Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

1

 · Tegnapi

1

 · Összes tag

5510


Utolsó 5 Tagunk
 01:May 07, 2021Beni
 02:May 06, 2021Mukiapu
 03:May 04, 2021majidsadiq
 04:Apr 30, 2021fm0728
 05:Apr 19, 2021Szunyog83

Látogatók

 Vendégek (100%)

14

 01: 157.90.209.XX  02: 185.244.216.XX  03: 3.238.235.XXX  04: 66.249.72.XXX  05: 185.189.114.XXX  06: 66.249.72.XXX  07: 66.249.65.XXX  08: 37.188.86.XX  09: 86.101.207.XXX  10: 66.249.65.XX  11: 66.249.65.XX  12: 5.255.231.XX  13: 84.2.213.XXX  14: 66.249.65.XX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

14


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

10729

 · Tegnap

38378

 · Összesen ·
81041138

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

630

 · Naponta

13,848

 · Havonta

422,089

 · Évente

5,065,071


Szerver idő
 · idő

15:43:51

 · Dátum

07/05/21

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Szervókormány, szervóolaj
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Szervókormány, szervóolaj
Ugrás oldalra 1, 2, 3  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
mcworry
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 25, 2006
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Zala megye

HozzászólásElküldve: 2007. Június 19. Kedd, 20:51    Hozzászólás témája: Szervókormány, szervóolaj Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Nem tudom jól nevén neveztem-e azt a kütyüt, a motortér eleje felé van, az alsó részen kb 5 cm nagy lehet, valami kéket is láttam rajta, nyomástartó gombának is mondják és csöpög. A szervó olaj azon halad végig, állítólag az biztosítja a nyomást. Volt már valakinek hasonló gondja, azt mondják ez egy gyenge pontja a masinának. Állítólag nem érdemes javítani, cserélni kell, de 15.000 körül van + tömítés. Tud valaki megoldást, vagy olcsóbb beszerezhetőséget, mert összesen 20.000-be kerülne ? Kösz.
_________________
CXP Black 1.6i 16V Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Blasto
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 19, 2007
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2007. Október 3. Szerda, 19:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A topic indítóhoz mem tudok hozzászolni, de nekem is van egy hasonló problémám.

Nem nagyon, de szivárog a kormányszervó olaj a Művész úrból (4 hónap alatt kb. 4 decit kellet után tölteni). Járt már vki ebbe a cipőben ?

Elvittem szervízvbe, ahol közölték hogy komplett kormánymű csere 128.000 Ft + mkdíj + sarc..... Sokkolt

NANEMÁ !!!! ?r?lt

Ugyan nem értek hozzá, de nem hiszem el, hogy ennyi szivárgás miatt ki kell cserélni a teljes kormányművet !!

Ötletek ?

Köszi: Blasto
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2007. Október 3. Szerda, 19:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez a lustaság megoldásának legegyszerűbb módja... nincs kedvük keresni a hiba helyét ezért cserélnek mindent kompletten... szerintem kérdezz rá egy másik szervízben is vagy nála: Sabján János Tel: 06-20-5699074 Cím: Budapest 14. Kőszeg u. 14. (Javított már fedkompot is, szerintem a szervó sem fog ki rajta...)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
hux80
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Dec 30, 2006
Hozzászólások: 426
Tartózkodási hely: Nyergesújfalu

HozzászólásElküldve: 2007. Október 4. Csütörtök, 20:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Az enyém is csöpög, szintén kb 1 deci havonta. kiszerelni még nem volt idő, és elég hozzáférhetetlen helyen van, de úgy néz ki, hogy a kormányrúd tengelyénél folyik a szimering, de mindenképpen javítható szerintem, nem kell cserélni.
_________________
Picasso 2.0 HDI+chipp
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Blasto
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 19, 2007
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2007. Október 6. Szombat, 18:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha nem csináltatom meg azonnal, hanem bőszen töltögetem bele az olajat, tönkre mehet benne vmi ?

Valszeg csak 2 hónap múlva tudom nélkülözni a kocsit 2-3 napra, ugyanis várhatóan eddig tart javítás.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
fenyo1
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 21, 2007
Hozzászólások: 1411

HozzászólásElküldve: 2007. December 18. Kedd, 16:32    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kérdésem van, tisztelettel!
Ma letekertem a kormány szervó szivattyú fedelét és azt láttam, hogy a fedélbe egy szintjelző van építve. A szintjelzőn három jelzést találtam. Az alsónál áll a folyadékszint. Ez kb. fél-3/4 tartálynak felel meg saccra. Mivel nem néztem, hogy új korában hol állt a folyadékszínt, így azt sem tudom, hogy mennyi a normáslis szint. Tudtok ebben segíteni?
Nekem furcsának tűnik, hogy a tartály majdnem félig üres. Akkor minek ekkora tartály?
Olajfolyásnak nem látom jelét.
Off-os Megane-omban 150 ezer km alatt sem fogyott egy millimértenyit sem a szint.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
STARTAKOS
Hiper-Supermanus
Hiper-Supermanus


Csatlakozott: Jun 27, 2007
Hozzászólások: 988
Tartózkodási hely: Csehbánya

HozzászólásElküldve: 2007. December 18. Kedd, 21:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sajnos a boltokban 1 litert lehet venni az olajból. Valvoline ATF TYPE D . 2470ft
_________________
2003 11-hó 2.0 HDI exclusiv grafit metál


Legutóbb STARTAKOS szerkesztette (2008. Február 17. Vasárnap, 21:10), összesen 1 alkalommal
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
fenyo1
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 21, 2007
Hozzászólások: 1411

HozzászólásElküldve: 2007. December 18. Kedd, 21:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

STARTAKOS írta:
Szerintem, 150000 alatt egy pici hiányzik, azt nem mondanám soknak. Csak sajnos a boltokban 1 litert lehet venni az olajból. Valvoline ATF TYPE D . Nagykanizsa: Startautó Zalaegerszeg: MTE autósbolt. Ára:2470 Ft/l.


Rosszul értetted! Offos autóval mentem 150 ezret és annál nem hiányzott semmennyi sem.
A Pickben 26 ezer van és gyanus a szint. Én nem akarok olajat venni! Garanciális a gép. Arra vagyok kiváncsi, hogy mennyi a normális olajszint.
Holnap megyek a szervízbe, majd megmondják.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
fenyo1
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 21, 2007
Hozzászólások: 1411

HozzászólásElküldve: 2007. December 19. Szerda, 13:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A szervíz ma készségesen beállította a megfelelő olaj szintet a szervonál. Az nem derült ki, hogy a gyári feltöltés volt-e alacsony vagy "elpárolgott" az olaj. Folyásnak nincs jele.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lajos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 24, 2007
Hozzászólások: 1149
Tartózkodási hely: Kisújszállás

HozzászólásElküldve: 2007. December 19. Szerda, 21:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

fenyo1 írta:
A szervíz ma készségesen beállította a megfelelő olaj szintet a szervonál. Az nem derült ki, hogy a gyári feltöltés volt-e alacsony vagy "elpárolgott" az olaj. Folyásnak nincs jele.

Mint már írtam valamelyik topicban (rossz helyen), nekem 8 ezer km után másfél deci szervóolaj hiány miatt iszonyatos hangokat kezdett adni a gép. Feltöltöttem és azóta nincs gond. Lehet, hogy gyárilag kispórolták és addig bírta.
_________________
 Valamikori volt rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus, megtéve 185000 km
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
deejoe2
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 1697
Tartózkodási hely: Pestközelben

HozzászólásElküldve: 2008. Február 17. Vasárnap, 16:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Valaki tudna még tanácsot adni, milyen szervó olajat érdemes venni, hol lehet kapni, stb. Enyém is a minimumon van, kicsit akadozik is tőle a kormány néha.
_________________
Xsara Picasso 1.6 16v bencin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
fenyo1
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 21, 2007
Hozzászólások: 1411

HozzászólásElküldve: 2008. Február 17. Vasárnap, 21:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

deejoe2 írta:
Valaki tudna még tanácsot adni, milyen szervó olajat érdemes venni, hol lehet kapni, stb. Enyém is a minimumon van, kicsit akadozik is tőle a kormány néha.


Engem az izgat, hogy mitől van a minimumon? Most is azt tudom mondani, hogy offos Megane-om 6 és fél év, valamint 152 ezer km után is a maximum jelen tartotta a szervo olajat!!! A Pikben meg kiváncsiságból belenéztem és alig félig álláson volt! Fél éves korában!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
deejoe2
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 1697
Tartózkodási hely: Pestközelben

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 9:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Engem is érdekel, de nem tudom mennyi volt benne a vásárláskor így azt sem tudom fogyott-e? Egy fél év múlva már okosabb leszek, mert most feltöltöttem.
_________________
Xsara Picasso 1.6 16v bencin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
xx610
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 11, 2006
Hozzászólások: 109

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 9:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Mennyi időnként illik cserélni a szervó olajat?

xx610
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
STARTAKOS
Hiper-Supermanus
Hiper-Supermanus


Csatlakozott: Jun 27, 2007
Hozzászólások: 988
Tartózkodási hely: Csehbánya

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 11:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Elvileg nem kell cserélni 20000km-ként vagy évente illik ellenőrizni. Kacsint?
_________________
2003 11-hó 2.0 HDI exclusiv grafit metál
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Lajos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 24, 2007
Hozzászólások: 1149
Tartózkodási hely: Kisújszállás

HozzászólásElküldve: 2008. Február 18. Hétfő, 22:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

xx610 írta:
Sziasztok!

Mennyi időnként illik cserélni a szervó olajat?

xx610

Kacsint? Nevet? Hát fogyik az, ifiúr, oszt cserélődik Nevet? Kacsint?
Én összesen 4 és fél decit itattam meg vele 10.000 km-en belül, aztán a rosszul tömítő szervó olajnyomás szabályzót kicserélték. (Garanciában.)
_________________
 Valamikori volt rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus, megtéve 185000 km
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Krobi
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 24, 2007
Hozzászólások: 115
Tartózkodási hely: Csongrád megye Mindszent

HozzászólásElküldve: 2008. Június 10. Kedd, 12:59    Hozzászólás témája: Szervó? Hozzászólás az előzmény idézésével

Járt már igy valaki?Kb 3000 km-rel ezelött elkezdett emelt fordulaton orditani a generátorszij.Sebaj 120000 km mindjárt itt van csináljuk meg a szervizt. Mindent amit kellett kicseréltem.Szijakat, görgőket ,feszitökart a generátorszijnál,szóval tényleg nindent amit ilyenkor kell.500 km-ig helyre állt a rend.Aztán ujra elkezdte az orditást.Keressünk tovább!Generátortöltés ok,de vegyük le nézzük át.A forgórészen a csúszógyürük kopottak,csere,minden kimérve,szabályzó tesztelve,ok.Generátor összerakva, felszerelve.Ahogy eléri az üzemmeleg höfokot megint kezdi. ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt Forg? szemek Kinomban a generátorról lekötöttem a vezetékeket ,és csak csinálja a genya.Generátor kilőve.Klima üresen gyönyörüen szalad,a közepét is simán lehet kézzel forgatni,tehát a klima is kilőve.Maradt a szervó.A szervót levettem, szétszedtem,semmi. Zavart A szivattyun a nyomó oldalon van egy nyomásszabályzó szelep,szereztem egy másikat,kicsréltem,megint ordit a szij Felki?lt ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt A türelem erösen fogy...Gyerünk tovább.Szivattyut szereztem bontva,feltettem,gyári olaj bele, de ugyanaz.Hidegen gyönyörüen szalad,de ahogy elmegyek vele 10 km körül,és rendesen átmelegszik megint elkezd üvölteni az isten állatja!A szervócsöben a nyomásszabályzó kis kék gombát is kicseréltem.Maradt a kormánymü?Elvittem a kormánymüvet egy felujitásra szakosodott muksihoz,és megmutattam több hozzáértönek is,azt állitották egybehangzóan hogy semmi baja.NA?Most má kéne égy kis ész ?tlet Felki?lt Tudtok adni?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2063
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2008. Június 10. Kedd, 16:04    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sokkolt Sokkolt Sokkolt K?rd K?rd
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011 / Toyota Auris Touring Sports 1,4D 2014
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
rozi1950
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 25, 2007
Hozzászólások: 1633
Tartózkodási hely: Diósd

HozzászólásElküldve: 2008. Június 11. Szerda, 9:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Mivel már mindent próbáltál marad a villamosoknál használatos homokszóró Felki?lt Felki?lt Felki?lt
Beépíted a szíj alá, ha sípol, fütyül, homokot neki oszt próbáljon fütyülni Felki?lt
Na ennyi Felki?lt
Forg? szemek Nevet? Nevet? Nevet?
Bocsi Zavarban lev?

Egyébként az természetes, hogy melegen minden másképp működik.
Stroboszkópos fordulatszám mérés K?rd Talán látni melyik csúszik, szorul, illetve lemarad a fordulatba K?rd
_________________
rozi C4 pic 1,6 HD 110 / 2012
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Krobi
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 24, 2007
Hozzászólások: 115
Tartózkodási hely: Csongrád megye Mindszent

HozzászólásElküldve: 2008. Június 11. Szerda, 18:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

rozi1950 írta:
Mivel már mindent próbáltál marad a villamosoknál használatos homokszóró Felki?lt Felki?lt Felki?lt
Beépíted a szíj alá, ha sípol, fütyül, homokot neki oszt próbáljon fütyülni Felki?lt
Na ennyi Felki?lt
Forg? szemek Nevet? Nevet? Nevet?
Bocsi Zavarban lev?

Egyébként az természetes, hogy melegen minden másképp működik.
Stroboszkópos fordulatszám mérés K?rd Talán látni melyik csúszik, szorul, illetve lemarad a fordulatba K?rd

Nagyon boldog Nagyon boldog Asszem megtanátam Felki?lt A szervószivattyunál ordit a szij.Nemtudom miért,de a szivattyú szijtárcsája 1.5mm-rel sumákolt a kipufogó felé!.Visszatettem az eredeti szivattyut és azzal is.Maradt a bak.A bak szij felöli részének a belsö feléböl kioperáltam 2mm-t,és kussol Felki?lt ?rd?g mentem vele ma durván 70 km-t és csöndbe van Felki?lt Ha megint elkezd orditani megfogadom a tanácsodat, és homokkal televágom,oszt orditson ahogy tud !Vagy főgyútom,utána körbetáncolom ?rd?g ?rd?g Felki?lt Felki?lt Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
imikiraly
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 29, 2006
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Miskolc

HozzászólásElküldve: 2008. Július 20. Vasárnap, 18:37    Hozzászólás témája: Tanács kérés Hozzászólás az előzmény idézésével

Jó estét mindenkinek.

A kormány rásegítésem nem működik.
A héten, szerdán már voltam a szervizben, mert amikor teljesen kitekertem a kormányt szörcsögött. a szervo szivattyú.
Akkor a szervizbe azt mondták lehet, hogy ki kellene cserélni az olajat a szervóba, valamennyit ki is cseréltek, mert nem leeresztette, hanem ki szívókázta és újra töltötte. Ezt csinálta vagy háromszor, jobb is lett.
Ma teljesen kitekertem a kormányt, egy szürcsi, utána, most meg egyáltalán nem működik. Na, most légy okos.
Hétfőn megint szerviz, de jó lenne, ha a bizonytalanság helyet, valami biztosat is tudnák.

Ha valakinek van ötlete, várom az infókat.

Ui: kedden hajnalba indulnánk Görögbe
_________________
Imikirály Peugeot 407 1.6 HDI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. Július 20. Vasárnap, 21:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Arra nem jövök rá, hogy hogyan kapcsolódik a szörcsögés az részleges olajcseréhez...

Ha már cserélik cseréljék az egészet.

Nem ismerem pontosan a szervószivattyú felépítését, de ha nem lehet kiszerelés után átmosni, akkor valószínűleg szivattyúcsere...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
genius
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 19, 2008
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pécs

HozzászólásElküldve: 2008. Július 24. Csütörtök, 9:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Az én szivattyúm is furcsa hangokat ad ki ha kitekerem a kormányt végállásba. Remélem nem döglik be Szomor?
_________________
2000/10, 1.8 16V, 115 LE, Ezüstkorall metál
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
fenyo1
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 21, 2007
Hozzászólások: 1411

HozzászólásElküldve: 2008. Július 24. Csütörtök, 9:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

genius írta:
Az én szivattyúm is furcsa hangokat ad ki ha kitekerem a kormányt végállásba. Remélem nem döglik be Szomor?


Egyik szivattyú sem szereti, ha a kormányt ütközésig tekerik. Írja is a kezelési könyvecske, hogy ezt NE TEDD!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2008. Július 24. Csütörtök, 11:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

fenyo1 írta:
genius írta:
Az én szivattyúm is furcsa hangokat ad ki ha kitekerem a kormányt végállásba. Remélem nem döglik be Szomor?


Egyik szivattyú sem szereti, ha a kormányt ütközésig tekerik. Írja is a kezelési könyvecske, hogy ezt NE TEDD!
Ezt érdemes komolyan venni, mert a túleröltetéstől könnyen tönkretehető a szivattyú (és értelme sincs, mert tovább nem tekeri a kereket)
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
deejoe2
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 1697
Tartózkodási hely: Pestközelben

HozzászólásElküldve: 2008. Július 24. Csütörtök, 12:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
fenyo1 írta:
genius írta:
Az én szivattyúm is furcsa hangokat ad ki ha kitekerem a kormányt végállásba. Remélem nem döglik be Szomor?


Egyik szivattyú sem szereti, ha a kormányt ütközésig tekerik. Írja is a kezelési könyvecske, hogy ezt NE TEDD!
Ezt érdemes komolyan venni, mert a túleröltetéstől könnyen tönkretehető a szivattyú (és értelme sincs, mert tovább nem tekeri a kereket)


Nekem egy OFF-os autónál azt mondta a szerelő, hogy az érdekes hangot egy szelep adja végállásban és normális dolog, ha kicsit hangosabb. Nekem nagyon hangos volt, de ennek ellenére évekig működött probléma nélkül.
_________________
Xsara Picasso 1.6 16v bencin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
genius
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 19, 2008
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pécs

HozzászólásElküldve: 2008. Július 24. Csütörtök, 17:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez érdekes, mert kb. 10 fajta kocsim volt, ilyet még egyiken sem hallottam.
Ha szűk helyen akarok megfordulni, akkor kénytelen vagyok egy rövid időre kitekerni a kormányt. De ha nem, hát nem Mosoly Tekergetünk szolidabban Nagyon boldog
_________________
2000/10, 1.8 16V, 115 LE, Ezüstkorall metál
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
nono_84
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 50

HozzászólásElküldve: 2008. Július 24. Csütörtök, 22:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma én is megnéztem és az 'add' vonalat alulról súrolja... . Nálam van még rajta 'C' és 'H' jel .Vajon meddig kell tölteni(ha majd valamikor veszek bele jó drága olajat...)???
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
deejoe2
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 1697
Tartózkodási hely: Pestközelben

HozzászólásElküldve: 2008. Július 24. Csütörtök, 22:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nono_84 írta:
Ma én is megnéztem és az 'add' vonalat alulról súrolja... . Nálam van még rajta 'C' és 'H' jel .Vajon meddig kell tölteni(ha majd valamikor veszek bele jó drága olajat...)???


Most már több példából okulva (magamat is beleértve) úgy tűnik, gyárilag kicsit spórolnak a szervó olajjal. Ugyan nem tudom, hogy nono_84 autója új vagy sem, de több új autónál is előfordult, hogy hiányzott. Én kb. fél éve jártam az ADD vonalnál, akkor töltöttem fel. Épp ma ellenőriztem: Tele van, épp ahogy feltöltöttem. Szóval úgy tűnik fél év még kevés, hogy fogyjon belőle, bár az ADD vonalnál sem volt idős (1 éves). Amúgy azt hiszem a MOLnak van kifejezetten CITROENHEZ gyártott olaja. Én is azt vettem. Majd megkeresem és teszek fel képet. (Egy hét múlva, ha már nem nyaralok Laza )

Meddig kell tölteni? Gondolom max a felső vonalig Mosoly
_________________
Xsara Picasso 1.6 16v bencin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2008. Július 24. Csütörtök, 22:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lassan 6 1/2 éves lesz az autó, most megnéztem, nem hiányzik belőle egy csepp sem (vagy gyárilag túltöltötték). Vicces
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
insel
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 29, 2008
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Csepel-sziget

HozzászólásElküldve: 2008. Július 25. Péntek, 9:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tegnap (nagy esőben) vettem észre, hogy a kormány - határozott balra tekerésnél (mondjuk 270 fokos fordulatnál) - "nyöszörgött". Utána próbálgattam, mentem is vele, nem jött elő (eddig). Lehet, hogy nem is kormány volt, hanem vizes gumi az aszfalton? 16.000 km után nem szeretném, ha a fenti zűrökkel kellene foglalkoznom... Zavart Készülök 2 hétre az Adriára, meg lehet egy kis Itália is. Nem szeretnék odakint javításba esni...
_________________
1,6i 16V 110 LE Collection, mogyoróbarna metál 2008/03.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
deejoe2
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 1697
Tartózkodási hely: Pestközelben

HozzászólásElküldve: 2008. Július 25. Péntek, 11:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

insel írta:
Tegnap (nagy esőben) vettem észre, hogy a kormány - határozott balra tekerésnél (mondjuk 270 fokos fordulatnál) - "nyöszörgött". Utána próbálgattam, mentem is vele, nem jött elő (eddig). Lehet, hogy nem is kormány volt, hanem vizes gumi az aszfalton? 16.000 km után nem szeretném, ha a fenti zűrökkel kellene foglalkoznom... Zavart Készülök 2 hétre az Adriára, meg lehet egy kis Itália is. Nem szeretnék odakint javításba esni...


Ugye te is leellenőrizted a szervó olaj szintjét?

(Nekem 5.000 Km-nél volt egyszer kb. 25-30 as tempónál egy 3-4 másodperces éktelen nagy visítás. Azóta se volt (40eKm). Lehet, hogy áthajtottam valakin? Mosoly )
_________________
Xsara Picasso 1.6 16v bencin
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
insel
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 29, 2008
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Csepel-sziget

HozzászólásElküldve: 2008. Július 25. Péntek, 12:44    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

deejoe2 írta:
insel írta:
Tegnap (nagy esőben) vettem észre, hogy a kormány - határozott balra tekerésnél (mondjuk 270 fokos fordulatnál) - "nyöszörgött". Utána próbálgattam, mentem is vele, nem jött elő (eddig). Lehet, hogy nem is kormány volt, hanem vizes gumi az aszfalton? 16.000 km után nem szeretném, ha a fenti zűrökkel kellene foglalkoznom... Zavart Készülök 2 hétre az Adriára, meg lehet egy kis Itália is. Nem szeretnék odakint javításba esni...


Ugye te is leellenőrizted a szervó olaj szintjét?

(Nekem 5.000 Km-nél volt egyszer kb. 25-30 as tempónál egy 3-4 másodperces éktelen nagy visítás. Azóta se volt (40eKm). Lehet, hogy áthajtottam valakin? Mosoly )


Még nem. Tegnap a nagy esőben örültem, hogy be tudtam állni a garázsba. Ma meg nincs nálam a jószág. De rápillantok a hétvégén...
_________________
1,6i 16V 110 LE Collection, mogyoróbarna metál 2008/03.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
rob27
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jul 04, 2007
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2008. Július 29. Kedd, 18:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Végigolvastam ezt a topikot, nekem is hasonló problémám van, csak az enyém súlyosabb. A szimeringnél ömlik az olaj. Ez javítható vagy csere? Esetleg tud valaki alkatrészt?
2002 HDI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2008. Július 29. Kedd, 20:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

rob27 írta:
Sziasztok. Végigolvastam ezt a topikot, nekem is hasonló problémám van, csak az enyém súlyosabb. A szimeringnél ömlik az olaj. Ez javítható vagy csere? Esetleg tud valaki alkatrészt?
2002 HDI


Szerintem elöszőr próbáld meg a szimeringet kicserélni , lehet csak az ment gajra. Ha nem sikerül akkor sajna csere. Alkatrész: vagy írsz Startakos-nak egy PÜ-t vagy elmész a XIV. Szugló u. 68.-ba ( a házszámba nem vagyok biztos Zavarban lev? ). Mindkét helyen jobban jársz ha van klubkártyád. Kacsint?
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2008. Július 30. Szerda, 9:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

rob27 írta:
Sziasztok. Végigolvastam ezt a topikot, nekem is hasonló problémám van, csak az enyém súlyosabb. A szimeringnél ömlik az olaj. Ez javítható vagy csere? Esetleg tud valaki alkatrészt?
2002 HDI
Soroksáron tudok egy jó szervo javítót. Ha nem találsz megoldást akkor szívesen megadom, hogy hol van pontosan.
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
rob27
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jul 04, 2007
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2008. Július 31. Csütörtök, 9:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm. Egyelőre tettem bele egy kis "olajfolyás csökkentő és megszüntető" szuper adalékot. Most várom a csodát. Aztán majd egy pár hét múlva, ha nem lesz jobb a helyzet, akkor jöhet a szerelés. Addig meg csak fröcsögjön az olaj ahova akar. Azért a biztonság kedvéért vettem egy tűzoltókészüléket. Zavarban lev?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
cocos
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 15, 2008
Hozzászólások: 52

HozzászólásElküldve: 2008. Augusztus 14. Csütörtök, 18:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Egy hosszabb úton voltam (1400 km) a nyár elején vásárolt pic-el.
Több alkalommal (kb-4-5.) a kormányzáskor elkezdett búgni valami. A kormány kisebb mozgatásakor a hang hol hallatszott,hol nem, aztán elhallgatott. Funkcionálisan nem vettem észre semmit. Nem kerékcsapágy az biztos. Valakinek tipp? Talán szervóhiba?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2008. November 18. Kedd, 13:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Krogi koprábban írt róla,hogy mindent kicserélt,még is sikít a szíj valahol.
Nos az enyém is ezt játsza.Ill egy csilingelő hang hallatszik.
Remélem Krogi problémája már megoldódott.
Tud valaki infót merre érdemes keresni a hibát?

Köszi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2008. November 18. Kedd, 16:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
Sziasztok!

Krogi koprábban írt róla,hogy mindent kicserélt,még is sikít a szíj valahol.
Nos az enyém is ezt játsza.Ill egy csilingelő hang hallatszik.
Remélem Krogi problémája már megoldódott.
Tud valaki infót merre érdemes keresni a hibát?

Köszi


Hát még Xara Pices koromban előfordult, hogy hidegen, vagy ha víz fröccsent a bordás szíjra, ami a szervót-generátort- klímát miegyebet hajt, megcsúszott. A szerelőm először a gyári mérettel próbálkozott, de az állandóan visított, pedig Gaetz(remélem jól írtam) volt.
Aztán az adatok alapján, a legközelebbi kisebb szíjjal megoldódott a probléma.
_________________
C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
STARTAKOS
Hiper-Supermanus
Hiper-Supermanus


Csatlakozott: Jun 27, 2007
Hozzászólások: 988
Tartózkodási hely: Csehbánya

HozzászólásElküldve: 2008. November 18. Kedd, 21:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen a Gates jó szij mégis meg tud csúszni! Főleg télen mikor az olaj a szervóban dermedt, és a generátor is "csucson" probál az akkuba életet lehelni. Ráadásul a hdegtől a szij is kemény. A baj az, hogy a csuszó szij koptatja a szijtárcsákat. A túl feszes szij meg a csapágyakat nyirja ki. Sokkolt Forg? szemek
_________________
2003 11-hó 2.0 HDI exclusiv grafit metál
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Pi-Cit-Car
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Jan 30, 2008
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Budapest III.

HozzászólásElküldve: 2008. November 18. Kedd, 22:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

STARTAKOS írta:
Igen a Gates jó szij mégis meg tud csúszni! Főleg télen mikor az olaj a szervóban dermedt, és a generátor is "csucson" probál az akkuba életet lehelni. Ráadásul a hdegtől a szij is kemény. A baj az, hogy a csuszó szij koptatja a szijtárcsákat. A túl feszes szij meg a csapágyakat nyirja ki. Sokkolt Forg? szemek


Asszem erre találták ki a rugós feszítőtárcsát, ami viszont ezek szerint a picen bizonyos körülmények között egy kalap mazsolát sem ér...
_________________
2000/12 - 1.8 16V - alumínium szürke metál - B-LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
sarude
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 26, 2008
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Pest megye

HozzászólásElküldve: 2009. Október 14. Szerda, 9:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nekem is hasonló problémám lehet, éles balkanyaroknál berregő hangot hallat, da csak ha hideg. Eddig mindig garázban állt és nem volt kint a hidegben, de most, hogy kint áll és megjelent a hideg idő, valószinüleg a dermedt olaj miatt csúszik a szíj...most épp szervízben van, olajcsere miatt, szóltam, hogy nézzék meg a szervó olajat ill. a szíjat is... Forg? szemek
_________________
Évj: 2000 november, 2.0 HDI
Emelkedőn nem lassul, 1000Km/tank
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Október 16. Péntek, 0:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

mennyire eles bal kanyaroknal? csontig kitekerve? mert ahogy eszrevettem, XP nagyon nem szereti, ha utkozesig barmelyik iranyba is tekered a kormanyt

emiatt hiaba nezeted meg, mert az olaj elvileg elettartam-cseres, a szij meg nemhiszem hogy bajos lenne, mert akkor maskor is problemat okozna
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
labrador
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 17, 2009
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Csepel-sziget

HozzászólásElküldve: 2009. Október 16. Péntek, 8:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
mennyire eles bal kanyaroknal? csontig kitekerve? mert ahogy eszrevettem, XP nagyon nem szereti, ha utkozesig barmelyik iranyba is tekered a kormanyt

emiatt hiaba nezeted meg, mert az olaj elvileg elettartam-cseres, a szij meg nemhiszem hogy bajos lenne, mert akkor maskor is problemat okozna


Az én féléves autóm is utálja a teljesen alászedett kormányt, bármilyen kicsi is a sebesség. Pedig erre időnként szükség van, mivel nagy a fordulóköre. Vajon ez a probléma típushiba? Mint a lötyögő bal hátsó lámpabura?

Zavart
_________________
Altius, citius, fortius - Xsara Picasso - 1.6 HDI Tendance 2009. április
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Október 16. Péntek, 10:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

legtobb szervos auto nemszereti, ha erolteted a szivattyut

fordulokor egy bazinagy szivas, ezzel egyutt kell sajnos elni. megoldas a tolatoradar elol-hatul. van ilyen topic, olvass utana a megoldasnak

ha fel eves a kocsid akkor vidd markaszervizbe. ezert fizetsz, hogy az ilyet javitsak meg

ha lotyog a lampaburad, akkor valoszinuleg rossz a tomitetsege is. magyarul befolyik a viz, azutan csodalkozol, ha fel ev mulva az osszes csatlakozo rozsda miatt kontakthibas. esetleg zarlatos lesz
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Október 16. Péntek, 12:14    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Vitibogi tudna beszámolni erről, hogy mennyire nem tesz jót a túlzott alászedés. Neki is garanciában cserélték a szervót a szombathelyi tali után.
De ez egyértelmű: a végállásokban hallhatóan erőlködik a szervó, ugyanakkor egy fél fokot sem fordít többet a kormányon. Ezt kerülni kell, figyelni kell rá (igen, a Picasso-nak gyatra a fordulási köre, de ha szétgyilkoljuk a szervót, akkor sem lesz jobb).

OFF: a ~4,80 hosszú Avensis-szel könnyebben beállok a garázsba, mint a jóval rövidebb Picasso-val Sokkolt
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Október 16. Péntek, 13:35    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
OFF: a ~4,80 hosszú Avensis-szel könnyebben beállok a garázsba, mint a jóval rövidebb Picasso-val Sokkolt

OFF: Kicsivel nagyobb a Pic tengelytávja 2,7 m vs. 2,76 Kacsint?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Október 16. Péntek, 14:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Nagycitrom írta:
OFF: a ~4,80 hosszú Avensis-szel könnyebben beállok a garázsba, mint a jóval rövidebb Picasso-val Sokkolt

OFF: Kicsivel nagyobb a Pic tengelytávja 2,7 m vs. 2,76 Kacsint?
Laza Kacsint?
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
sarude
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 26, 2008
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Pest megye

HozzászólásElküldve: 2009. Október 16. Péntek, 22:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nos hát a szervíz megállapította, hogy kutya csontokat kell cserélni mindkét oldalon, a szervó olaj valóban kevesebb volt, a mérhető mennyiség alatt. Így hát vettem 1 liter olajat és 2 deci bele is ment. Azóta hangtalanul lehet tekergetni a kormányt. Köszönöm a jó tanácsokat, oda figyelek ezentúl, hogy ne tekerjem ki teljesen, bár nem tűnt problémának, simán megakadt a végén és kész. Nem gondoltam, hogy ez már erőltetés...amúgy szerintem jól lehet vele fordulni. Kacsint?
_________________
Évj: 2000 november, 2.0 HDI
Emelkedőn nem lassul, 1000Km/tank
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3  Következő
1 / 3 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.26 másodperc