Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5440


Utolsó 5 Tagunk
 01:Jun 23, 2020Zola614
 02:Jun 13, 2020Piltzj
 03:Jun 16, 2020Dingi
 04:Jun 14, 2020baledo21
 05:Jun 13, 2020Tibor8219

Látogatók

 Vendégek (100%)

15

 01: 18.206.238.XXX  02: 185.244.216.XX  03: 66.249.79.X  04: 216.244.66.XXX  05: 114.119.163.XXX  06: 66.249.79.X  07: 92.255.195.XXX  08: 66.249.79.X  09: 114.119.161.X  10: 178.154.200.XXX  11: 150.129.8.XX  12: 94.230.208.XXX  13: 109.70.100.XX  14: 114.119.162.XXX  15: 10.179.80.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

15


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

2102

 · Tegnap

11245

 · Összesen ·
76185901

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

628

 · Naponta

13,885

 · Havonta

423,255

 · Évente

5,079,060


Szerver idő
 · idő

11:14:34

 · Dátum

06/07/20

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Tempomat utólag
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Tempomat utólag
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Elektronika
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
tobali
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 25, 2006
Hozzászólások: 425
Tartózkodási hely: Vasad

HozzászólásElküldve: 2007. Április 5. Csütörtök, 7:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sompetike írta:
tobali írta:
Sompetike írta:
én már érdeklödtem ott.Szomor?
a tempomat 72eft+meg plusz az irányito kar kb8eft+a beszerelés...
ugyhogy egy szük százas Sokkolt


Miután "végfelhasználóként" telefonáltál persze,hogy horor az ár.Ha összeszeded cikszám alapján lekérem az árakat a mi kedvezényünkel. Kacsint?


bakker,a Faszikám mondta a cikszámot,meg mi kell még bele,én meg csak mondtam,hogy ajaj...


Hívd fel mégegyszer,hogy mondja meg a cikszámokat és akkor okosabbak leszünk Kacsint?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
tobali
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 25, 2006
Hozzászólások: 425
Tartózkodási hely: Vasad

HozzászólásElküldve: 2007. Április 10. Kedd, 16:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Miután nagy a csend utánajártam a tempomat kérdésnek.
38001021 RG8 tempomat 49150,-
38001035 kábelköteg 5800,-
38001008 kezelő kar 5880,- van jobbos ill balos is
----------------
60830,-brutto
38001038 Gyári kar 27500,- ebben az esetben cserélni kell az index kart annak a helyére megy be. Még lehet egy rakás extrát rendelni plusszban de a gép elzavart a francba,hogy nem tölthetem fel a táblázatot mert csak blablablabla. Szomor?

Üdv
_________________
grafitmetál 2.0 HDI+chipp
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Sompetike
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3574
Tartózkodási hely: HEVES megye.Felsötárkány

HozzászólásElküldve: 2007. Április 10. Kedd, 18:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tobali írta:
Miután nagy a csend utánajártam a tempomat kérdésnek.
38001021 RG8 tempomat 49150,-
38001035 kábelköteg 5800,-
38001008 kezelő kar 5880,- van jobbos ill balos is
----------------
60830,-brutto
38001038 Gyári kar 27500,- ebben az esetben cserélni kell az index kart annak a helyére megy be. Még lehet egy rakás extrát rendelni plusszban de a gép elzavart a francba,hogy nem tölthetem fel a táblázatot mert csak blablablabla. Szomor?

Üdv


o bakker elfelejtettem teljesen.
ez a ti kedvezményes áratok...?
erre még rájön a szerelés,igaz?
_________________
 Rodinszürke Picasso Hdi Exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
tobali
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 25, 2006
Hozzászólások: 425
Tartózkodási hely: Vasad

HozzászólásElküldve: 2007. Április 10. Kedd, 19:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sompetike írta:
tobali írta:
Miután nagy a csend utánajártam a tempomat kérdésnek.
38001021 RG8 tempomat 49150,-
38001035 kábelköteg 5800,-
38001008 kezelő kar 5880,- van jobbos ill balos is
----------------
60830,-brutto
38001038 Gyári kar 27500,- ebben az esetben cserélni kell az index kart annak a helyére megy be. Még lehet egy rakás extrát rendelni plusszban de a gép elzavart a francba,hogy nem tölthetem fel a táblázatot mert csak blablablabla. Szomor?

Üdv


o bakker elfelejtettem teljesen.
ez a ti kedvezményes áratok...?
erre még rájön a szerelés,igaz?


Igen ezek a mi árain de jelen esetben a tieitek is! Kacsint?
Igen! a szerelés az mindenki maga intézi,de most mennek a tárgyalások,hogy a klubkártyával rendelkező tagok kapnak kedvezményeket cégeknél.Az egyik cég válal beszerelést és már van 15% kedvezményünk Nevet? De bővebben majd Max-r felvilágosít mindenkit én neki dolgozom és most lehet,hogy fecsegtem(akkor bocsi Max-r Zavarban lev? )
_________________
grafitmetál 2.0 HDI+chipp
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Sjanka
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 22, 2006
Hozzászólások: 236
Tartózkodási hely: Debrecen

HozzászólásElküldve: 2008. Január 27. Vasárnap, 15:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pár napja akadtam erre az oldalra.
Jön a jó idő, a hosszú utak szezonja, így talán ismét fellendűl a téma.
Egy kipróbált utólagos engem is érdekelne.
A cég Nagykanizsai, de sajnos e-mail-on vajmi kevés információt közölnek, pedig csak pusztán az egyéb járúlékos költségekről érdeklődtem.

http://metroman.addel.hu/products.php?prcategory=12003
_________________
Citroën Picasso 1.8i 16V SX PLUS, Pasztell zöld metál (Vert Galant)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. Január 27. Vasárnap, 17:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezeket a Waeco Tempomatokat a Transaurus forgalmazza.

A nem elektromos gázpedállal szerelt Picassokba a Waeco MS(AS)-300-as vákum-szervós tempomatot érdemes beszerelni (az MS-50-nél külön fel kell szerelni a váltóra egy sebesség jeladót, pedig az a Picassoban már benne van Kacsint? )

Az elektromos gázpedállal szerelt Picassokba kell egy MS-CI1 illesztőegység + MS-800 elektromos tempomat + 1 vezérlőegység (bajuszkapcsolós v. infrás v. műszerfalra szerelhető)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
STARTAKOS
Hiper-Supermanus
Hiper-Supermanus


Csatlakozott: Jun 27, 2007
Hozzászólások: 988
Tartózkodási hely: Csehbánya

HozzászólásElküldve: 2008. Január 27. Vasárnap, 20:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Mi a Dieseles kollégával könnyen vagyunk, mert nekünk gyárilag bent volt! Használtam is elég praktikus. Elsőre az embernek olyan érzése van mintha nem ö vezetne, de meglehet szokni. Nevet?
_________________
2003 11-hó 2.0 HDI exclusiv grafit metál
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. Január 27. Vasárnap, 20:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

STARTAKOS írta:
Mi a Dieseles kollégával könnyen vagyunk, mert nekünk gyárilag bent volt! Használtam is elég praktikus. Elsőre az embernek olyan érzése van mintha nem ö vezetne, de meglehet szokni. Nevet?

A legnagyobb gond, hogy a Citroen Hungária letiltotta az utólagos gyári tempomat beszereléseket... S?r? vagy nagyon szomor?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Zola
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 10, 2006
Hozzászólások: 1069
Tartózkodási hely: Százhalombatta

HozzászólásElküldve: 2008. Február 1. Péntek, 11:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezt találtam! Nincs elképzelésem a működéséről!
http://www.vatera.hu/tempomat_gazpedal_t_kabel_citroen_01280057_52246556.html
_________________
1.6 v16 110LE LPG Tend. Szaharaezüst
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2008. Február 1. Péntek, 14:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Zola írta:
Ezt találtam! Nincs elképzelésem a működéséről!
http://www.vatera.hu/tempomat_gazpedal_t_kabel_citroen_01280057_52246556.html


JÓ csak azt írja , hogy Pic. 2006-tól. Gondolom C4-hez való. Forg? szemek
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
xx610
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 11, 2006
Hozzászólások: 109

HozzászólásElküldve: 2008. Február 14. Csütörtök, 9:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Én is pont utólagosan beépíthető tempomat után keresgélek. Az én gépem gázbowdenes 1.6-os. A Waeco mellett a Dover kft. által forgalmazott AP300, AP500 tipusú tempomatot találtam. Az AP300-as vákumszervós, az AP500-as elektromos szervós.
Azt nem tudom, hogyan lehet a gázbowdenhez vagy a folytószelepen lévő tárcsához rögzíteni a tempomat szervójának bowdenjét. A gázbowden nagyon közel van rögzítve a folytószelephez, szinte nincs szabadon lévő csupasz bowden rész. A tárcsán meg amit forgat nem látok rögzítési lehetőséget. Nem látszik a tengelye, ahová pl. rá lehetne tenni egy kart, amihez köthető volna a tempomat bowdenje.
Nincs valakinek ilyen utólag beépített tempomatja? Esetleg ötlete a rögzítéshez? Hogy lehet egyáltalán leszedni a tárcsát a folytószelep tengelyéről?

xx610
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
xx610
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 11, 2006
Hozzászólások: 109

HozzászólásElküldve: 2008. Március 20. Csütörtök, 20:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Időközben beszereltettem a tempomatot. Végül is a vákumszervós AP300-at választottam, ők csinálták: http://www.riasztos.hu/tempomat.html
A motortérben jól elfér a cucc, de a gázbowdennel való összekötést még azt hiszem átszerelem, ha lesz időm. Mert ugyan jól működik így, de nem tetszik ahogy meg van csinálva. Igaz elég kevés ott a hely, meg elég rövid a gázbowden szabad bowden része.
A kormány kapcsolója nagyon jó, az oldalukon a CM35 az. Jól néz ki az index kapcsoló alatt és igényes is. A kábelek a BSI alatt-mögött mentek ki, a műanyag sárvédő felett vannak vezetve a motortérbe. 3 órát vett igénybe.

xx610
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Sjanka
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 22, 2006
Hozzászólások: 236
Tartózkodási hely: Debrecen

HozzászólásElküldve: 2008. Március 20. Csütörtök, 20:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Egy fotósorozatot légyszives tegyél fel róla, ha megoldható.

Köszönet...
_________________
Citroën Picasso 1.8i 16V SX PLUS, Pasztell zöld metál (Vert Galant)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
xx610
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 11, 2006
Hozzászólások: 109

HozzászólásElküldve: 2008. Március 21. Péntek, 6:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sjanka írta:
Egy fotósorozatot légyszives tegyél fel róla, ha megoldható.

Köszönet...


Hétvégén megcsinálom.

xx610
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
deejoe2
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 1697
Tartózkodási hely: Pestközelben

HozzászólásElküldve: 2008. Március 21. Péntek, 12:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

xx610 írta:
Időközben beszereltettem a tempomatot. Végül is a vákumszervós AP300-at választottam, ők csinálták: http://www.riasztos.hu/tempomat.html
A motortérben jól elfér a cucc, de a gázbowdennel való összekötést még azt hiszem átszerelem, ha lesz időm. Mert ugyan jól működik így, de nem tetszik ahogy meg van csinálva. Igaz elég kevés ott a hely, meg elég rövid a gázbowden szabad bowden része.
A kormány kapcsolója nagyon jó, az oldalukon a CM35 az. Jól néz ki az index kapcsoló alatt és igényes is. A kábelek a BSI alatt-mögött mentek ki, a műanyag sárvédő felett vannak vezetve a motortérbe. 3 órát vett igénybe.

xx610


És mennyibe került összesen, szereléssel? A te kocsid mikori gyártású? Már a 16 szelepes? Ha próbáltad, légyszi írd le a tapasztalataidat is, megfelelően működik-e?
A weboldalon kicsit húzósnak láttam az árakat.
_________________
Xsara Picasso 1.6 16v bencin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
xx610
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 11, 2006
Hozzászólások: 109

HozzászólásElküldve: 2008. Március 21. Péntek, 17:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

deejoe2 írta:
És mennyibe került összesen, szereléssel? A te kocsid mikori gyártású? Már a 16 szelepes? Ha próbáltad, légyszi írd le a tapasztalataidat is, megfelelően működik-e?
A weboldalon kicsit húzósnak láttam az árakat.


Az ár annyi amennyit a weboldalon láttál, de a szerelés is benne van. Az enyém 2003.01. gyártású, áprilisban vettem át. Még a 8 szelepes, gázbowdenes.
Eddig egy Budapest-Eger útat próbáltam az autópályán. Az út vonalától függően +-1-2 km/h-val tartotta a beállított értéket. Jó az irányítókarban a két programozható memória. Legjobban a pillanatnyi fogyasztásmérőn látszottak a dombok, lejtők. Ha fékezni kellett, utána a tempomattal való visszagyorsításkor előbb óvatosan "nyomja" a gázt, aztán fokozatosan erőteljesebben. De nem bántó módon. A szerelési doksi szerint testre szabhatod magadnak, hogy mennyire erőteljesen gyorsítson, valamint a szabályozás pontosságát. Vagyis mennyire pontosan tartsa a beállított értéket.

Sokat rágódtam rajta, hogy kell-e ez nekem, de nem bántam meg. Így hogy láttam hogyan szerelték be, simán neki mernék kezdeni. Legfeljebb egy kicsit tovább tartana.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
xx610
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 11, 2006
Hozzászólások: 109

HozzászólásElküldve: 2008. Március 23. Vasárnap, 19:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sjanka írta:
Egy fotósorozatot légyszives tegyél fel róla, ha megoldható.

Köszönet...



Feltettem a képeket a tempomatról a saját fotóalbumomba.

xx610
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2008. Március 24. Hétfő, 0:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szimpatikus a rendszer (nekem mondjuk első ránézésre a sebváltós tetszik, de lehet, hogy nem a legpraktikusabb), elgondolkoztatott.
(mentem egyszer egy 2.2HDI-s C5-tel, amiben volt gyári tepomat, nagy élmény volt hegyen-völgyön kényelmes 160-nal autózni -> német autópályán)
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. Március 24. Hétfő, 9:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Én is szeretnék... de gyárit... fel is fogom hívni Szale74 szerelőjét... hátha Laza

Ez már kezd nálam olyan lenni, mint Tomcatnél a gyári CD-tár Nevet? Nevet? Nevet?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Sompetike
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3574
Tartózkodási hely: HEVES megye.Felsötárkány

HozzászólásElküldve: 2008. Március 24. Hétfő, 12:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

kérünk értesitést ha beszéltél a szerelövel.
_________________
 Rodinszürke Picasso Hdi Exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2063
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2008. Március 24. Hétfő, 12:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
(mentem egyszer egy 2.2HDI-s C5-tel, amiben volt gyári tepomat, nagy élmény volt hegyen-völgyön kényelmes 160-nal autózni -> német autópályán)


Nekem gyárilag van benne, előzőleg még egyik autómban sem volt, nem is használtam soha. Most is csak autópályán, meg egy-két trafiveszélyes szakaszon.
Decemberben Bécs alatt a pályán kikapcsoltam mert nem éreztem magamat biztonságban. Kicsit kanyarog ott a pálya, sötét is volt, fáradt is voltam, az autó pedig tartotta a 130-at, visszavettem, majd kikapcsoltam.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011 / Toyota Auris Touring Sports 1,4D 2014
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
mediemil
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 13, 2007
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Szombathely

HozzászólásElküldve: 2008. Március 24. Hétfő, 13:40    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Jó dolog,jo dolog DE Felki?lt Szeretném figyelmetekbe ajánlani a fogyasztást Felki?lt Hosszú úton 120-150 km,tempomat 135-re belőve dimbes dombos és sik út vegyesen a fogyasztás 0,7-0,8dl-rel növekedet /100km S?r? vagy nagyon szomor?
Ez nem egyszeri mérés többször probáltam oda vissza tempomattal és nélküle és a számok magukért beszélnek S?r? vagy nagyon szomor? Ilyen üzemanyag árak mellett szerintem nem mindegy a havi üzemanyag számla Felki?lt
_________________
1.6 HDI-110 LE Exclusive Szahara ezüst
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2063
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2008. Március 24. Hétfő, 13:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

mediemil írta:
Jó dolog,jo dolog DE Felki?lt Szeretném figyelmetekbe ajánlani a fogyasztást Felki?lt Hosszú úton 120-150 km,tempomat 135-re belőve dimbes dombos és sik út vegyesen a fogyasztás 0,7-0,8dl-rel növekedet /100km S?r? vagy nagyon szomor?
Ez nem egyszeri mérés többször probáltam oda vissza tempomattal és nélküle és a számok magukért beszélnek S?r? vagy nagyon szomor? Ilyen üzemanyag árak mellett szerintem nem mindegy a havi üzemanyag számla Felki?lt


Én nem vettem észre. Eddigi legalacsonyabb fogyasztásomat 5,6 l/100 km tempomattal produkáltam. Régen pályán közlekedve ha beálltam 130-ra azt vettem észre, hogy néhány 10 km után már 140-150 km/h-val mentem, akkor visszavettem a tempoból, aztán kezdődött előlről. Most 135km/h beállítom és legfeljebb előzésnél lépek csak oda. szerintem "láb és láb" között óriási különbségek lehetnek. A tied jobban működik, nekem az elektronika jön be Kacsint?
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011 / Toyota Auris Touring Sports 1,4D 2014
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2008. Március 25. Kedd, 23:12    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dizeles írta:
mediemil írta:
Jó dolog,jo dolog DE Felki?lt Szeretném figyelmetekbe ajánlani a fogyasztást Felki?lt Hosszú úton 120-150 km,tempomat 135-re belőve dimbes dombos és sik út vegyesen a fogyasztás 0,7-0,8dl-rel növekedet /100km S?r? vagy nagyon szomor?
Ez nem egyszeri mérés többször probáltam oda vissza tempomattal és nélküle és a számok magukért beszélnek S?r? vagy nagyon szomor? Ilyen üzemanyag árak mellett szerintem nem mindegy a havi üzemanyag számla Felki?lt


Én nem vettem észre. Eddigi legalacsonyabb fogyasztásomat 5,6 l/100 km tempomattal produkáltam. Régen pályán közlekedve ha beálltam 130-ra azt vettem észre, hogy néhány 10 km után már 140-150 km/h-val mentem, akkor visszavettem a tempoból, aztán kezdődött előlről. Most 135km/h beállítom és legfeljebb előzésnél lépek csak oda. szerintem "láb és láb" között óriási különbségek lehetnek. A tied jobban működik, nekem az elektronika jön be Kacsint?

Szerintem a tempomat a beállított sebességhez az adott körülmények közötti (emelkedő, stb.) legkisebb gázpedálállást állítja be. Vagyis valószinűleg kevesebbet fogyaszt a motor, mintha ugyanazt az átlagot lábbal próbálod tartani, mert a lábad "szór" az átlag körül. Mondjuk az is igaz, hogy a tempomat max. gázzal gyorsít, lábbal pedig szépen - igaz hosszabb távon - lehet elérni a kívánt sebességet. Szóval, ha sokat kell lassítani és a tempomatra bízzuk a visszagyorsítást, akkor fogyaszthat többet.
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
STARTAKOS
Hiper-Supermanus
Hiper-Supermanus


Csatlakozott: Jun 27, 2007
Hozzászólások: 988
Tartózkodási hely: Csehbánya

HozzászólásElküldve: 2008. Március 26. Szerda, 7:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem, ezt a kérdést Lofi jól látja. Kacsint?
_________________
2003 11-hó 2.0 HDI exclusiv grafit metál
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. Március 26. Szerda, 10:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem a gyorsítással van a gond... A tempomat semmi mást nem csinál mint tartja a sebességet. Ez sík terepen nem is probléma, azonban egy nagyobb emelkedőnél nem lát előre, tehát nem tud további lendületre szert tenni, nem gyorsít előbb, hanem megpróbálja tartani a beállított sebességet. Ez okozhat fogyasztásnövekedést. M1-en és az M3 is van olyan emelkedő, aminél bizony az 5. sebességfokozat kevés...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2008. Március 26. Szerda, 10:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Nem a gyorsítással van a gond... A tempomat semmi mást nem csinál mint tartja a sebességet. Ez sík terepen nem is probléma, azonban egy nagyobb emelkedőnél nem lát előre, tehát nem tud további lendületre szert tenni, nem gyorsít előbb, hanem megpróbálja tartani a beállított sebességet. Ez okozhat fogyasztásnövekedést. M1-en és az M3 is van olyan emelkedő, aminél bizony az 5. sebességfokozat kevés...
Ezért praktikusabb a nyomatékosabb dízel motorokhoz, ott megvan 5-ben is a megfelelő erő az emelkedőköz. Az M3-on nem nagyon jártam, de az M1-en tapasztaltam, hogy a leejtős-sik úton elszáguldozó nem nagy ccm-s benzinesek mind erőteljesen lelassulnak egy emelkedőnél, míg én úgyanúgy tudom tartani a tempót (sőt ott jó előzni Kacsint? )
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
deejoe2
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 1697
Tartózkodási hely: Pestközelben

HozzászólásElküldve: 2008. Március 26. Szerda, 10:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Nem a gyorsítással van a gond... A tempomat semmi mást nem csinál mint tartja a sebességet. Ez sík terepen nem is probléma, azonban egy nagyobb emelkedőnél nem lát előre, tehát nem tud további lendületre szert tenni, nem gyorsít előbb, hanem megpróbálja tartani a beállított sebességet. Ez okozhat fogyasztásnövekedést. M1-en és az M3 is van olyan emelkedő, aminél bizony az 5. sebességfokozat kevés...


Az M3 melyik részén? Én csak 60 és budapest közt járok, de a kettő közt csak egy hely van (asszem talán gödöllő közelében???), ami macerás lehet, de nekem ott is gyorsít ötösben, bár nem olyan vehemensen. Ezek szerint ez nem mindenkinek van így?
_________________
Xsara Picasso 1.6 16v bencin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. Március 26. Szerda, 11:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

deejoe2 írta:
Az M3 melyik részén? Én csak 60 és budapest közt járok, de a kettő közt csak egy hely van (asszem talán gödöllő közelében???), ami macerás lehet, de nekem ott is gyorsít ötösben, bár nem olyan vehemensen. Ezek szerint ez nem mindenkinek van így?


Az a Gödöllő közeli emelkedő befelé meglehetősen köhögős tud lenni megpakolva... Kacsint?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Sompetike
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3574
Tartózkodási hely: HEVES megye.Felsötárkány

HozzászólásElküldve: 2008. Március 26. Szerda, 21:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

én elég sokat járok az m3-m1 szakaszon de ha nem szorulok be valaki háta mögé akkor nem kell használnom a váltot.pedig eléggé megpakolva járok....
_________________
 Rodinszürke Picasso Hdi Exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
MJoe
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 26, 2008
Hozzászólások: 1006
Tartózkodási hely: Pest megye-Tököl

HozzászólásElküldve: 2008. Március 26. Szerda, 21:14    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sompetike írta:
én elég sokat járok az m3-m1 szakaszon de ha nem szorulok be valaki háta mögé akkor nem kell használnom a váltot.pedig eléggé megpakolva járok....


nekem se Nevet? Nevet? Nevet? Nevet?
_________________
2005-ös Xsara Picasso 2.0I Tiptronic benzinfaló, de haladó.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Március 31. Kedd, 21:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem akarom elkiabálni, de magamban sem tarthatom (najó... kell mára valami jó hír is)... a Sabján szervízbe hamarosan megérkezik a kompi vezérlő, amivel engedélyezhető a gyári tempomat az elektromos gázpedállal gyártott Picassokban... már csak a bajuszkapcsolót kell megvenni és kész is... Nevet?

A bekerülési költség a töredéke aTendence - Exclusive árkülönbözetének...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Március 31. Kedd, 22:04    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Nem akarom elkiabálni, de magamban sem tarthatom (najó... kell mára valami jó hír is)... a Sabján szervízbe hamarosan megérkezik a kompi vezérlő, amivel engedélyezhető a gyári tempomat az elektromos gázpedállal gyártott Picassokban... már csak a bajuszkapcsolót kell megvenni és kész is... Nevet?

A bekerülési költség a töredéke aTendence - Exclusive árkülönbözetének...
Érdekelne...
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Sompetike
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3574
Tartózkodási hely: HEVES megye.Felsötárkány

HozzászólásElküldve: 2009. Április 1. Szerda, 14:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

ugy már engem is...csak beszerelhetö legyen....
_________________
 Rodinszürke Picasso Hdi Exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Gyapjas
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Sep 08, 2008
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Kaposvár

HozzászólásElküldve: 2009. Április 2. Csütörtök, 8:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

2001-es 1.8i az nem elektromos pedállal szerelt ugye? akkor ebbe nem lehet belevarázsolni? :S
_________________
1.8 i - szürke - 2001
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
deejoe2
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 1697
Tartózkodási hely: Pestközelben

HozzászólásElküldve: 2009. Április 2. Csütörtök, 9:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Én is Én is!
_________________
Xsara Picasso 1.6 16v bencin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 2. Csütörtök, 15:34    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Gyapjas írta:
2001-es 1.8i az nem elektromos pedállal szerelt ugye? akkor ebbe nem lehet belevarázsolni? :S


Lehet bele varázsolni, de nem ezt... Waeco-t tudom ajánlani...
Kb. 80000,- brutto a vége...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Április 2. Csütörtök, 15:37    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Gyapjas írta:
2001-es 1.8i az nem elektromos pedállal szerelt ugye? akkor ebbe nem lehet belevarázsolni? :S


Lehet bele varázsolni, de nem ezt... Waeco-t tudom ajánlani...
Kb. 80000,- brutto a vége...


Hátnem tom az enyém ugyan 2003-as , de van benne tempomat. Igaz exlusive. viszont nem tom milyen a gázpedálja. Forg? szemek
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 2. Csütörtök, 15:44    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Max-r írta:
Gyapjas írta:
2001-es 1.8i az nem elektromos pedállal szerelt ugye? akkor ebbe nem lehet belevarázsolni? :S

Lehet bele varázsolni, de nem ezt... Waeco-t tudom ajánlani...
Kb. 80000,- brutto a vége...

Hátnem tom az enyém ugyan 2003-as , de van benne tempomat. Igaz exlusive. viszont nem tom milyen a gázpedálja. Forg? szemek

Szombaton megnézzük, de úgy tudom, hogy az 1,8 még bowdenes és vákuum mozgatja a tempomatot...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Gyapjas
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Sep 08, 2008
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Kaposvár

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 10:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

80ezer kicsit sok Mosoly
_________________
1.8 i - szürke - 2001
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 11:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Megnéztük szombaton. Az 1,8-as is elektromos gázpedálos csak az elektronikáig megy a bovden. Sokkolt Sokkolt
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Gyapjas
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Sep 08, 2008
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Kaposvár

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 12:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Akkor most mit tudtunk meg? Mosoly
_________________
1.8 i - szürke - 2001
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 12:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Gyapjas írta:
Akkor most mit tudtunk meg? Mosoly


Azt, hogy 90 % beszerelhető a gyári egyszerűen, komplikációk nélkül...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Gyapjas
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Sep 08, 2008
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Kaposvár

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 12:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

értem Mosoly csak azt hogy lehet kideríteni hogy az enyém benne van-e ebben a 90%-ban? Mosoly
_________________
1.8 i - szürke - 2001
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 12:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Gyapjas írta:
értem Mosoly csak azt hogy lehet kideríteni hogy az enyém benne van-e ebben a 90%-ban? Mosoly


Majd szólunk! Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Gyapjas
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Sep 08, 2008
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Kaposvár

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 13:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi! Mosoly Várom Mosoly
_________________
1.8 i - szürke - 2001
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 15:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Úgy néz ki , hogy megoldódik a tempomat kérdés. Arra lennék kíváncsi , hogy kit érdekelne a dolog. Az ár kb. 40e lenne kapcsolóstul mindenestül.
Hátha tudunk még alkudozni az áron. Kacsint?
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 16:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Úgy néz ki , hogy megoldódik a tempomat kérdés. Arra lennék kíváncsi , hogy kit érdekelne a dolog. Az ár kb. 40e lenne kapcsolóstul mindenestül.
Hátha tudunk még alkudozni az áron. Kacsint?
Mint azt már korábban írtam...
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog


Legutóbb Nagycitrom szerkesztette (2009. Április 6. Hétfő, 18:40), összesen 1 alkalommal
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 16:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom (2,0 HDI)
Sompetike (2,0 HDI)
Max-r (1,6 16V benzines)
Gyapjas (1,8 16V)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Zola
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 10, 2006
Hozzászólások: 1069
Tartózkodási hely: Százhalombatta

HozzászólásElküldve: 2009. Április 6. Hétfő, 19:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Nagycitrom (2,0 HDI)
Sompetike (2,0 HDI)
Max-r (1,6 16V benzines)
Gyapjas (1,8 16V)


Jól hangzik,de az adó térítést megvárom!
_________________
1.6 v16 110LE LPG Tend. Szaharaezüst
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Elektronika Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Következő
3 / 11 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.49 másodperc