Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

1

 · Tegnapi

1

 · Összes tag

5510


Utolsó 5 Tagunk
 01:May 07, 2021Beni
 02:May 06, 2021Mukiapu
 03:May 04, 2021majidsadiq
 04:Apr 30, 2021fm0728
 05:Apr 19, 2021Szunyog83

Látogatók

 Vendégek (100%)

9

 01: 157.90.209.XX  02: 3.238.235.XXX  03: 185.189.114.XXX  04: 66.249.65.XX  05: 66.249.65.XX  06: 5.255.231.XX  07: 84.2.213.XXX  08: 66.249.65.XX  09: 216.244.66.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

9


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

10922

 · Tegnap

38378

 · Összesen ·
81041331

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

630

 · Naponta

13,848

 · Havonta

422,090

 · Évente

5,065,083


Szerver idő
 · idő

16:02:28

 · Dátum

07/05/21

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - a nagy nyikorgó "mijafittyfene"
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

a nagy nyikorgó "mijafittyfene"
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
nono_84
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 50

HozzászólásElküldve: 2009. Február 7. Szombat, 22:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ja és még valami nem klímára csinálja és melegen nem hagyja abba tehát ez a kettő is kiütve hanem inkább amikor beindítom akkor rögtön nem de hamarosan rákezd legalábbis az utóbbi idő tendenciája ez!!akkor marad a 2 görgő + a szervó?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2009. Február 11. Szerda, 22:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ismét jelentkezem.

Generátor szíjtárcsa csere,klímacsapágy csere és megint új szíj.
A főtengely ékszíjtárcsa leesztergálva síkra.
TALÁN!?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
CSI-LA
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 16, 2009
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: 2009. Február 16. Hétfő, 22:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2008. augusztusa óta vagyok Xs.Pic. tulajdonos (2007-es gyártás, 0 km-rel, újonnan vettem, 1,6 110 LE, benzin) Jöttek a gyerekek, kellett a hely... a szokásos történet!

Néhány apróságot leszámítva (pl. városi fogyasztás, kilátásban zavaró A oszlop, nagy fordulókör) elégedett vagyok. Viszont:

Kb. 4.000 km után egy furcsa zajra lettem figyelmes, ami valahonnan a motortér felől szűrődik be az utastérbe. Alapjáraton, illetve alacsony fordulatszámnál hallható, gázfröccsre elhallgat, de néhány másodperc (5-45s) múlva visszatér. A hang afféle ütemes kopogás. Ha hasonlítanom kellene valamihez, akkor olyan mint amikor egy légkalapács töri az aszfaltot valahol tőlünk nagyon messze, de annak monoton kopogása mégis eljut a fülünkbe.

Kétszer voltam szervízben vele, mindkét alklommal megnyugtattak, hogy ez normális jelenség, a "kaniszter" szelep adja a hangot.

Nem nyugodtam meg, egyrészt mivel a kopogást az első 4.000 km-en nem produkálta, másrészt mivel mintha egyre hangosabb lenne.

Volt valakinek ilyen problémája, esetleg van tippetek, hogy mi lehet ez?

Legutóbb megfigyeltem, hogy kívül, a bal első kerék mellett, a motornak ezen az oldalán lehet a legjobban hallani a kopogást.

A szervízben a jobb első kerék feletti motorrészen matattak, arra hivatkozva, hogy a "kaniszter" - jól írom? - szelepet ellenőrzik. Az a gyanúm, hogy nem a "kaniszter" szeleppel van a baj.

Néhány napja, a szervó is elkezdett nyöszörögni, remélem, hogy csak a szervóolajat kell utántölteni, ahogy azt a fórumon olvastam.

Üdv. és segítsetekl

köszi

P.S.: Ha rossz topikba írtam, írányítsatok/tegyétek át a helyes oldalra!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
rozi1950
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 25, 2007
Hozzászólások: 1633
Tartózkodási hely: Diósd

HozzászólásElküldve: 2009. Február 17. Kedd, 14:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tippek:
Hasonló hangot adott nálam is a turbó burkolata. / bár ez 1,6 HDI / Egyik rögzítő füle a laza csavar miatt letört és így alapjáraton berezgett. Egy nagy alátéttel tudtan rögzíteni és ok lett. Később gariba cserélte a szervíz, bár már nem zörgött.

Esetleg, a baromi laza csatlakozású, összepattintott, vastag gégecsövek is zöröghetnek verődhetnek valamihez. Gyorskötözővel, másnéven kábelkötegelővel stabilizáltam az összes csövet. Egy szervíz után kerestem a kötegelőket, de a szervíz meg csavarokat hajtottak bele a csövekbe rögzítés gyanánt. Ezt, ha nem zörögnek is érdemes megtenni, mert ha más nem de egyre jobban kilazulnak, elkopnak.

Megjegyzés: ne higgy a szervízeknek, nem értenek az autókhoz Felki?lt
A számlázáshoz, ahhhhoz igen Felki?lt
_________________
rozi C4 pic 1,6 HD 110 / 2012
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Február 17. Kedd, 17:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

CSI-LA írta:
Kétszer voltam szervízben vele, mindkét alklommal megnyugtattak, hogy ez normális jelenség, a "kaniszter" szelep adja a hangot.


1,6 16V benzines, 2005-ös gyártás... 100000 km és nem zörög semmilyen "szelep". Valószínűbb, hogy valamilyen rögzített alkatrész szabadult el, pl. a kerékdob valamelyik csavarja, patentja elengedett és hozzáér a dob a lengéscsillapítóhoz... ez csak egy példa a sok közül...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Sompetike
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3574
Tartózkodási hely: HEVES megye.Felsötárkány

HozzászólásElküldve: 2009. Február 17. Kedd, 17:40    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

egyáltalám mi az a kaniszter szelep K?rd
_________________
 Rodinszürke Picasso Hdi Exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Február 17. Kedd, 19:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sompetike írta:
egyáltalám mi az a kaniszter szelep K?rd


Hát ami segíti a szürke-barát áthaladását a pohárba! Nevet? Nevet? Nevet?
Egyébként autóknál az aktív szenes szűrőt hívják így, ha jól tudom.
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Február 17. Kedd, 21:32    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Bab-szem írta:
Sompetike írta:
egyáltalám mi az a kaniszter szelep K?rd


Hát ami segíti a szürke-barát áthaladását a pohárba! Nevet? Nevet? Nevet?
Egyébként autóknál az aktív szenes szűrőt hívják így, ha jól tudom.


Jó és azon milyen szelep van? Bakker nekem ez olyan mint a parasztvakítás. Mondok valamit , hogy úgy nézzen ki , hogy értek hozzá. ?rd?g ?rd?g ?rd?g
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2009. Február 17. Kedd, 22:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
Bab-szem írta:
Sompetike írta:
egyáltalám mi az a kaniszter szelep K?rd


Hát ami segíti a szürke-barát áthaladását a pohárba! Nevet? Nevet? Nevet?
Egyébként autóknál az aktív szenes szűrőt hívják így, ha jól tudom.


Jó és azon milyen szelep van? Bakker nekem ez olyan mint a parasztvakítás. Mondok valamit , hogy úgy nézzen ki , hogy értek hozzá. ?rd?g ?rd?g ?rd?g

Régen volt már kezem alatt benyás, ráadásul az még nem Euro3-as volt. Szóval én úgy tudom, hogy ebbe az aktív szenes szűrőbe vezetik ugye a tank levegőztetőjét és a kaniszterben összegyűlő benzint bizonyos időnként (ECU-ba beégetve) egy mágnes szelep nyitásával beengedik a szívóágba, így védve a környezetet.
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
soryton
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 07, 2008
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Nógrád

HozzászólásElküldve: 2009. Február 17. Kedd, 22:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

...szó szerint, ahogy leírtad....akartam képet feltenni a service.citroen.com-ról de a rendszer nem enged belépni...
más is járt így...?
_________________
Berlingo I 1.6 16v 2002.10.02. + gázüzem 11.01.28.-tól
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2009. Február 17. Kedd, 22:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Még annyi, ha emlékeim nem csalnak, hogy a PSA-beli féltestvérünknél létezik a szelep halkítására javítási technológia. Sok minden azonos velük lehet, hogy egy Pözsó szervíz simán veszi ezt az akadályt.
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
rozi1950
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 25, 2007
Hozzászólások: 1633
Tartózkodási hely: Diósd

HozzászólásElküldve: 2009. Február 18. Szerda, 11:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lötyög a brezonstift Felki?lt Kacsint?
_________________
rozi C4 pic 1,6 HD 110 / 2012
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2009. Február 19. Csütörtök, 11:46    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na megoldódott a rejtély!
Kicseréltettem generátor ékszíjtárcsa,klímacsapágy+megint új ékszíj,mert két hónap után cefetül nézett ki.
Megint egy fokkal jobb lett.Végül is egy dolog maradt a főtengely ékszíjtárcsa.Nem vettem újat,de a régit felesztergáltattam.Most ok!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
dimice
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 24, 2008
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: biatorbágy

HozzászólásElküldve: 2009. Február 19. Csütörtök, 13:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
Na megoldódott a rejtély!
Kicseréltettem generátor ékszíjtárcsa,klímacsapágy+megint új ékszíj,mert két hónap után cefetül nézett ki.
Megint egy fokkal jobb lett.Végül is egy dolog maradt a főtengely ékszíjtárcsa.Nem vettem újat,de a régit felesztergáltattam.Most ok!!!

A klímacsapágyat mennyiért cserélték, és ehhez megkell-e bontani a rendszert (gázt) , és megcsinálja bármelyik szerelő, vagy csak a klímások ?
Köszi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2009. Február 20. Péntek, 9:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!

Klímacsapágy cserével együtt.

10000.-Ft(természetesen szla nélkül)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
buzasati
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 20, 2008
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Szarvas

HozzászólásElküldve: 2009. Február 20. Péntek, 10:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
Na megoldódott a rejtély!
Kicseréltettem generátor ékszíjtárcsa,klímacsapágy+megint új ékszíj,mert két hónap után cefetül nézett ki.
Megint egy fokkal jobb lett.Végül is egy dolog maradt a főtengely ékszíjtárcsa.Nem vettem újat,de a régit felesztergáltattam.Most ok!!!


Halihóóó!

Akkor nekem volt igazam? Mosoly
_________________
C4 PICASSO 1.6 HDi Dynamique FAP MCP6 2011/04
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
buzasati
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 20, 2008
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Szarvas

HozzászólásElküldve: 2009. Február 20. Péntek, 10:34    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dimice írta:
FZ10 írta:
Na megoldódott a rejtély!
Kicseréltettem generátor ékszíjtárcsa,klímacsapágy+megint új ékszíj,mert két hónap után cefetül nézett ki.
Megint egy fokkal jobb lett.Végül is egy dolog maradt a főtengely ékszíjtárcsa.Nem vettem újat,de a régit felesztergáltattam.Most ok!!!

A klímacsapágyat mennyiért cserélték, és ehhez megkell-e bontani a rendszert (gázt) , és megcsinálja bármelyik szerelő, vagy csak a klímások ?
Köszi


Szia!

Nekem 4000 ft.volt a csapágy,de hangsúlyozom Felki?lt a klima szabadonfutó csapágy szokott a bűnös lenni.Sima autószerelő kicseréli Neked,mert nem kell megbontani a rendszert.
_________________
C4 PICASSO 1.6 HDi Dynamique FAP MCP6 2011/04
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
dimice
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 24, 2008
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: biatorbágy

HozzászólásElküldve: 2009. Február 22. Vasárnap, 11:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

buzasati írta:
dimice írta:
FZ10 írta:
Na megoldódott a rejtély!
Kicseréltettem generátor ékszíjtárcsa,klímacsapágy+megint új ékszíj,mert két hónap után cefetül nézett ki.
Megint egy fokkal jobb lett.Végül is egy dolog maradt a főtengely ékszíjtárcsa.Nem vettem újat,de a régit felesztergáltattam.Most ok!!!

A klímacsapágyat mennyiért cserélték, és ehhez megkell-e bontani a rendszert (gázt) , és megcsinálja bármelyik szerelő, vagy csak a klímások ?
Köszi


Szia!

Nekem 4000 ft.volt a csapágy,de hangsúlyozom Felki?lt a klima szabadonfutó csapágy szokott a bűnös lenni.Sima autószerelő kicseréli Neked,mert nem kell megbontani a rendszert.

Sziasztok!
Nekem szerencsére nem kell klímacsapágyat cserélni, nálam valóban a generátor szabadonfutó volt a ludas, csak kiváncsi voltam a művelet árára, mivel az enyémen már csak ez az egy alkatrész nem lett cserélve az ékszíj körül, és hát ugye "Murphay nem alszik".
Egyébként ez a szabadonfutó, az ékszíj felöli, klímakuplungnál lévő külső csapágy?
Köszi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
buzasati
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 20, 2008
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Szarvas

HozzászólásElküldve: 2009. Február 22. Vasárnap, 11:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dimice írta:
buzasati írta:
dimice írta:
FZ10 írta:
Na megoldódott a rejtély!
Kicseréltettem generátor ékszíjtárcsa,klímacsapágy+megint új ékszíj,mert két hónap után cefetül nézett ki.
Megint egy fokkal jobb lett.Végül is egy dolog maradt a főtengely ékszíjtárcsa.Nem vettem újat,de a régit felesztergáltattam.Most ok!!!

A klímacsapágyat mennyiért cserélték, és ehhez megkell-e bontani a rendszert (gázt) , és megcsinálja bármelyik szerelő, vagy csak a klímások ?
Köszi


Szia!

Nekem 4000 ft.volt a csapágy,de hangsúlyozom Felki?lt a klima szabadonfutó csapágy szokott a bűnös lenni.Sima autószerelő kicseréli Neked,mert nem kell megbontani a rendszert.

Sziasztok!
Nekem szerencsére nem kell klímacsapágyat cserélni, nálam valóban a generátor szabadonfutó volt a ludas, csak kiváncsi voltam a művelet árára, mivel az enyémen már csak ez az egy alkatrész nem lett cserélve az ékszíj körül, és hát ugye "Murphay nem alszik".
Egyébként ez a szabadonfutó, az ékszíj felöli, klímakuplungnál lévő külső csapágy?
Köszi




Pontosan. Mosoly
_________________
C4 PICASSO 1.6 HDi Dynamique FAP MCP6 2011/04
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2009. Február 23. Hétfő, 14:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na most a generátor szabadonfűtó részénél nem volt probléma,mert az 1,6 benzinesnek nem szabadonfutós a generátorja.
A generátor ékszíjtárcsa fix,mégcsak nem is gumibetétes.
Elég hülyén van megoldva.Kb 50-60mm átmérőjű az egész tárcsa és ebből kb 1/5 részén fog a szíj.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
CSI-LA
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Feb 16, 2009
Hozzászólások: 6

HozzászólásElküldve: 2009. Február 23. Hétfő, 21:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Elvittem harmadszor is az autót a szervizbe az említett kopogás (no meg a szervo nyöszörgése) miatt. Cserélték a kaniszter szelepet, a kopogás mégsem szűnt meg.
Három megoldás lehetséges:
1. Nem cserélték a kaniszter szelepet. (Rosszindulatú feltételezés)
2. A kopogás normális jelenség, és én vagyok túlságosan vájt fülű.
3. Nem a kaniszter szelep adja a hangot, máshol keresendő a baj.

Lofi írta:
Még annyi, ha emlékeim nem csalnak, hogy a PSA-beli féltestvérünknél létezik a szelep halkítására javítási technológia. Sok minden azonos velük lehet, hogy egy Pözsó szervíz simán veszi ezt az akadályt.


Ismerősöm ismerőse a Peugeot szervizben autószerelő, megmutatom neki, ha ő is azt mondja, hogy normális a jelenség, akkor feladom és kénytelen-kelletlen megpróbálok együtt élni a kopogással.

A szervo nyöszörgését egyébként megoldotta a szerviz. Elfolyt a szervoolaj, valamit ki kellett cserélni a kormányszerkezetben. Korrekt munka.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
soryton
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 07, 2008
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Nógrád

HozzászólásElküldve: 2009. Február 24. Kedd, 8:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

[

A szervo nyöszörgését egyébként megoldotta a szerviz. Elfolyt a szervoolaj, valamit ki kellett cserélni a kormányszerkezetben. Korrekt munka.[/quote]

...többen és többet okulhatnánk ha megtudnád mondani hogy mit cseréltek.....
_________________
Berlingo I 1.6 16v 2002.10.02. + gázüzem 11.01.28.-tól
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2009. Február 25. Szerda, 11:28    Hozzászólás témája: Szervószivattyú Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha valikt érdekel nagyon baráti áron:25.000.-Ft (új 100.000.-)
átadó egy szervószivattyú.A saját autómban volt,tehát gyári minőségű,
80000km-t ment és hibátlan állapotú.Szervótartállyal együtt odaadom.
1,6 benzines,klímás 2002-es Elit verzióé,de nagyon sok modellhez jó.
Én rendeltem egy másikat,de nem ez volt az autó gondja.Ha valakinek segíteni tudok vele az keressen.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
dimice
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 24, 2008
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: biatorbágy

HozzászólásElküldve: 2009. Február 25. Szerda, 20:24    Hozzászólás témája: Re: Szervószivattyú Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
Ha valikt érdekel nagyon baráti áron:25.000.-Ft (új 100.000.-)
átadó egy szervószivattyú.A saját autómban volt,tehát gyári minőségű,
80000km-t ment és hibátlan állapotú.Szervótartállyal együtt odaadom.
1,6 benzines,klímás 2002-es Elit verzióé,de nagyon sok modellhez jó.
Én rendeltem egy másikat,de nem ez volt az autó gondja.Ha valakinek segíteni tudok vele az keressen.

Szia!
Ha a gyári száma 4007 LR , akkor engem lehet,hogy érdekel! Ha nem tudod a gyári számát, de adsz egy alvázszámot, akkor megtudom nézni a gyári programban, hogy egyezik-e. Nekem 2.0-ás HDI-hez kéne tartaléknak, de nem kizárt, hogy stimmel. Köszi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lajos
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 24, 2007
Hozzászólások: 1149
Tartózkodási hely: Kisújszállás

HozzászólásElküldve: 2009. Február 25. Szerda, 21:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

soryton írta:
[

A szervo nyöszörgését egyébként megoldotta a szerviz. Elfolyt a szervoolaj, valamit ki kellett cserélni a kormányszerkezetben. Korrekt munka.


...többen és többet okulhatnánk ha megtudnád mondani hogy mit
cseréltek.....[/quote]

Az enyémben az olajnyomás gombát kellett cserélni 10 ezer km körül. Érdekes volt, mert ugye álló helyzetben nem eresztette az olajat. Én sose jöttem volna rá, hogy hol folyt el.
_________________
 Valamikori volt rodin szürke, rövid antennával, 1.6 benzines, 2007 Tendance+Lifeplus, megtéve 185000 km
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
FZ10
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 18, 2008
Hozzászólások: 13

HozzászólásElküldve: 2009. Február 26. Csütörtök, 9:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dimice!

Akkor inkább leírom az alvázszámot:
VF7CHNFVB39249953
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
dimice
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 24, 2008
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: biatorbágy

HozzászólásElküldve: 2009. Február 27. Péntek, 15:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

FZ10 írta:
dimice!

Akkor inkább leírom az alvázszámot:
VF7CHNFVB39249953

Szia!
Katalógus alapján a tiédben 4007 LC kell, hogy legyen. Az érdekes az, hogy az összes citroen pic. szervója 4007-es, de az utánna lévő szám vagy betü mindnél más. Utánna kérdezek valahol, mi a külömbség, aztán ha jó lehet az enyémbe, jelentkezem.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
hiena293
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 22, 2007
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest, XIII. Ker.

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 26. Szerda, 13:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám adódott úgy egy hónapja észlelem és még nem jöttem rá mi lehet. Indulásnál, amikor még hideg a motor akkor a kuplung kinyomásánál és felengedésénél mikor nyomatékot kap, illetve megszűnik nyekergés hallatszik a motortérből elvileg ball oldalról. Mikor a motor bemelegszik, ez megszűnik mindez sebesség független. Szervizt még nem hívtam. A kocsi áprilisban volt 1 éves szervizen, 12 ezer Km-t futott.

Van esetleg tapasztalat vagy ötlet.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 26. Szerda, 15:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

van ra garancia? vidd szervizbe, ne akarj otthon barkacsolni semmit
en garancias kocsihoz meg eletemben nem nyultam. azert fizetek az uj autoert, hogy 3-4-5 evig ne legyen olajos a kezem
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Attila67
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 11, 2007
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Kistarcsa

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 27. Csütörtök, 19:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nekem az a gondom, hogy balról, ha felnyitom a motorháztetőt, nyiszogó hangot hallani. Nem sipoló mint amikor csapágyas vmi hanem mintha szelepek susognának. Mi lehet ez?
Gari lejárt már, de nem szeretnék vmi überbrutál költségbe belerohanni egy "márkaszervízben".
Tanács?
_________________
Attila67
2007 Xsara Picasso 1,6 HDI gránit
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 28. Péntek, 12:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila67 írta:
Sziasztok!
Nekem az a gondom, hogy balról, ha felnyitom a motorháztetőt, nyiszogó hangot hallani. Nem sipoló mint amikor csapágyas vmi hanem mintha szelepek susognának. Mi lehet ez?
Gari lejárt már, de nem szeretnék vmi überbrutál költségbe belerohanni egy "márkaszervízben".
Tanács?


Nekem most cseréltek vízpumpát! Nevet? Nevet? Nevet?
_________________
C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Attila67
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 11, 2007
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Kistarcsa

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 28. Péntek, 14:35    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bubusi írta:
Attila67 írta:
Sziasztok!
Nekem az a gondom, hogy balról, ha felnyitom a motorháztetőt, nyiszogó hangot hallani. Nem sipoló mint amikor csapágyas vmi hanem mintha szelepek susognának. Mi lehet ez?
Gari lejárt már, de nem szeretnék vmi überbrutál költségbe belerohanni egy "márkaszervízben".
Tanács?


Nekem most cseréltek vízpumpát! Nevet? Nevet? Nevet?


Remélem azért ilyen gond nincs, kb 50ezer km van az autóban, elég nagy csalódás lenne ha még ilyen fiatalon csereberélni kellene dolgokat, mármint főbb dolgokat. Zavart Forg? szemek
_________________
Attila67
2007 Xsara Picasso 1,6 HDI gránit
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2063
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 28. Péntek, 18:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila67 írta:
Sziasztok!
Nekem az a gondom, hogy balról, ha felnyitom a motorháztetőt, nyiszogó hangot hallani. Nem sipoló mint amikor csapágyas vmi hanem mintha szelepek susognának. Mi lehet ez?
Gari lejárt már, de nem szeretnék vmi überbrutál költségbe belerohanni egy "márkaszervízben".
Tanács?


Szíj, szíjfeszítő és vezető görgők K?rd Szervó vagy klíma szkompresszor K?rd

Add meg a tartózkodási helyedet és akkor tudunk (remélhetőleg) megbízható szervizt, szerelőt ajánlani.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011 / Toyota Auris Touring Sports 1,4D 2014
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 29. Szombat, 15:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila67 írta:
bubusi írta:
Attila67 írta:
Sziasztok!
Nekem az a gondom, hogy balról, ha felnyitom a motorháztetőt, nyiszogó hangot hallani. Nem sipoló mint amikor csapágyas vmi hanem mintha szelepek susognának. Mi lehet ez?
Gari lejárt már, de nem szeretnék vmi überbrutál költségbe belerohanni egy "márkaszervízben".
Tanács?


Nekem most cseréltek vízpumpát! Nevet? Nevet? Nevet?


Remélem azért ilyen gond nincs, kb 50ezer km van az autóban, elég nagy csalódás lenne ha még ilyen fiatalon csereberélni kellene dolgokat, mármint főbb dolgokat. Zavart Forg? szemek


Mivel az enyémben 40 s az évjárat is ua s a motor is, így nem kizárt, eyébbként a vízpumpa nem főgarab!
_________________
C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
lazsi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 29, 2009
Hozzászólások: 9

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 29. Szombat, 15:27    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv minden PICesnek!

Sok érdekes dolgot olvastam, és nekem is van egy gondom, amit viszont sehol sem láttam. Ha egy kicsit erősebben fékezek, előlről mormogás, kattogás hallatszik, olyan, mintha valami csúszás közben mindíg megugrana. Elég jó szerelőm van, a féket, futóművet átnézte,de szerinte minden ok. De vezetés közben ő is érezte. Amúgy közben nem húz semerre az autó, a fék is jól fog, a rezgés magából a kaszni elejéből jön, se a féken, se a kormányon nem érezni semit.

2001-es 1.8i 16V
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Attila67
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 11, 2007
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Kistarcsa

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 29. Szombat, 16:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dizeles írta:
Attila67 írta:
Sziasztok!
Nekem az a gondom, hogy balról, ha felnyitom a motorháztetőt, nyiszogó hangot hallani. Nem sipoló mint amikor csapágyas vmi hanem mintha szelepek susognának. Mi lehet ez?
Gari lejárt már, de nem szeretnék vmi überbrutál költségbe belerohanni egy "márkaszervízben".
Tanács?


Szíj, szíjfeszítő és vezető görgők K?rd Szervó vagy klíma szkompresszor K?rd

Add meg a tartózkodási helyedet és akkor tudunk (remélhetőleg) megbízható szervizt, szerelőt ajánlani.


Kistarcsán lakom.
_________________
Attila67
2007 Xsara Picasso 1,6 HDI gránit
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 29. Szombat, 17:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila67 írta:
dizeles írta:
Attila67 írta:
Sziasztok!
Nekem az a gondom, hogy balról, ha felnyitom a motorháztetőt, nyiszogó hangot hallani. Nem sipoló mint amikor csapágyas vmi hanem mintha szelepek susognának. Mi lehet ez?
Gari lejárt már, de nem szeretnék vmi überbrutál költségbe belerohanni egy "márkaszervízben".
Tanács?


Szíj, szíjfeszítő és vezető görgők K?rd Szervó vagy klíma szkompresszor K?rd

Add meg a tartózkodási helyedet és akkor tudunk (remélhetőleg) megbízható szervizt, szerelőt ajánlani.


Kistarcsán lakom.


Akkor:

Sabján János
Tel: 06-20-5699074
Cím: XV. Rákospalotai határút 14.
"Egy nagy ronda narancssárga épület."

Üdv:
Tom
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Attila67
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 11, 2007
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Kistarcsa

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 29. Szombat, 17:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:

Akkor:

Sabján János
Tel: 06-20-5699074
Cím: XV. Rákospalotai határút 14.
"Egy nagy ronda narancssárga épület."

Üdv:
Tom


Ez nem vmi irodaépület vagy telephely? Tán benzinkút is van ott...
_________________
Attila67
2007 Xsara Picasso 1,6 HDI gránit
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 29. Szombat, 17:12    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila67 írta:
tomcat33 írta:


Akkor:

Sabján János
Tel: 06-20-5699074
Cím: XV. Rákospalotai határút 14.
"Egy nagy ronda narancssárga épület."

Üdv:
Tom


Ez nem vmi irodaépület vagy telephely? Tán benzinkút is van ott...


De bizony...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Attila67
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 11, 2007
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Kistarcsa

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 29. Szombat, 17:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Attila67 írta:
tomcat33 írta:


Akkor:

Sabján János
Tel: 06-20-5699074
Cím: XV. Rákospalotai határút 14.
"Egy nagy ronda narancssárga épület."

Üdv:
Tom


Ez nem vmi irodaépület vagy telephely? Tán benzinkút is van ott...


De bizony...


No akkor jövő héten meglátogatom, mert picit idegesít ez a hang. Ahogy visszaolvastam itt a fórumon jókat mondanak a szervízről... ideje nekem is tesztelnem. Főleg mivel olajcsere is esedékes lenne.
_________________
Attila67
2007 Xsara Picasso 1,6 HDI gránit
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 30. Vasárnap, 7:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

lazsi írta:
Üdv minden PICesnek!

Sok érdekes dolgot olvastam, és nekem is van egy gondom, amit viszont sehol sem láttam. Ha egy kicsit erősebben fékezek, előlről mormogás, kattogás hallatszik, olyan, mintha valami csúszás közben mindíg megugrana. Elég jó szerelőm van, a féket, futóművet átnézte,de szerinte minden ok. De vezetés közben ő is érezte. Amúgy közben nem húz semerre az autó, a fék is jól fog, a rezgés magából a kaszni elejéből jön, se a féken, se a kormányon nem érezni semit.

2001-es 1.8i 16V


A motortartó bakot alúl azért nézzétek meg, a csavar is le lazulhat egy kicsit, akkor terhelésváltásnál kattanó hangot ad. Nekem volt ilyen anno. Nevet?
_________________
C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 30. Vasárnap, 8:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

motor es valtotarto bakkot egyutt erdemes megnezni
ha meg cserelni kell oket, nem huzos osszeg egyik sem. csak az a gond, hogy le kell roluk emelni az egesz vasat..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 30. Vasárnap, 8:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
motor es valtotarto bakkot egyutt erdemes megnezni
ha meg cserelni kell oket, nem huzos osszeg egyik sem. csak az a gond, hogy le kell roluk emelni az egesz vasat..
Első lépésben elég általában utána húzni a csavart. 2-3 alkalom után jöhet a csere.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Augusztus 30. Vasárnap, 12:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nem mondtam egy szoval se hogy cserelni kell oket, csak azt, hogy erdemes az osszesre ranezni Kacsint?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Attila67
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 11, 2007
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Kistarcsa

HozzászólásElküldve: 2009. Szeptember 2. Szerda, 10:36    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:


Akkor:

Sabján János
Tel: 06-20-5699074
Cím: XV. Rákospalotai határút 14.
"Egy nagy ronda narancssárga épület."

Üdv:
Tom


Meglátogattam a szervízt. Kivonatosan ez történt:
Megérkeztem, pár mondat majd 3 perc múlva velem együtt a magasban az autó.
kb 20 perc a fent, alja és generátorszíj le (a többit nem láttam fentről) na ez lesz az! - felkiálltás.
Pár perc javítás (vmi vezérlésfigyelőfogalmamsincshogymiaz volt a gond)
Vissza minden, autó le, motor be, hang nincs! Nagyon boldog
Mivel tartozom mester?... -A cég ajándéka, de.. ( és itt felsorolt pár a jövőben kicserélendő dolgot amire figyeljek).
Miért nem tud minden szervíz ilyen lenni? -gondolatokkal eljöttem.
Nálam übertotál 10 pont!!! Nagyon boldog Nagyon boldog
Csak ajánlom mindenkinek. Nevet? Kacsint?
_________________
Attila67
2007 Xsara Picasso 1,6 HDI gránit
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
lazsi
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 29, 2009
Hozzászólások: 9

HozzászólásElküldve: 2009. Szeptember 30. Szerda, 9:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

lazsi írta:
Üdv minden PICesnek!

Sok érdekes dolgot olvastam, és nekem is van egy gondom, amit viszont sehol sem láttam. Ha egy kicsit erősebben fékezek, előlről mormogás, kattogás hallatszik, olyan, mintha valami csúszás közben mindíg megugrana. Elég jó szerelőm van, a féket, futóművet átnézte,de szerinte minden ok. De vezetés közben ő is érezte. Amúgy közben nem húz semerre az autó, a fék is jól fog, a rezgés magából a kaszni elejéből jön, se a féken, se a kormányon nem érezni semit.

2001-es 1.8i 16V


Sziasztok!
Mégis a fék, a tárcsák hullámosak, az okozza a gondot!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
rozi1950
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 25, 2007
Hozzászólások: 1633
Tartózkodási hely: Diósd

HozzászólásElküldve: 2009. Szeptember 30. Szerda, 14:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

lazsi írta:
lazsi írta:
Üdv minden PICesnek!

Sok érdekes dolgot olvastam, és nekem is van egy gondom, amit viszont sehol sem láttam. Ha egy kicsit erősebben fékezek, előlről mormogás, kattogás hallatszik, olyan, mintha valami csúszás közben mindíg megugrana. Elég jó szerelőm van, a féket, futóművet átnézte,de szerinte minden ok. De vezetés közben ő is érezte. Amúgy közben nem húz semerre az autó, a fék is jól fog, a rezgés magából a kaszni elejéből jön, se a féken, se a kormányon nem érezni semit.

2001-es 1.8i 16V


Sziasztok!
Mégis a fék, a tárcsák hullámosak, az okozza a gondot!

Ha megvan a bűnős akkor ok.
Nekem azért a jelenség kissé hasonlított a blokkolásgátló működéséhez Forg? szemek

Más: Sabján Úr nem szándékozik áttenni a telepét Diósdra K?rd
_________________
rozi C4 pic 1,6 HD 110 / 2012
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Szeptember 30. Szerda, 16:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

rozi1950 írta:

Más: Sabján Úr nem szándékozik áttenni a telepét Diósdra K?rd


Ha eszébe jutna akkor gyorsan lebeszélném róla. Nevet? Nevet? Nekem így jóval közelebb van és nem szeretnék átbumlizni a városon. Kacsint? Nevet?
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
rozi1950
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 25, 2007
Hozzászólások: 1633
Tartózkodási hely: Diósd

HozzászólásElküldve: 2009. Október 1. Csütörtök, 12:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

tomcat33 írta:
rozi1950 írta:

Más: Sabján Úr nem szándékozik áttenni a telepét Diósdra K?rd


Ha eszébe jutna akkor gyorsan lebeszélném róla. Nevet? Nevet? Nekem így jóval közelebb van és nem szeretnék átbumlizni a városon. Kacsint? Nevet?

És ÉN Felki?lt Forg? szemek
_________________
rozi C4 pic 1,6 HD 110 / 2012
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Október 1. Csütörtök, 13:15    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Javaslom Sabján Úr osztódásos szaporodását Nagyon boldog
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
3 / 5 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.37 másodperc