Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

1

 · Tegnapi

1

 · Összes tag

5510


Utolsó 5 Tagunk
 01:May 07, 2021Beni
 02:May 06, 2021Mukiapu
 03:May 04, 2021majidsadiq
 04:Apr 30, 2021fm0728
 05:Apr 19, 2021Szunyog83

Látogatók

 Vendégek (100%)

24

 01: 157.90.209.XX  02: 185.244.216.XX  03: 94.230.208.XXX  04: 34.203.33.XX  05: 66.249.72.XXX  06: 185.56.80.XX  07: 185.220.102.XXX  08: 193.218.118.XXX  09: 195.154.56.XXX  10: 216.244.66.XXX  11: 3.238.235.XXX  12: 35.195.243.XXX  13: 194.39.218.XX  14: 209.120.227.X  15: 84.0.47.XXX  16: 120.92.72.XXX  17: 120.92.72.XXX  18: 120.92.72.XX  19: 120.92.72.XX  20: 120.92.72.XXX  21: 188.156.246.XX  22: 45.140.54.XX  23: 66.249.72.XXX  24: 34.96.130.XX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

24


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

9911

 · Tegnap

38378

 · Összesen ·
81040320

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

630

 · Naponta

13,848

 · Havonta

422,085

 · Évente

5,065,020


Szerver idő
 · idő

14:19:19

 · Dátum

07/05/21

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - a nagy nyikorgó "mijafittyfene"
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

a nagy nyikorgó "mijafittyfene"
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Kulos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Nov 23, 2007
Hozzászólások: 1178
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

HozzászólásElküldve: 2008. December 1. Hétfő, 22:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bubusi írta:
Kulos írta:
leszabni meg nem fogom a szíjat amíg bírja bírja.........



Én a helyedben lecserélném, mert ha már nem bírja és elszakad, akkor az nagyon fog fájni a zsebednek.

Szomor? Kacsint?


Ezt nem értem, ha elszakad akkor mincs kíma, nem baj, nincs szervó, izommal pótolható, nincs töltés, ami rövid távon nem gond.
A vezérmű szíj az gond![/quote]


Lehet, hogy pótolható izommal, ha számítasz rá Felki?lt Sógoromnak az volt a szerencséje, hogy nem jött szembe senki. Szerpentin, jobbos kanyar, szíj elszakadt és mire meg tudott állni, ott találta magát a baloldali árok szélén autóstól, családostól. A többit rád bízom. Mosoly Kacsint?
_________________
Xsara pic 1.6i Tiziano vörös (ördögöcske)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2008. December 2. Kedd, 10:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na akkor "szíjnyiválolás"!

Az enyám is elkezdte 2002-es 1,6 benzines.Először csak egy halk fémes csillingelés,majd rövid időn belül fordulatszámnövelésre erősödő fémes nyivákolás.
Megnéztük szervízben.Görgők problémamentesen futnak,semmi zaj ill.
súrlódás.A szíj is rendeben van.A szervószivattyú csapágya viszont kicsit morog.
Első lépésben szíj ill feszítőgörgők cseréje.kb 50 km-ig rendeben volt aztán újra kezdte a zajongást.
Annyit változott a helyzet,hogy beindításnál erősebb zaj,majd melegen halkuló.
Igazából tanácstalan vagyok,de megrendeltem egy utángyártott szervószivattyút ami nem 2 Ft.Kíváncsi vagyok mi lesz...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2008. December 2. Kedd, 12:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
Na akkor "szíjnyiválolás"!

Az enyám is elkezdte 2002-es 1,6 benzines.Először csak egy halk fémes csillingelés,majd rövid időn belül fordulatszámnövelésre erősödő fémes nyivákolás.
Megnéztük szervízben.Görgők problémamentesen futnak,semmi zaj ill.
súrlódás.A szíj is rendeben van.A szervószivattyú csapágya viszont kicsit morog.
Első lépésben szíj ill feszítőgörgők cseréje.kb 50 km-ig rendeben volt aztán újra kezdte a zajongást.
Annyit változott a helyzet,hogy beindításnál erősebb zaj,majd melegen halkuló.
Igazából tanácstalan vagyok,de megrendeltem egy utángyártott szervószivattyút ami nem 2 Ft.Kíváncsi vagyok mi lesz...


Hogy ne tünjön károgásnak, itt fejezem be a hozzászólásomat...
_________________
C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Krobi
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Nov 24, 2007
Hozzászólások: 115
Tartózkodási hely: Csongrád megye Mindszent

HozzászólásElküldve: 2008. December 5. Péntek, 22:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
Na akkor "szíjnyiválolás"!

Az enyám is elkezdte 2002-es 1,6 benzines.Először csak egy halk fémes csillingelés,majd rövid időn belül fordulatszámnövelésre erősödő fémes nyivákolás.
Megnéztük szervízben.Görgők problémamentesen futnak,semmi zaj ill.
súrlódás.A szíj is rendeben van.A szervószivattyú csapágya viszont kicsit morog.
Első lépésben szíj ill feszítőgörgők cseréje.kb 50 km-ig rendeben volt aztán újra kezdte a zajongást.
Annyit változott a helyzet,hogy beindításnál erősebb zaj,majd melegen halkuló.
Igazából tanácstalan vagyok,de megrendeltem egy utángyártott szervószivattyút ami nem 2 Ft.Kíváncsi vagyok mi lesz...


Hali FZ10!A már lecserélt szijnál azt nézd meg hogy a hosszbordázott felületen minden borda egyenlö szélességben,és magasságban van-e kopva,ebből tudsz következtetni arra hogy minden felületen egyenletesen fut-e a szij Felki?lt Nálam ez lett a megoldás kulcsa!Ha a régi szijnál valamelyik szélső borda vékonyabb ott valaki nincs egyvonalban a többi vele futó forgó alkatrésszel.Nálam a szervó lett a ludas.Szerintem jó úton haladsz a megoldás felé,addig is kitartást,és sok sikert ,tudom milyen idegesitő ez a hiba Felki?lt Remélem érthető voltam Mosoly Üdv:Krobi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2008. December 6. Szombat, 11:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi Krobi megnézem!

Az a helyzet,hogy 100.000.-Ft-ot mondtak a kereskedők a szervószivattyúra.Találtam egy forrást-nem kis kutatómunka után-50.000.-Ft utángyártott 2-3 hét szállítási határidővel.Szóval ezt várom most.Bontott lett volna 30.000 körül,de az lutri.
Ha megjött és lecseréltem minden képpen megírom a tapasztalatokat.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
nono_84
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 50

HozzászólásElküldve: 2008. December 6. Szombat, 17:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hát újabb ebbe a topicba illő jelenséget tapasztaltam holott a másik még meg sem oldódott.....Fékezéskor az első fékek felől vagy nem tudom honnan valami eszméletlen hangos hang , mint amikor a vonat megáll vagy nem tudom mihez hasonlítsam,+berezonál az egész kormány is leginkább akkor vettem észre amikor dugóban araszolva gurulok és csak éppen rálépek a pedálra ,hirtelen satuféknél nem csinálja de mondom nagyon hangos már kézifékkel próbáltam helyettesíteni mert idegesít...!!!!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2008. December 6. Szombat, 19:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nono_84 írta:
Hát újabb ebbe a topicba illő jelenséget tapasztaltam holott a másik még meg sem oldódott.....Fékezéskor az első fékek felől vagy nem tudom honnan valami eszméletlen hangos hang , mint amikor a vonat megáll vagy nem tudom mihez hasonlítsam,+berezonál az egész kormány is leginkább akkor vettem észre amikor dugóban araszolva gurulok és csak éppen rálépek a pedálra ,hirtelen satuféknél nem csinálja de mondom nagyon hangos már kézifékkel próbáltam helyettesíteni mert idegesít...!!!!!!!
Lehet, hogy triviális, de a fékbetétek, féktárcsa állapota? Gondolok itt arra, hogy a tárcsák már vállasak, a betét pedig elmozdult.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2063
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2008. December 6. Szombat, 20:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
nono_84 írta:
Hát újabb ebbe a topicba illő jelenséget tapasztaltam holott a másik még meg sem oldódott.....Fékezéskor az első fékek felől vagy nem tudom honnan valami eszméletlen hangos hang , mint amikor a vonat megáll vagy nem tudom mihez hasonlítsam,+berezonál az egész kormány is leginkább akkor vettem észre amikor dugóban araszolva gurulok és csak éppen rálépek a pedálra ,hirtelen satuféknél nem csinálja de mondom nagyon hangos már kézifékkel próbáltam helyettesíteni mert idegesít...!!!!!!!
Lehet, hogy triviális, de a fékbetétek, féktárcsa állapota? Gondolok itt arra, hogy a tárcsák már vállasak, a betét pedig elmozdult.

Megerősítem Felki?lt
Ismeretlen gyártmámú betét garnítúra (elöző tulaj által) kb. 50% állapotban olyan hanghatást produkált, hogy az azonnali csere mellett döntöttem. Ferodo betét a Startautótól, azóta nincs vele gondom Nevet? Felki?lt
..ja és volt tárcsa szabályozás is, amivel nem mindenki ért itt egyet. Kacsint? de én ha kell nem hagyom ki Felki?lt
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011 / Toyota Auris Touring Sports 1,4D 2014
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
soryton
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 07, 2008
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Nógrád

HozzászólásElküldve: 2008. December 6. Szombat, 20:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

....csatlakoznék Nagycitrom-hoz és Diseles-hez...

Májusban cseréltem tárcsát+fékbetétet és tegnapelőtt felszabályoztattam mivel óvatos kontrázásnál berázta a kormányt....
_________________
Berlingo I 1.6 16v 2002.10.02. + gázüzem 11.01.28.-tól
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2008. December 6. Szombat, 22:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Hát én kihagytam a tárcsák leszabályozását Zavarban lev?
Kicseréltem újra Laza
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
nono_84
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 50

HozzászólásElküldve: 2008. December 7. Vasárnap, 11:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

legutóbbi szervízen mikor ment műszakira még minden renben volt,beteétek akkor lettek cserélve tárcsa egy periódussal előtte de arra ránéztem az még ok ,más oka esetleg nem lehet ?,nagyon úgy néz ki hogy valamilyen szervízt meg kell látogatnom mert ezek ugye már otthon nem orvosolható problémák valami kevésbé lehúzósat...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lacka69
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Apr 05, 2008
Hozzászólások: 201
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

HozzászólásElküldve: 2008. December 7. Vasárnap, 12:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Elnézést, hogy ide írok, de sajnos nem találtam megfelelő topicot.
Egy kérdésem lenne: az indexkapcsoló tetején a gomb milyen funkciót lát el?
A jobb oldalin a compi váltógomb, de a balon nem tudom, ha megnyomos sípol egyet.
Válaszokat előre is köszönöm
_________________
1,6 HDI Fekete párduc (2005)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2008. December 7. Vasárnap, 12:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lacka69 írta:
Elnézést, hogy ide írok, de sajnos nem találtam megfelelő topicot.
Egy kérdésem lenne: az indexkapcsoló tetején a gomb milyen funkciót lát el?
A jobb oldalin a compi váltógomb, de a balon nem tudom, ha megnyomos sípol egyet.
Válaszokat előre is köszönöm
Én ha megnyomom dudál, de ha jól tudom, ezt megváltoztatták a face liftnél.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2063
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2008. December 7. Vasárnap, 13:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nono_84 írta:
legutóbbi szervízen mikor ment műszakira még minden renben volt,beteétek akkor lettek cserélve tárcsa egy periódussal előtte de arra ránéztem az még ok ,más oka esetleg nem lehet ?,nagyon úgy néz ki hogy valamilyen szervízt meg kell látogatnom mert ezek ugye már otthon nem orvosolható problémák valami kevésbé lehúzósat...


jó lenne tudni hol laksz K?rd
annak isméretében tudunk szervizt ajánlani.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011 / Toyota Auris Touring Sports 1,4D 2014
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Lacka69
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Apr 05, 2008
Hozzászólások: 201
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

HozzászólásElküldve: 2008. December 7. Vasárnap, 13:04    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Lacka69 írta:
Elnézést, hogy ide írok, de sajnos nem találtam megfelelő topicot.
Egy kérdésem lenne: az indexkapcsoló tetején a gomb milyen funkciót lát el?
A jobb oldalin a compi váltógomb, de a balon nem tudom, ha megnyomos sípol egyet.
Válaszokat előre is köszönöm
Én ha megnyomom dudál, de ha jól tudom, ezt megváltoztatták a face liftnél.

Nekem a duda a kormányon van, ezt ha megnyomom csak csippan egyet a kompi
_________________
1,6 HDI Fekete párduc (2005)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2008. December 7. Vasárnap, 13:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lacka69 írta:
Elnézést, hogy ide írok, de sajnos nem találtam megfelelő topicot.
Egy kérdésem lenne: az indexkapcsoló tetején a gomb milyen funkciót lát el?
A jobb oldalin a compi váltógomb, de a balon nem tudom, ha megnyomos sípol egyet.
Válaszokat előre is köszönöm

gyújtáskapcsoló rádióállásban + kérdéses gomb nyomvatartásával lehet ki/be kapcsolni az automata világítást (már ha persze van Kacsint?)
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lacka69
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Apr 05, 2008
Hozzászólások: 201
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

HozzászólásElküldve: 2008. December 7. Vasárnap, 20:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lofi írta:
Lacka69 írta:
Elnézést, hogy ide írok, de sajnos nem találtam megfelelő topicot.
Egy kérdésem lenne: az indexkapcsoló tetején a gomb milyen funkciót lát el?
A jobb oldalin a compi váltógomb, de a balon nem tudom, ha megnyomos sípol egyet.
Válaszokat előre is köszönöm

gyújtáskapcsoló rádióállásban + kérdéses gomb nyomvatartásával lehet ki/be kapcsolni az automata világítást (már ha persze van Kacsint?)


Köszönöm, tudtommal nincs, de kipróbálom
_________________
1,6 HDI Fekete párduc (2005)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2008. December 8. Hétfő, 10:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nono 84!

Ezt a hangot,jelenséget produkálhatja pl egy kavics v.bármi egyéb apró
szóródó anyag,ami bekeveredik a féknyereghez.
Nálam előfordult más típuson.Ha a tárcsa darál azt a szerelő eldönti,hogy szabályzás v. csere.
Mindenképpen szakembert javaslok.A fék nem játékszer!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Lacka69
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Apr 05, 2008
Hozzászólások: 201
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

HozzászólásElküldve: 2008. December 10. Szerda, 18:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lofi írta:
Lacka69 írta:
Elnézést, hogy ide írok, de sajnos nem találtam megfelelő topicot.
Egy kérdésem lenne: az indexkapcsoló tetején a gomb milyen funkciót lát el?
A jobb oldalin a compi váltógomb, de a balon nem tudom, ha megnyomos sípol egyet.
Válaszokat előre is köszönöm

gyújtáskapcsoló rádióállásban + kérdéses gomb nyomvatartásával lehet ki/be kapcsolni az automata világítást (már ha persze van Kacsint?)

Kipróbáltam, és van:)
Kicsit körülményes vagy csak én vagyok béna, gyujtáskapcs rádióban, lámpa fel, gomb benyom.
Nekem így sikerült, de nem mindíg sikerülSzomor?
Mert vezetés közben hozzáérek véletlenül a gombhoz akkor ugye kikapcsol:(
_________________
1,6 HDI Fekete párduc (2005)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2008. December 10. Szerda, 19:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lacka69 írta:
Lofi írta:
Lacka69 írta:
Elnézést, hogy ide írok, de sajnos nem találtam megfelelő topicot.
Egy kérdésem lenne: az indexkapcsoló tetején a gomb milyen funkciót lát el?
A jobb oldalin a compi váltógomb, de a balon nem tudom, ha megnyomos sípol egyet.
Válaszokat előre is köszönöm

gyújtáskapcsoló rádióállásban + kérdéses gomb nyomvatartásával lehet ki/be kapcsolni az automata világítást (már ha persze van Kacsint?)

Kipróbáltam, és van:)
Kicsit körülményes vagy csak én vagyok béna, gyujtáskapcs rádióban, lámpa fel, gomb benyom.
Nekem így sikerült, de nem mindíg sikerülSzomor?
Mert vezetés közben hozzáérek véletlenül a gombhoz akkor ugye kikapcsol:(

Kezdünk OFF lenni, de nekem nem így működik. Kulcs rádióállásba Ny gomb benyom 2-3 mp Ny gong + kiírja, hogy automata fény aktív (járó motor közben nem lehet kikapcsolni Felki?lt). Kikapcsolás ugyanígy (rádióállás+gomb). Az index karon van egy befelé mutató háromszög és egy Auto felirat. Ja és a karnak nyikorgó "mijafittyfene" hangja van (csak hogy visszatérjünk a topikcímhez Kacsint?)
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
CHiP
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Dec 27, 2006
Hozzászólások: 319
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár

HozzászólásElküldve: 2008. December 10. Szerda, 20:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

na régen írtam, hogy valami nagyon nyikorog, azóta megoldódott a
probléma, csak nem volt időm fórumozni

a képen látható feszítőgörgő alatti nemtudommicsoda, amin lényegében maga a görgő van, na az adta meg magát, feszítőgörgőt cseréltem nyáron (amikor még hengerfejtömítést, kuplongot, klímakompresszort, stb Nagyon boldog )

most maga a tartó csak görgővel együtt volt kapható, most van egy alig használt görgőm :S , jó lesz kb 100e km után ha ismét cserélni kell Mosoly

http://schandi.uw.hu/IMG_3231_r.jpg

nálam ő volt a bűnös
_________________
2001 2.0 HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2008. December 10. Szerda, 20:12    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lofi írta:
... Ja és a karnak nyikorgó "mijafittyfene" hangja van (csak hogy visszatérjünk a topikcímhez Kacsint?)
Na csak azért Nevet? Kacsint?
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
vb76
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 10, 2008
Hozzászólások: 430
Tartózkodási hely: Debrecen

HozzászólásElküldve: 2008. December 19. Péntek, 14:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez a topic cím pont jó lesz a problémámhoz.

Mostanság jelentkezett olyan (főleg szűk helyeken forgolódva észlelhető) hogy a kormány elfordításánál a kormánymű nyekereg, nyikorog. Valahol belül a szerkezet. De ami az egészben az érdekes, hogy a nyekergés általi rezonancia, vagy maga a kiváltó rezgés érezhető a gázpedálon is.

Tehát miközben tekerem lassan a kormányt és finoman nyomom a gázpedált nyekereg a kormány és nyekereg - rezeg a pedál.

Ez számomra azért furcsa, mert:

1. Ez biztos nem normális
2. Az autó még nem futott 5000 Km-ert
3. Ilyet még egy autóban sem tapasztaltam
4. Mi köze lehet a gázpedálnak a kormányműhöz?

Jelzem, hogy műszaki analfabéta lennék egyébként... Zavarban lev?

Mi a véleményetek? Volt már valakinek ilyen észlelése? Remélem nem esik ki egyszer menet közben az egész kormánymű az ölembe Sokkolt

Ugye nem az a válasz, hogy nyugodjak meg, mert ez csak a citroen minőség.... Felki?lt K?rd
_________________
1,6i 16V 110 LE Collection gránitszürke gyöngyház
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pzsolt
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Dec 27, 2006
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. December 19. Péntek, 18:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez azért is érdekes, mert a gázpedál elektromos, tehát nincs semmivel fix összeköttetésben.

Sajnos én sem értek hozzá jobban.
_________________
_____________________________Benzines 1.6 16V, Szahara ezüst
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. December 19. Péntek, 22:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Először is: Minden összefüggésben van mindennel Felki?lt

Másodszor: Ha végállásig tered a kormányt, akkor sziszeghet a szervó, ez pedig kihat az alapjáratra, ami kihat a gázpedálra...

Harmadszor: Nyekergésnek nem kéne lennie, de lehet, hogy még kopik... A Focus első 40000 km-e alatt volt a kormány balra tekerésénél egy bizonyos szög, ahol "akadt" egy kicsit... rohadtul idegesített, aztán egyszercsak elmúlt...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
wargamak
Új tag
Új tag


Csatlakozott: May 01, 2008
Hozzászólások: 1

HozzászólásElküldve: 2008. December 19. Péntek, 23:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Eddig csak olvasgattam a fórumot, de most beütött a menykő. Este parkolás közben az utolsó méteren lefulladt, ill. leállt az autó (Pic 2.0 HDi) és a műszerfal bal oldala teljes sötétségben marad gyújtás adás után is. Pótkulccsal is próbáltuk, de se kép se hang, ahogy mondani szokták. Valaki átélt már hasonlót?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
vb76
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 10, 2008
Hozzászólások: 430
Tartózkodási hely: Debrecen

HozzászólásElküldve: 2008. December 19. Péntek, 23:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen, a kitekert kormánynál a szervó zizegését már rég észrevettem. Próbálom is nem teljesen kitekerni a kormányt ha nem muszáj, nehogy ebből legyen a baj.

De ez más. Ez a kormány tekerése közben jelentkezik.



Egyébként sajnos kezd borús hangulatom lenni. Én egy tipikus német autós fazon vagyok. Semmi flanc, de az tudatos, átgondolt és működik. Unalmas, de praktikus és teszi a dolgát. Megbízható. Nincsenek kis bosszantó hülyeségek. Ezt szerettem az eddigi autóimban.

Erre bevállalok egy francia kocsit és kezdem megszeretni, mert könnyen és jól vezethető, mert tele van praktikus és kényelmes szolgáltatásokkal és mindemellett van stílusa is. És csak pici stiklijei vannak....

De én meg ezeket a kicsi stikliket nem bírom elviselni. Hogy itt csörög, meg ott zörög, meg lötyög, és folyton olyan "ez nincs jól összerakva csak összedobálva" érzésem van.

Arról nem is beszélve, hogy csupa olyan bosszantó dolog van amit nem az én racionális agyamhoz találtak ki.

-Hogy kikapcsol a rádió ha leveszem a gyújtást, vagy kihúzom a slusszkulcsot és ezt nem lehet beállítani, hogy ne tegye. /Sajnos ez a szokásom, hogy szeretem végighallgatni a számokat, a beszélgetéseket, stb/
-Hogy az automata világítás - ami egy jó dolog, főleg télen - a gyújtás levételekor /rádió állás/ nem kapcsol le. /Mert ugye megérkeztem, de még hallgatnám a rádiót, cd-t/
-Hogy az automata ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni és átállítani egyszerű szakaszos törlésre (mert szinte sose találja el az ütemet)
-Hogy a belső világításnak nem vagyok ura, mert azt csak önmaga vagy Isten vezérelheti csak. /Ilyen rossz megoldással még nem találkoztam/
- Hogy a fagyásra veszélyeztető villogást nem lehet kikapcsolni.
- Hogy az automata klíma nevéhez hűen mindig - télen, nyáron, ha kel, ha nem - bekapcsolja a klímát. Ami tulképp logikus, hiszen nyáron hűteni, télen meg páramentesíteni kell, de akkor is bosszantó.

És így tovább....

És én ennek ellenére szeretem ezt a szeszélyes franciát minden rigolyájával együtt, a szívemhez nőtt, örülök ha vezethetem, nem bánom már azt sem, ha zörög, lötyög, ha az őrületbe kerget az eszement dolgaival és erre elkezd nyüszögni a kormány....

Na ez már sok...
_________________
1,6i 16V 110 LE Collection gránitszürke gyöngyház
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pzsolt
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Dec 27, 2006
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. December 22. Hétfő, 7:21    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves VB!

A felsorolásodból 2 sort máris kihúzhatsz:
-Az automata ablaktörölőt ki lehet kapcsolni, és akkor szakaszos működésű lesz
-A klímát is ki lehet kapcsolni, erre van az ECO gomb.

Remélem örülsz ennek, és máris még jobban szeretni fogod a picassodat.
_________________
_____________________________Benzines 1.6 16V, Szahara ezüst
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
joo
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 21, 2008
Hozzászólások: 425
Tartózkodási hely: Bp

HozzászólásElküldve: 2008. December 22. Hétfő, 14:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok az ablaktörlő érdekelne engem is az enyém szakaszosan töröl, hogy lehet automatára kapcsolni?
_________________
C4 PIC 1,6 Hdi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
vb76
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 10, 2008
Hozzászólások: 430
Tartózkodási hely: Debrecen

HozzászólásElküldve: 2008. December 22. Hétfő, 15:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

pzsolt írta:
Kedves VB!

A felsorolásodból 2 sort máris kihúzhatsz:
-Az automata ablaktörölőt ki lehet kapcsolni, és akkor szakaszos működésű lesz
-A klímát is ki lehet kapcsolni, erre van az ECO gomb.

Remélem örülsz ennek, és máris még jobban szeretni fogod a picassodat.


Kedves Pzsolt!

Köszi, hogy segíteni próbálsz, de leírhatnád, hogy hogyan kapcsolható ki az automata ablaktörlő, mert én még nem tudtam rájönni.

Azt nem mondtam, hogy a klímát nem tudom kikapcsolni, csak azt, hogy mindig bekapcsol. Egyébként nekem nincs ECO gombom. Off gombom van és véletlenül jöttem rá, hogy ha kikapcsolt állapotban megnyomom, akkor a legutóbbi állapot szerint kapcsolja a fűtő és szellőztető egységet. De amikor az AUTO gombot nyomom meg, akkor mindig kapcsolja a klímát mindegy, hogy milyen idő van éppen.

Köszi még egyszer a válaszod, ha tudod, írd meg légyszi, hogy kapcsolod ki az ablaktörlőt.

Üdv: vb76

Majdnem elfelejtettem: Azóta nem nyüszög a kormány. Lehet az eső, vagy a hideg volt az oka? De most is esik és hideg van Zavart K?rd Forg? szemek
_________________
1,6i 16V 110 LE Collection gránitszürke gyöngyház
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2008. December 22. Hétfő, 16:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vb76 írta:
pzsolt írta:
Kedves VB!

A felsorolásodból 2 sort máris kihúzhatsz:
-Az automata ablaktörölőt ki lehet kapcsolni, és akkor szakaszos működésű lesz
-A klímát is ki lehet kapcsolni, erre van az ECO gomb.

Remélem örülsz ennek, és máris még jobban szeretni fogod a picassodat.


Kedves Pzsolt!

Köszi, hogy segíteni próbálsz, de leírhatnád, hogy hogyan kapcsolható ki az automata ablaktörlő, mert én még nem tudtam rájönni.

Azt nem mondtam, hogy a klímát nem tudom kikapcsolni, csak azt, hogy mindig bekapcsol. Egyébként nekem nincs ECO gombom. Off gombom van és véletlenül jöttem rá, hogy ha kikapcsolt állapotban megnyomom, akkor a legutóbbi állapot szerint kapcsolja a fűtő és szellőztető egységet. De amikor az AUTO gombot nyomom meg, akkor mindig kapcsolja a klímát mindegy, hogy milyen idő van éppen.

Köszi még egyszer a válaszod, ha tudod, írd meg légyszi, hogy kapcsolod ki az ablaktörlőt.

Üdv: vb76

Majdnem elfelejtettem: Azóta nem nyüszög a kormány. Lehet az eső, vagy a hideg volt az oka? De most is esik és hideg van Zavart K?rd Forg? szemek

Az A/C gombot még egyszer megnyomva ECO módba jutsz. Az automata ablaktörlőt én eddig még nem tudtam semmilyen módon kikapcsolni csak ha nem automata állásba tettem Nevet? Vicces
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
vb76
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 10, 2008
Hozzászólások: 430
Tartózkodási hely: Debrecen

HozzászólásElküldve: 2008. December 22. Hétfő, 18:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Lofi!

Igen, én is így kapcsolom ki a klímát.
_________________
1,6i 16V 110 LE Collection gránitszürke gyöngyház
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
STARTAKOS
Hiper-Supermanus
Hiper-Supermanus


Csatlakozott: Jun 27, 2007
Hozzászólások: 988
Tartózkodási hely: Csehbánya

HozzászólásElküldve: 2008. December 23. Kedd, 7:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia VB76. Szerintem az jó dolog, hogy villog a fagyásjelző és nem tudjuk kikapcsolni, mert elfelejtenénk vissza kapcsolni. Kacsint? A belső világitás szerintem nagyon praktikussan müködik kiveszem a kulcsot felkapcsolodik, ha nyitom az ajtokat akkor is felkapcsol, ha ráteszem a gyujtást lekapcsol, szóval tök jól müködik. Lehet, hogy a tied hibás!? De van alapja amit írtál, de senki és semmi sem tökéletes! Sajnos én sem Zavarban lev?
_________________
2003 11-hó 2.0 HDI exclusiv grafit metál
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2008. December 23. Kedd, 12:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vb76 írta:
-Hogy kikapcsol a rádió ha leveszem a gyújtást, vagy kihúzom a slusszkulcsot és ezt nem lehet beállítani, hogy ne tegye. /Sajnos ez a szokásom, hogy szeretem végighallgatni a számokat, a beszélgetéseket, stb/
-Hogy az automata világítás - ami egy jó dolog, főleg télen - a gyújtás levételekor /rádió állás/ nem kapcsol le. /Mert ugye megérkeztem, de még hallgatnám a rádiót, cd-t/
-Hogy az automata ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni és átállítani egyszerű szakaszos törlésre (mert szinte sose találja el az ütemet)
-Hogy a belső világításnak nem vagyok ura, mert azt csak önmaga vagy Isten vezérelheti csak. /Ilyen rossz megoldással még nem találkoztam/
- Hogy a fagyásra veszélyeztető villogást nem lehet kikapcsolni.
- Hogy az automata klíma nevéhez hűen mindig - télen, nyáron, ha kel, ha nem - bekapcsolja a klímát. Ami tulképp logikus, hiszen nyáron hűteni, télen meg páramentesíteni kell, de akkor is bosszantó...

Lehet, hogy Ő a megoldás, próbáld felvenni vele a kapcsolatot, mert a hozzászólása alapján elég szépen beleásta magát a fedcomp programozás rejtelmeibe, ráadásul a családon belül Nevet?.
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
vb76
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 10, 2008
Hozzászólások: 430
Tartózkodási hely: Debrecen

HozzászólásElküldve: 2008. December 23. Kedd, 14:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lofi írta:
vb76 írta:
-Hogy kikapcsol a rádió ha leveszem a gyújtást, vagy kihúzom a slusszkulcsot és ezt nem lehet beállítani, hogy ne tegye. /Sajnos ez a szokásom, hogy szeretem végighallgatni a számokat, a beszélgetéseket, stb/
-Hogy az automata világítás - ami egy jó dolog, főleg télen - a gyújtás levételekor /rádió állás/ nem kapcsol le. /Mert ugye megérkeztem, de még hallgatnám a rádiót, cd-t/
-Hogy az automata ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni és átállítani egyszerű szakaszos törlésre (mert szinte sose találja el az ütemet)
-Hogy a belső világításnak nem vagyok ura, mert azt csak önmaga vagy Isten vezérelheti csak. /Ilyen rossz megoldással még nem találkoztam/
- Hogy a fagyásra veszélyeztető villogást nem lehet kikapcsolni.
- Hogy az automata klíma nevéhez hűen mindig - télen, nyáron, ha kel, ha nem - bekapcsolja a klímát. Ami tulképp logikus, hiszen nyáron hűteni, télen meg páramentesíteni kell, de akkor is bosszantó...

Lehet, hogy Ő a megoldás, próbáld felvenni vele a kapcsolatot, mert a hozzászólása alapján elég szépen beleásta magát a fedcomp programozás rejtelmeibe, ráadásul a családon belül Nevet?.


Kösz a tippet, de ezt még elolvasni sincs idegrendszerem.... Sokkolt
_________________
1,6i 16V 110 LE Collection gránitszürke gyöngyház
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
vb76
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 10, 2008
Hozzászólások: 430
Tartózkodási hely: Debrecen

HozzászólásElküldve: 2008. December 23. Kedd, 14:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

STARTAKOS írta:
Szia VB76. Szerintem az jó dolog, hogy villog a fagyásjelző és nem tudjuk kikapcsolni, mert elfelejtenénk vissza kapcsolni. Kacsint? A belső világitás szerintem nagyon praktikussan müködik kiveszem a kulcsot felkapcsolodik, ha nyitom az ajtokat akkor is felkapcsol, ha ráteszem a gyujtást lekapcsol, szóval tök jól müködik. Lehet, hogy a tied hibás!? De van alapja amit írtál, de senki és semmi sem tökéletes! Sajnos én sem Zavarban lev?


Szia Startakos!

A német autókon szocializálódott lelkivilágomnak nem jó csak ez a megoldás. Mert ott ugye van egy 3 állású kapcsoló ami kiiktatja a belső világítást, vagy direktbe felkapcsolja, vagy olyanná teszi, amilyen most a Pic-ben. És én pl. nyáron ezt mindig kikapcsoltam. Egyébként ezzel van a legkevesebb bajom...
_________________
1,6i 16V 110 LE Collection gránitszürke gyöngyház
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2008. December 23. Kedd, 14:40    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vb76 írta:
Lofi írta:
vb76 írta:
-Hogy kikapcsol a rádió ha leveszem a gyújtást, vagy kihúzom a slusszkulcsot és ezt nem lehet beállítani, hogy ne tegye. /Sajnos ez a szokásom, hogy szeretem végighallgatni a számokat, a beszélgetéseket, stb/
-Hogy az automata világítás - ami egy jó dolog, főleg télen - a gyújtás levételekor /rádió állás/ nem kapcsol le. /Mert ugye megérkeztem, de még hallgatnám a rádiót, cd-t/
-Hogy az automata ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni és átállítani egyszerű szakaszos törlésre (mert szinte sose találja el az ütemet)
-Hogy a belső világításnak nem vagyok ura, mert azt csak önmaga vagy Isten vezérelheti csak. /Ilyen rossz megoldással még nem találkoztam/
- Hogy a fagyásra veszélyeztető villogást nem lehet kikapcsolni.
- Hogy az automata klíma nevéhez hűen mindig - télen, nyáron, ha kel, ha nem - bekapcsolja a klímát. Ami tulképp logikus, hiszen nyáron hűteni, télen meg páramentesíteni kell, de akkor is bosszantó...

Lehet, hogy Ő a megoldás, próbáld felvenni vele a kapcsolatot, mert a hozzászólása alapján elég szépen beleásta magát a fedcomp programozás rejtelmeibe, ráadásul a családon belül Nevet?.


Kösz a tippet, de ezt még elolvasni sincs idegrendszerem.... Sokkolt

Az eleje nem lényeges, mert marhára kiakasztották a többiek, de a végén néhány dolgot felsorol miket állított át.
Más: A Picen is ki tudod kapcsolni a belső világítást, ha benyomod az első/hátsó gombot, akkor a nyitott ajtóra sem kapcsolódik fel a megfelelő lámpa.
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
vb76
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 10, 2008
Hozzászólások: 430
Tartózkodási hely: Debrecen

HozzászólásElküldve: 2008. December 23. Kedd, 23:32    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lofi írta:
vb76 írta:
Lofi írta:
vb76 írta:
-Hogy kikapcsol a rádió ha leveszem a gyújtást, vagy kihúzom a slusszkulcsot és ezt nem lehet beállítani, hogy ne tegye. /Sajnos ez a szokásom, hogy szeretem végighallgatni a számokat, a beszélgetéseket, stb/
-Hogy az automata világítás - ami egy jó dolog, főleg télen - a gyújtás levételekor /rádió állás/ nem kapcsol le. /Mert ugye megérkeztem, de még hallgatnám a rádiót, cd-t/
-Hogy az automata ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni és átállítani egyszerű szakaszos törlésre (mert szinte sose találja el az ütemet)
-Hogy a belső világításnak nem vagyok ura, mert azt csak önmaga vagy Isten vezérelheti csak. /Ilyen rossz megoldással még nem találkoztam/
- Hogy a fagyásra veszélyeztető villogást nem lehet kikapcsolni.
- Hogy az automata klíma nevéhez hűen mindig - télen, nyáron, ha kel, ha nem - bekapcsolja a klímát. Ami tulképp logikus, hiszen nyáron hűteni, télen meg páramentesíteni kell, de akkor is bosszantó...

Lehet, hogy Ő a megoldás, próbáld felvenni vele a kapcsolatot, mert a hozzászólása alapján elég szépen beleásta magát a fedcomp programozás rejtelmeibe, ráadásul a családon belül Nevet?.


Kösz a tippet, de ezt még elolvasni sincs idegrendszerem.... Sokkolt

Az eleje nem lényeges, mert marhára kiakasztották a többiek, de a végén néhány dolgot felsorol miket állított át.
Más: A Picen is ki tudod kapcsolni a belső világítást, ha benyomod az első/hátsó gombot, akkor a nyitott ajtóra sem kapcsolódik fel a megfelelő lámpa.


Igen, de akkor meg menet közben égnek a belső lámpák.
_________________
1,6i 16V 110 LE Collection gránitszürke gyöngyház
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2008. December 28. Vasárnap, 22:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lofi írta:
Az eleje nem lényeges, mert marhára kiakasztották a többiek, de a végén néhány dolgot felsorol miket állított át.
Más: A Picen is ki tudod kapcsolni a belső világítást, ha benyomod az első/hátsó gombot, akkor a nyitott ajtóra sem kapcsolódik fel a megfelelő lámpa.


Azt azért tegyük hozzá, hogy nagyon ráérhetett a kolléga... Mindenesetre mélységes együttérzésem és elismerésem a kitartásáért! Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2009. Február 2. Hétfő, 11:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Már említettem a csilingelő problémámat.
Nos ékszíjat,feszítőgörgőket,szervószivattyút cseréltem.100.000.-Ft felett költöttem rá.
A hang talán-talán enyhűlt,de lényegében megmaradt!
Tipp esetleg?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
dimice
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 24, 2008
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: biatorbágy

HozzászólásElküldve: 2009. Február 2. Hétfő, 19:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
Sziasztok!

Már említettem a csilingelő problémámat.
Nos ékszíjat,feszítőgörgőket,szervószivattyút cseréltem.100.000.-Ft felett költöttem rá.
A hang talán-talán enyhűlt,de lényegében megmaradt!
Tipp esetleg?

Nekem is volt hasonló problémám, amikor is ugyanígy kicseréltem a fél autót, és végül a generátor szabadonfutója volt a ludas. Tünetei: hidegen fémes csörgő hangot ad, majd ahogy melegszik abbahagyja.
Ui.: Bár az enyém nem citroen, de nem áll távol tőle; Pug. 2.0HDI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
buzasati
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 20, 2008
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Szarvas

HozzászólásElküldve: 2009. Február 3. Kedd, 18:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
Sziasztok!

Már említettem a csilingelő problémámat.
Nos ékszíjat,feszítőgörgőket,szervószivattyút cseréltem.100.000.-Ft felett költöttem rá.
A hang talán-talán enyhűlt,de lényegében megmaradt!
Tipp esetleg?


Szia!

Nekem ugyenez volt a bibi,de én nem cseréltem le ennyi cuccot!Persze ehez az is kellett,hogy jó barátom a pic szerelőm és addig nézegette a vasat mig rá jött mi a baj.
Klima szabadonfutó csapágy,ár 4500.-Ft!!!! Zavarban lev?
Szeretnek a szerelők dolgokat cserélgetni,mint gondolkodni!
TISZTELET A KIVÉTELNEK!!!!! Mosoly
_________________
C4 PICASSO 1.6 HDi Dynamique FAP MCP6 2011/04
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2009. Február 6. Péntek, 10:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi buzasati!

Hétfőn megy a villamosság szerelőhöz.Ha bejön a tipped,Baján jártodban vendégem vagy egy halászlére!
De őszintén mondom már nem igen hiszek benne!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
dimice
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 24, 2008
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: biatorbágy

HozzászólásElküldve: 2009. Február 6. Péntek, 13:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
Köszi buzasati!

Hétfőn megy a villamosság szerelőhöz.Ha bejön a tipped,Baján jártodban vendégem vagy egy halászlére!
De őszintén mondom már nem igen hiszek benne!

Távol álljon tőlem, hogy okoskodjak, de a klímacsapágyat a legegyszerűbb kiszűrni, hogy rossz-e. Ugyanis az egyértelműen változtatja a hangját, ha járó motornál ki-be kapcsolod. Erről bármelyik profi klímást meg lehet kérdezni. E miatt én sem cseréltem volna ki a görgőket, ékszíjtárcsát, stb... Viszont ha a generátorod szabadonfutós, az tud érdekes hangokat prudukálni, és a rossz alkatrészt kézbevéve is teljesen jónak tűnik, tehát szinte csak kizárásos alapon lehet kiszűrni, ezért cseréltem én is sorba a dolgokat, mert nem tűnt semmilyen alkatrész rossznak a helyén. Ráadásul azt hiszem már más nemigen csöröghet. De persze ez is csak egy vélemény!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dimice
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 24, 2008
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: biatorbágy

HozzászólásElküldve: 2009. Február 6. Péntek, 14:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Persze most már én is kíváncsi vagyok az erdményre ha meglesz. Kacsint?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2009. Február 6. Péntek, 15:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Az a helyzet,hogy ennek a generátora nem szabadonfutós!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
buzasati
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 20, 2008
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Szarvas

HozzászólásElküldve: 2009. Február 6. Péntek, 16:03    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
Köszi buzasati!

Hétfőn megy a villamosság szerelőhöz.Ha bejön a tipped,Baján jártodban vendégem vagy egy halászlére!
De őszintén mondom már nem igen hiszek benne!


Imádom a halászlevet....szurkolok Neked! Nevet? Várom a fejleményeket!
_________________
C4 PICASSO 1.6 HDi Dynamique FAP MCP6 2011/04
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
buzasati
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 20, 2008
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Szarvas

HozzászólásElküldve: 2009. Február 6. Péntek, 17:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dimice írta:
FZ10 írta:
Köszi buzasati!

Hétfőn megy a villamosság szerelőhöz.Ha bejön a tipped,Baján jártodban vendégem vagy egy halászlére!
De őszintén mondom már nem igen hiszek benne!

Távol álljon tőlem, hogy okoskodjak, de a klímacsapágyat a legegyszerűbb kiszűrni, hogy rossz-e. Ugyanis az egyértelműen változtatja a hangját, ha járó motornál ki-be kapcsolod. Erről bármelyik profi klímást meg lehet kérdezni. E miatt én sem cseréltem volna ki a görgőket, ékszíjtárcsát, stb... Viszont ha a generátorod szabadonfutós, az tud érdekes hangokat prudukálni, és a rossz alkatrészt kézbevéve is teljesen jónak tűnik, tehát szinte csak kizárásos alapon lehet kiszűrni, ezért cseréltem én is sorba a dolgokat, mert nem tűnt semmilyen alkatrész rossznak a helyén. Ráadásul azt hiszem már más nemigen csöröghet. De persze ez is csak egy vélemény!


Renben van,Neked is igazad van,de FZ10-nek nem múlt el csörgés!Tehát,akkor csak nem mindig megoldás sorban lecserélni mindent. ?tlet
Egyébként Neked renbe jött a gép?Jó ha kibeszéljük a tapasztalatokat mert szerintem lehet belőlük okulni is. Mosoly
_________________
C4 PICASSO 1.6 HDi Dynamique FAP MCP6 2011/04
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
dimice
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 24, 2008
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: biatorbágy

HozzászólásElküldve: 2009. Február 7. Szombat, 17:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

buzasati írta:
dimice írta:
FZ10 írta:
Köszi buzasati!

Hétfőn megy a villamosság szerelőhöz.Ha bejön a tipped,Baján jártodban vendégem vagy egy halászlére!
De őszintén mondom már nem igen hiszek benne!

Távol álljon tőlem, hogy okoskodjak, de a klímacsapágyat a legegyszerűbb kiszűrni, hogy rossz-e. Ugyanis az egyértelműen változtatja a hangját, ha járó motornál ki-be kapcsolod. Erről bármelyik profi klímást meg lehet kérdezni. E miatt én sem cseréltem volna ki a görgőket, ékszíjtárcsát, stb... Viszont ha a generátorod szabadonfutós, az tud érdekes hangokat prudukálni, és a rossz alkatrészt kézbevéve is teljesen jónak tűnik, tehát szinte csak kizárásos alapon lehet kiszűrni, ezért cseréltem én is sorba a dolgokat, mert nem tűnt semmilyen alkatrész rossznak a helyén. Ráadásul azt hiszem már más nemigen csöröghet. De persze ez is csak egy vélemény!


Renben van,Neked is igazad van,de FZ10-nek nem múlt el csörgés!Tehát,akkor csak nem mindig megoldás sorban lecserélni mindent. ?tlet
Egyébként Neked renbe jött a gép?Jó ha kibeszéljük a tapasztalatokat mert szerintem lehet belőlük okulni is. Mosoly

Igen, az enyém megjavult és a szabadonfutó tréfált meg, de nem bánom, hogy a többi görgő stb is ki lett cserélve, mert így lassan 130.000 km körül amúgy is elkezdenek lassan ciripelni. Nemhiába szórják ki őket vezérműszíj cserénél is. Apropó esetleg a vezérműszíj görgőknél is szét lehet nézni ha minden más jónak tűnik, bár tudom az kissé macerásabb. Talán ékszíj nélkül kipróbálni ad-e hangot...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
nono_84
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 50

HozzászólásElküldve: 2009. Február 7. Szombat, 22:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma a jó idő hataására én is neki(alá)feküdtem az ékszíjcserének, hát nem egyszerű de megoldottam Indítás próba alapjáraton ok(sirí csend) gázadás ok.már kezdtem örülni de mint utóbb kiderült korai volt.. Gondoltam elviszem egy próbakörre hát úgy félórányi autózás után meg jelentek a pici cicergések amik aztán egyre intenzívebbé váltak már-már elérve a csre előtti állapotot,hat ez van de mint feljebb láthattuk 100E HUF ráköltés sem biztos hogy orvosolja a problémát még jó hogy lehet adni rá rádiót (csere előtt már mindenki engem nézett pirosnál gyorsításkor és engem is kifejezetten idegesít de nem vagyok hajlandó ennyit beleölni),egyébként meg nem is hittem benne hohy egy 4000 FT -os alkatrész cseréje megoldja a problémát!!!!Kevésbé költséges javaslatokat továbbra is várok!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
2 / 5 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.29 másodperc