavart. Szinter tárcsára lett lecserélve, utána más gondom nem volt.
(ez lett belőle Laza )


Nem túl durva a szinter tárcsa? Havernak subaruban volt, de nem szerette mert szinte nem is lehetett csúsztatni és nehéz volt vele centiket mozdítani az autót. Mondjuk az 250 lóerős volt. Nálad hogy vált be?
Az enyém kevláros lesz, épp most van a szakinál, talán péntekre meglesz a tárcsa és akkor hétvégén mehet be a helyére.
_________________
Üdv, Zsolti
(2.0Hdi)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2012. Január 10. Kedd, 8:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na, végre elkészült... Mosoly
Szerencsére minden simán ment. LUK kuplung szettet rendeltem, mikor megjött a doboz kivettem belőle a tárcsát és elvittem a szakihoz hogy alakítsa át kevlárosra. Szombaton leadtam az autót a szerelőmnél, vasárnap délben már kész is volt. A legnagyobb para a lendkerék volt, mert mindenki mást mondott hogy milyen van benne, de szerencsére sima van és nem kettős tömegű.
Ráfért a csere, mert kopott volt a szerkezet és vacak volt a kinyomócsapágy is. A váltóolaj is elég ronda volt a szerelő szerint.
Konklúzió:
Csendesebb az alapjárat(kinyomócspágy), menet közben is nagyobb a csend(váltóolaj), könnyebben tudok váltani és finom járású lett a kuplungpedál is.
Persze ami a legfontosabb, hogy már nem csúszik, így végre rendesen érezhető a chiptuning hatása!!! Mosoly
_________________
Üdv, Zsolti
(2.0Hdi)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
szloboda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 01, 2011
Hozzászólások: 134
Tartózkodási hely: Mezőfalva

HozzászólásElküldve: 2012. Január 13. Péntek, 16:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali.

Megvannak a mérések? Érdekelne hogy mennyivel változott a gyorsulása/rugalmassága.
Minden elismerésem ,hogy ilyenre áldoztál (ezekben az időkben...)
_________________
2.0 hdi Xsara Picasso 2002-es exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2012. Január 15. Vasárnap, 11:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen, megcsináltam a méréseket és reggel láttam hogy Te másmilyen méréseket is csináltál, úgyhogy megmértem azokat is,
most értem haza. Mosoly
Amiket eredetileg mértem, és a chip utáni mérés:

0-100: 14,3-->12,2
30-70(3.fokozatban): 7,2-->6,2
50-100(4.fokozatban): 12,5-->10,3

Mindegyikből három mérés,átlagolva, a hitelesség kedvéért.
(sima mezei üzemanyag, téligumi és kb110kg driver Mosoly

Amit meg az előbb mértem:

0-60: 5,4
60-100ra nem tudom hogy mérted, az egyik mérésem 5.fokozatban van, a másik meg 4.ben, így az eredmény 11s és 7,5s.
80-120: 8,9
_________________
Üdv, Zsolti
(2.0Hdi)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2012. Június 1. Péntek, 7:40    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

1,6 109 lovas benzines tuningját nem látom, pedig a nyolcadik oldalig visszamentem. Senki nem próbálta még?
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
zsolti_szhely
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Sep 26, 2011
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2012. Június 1. Péntek, 7:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

MC_Pite írta:
1,6 109 lovas benzines tuningját nem látom, pedig a nyolcadik oldalig visszamentem. Senki nem próbálta még?


Nekem nem rémlik. 115-120 lehet a max szerintem amire fel tudják húzni.

http://pts-tuning.hu/

Töltsd ki a kezdőlap jobb oldalán az adatokat az autóról, aztán mailben megírják hogy mit tudnának vele kezdeni.
_________________
Üdv, Zsolti
(2.0Hdi)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2012. Június 1. Péntek, 8:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

zsolti_szhely írta:
MC_Pite írta:
1,6 109 lovas benzines tuningját nem látom, pedig a nyolcadik oldalig visszamentem. Senki nem próbálta még?


Nekem nem rémlik. 115-120 lehet a max szerintem amire fel tudják húzni.

http://pts-tuning.hu/

Töltsd ki a kezdőlap jobb oldalán az adatokat az autóról, aztán mailben megírják hogy mit tudnának vele kezdeni.


A papírformát tudom, gyakorlati tapasztalat érdekel. Kell-e forrasztani, fogyasztás, nyomaték hogy változik...
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2012. Június 5. Kedd, 14:04    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

MC_Pite írta:
1,6 109 lovas benzines tuningját nem látom, pedig a nyolcadik oldalig visszamentem. Senki nem próbálta még?


Ennyit találtam az MMC tuningon:

T. Misi
Bő két hete voltam nálad egy 1,6 16V 110LE-s benzines xsara picassoval. A tuning teljesen hozza a leírt papírformát. Alsó tartományban sokkal nyomatékosabb, ritkábban kell visszaváltani emelkedőkön. Sokszor azt hiszem ötödikben autózva, hogy negyedikben vagyok úgy megindul gázadásra. Első nap kiélveztem a többlet teljesítményt, nagyon tetszett az új élmény, aztán másnap erőt vettem magamon, lenulláztam a computert, és vissza álltam a megszokott vezetési stílusra és a jól kitaposott mindennapi útvonalakra. A tuning előtt, ezen a rövid városi szakaszokon amit minden nap megteszek, a computer 8,6 litert mutatott, most pedig (több mint két hét után) 7,9 liter ugyan olyan vezetési stílus mellett.
Amennyit egy sima benzinesből ki tudtál hozni többlet teljesítményt, én maximálisan meg vagyok elégedve. A fő célom is elértem, a fogysztás csökkenést. Városban a 0,7 liter szerintem nem rossz. Köszönet a kiváló munkáért!
D. István

Főoldal a hírdetések közt és utána referenciák.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2012. Június 5. Kedd, 21:49    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
MC_Pite írta:
1,6 109 lovas benzines tuningját nem látom, pedig a nyolcadik oldalig visszamentem. Senki nem próbálta még?


Ennyit találtam az MMC tuningon:

...


Ezt olvastam már, csak hát ezeket fenntartással kezelem, sokszor van némi placebo is ebben.
Nem csak picassoban, bármiben érdekel ez a motor (xsara, c4, 307, c2, c3, 206, ) - de szinte csak HDi-ket találok..
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2012. Június 6. Szerda, 8:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

MC_Pite írta:
tomcat33 írta:
MC_Pite írta:
1,6 109 lovas benzines tuningját nem látom, pedig a nyolcadik oldalig visszamentem. Senki nem próbálta még?


Ennyit találtam az MMC tuningon:

...


Ezt olvastam már, csak hát ezeket fenntartással kezelem, sokszor van némi placebo is ebben.
Nem csak picassoban, bármiben érdekel ez a motor (xsara, c4, 307, c2, c3, 206, ) - de szinte csak HDi-ket találok..


Talán mert benzinesnél nem hoz olyan látványosan a konyhára a dolog mint a HDI-knél.
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2012. Június 15. Péntek, 8:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nu, ha akciósan 40 pénzbe meglenne (múltkor annyi volt a környéken) és 3 decit hozna, akkor tankolásonként egy ezrest nyernék, azaz 3 év alatt visszajönne az ára.

Valaki csippeltesse már meg az 1,6 16V-t Mosoly
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2012. Június 15. Péntek, 9:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

MC_Pite írta:
Nu, ha akciósan 40 pénzbe meglenne (múltkor annyi volt a környéken) és 3 decit hozna, akkor tankolásonként egy ezrest nyernék, azaz 3 év alatt visszajönne az ára.

Valaki csippeltesse már meg az 1,6 16V-t Mosoly


Ennyi erovel gazt is rakathatnal bele, azt is lehet tuningolni. Ok, hogy csak 20-25ekm utan jonne be az ara, de meg a Te futasoddal is hamarabb megterulne, mint a chiptuning. Baaar, mivel Te sokat hasznalod a csomagtartot, ezert gondolom nem szeretnel ott potkereket cipelni...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2273

HozzászólásElküldve: 2012. Június 15. Péntek, 13:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
MC_Pite írta:
Nu, ha akciósan 40 pénzbe meglenne (múltkor annyi volt a környéken) és 3 decit hozna, akkor tankolásonként egy ezrest nyernék, azaz 3 év alatt visszajönne az ára.

Valaki csippeltesse már meg az 1,6 16V-t Mosoly


Ennyi erovel gazt is rakathatnal bele, azt is lehet tuningolni. Ok, hogy csak 20-25ekm utan jonne be az ara, de meg a Te futasoddal is hamarabb megterulne, mint a chiptuning. Baaar, mivel Te sokat hasznalod a csomagtartot, ezert gondolom nem szeretnel ott potkereket cipelni...


Bizony bizony, és ennyi lovacskából sem szeretnék faragni még (sőt). Azzal az évi tízezerrel jó lesz az benyásan is Mosoly
_________________
XP 1,6 16V 2008 chip > Megane 3 Grandtour 2014     C3 1.4i
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Motor tuning Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Következő
11 / 12 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.26 másodperc