Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

1

 · Tegnapi

1

 · Összes tag

5510


Utolsó 5 Tagunk
 01:May 07, 2021Beni
 02:May 06, 2021Mukiapu
 03:May 04, 2021majidsadiq
 04:Apr 30, 2021fm0728
 05:Apr 19, 2021Szunyog83

Látogatók

 Vendégek (100%)

15

 01: 157.90.209.XX  02: 185.244.216.XX  03: 3.238.235.XXX  04: 66.249.72.XXX  05: 185.189.114.XXX  06: 66.249.69.XXX  07: 17.121.114.XXX  08: 66.249.72.XXX  09: 66.249.65.XXX  10: 37.188.86.XX  11: 86.101.207.XXX  12: 66.249.65.XX  13: 66.249.65.XX  14: 5.255.231.XX  15: 84.2.213.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

15


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

10693

 · Tegnap

38378

 · Összesen ·
81041102

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

630

 · Naponta

13,848

 · Havonta

422,089

 · Évente

5,065,069


Szerver idő
 · idő

15:40:07

 · Dátum

07/05/21

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Szerviz
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Szerviz
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 37, 38, 39  Következő
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 12:57    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vitibogi írta:
Max menniybe került a szakmai napon végrehajtott szervíz?


Benyás: 40 000,-
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 14:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
vitibogi írta:
Max menniybe került a szakmai napon végrehajtott szervíz?


Benyás: 40 000,-
Ez alkatrészestől volt? Milyen sokáig csinálták, azt gondoltam többet kérnek Kacsint?
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
tomcat33
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Nov 12, 2006
Hozzászólások: 5071
Tartózkodási hely: Budapest XIV.

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 14:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vitibogi írta:
Max-r írta:
vitibogi írta:
Max menniybe került a szakmai napon végrehajtott szervíz?


Benyás: 40 000,-
Ez alkatrészestől volt? Milyen sokáig csinálták, azt gondoltam többet kérnek Kacsint?


Szerinted mertek volna többet kérni? Forg? szemek Forg? szemek
_________________
"Sápadtarcú" szaharaezüst 2003/07 1,8 Picasso üvegtetős Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 15:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vitibogi írta:
Max-r írta:
vitibogi írta:
Max menniybe került a szakmai napon végrehajtott szervíz?


Benyás: 40 000,-
Ez alkatrészestől volt? Milyen sokáig csinálták, azt gondoltam többet kérnek Kacsint?


M5-ben csak alkatrésszel együtt vállalják... de ez már Eurorepair alkatrészekkel lett számolva - kedvezmény...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 15:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Munkadíj (kipuff jav, légszűrő, pollenszűrő, izzócserék, Norma): 15215+ÁFA
Alkatrész:

Olajszűrő (2688 -19%+ÁFA): 2612,-
Szűrőbetét (3910 -19%+ÁFA): 3800,-
Pollenszűrő (3433 -17%+ÁFA): 3419,-
Olaj (Quartz 5W40) (8184 -30%+ÁFA): 9821,-

+ az apróságok...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 15:13    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Mellé kaptam szép listát, hogy mit kéne:

- Ablaktörlőlapát (3603,-)
- Csukló (2x7200,-)
- Kuplungtárcsa (46000,-)
- Szimering (3342,-)
- Szimering (2841,-)
- Megvezető persely (3330,-)

+Munkdíj...
- Csere nyomatékcsapágy vezetőhüvelye (2052,-)
- Csere differenciálmű tömítőgyűrűi (1368,-)
- Csere kuplungszerkezet (35568,-)
- Csere hátsó ablaktörlőlapát (684,-)
- Beállítás első párhuzamosság (4788,-)
- Csere 2 old. alsó kar csapágya (15732,-)

134000,- Sokkolt

Ezen kívül még jön rá a vezérműszíj+vízpumpa csere ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt

Szóval most már be kéne találni a lottóba... Forg? szemek
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 18:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez 100e km alatt gyűlt össze Sokkolt Azért annak a kuplungnak nem ennyit kellene kibírnia (jó, tudom, a pesti ingázás nem éppen az a kocsi kímélő felhasználói mód)
A vízpumpa automatikus cseréjét még mindig nem bírom megemészteni.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 10. Péntek, 21:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Ez 100e km alatt gyűlt össze Sokkolt Azért annak a kuplungnak nem ennyit kellene kibírnia (jó, tudom, a pesti ingázás nem éppen az a kocsi kímélő felhasználói mód)


Komolyan... hazajövet néha csodálkozom, hogy nem esik szét a gép a pesti mellékutcákon + a 11-es úton...


Nagycitrom írta:
A vízpumpa automatikus cseréjét még mindig nem bírom megemészteni.


Nem biztos, hogy kell cserélni, de ha már úgyis szétszedik inkább cseréljék, minthogy 2 hónap múlva újra neki kelljen állni...

Nagyon pörög az a kmóra... júniusban lesz 3 éves és már 108e km van benne... Komolyan gondolkozom rajta, hogy a következőt tartós bérletre "veszem"...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
vitibogi
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Nov 04, 2006
Hozzászólások: 3487
Tartózkodási hely: Pesterzsébet

HozzászólásElküldve: 2009. Április 11. Szombat, 4:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Akkor jó kis "melléklistát" állítottak ki.

A hátsó ablakörlő problémád megoldódott?

A lotto ötösnek én is nagyon - nagyon örülnék...
októberben vizsgázik a gépcsodám..
_________________
Csaba, OPC
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2009. Április 11. Szombat, 11:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

vitibogi írta:
A hátsó ablakörlő problémád megoldódott?


Nem... le is írom...

Mostanában az a módi, hogy ha bekapcsolom a hátsó ablaktörlőt akkor úgy áll le, ahogy neki éppen tetszik: baloldalon, középen, jobboldalon, bárhol. Ha a helyén áll le, akkor nincs probléma, viszont ha bárhol máshol, akkor mindenre megindul: zárnyitás, ajtónyitás, rükverc, ablaktörlő kikapcsolása Felki?lt. Persze azt tudom miért indul meg (kapcsolt 12 V beindul...). A problémám az, hogy miért nem a helyére megy vissza Zavart

Állítólag minden cucc a BSI-re van hegesztve, ami nagy öröm, mert ha egy relé krepált be, akkor a Márkaszerviz rögtön cserét javasol (mármint BSI cserét). Szerencse, hogy van egy aranykezű Sabján Janink... majd megszereli Kacsint?

Az is lehet, hogy van benne valami végállás jeladó és az adta be a kulcsot...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
fenyo1
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 21, 2007
Hozzászólások: 1411

HozzászólásElküldve: 2009. Április 12. Vasárnap, 11:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nono_84 írta:
A következő fékalkatrészek közül melyik lehet a nyerő?
Első tárcsa: E.betét:Ferodo,Norauto,Valeo,A.B.S.
Ferodo
Zimmermann
Brembo
Valeo
A.B.S.
LPR

Hátsó betét:Ferodo,A.B.S,LPR,Mintex

Áruk szerint csökkenő sorrendben szerepelnek az is segítség lenne hogy melyiket(keket) semmi esetre.,ja és milyen párosításban esetleg.Köszi!


A Nippon mart, lyukasztott tárcsát Nippon betéttel miért hagytad ki a felsorolásból?
Nekem az van (és nem csak nekem a klubosok közül), jók a tapasztalataim vele.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
nono_84
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 50

HozzászólásElküldve: 2009. Április 13. Hétfő, 11:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Még egy kérdés merült fel bennem a Brembo+Textar párossal kapcsolatban.Jó-jó ,hogy írtátok ,hogy a versenysportban is azt alkalmazzák,de a Pic ugyebár minden csak nem versenyautó,ebben megegyezhetünk s,nem kell 220-ról 0 ra x sec. alatt lassulnia,számomra a lényeg hogy egy optimális fékhatást biztosítson,s hoszzú ideig használható legyen(mint írtam előző tárcsa ~150e km,betét ~75 -80e km-t bírt(-Citroen márkaszervízes))Tehát akinek már régebb óta van fent az kb hány km -t ment vele vegyes használatban?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 13. Hétfő, 12:01    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nono_84 írta:
Sziasztok!

Még egy kérdés merült fel bennem a Brembo+Textar párossal kapcsolatban.Jó-jó ,hogy írtátok ,hogy a versenysportban is azt alkalmazzák,de a Pic ugyebár minden csak nem versenyautó,ebben megegyezhetünk s,nem kell 220-ról 0 ra x sec. alatt lassulnia,számomra a lényeg hogy egy optimális fékhatást biztosítson,s hoszzú ideig használható legyen(mint írtam előző tárcsa ~150e km,betét ~75 -80e km-t bírt(-Citroen márkaszervízes))Tehát akinek már régebb óta van fent az kb hány km -t ment vele vegyes használatban?
Egy féknék nem az a fontos csak, hogy mennyi a 220-0 (és a versenysportban sem az a lényeges), hanem hogy gyakori használat mellett mennyire melegszik és mikor válik nyúlóssá, ahol erőteljesen csökken a hatásfoka. Olyankor még 80-ról sem állsz meg 100m alatt...
Kb 5000 km van az új fékekben, tartóssági véleményt nem adhatok (nálam a gyári páros 112e km-t ment)
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
nono_84
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 50

HozzászólásElküldve: 2009. Április 13. Hétfő, 16:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Egy féknék nem az a fontos csak, hogy mennyi a 220-0 (és a versenysportban sem az a lényeges), hanem hogy gyakori használat mellett mennyire melegszik és mikor válik nyúlóssá, ahol erőteljesen csökken a hatásfoka. Olyankor még 80-ról sem állsz meg 100m alatt...
Kb 5000 km van az új fékekben, tartóssági véleményt nem adhatok (nálam a gyári páros 112e km-t ment)

Ok,tehát akkor ez a párosítás ebben jó hogy nem melegszik túl+marha jól fog,de miont írtam én egy optimális fékhatást és viszonylag hosszú ideig használható legyen (ezt produkáló alkatrészpárt kersek),mivel nem versenykörülményre szánjuk,ugyanúgy minthogy nem megyünk ki a box-ba ha elered az eső........!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 13. Hétfő, 20:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nono_84 írta:
Ok,tehát akkor ez a párosítás ebben jó hogy nem melegszik túl+marha jól fog,de mint írtam én egy optimális fékhatást és viszonylag hosszú ideig használható legyen (ezt produkáló alkatrészpárt kersek),mivel nem versenykörülményre szánjuk,ugyanúgy minthogy nem megyünk ki a box-ba ha elered az eső........!
Nem tudom, mi ez a verseny mánia, ezek nem verseny fékek, csupán azt írta Sompetike, hogy ezt a márkát használják versenykörülmények között is. Tehát valószínűsíthető, hogy konyítanak egy kicsit a dologhoz.
Összefoglalom: többen használjuk megelégedéssel a brembo tárcsa+textar betét párosítást és szintén többen használják a Nippon tárcsát és betétet szintén megelégedéssel és Dizeles kollégának bejött a Ferodo betét. Tehát ezek beváltak nálunk. Ennyi az infó, de ha rám hallgatsz, azt veszel, amit akarsz Nevet? Kacsint?
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
nono_84
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 27, 2006
Hozzászólások: 50

HozzászólásElküldve: 2009. Április 14. Kedd, 11:35    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sokkal nem lettem okosabb,kár hogy nem a kérdéseimre kaptam választ,hanem az általam megfogalmazott mondanivaló helyreigazitása történt meg...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Sompetike
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3574
Tartózkodási hely: HEVES megye.Felsötárkány

HozzászólásElküldve: 2009. Április 14. Kedd, 11:51    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nono_84 írta:
Nagycitrom írta:
Egy féknék nem az a fontos csak, hogy mennyi a 220-0 (és a versenysportban sem az a lényeges), hanem hogy gyakori használat mellett mennyire melegszik és mikor válik nyúlóssá, ahol erőteljesen csökken a hatásfoka. Olyankor még 80-ról sem állsz meg 100m alatt...
Kb 5000 km van az új fékekben, tartóssági véleményt nem adhatok (nálam a gyári páros 112e km-t ment)

Ok,tehát akkor ez a párosítás ebben jó hogy nem melegszik túl+marha jól fog,de miont írtam én egy optimális fékhatást és viszonylag hosszú ideig használható legyen (ezt produkáló alkatrészpárt kersek),mivel nem versenykörülményre szánjuk,ugyanúgy minthogy nem megyünk ki a box-ba ha elered az eső........!


nekem az offos automon is ez a párositás volt,s ott kb 60ekm birt igaz ebböl kb 40ekm németországi autopálya használat...
sztem ez megmagyarázza a tartosságot is...
_________________
 Rodinszürke Picasso Hdi Exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 14. Kedd, 11:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nono_84 írta:
Sokkal nem lettem okosabb,kár hogy nem a kérdéseimre kaptam választ,hanem az általam megfogalmazott mondanivaló helyreigazitása történt meg...
Ha ez nekem szólt, akkor nem értem Zavart (a választ leírtam: Összefoglalom: többen használjuk megelégedéssel a brembo tárcsa+textar betét párosítást és szintén többen használják a Nippon tárcsát és betétet szintén megelégedéssel és Dizeles kollégának bejött a Ferodo betét. Tehát ezek beváltak nálunk). Kiegészítem: elnézést, de többiről nincs gyakorlati tapasztalatunk vagy csak az azokat használók nem adtak Neked választ.
A gyári páros, mint írtam, nekem nagyon tartós volt és egy átlagot nyújtott. Vegyél olyat.


Kérés: használd az Idézet gombot (minden hsz. jobb felső sarok), ha valakinek válaszolsz és ugyanabba az üzenetbe írd le a gondolataidat is, így átláthatóbb marad a topik és a moderátoroknak sem kell szerkesztgetni utánad ?tlet
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
fenyo1
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Feb 21, 2007
Hozzászólások: 1411

HozzászólásElküldve: 2009. Április 14. Kedd, 15:12    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

nono_84 írta:
Sziasztok!

Még egy kérdés merült fel bennem a Brembo+Textar párossal kapcsolatban.Jó-jó ,hogy írtátok ,hogy a versenysportban is azt alkalmazzák,de a Pic ugyebár minden csak nem versenyautó,ebben megegyezhetünk s,nem kell 220-ról 0 ra x sec. alatt lassulnia,számomra a lényeg hogy egy optimális fékhatást biztosítson,s hoszzú ideig használható legyen(mint írtam előző tárcsa ~150e km,betét ~75 -80e km-t bírt(-Citroen márkaszervízes))Tehát akinek már régebb óta van fent az kb hány km -t ment vele vegyes használatban?


Nem mindegy az sem, hogy mekkora az adott fékút, mert a 10 cm is kerülhet súlyos tízezer forintokba, pl. egy lökhárító sérülés esetén. Annál pedig, aki gyakran jár hegyi utakon, bizony nagyon fontos, hogy a fék meddig teljesíti a tőle elvárhatót. Azt tudjuk, én tapasztalatból is, hogy bizony a betéteket meg lehet sütni és akkor annyi a fékhatásnak. De ezek a polgári fékek egyébként is veszítenek a hatásosságukból, ha túlmelegszenek.
Ha te olyan utakon közlekedsz, ahol a fenti tényezőkkel nem kell számolnod, akkor elfogadom, hogy a tartósság a legfontosabb szempont neked. De én pl. a féken nem spórolnék.
A gyárit kb. 35-40 ezer körül cseréltem át a Nipponra. Most sem azt nézem, hogy mennyire fogy, hanem azt, hogy álljon meg, ha kell. Méghozzá rövid úton!
Egyébként ez fizika. Nem akarok nagyon belemélyedni, mert egyszer volt itt ezzel kapcsolatosan egy vitám, ami végülis a másik oldal teljes értetlenségével végződött.
De egy egyszerű dolgot te is tudsz, ha nézed a Forma 1-et. A puha gumi jobban tapad, de gyorsabban kopik. Így van ez a betéttel is. Ha az anyaga olyan, hogy jól tapadjon a tárcsán, akkor gyorsabban is fog elfogyni. Itt azt kell eldönteni, hogy biztonság vagy gazdaságosság! Bár a biztonság mindig gazdaságos is!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Bab-szem
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Oct 27, 2008
Hozzászólások: 1048
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Április 15. Szerda, 8:20    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Karbon-kerámia Brembo fékszett K?rd ?rd?g ?rd?g Nevet? Nevet?
Csak pénz kérdése az egész Felki?lt ?rd?g Nevet? Nevet?
_________________
Xsara Picasso 1,6 16 V Tendance, gyöngyház fekete, 2008.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Lacka69
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Apr 05, 2008
Hozzászólások: 201
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

HozzászólásElküldve: 2009. Április 15. Szerda, 19:06    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem tudja valaki hogy az 1.6 HDI ben mikor kell vezérműszíjat cserélni?
_________________
1,6 HDI Fekete párduc (2005)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2009. Április 15. Szerda, 20:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lacka69 írta:
Nem tudja valaki hogy az 1.6 HDI ben mikor kell vezérműszíjat cserélni?

Hihetsz Sompetikének Kacsint?

szervízkönyv szerint:
átlagos használat: 240e km
fokozott: 180e km
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 15. Szerda, 20:38    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sompetike írta:
a 2.0hdi 120ekm a csere intervalum,az 1.6hdi 240ekm.ez biztos.....
Mégsem higgyél Sompetikének, mert a 2.0HDI-nél is több, 160e km. A Szerviz füzet szerint:"Vezérműszíj csere 120 000 km-enként, kivéve a HDI motorok, ahol 160 000 km-enként"
Ez a 2002-es füzetben van, amikor is nem volt még semmilyen 1,6HDI.

Mindezektől függetlenül soknak tűnik ez a periódus csere (régen általában 60-80e km-enként kellett, talán meg3X-ódott a minőség)
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2009. Április 15. Szerda, 21:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Mindezektől függetlenül soknak tűnik ez a periódus csere (régen általában 60-80e km-enként kellett, talán meg3X-ódott a minőség)

Simán Nevet?, fejlődik az anyagtudomány. Van szíjhajtású motorkerékpár, s ott olyat írnak, hogy a motor teljes élettartamát kiszolgálja (Harley Felki?lt), pedig ott éri nap/szél/eső/meg amit akarsz.
azért az 1.6 HDi-nél igaza volt Kacsint?
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 15. Szerda, 22:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lofi írta:
Simán Nevet?, fejlődik az anyagtudomány. Van szíjhajtású motorkerékpár, s ott olyat írnak, hogy a motor teljes élettartamát kiszolgálja (Harley Felki?lt), pedig ott éri nap/szél/eső/meg amit akarsz.
azért az 1.6 HDi-nél igaza volt Kacsint?
Igaza volt Vicces
A szíjnál meg tudod a beidegződések.... Nekem volt vezérmű szíj szakadásom egy 318-as BMW-vel. Csak a gyors reagáláson és hibafelismerésen múlt, hogy olcsón megúsztam. Tönkre tud vágni ott a motorban sokmindent és nem vagyok biztos abban, hogy ilyen esetben (pl 210e km-nél) a CH átvállalja a költségeket.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2009. Április 16. Csütörtök, 11:19    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Sompetike írta:
a 2.0hdi 120ekm a csere intervalum,az 1.6hdi 240ekm.ez biztos.....
Mégsem higgyél Sompetikének, mert a 2.0HDI-nél is több, 160e km. A Szerviz füzet szerint:"Vezérműszíj csere 120 000 km-enként, kivéve a HDI motorok, ahol 160 000 km-enként"
Ez a 2002-es füzetben van, amikor is nem volt még semmilyen 1,6HDI.

Mindezektől függetlenül soknak tűnik ez a periódus csere (régen általában 60-80e km-enként kellett, talán meg3X-ódott a minőség)


Amennyire én tudom nem ugyan az az alapanyag, ettől hosszabbabb az élettartam! ?tlet
_________________
C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Sompetike
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3574
Tartózkodási hely: HEVES megye.Felsötárkány

HozzászólásElküldve: 2009. Április 16. Csütörtök, 19:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

meg teljesen más a motorfelépitése igy kitolodott az élettartama a vezérmüaszijnak....
_________________
 Rodinszürke Picasso Hdi Exclusive
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése MSN Messenger
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2063
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Április 17. Péntek, 20:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma egyeztettem a 120.000 km szervizelést, hétfőn fog megtörténni!

Lesz vezérműszíj csere és hosszas tanakodás után a vízpumpa sorsa is megpecsételődött Forg? szemek Ha már egyszer benne volt a készletben akkor kicseréljük ?tlet
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011 / Toyota Auris Touring Sports 1,4D 2014
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 21. Kedd, 19:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Aco,
a rejtély kulcsa az lehet, hogy nem csak a km számít, hanem az 1 év is. Namármost a hátralevő napokat nem írja ki, hanem a használat szerint kalkulálja, hogy addig kb mennyi km van hátra (mármint az 1 évig). Most valószínű kevesebbet használjátok, mint az előző tulaj, ezért nőtt meg a km értéke.
Javaslat: ha veszel egy használt kocsit, akkor rögtön végezd el az alapvető szervizt, mert sohasem tudhatod, milyen volt az előélete. Nem kell hozzá márkaszerviz, csak egy normális szerelő, segítünk, hol lehet olcsóbban beszerezni az anyagokat hozzá. A szervizkulcs nullázását is megoldhatod házilag.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2009. Április 21. Kedd, 20:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Aco,
a rejtély kulcsa az lehet, hogy nem csak a km számít, hanem az 1 év is. Namármost a hátralevő napokat nem írja ki, hanem a használat szerint kalkulálja, hogy addig kb mennyi km van hátra (mármint az 1 évig). Most valószínű kevesebbet használjátok, mint az előző tulaj, ezért nőtt meg a km értéke.
Javaslat: ha veszel egy használt kocsit, akkor rögtön végezd el az alapvető szervizt, mert sohasem tudhatod, milyen volt az előélete. Nem kell hozzá márkaszerviz, csak egy normális szerelő, segítünk, hol lehet olcsóbban beszerezni az anyagokat hozzá. A szervizkulcs nullázását is megoldhatod házilag.

Aco Felki?lt
egy kérdés: állandóan világít a kulcs szimbólum K?rd mert akkor az azt jelenti, hogy 1200 km-rel ezelőtt kellett volna szervizelni és ezért nő a kijelzett érték.
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 21. Kedd, 21:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lofi írta:
Aco Felki?lt
egy kérdés: állandóan világít a kulcs szimbólum K?rd mert akkor az azt jelenti, hogy 1200 km-rel ezelőtt kellett volna szervizelni és ezért nő a kijelzett érték.
Látod nekem ilyen az eszembe sem jut, méghogy túllépni az szerviz intervallumot, brrrrrr Sokkolt
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2009. Április 22. Szerda, 8:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom írta:
Lofi írta:
Aco Felki?lt
egy kérdés: állandóan világít a kulcs szimbólum K?rd mert akkor az azt jelenti, hogy 1200 km-rel ezelőtt kellett volna szervizelni és ezért nő a kijelzett érték.
Látod nekem ilyen az eszembe sem jut, méghogy túllépni az szerviz intervallumot, brrrrrr Sokkolt

Aconál nem tudjuk, hogy így van-e, de szerintem elég sűrűn előfordul, hogy már árulja és nem költ rá "feleslegesen" ?rd?g, majd az új gazdi bepótolja, igaz kicsit késve.

Nagycitrom írta:
a rejtély kulcsa az lehet, hogy nem csak a km számít, hanem az 1 év is.

Ez tuti biztos (amúgy jó lenne tisztázni egy szervizessel), mert nálam még sosem játszott az egy év és arra utaló magatartást sem láttam a kocsi részéről. Más márkáknál hallottam, hogy használatfüggő/stb. verziók vannak.
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Aco
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 09, 2009
Hozzászólások: 18

HozzászólásElküldve: 2009. Április 22. Szerda, 16:56    Hozzászólás témája: Xsara Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi szépen a válaszokat.Igazábol 2 hete vettem az autót, akulcs állandóan világit és szerintem már ennyivel túlléptem a szervízt, de az előző tulajdonosnál is világított.Na most az van hogy most van az autóban 53000km és az előző tulajdonosnál 51000km -nél is világított,talán valami gáz lehet, mondta hogy cseréltetett olaj, szűrök pollen, de úgy néz ki hogy nem nullázták le. Forg? szemek .A szervízkönyvben 2006.10 ban volt 27000km.és 2007 szeptemberben adta el az első tulajdonos.Én már nem értek semmit. Felki?lt Felki?lt Felki?lt Felki?lt
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 22. Szerda, 17:53    Hozzászólás témája: Re: Xsara Hozzászólás az előzmény idézésével

Aco írta:
Köszi szépen a válaszokat.Igazábol 2 hete vettem az autót, akulcs állandóan világit és szerintem már ennyivel túlléptem a szervízt, de az előző tulajdonosnál is világított.Na most az van hogy most van az autóban 53000km és az előző tulajdonosnál 51000km -nél is világított,talán valami gáz lehet, mondta hogy cseréltetett olaj, szűrök pollen, de úgy néz ki hogy nem nullázták le. Forg? szemek .A szervízkönyvben 2006.10 ban volt 27000km.és 2007 szeptemberben adta el az első tulajdonos.Én már nem értek semmit. Felki?lt Felki?lt Felki?lt Felki?lt
Akkor pedig minden világos: túlfutott a szerviz intervallumon(már írtam: sose bízz az előző tulajban!). Keress egy normális szerelőt és cserélj olajat, olajszűrőt, levegő és pollen szűrőt.
Ha megvan, bal kézzel napi km nullázót nyomod folyamatosan, jobbal gyújtás, elindul egy számláló vissza 10-től, amint lejár végeztél. Ha újra gyújtást adsz megjelenik a kulcs és 20.000 km.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2063
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2009. Április 22. Szerda, 21:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Na túl vagyok a 120e km-es szervizen. Olaj+ szűrők, vezérműszíj+ vízpumpa és eggyúttal a fagyálló is cserélve lett. Plusz az egész autó átnézve fék, futómű stb. Ha jól emlékszem az alaktrész árakra 61e Ft-ba került a mutatvány Zavart
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011 / Toyota Auris Touring Sports 1,4D 2014
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
gyz
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 06, 2007
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest, III.

HozzászólásElküldve: 2009. Április 22. Szerda, 22:00    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

gyz írta:
sziasztok,

van itt a közelünkben (Óbuda) egy szerviz, gondoltam, kipróbálom (éves szerviz esedékes).

http://q1autoszerviz.fw.hu/


előtte viszont megkérdezem, van-e valakinek bármiféle tapasztalata is róluk.

Járt már itt vki, közületek?



No, azóta én jártam. Éves szerviz, 101 e km van a kocsiban.

a cucc, amit vittem:

olajszűrő (Mecafilter) 1650 Ft
pollensz. 2150 Ft
levegősz. 1900
Total Quartz 9000 5w-40 4l 6600 Ft
összesen: 12300 Ft

szervizben fizettem:

korm. összekötő gömbfej (1 pár) 5460 Ft
futómű jav 7000 Ft
futómű állítás 5500 Ft
fékmérés 3000 Ft
szerviz óradíj 6500 Ft
összesen 27 460 Ft

minden együtt tehát 40 000, amiből 17 e a "plusz", amit a gömbfejcsere miatt kellett fizetni, köszönhetően a kitűnő utaknak itt mifelénk.

Összességében tisztességesnek tűnt a gárda, tetszett, hogy szép rendet és tisztaságot tartanak, valamint hogy nem két óra a "norma" náluk.

Nagyon ajánlották, hogy vizsgáztassam náluk a kocsit 26 ezerért, de mivel 2 percre lakom a Mozaik utcától, elvégeztem magam 9-ért. Mosoly

eddig ez volt a harmadik szerviz, ahol nagyon dicsérték az autót, hogy milyen jó állapotban van, ez megnyugvással tölt el.
_________________
GC4P 1.6 VTI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
sziszi60
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 13, 2008
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár

HozzászólásElküldve: 2009. Április 23. Csütörtök, 6:32    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Lassan esedékes lesz a 20000-km-es szerviz, mit cserélnek. esetleg tipp hogy hol lehet a cuccot beszerezni kedvezőbb áron mint a szervizekben
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 23. Csütörtök, 7:08    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sziszi60 írta:
Sziasztok
Lassan esedékes lesz a 20000-km-es szerviz, mit cserélnek. esetleg tipp hogy hol lehet a cuccot beszerezni kedvezőbb áron mint a szervizekben
Akkor az még bőven garanciális, tehát attól függ, hogy hova viszed szervizbe. Valahol semmit sem engednek vinni, vagy csak olajat.
Többet tudnánk segíteni, ha ismernénk merre vagy és milyen motor van az autóban ( ?tlet pl. kitöltöd a lakhelyt és csinálsz egy aláírást a motor megnevezésével)
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
sziszi60
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 13, 2008
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár

HozzászólásElküldve: 2009. Április 23. Csütörtök, 7:18    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Igazad van 1.6 HDI!
_________________
Citroen Picasso 1.6 HDI /2008 június /
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 23. Csütörtök, 8:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

sziszi60 írta:
Igazad van 1.6 HDI!
Akkor reméljük CHIP klubtárs is benéz hozzánk mostanában és tájékoztat a helyi lehetőségekről.
Én a cuccost innen szoktam beszerezni, de vannak más netes források is. Derítsd ki, hogy a helyi márkaszervizbe mit lehet vinni (az olajat általában mindig), de pl a pollenszűrő cseréjét ha nem kéred, akkor azt házilag is 5 perc alatt megcsinálhatod magad is.
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Aco
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 09, 2009
Hozzászólások: 18

HozzászólásElküldve: 2009. Április 24. Péntek, 17:12    Hozzászólás témája: Xsara Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagycitrom
Most azt nem értem hogy mi az a 20000km, hogy akkor esedékes a következő szervíz?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 24. Péntek, 17:58    Hozzászólás témája: Re: Xsara Hozzászólás az előzmény idézésével

Aco írta:
Nagycitrom
Most azt nem értem hogy mi az a 20000km, hogy akkor esedékes a következő szervíz?
Na mégegyszer: a szerviz intervallum 20e km vagy 1 év (amelyik előbb bekövetkezik). A villáskulcs számol vissza 20e-ből, de ha az 1 év jön el hamarabb, akkor lepörgeti a km-t és kiabál szervizért.
Így OK? Kacsint?
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
Aco
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 09, 2009
Hozzászólások: 18

HozzászólásElküldve: 2009. Április 25. Szombat, 5:50    Hozzászólás témája: Xsara Hozzászólás az előzmény idézésével

Oké köszi mostmár értem Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 25. Szombat, 8:05    Hozzászólás témája: Re: Xsara Hozzászólás az előzmény idézésével

Aco írta:
Oké köszi mostmár értem Mosoly
Akkor irány egy normális szerelő Kacsint?
Sok baleset és hibamentes km-t az új szerzeményhez!
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
CHiP
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Dec 27, 2006
Hozzászólások: 319
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár

HozzászólásElküldve: 2009. Április 25. Szombat, 9:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Kissé eltűntem mostanában. Mosoly
Amikor vettem a kocsit, akkor már nem volt rá garancia, így az óvári citroen szalonról nem tudok infót adni.
Van egy szerelőm, akihez járok nagyobb gondokkal (amikből kevés van!), az apróságokat bartel üzletben oldom meg egy ismerősömmel! Mosoly

Matricád van már? Csak hogy felismerjelek! Nagyon boldog
_________________
2001 2.0 HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
rozi1950
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 25, 2007
Hozzászólások: 1633
Tartózkodási hely: Diósd

HozzászólásElküldve: 2009. Április 29. Szerda, 14:17    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Lehet hogy nyitni kéne nekem egy bólogatós topikot nekem K?rd

Szrdán, 22 - én kaptam M5 - től egy majd zsír új 1,6 benyás, 5 000 km, Picassót.
Helybe hozták a dolgozomba, és elvitték az én gépemet.

Még egy kísérlet a bólogatás megszüntetésére.
Esetleg a sebváltó hézagolása nem megfelelő a kuplung csere után, mondta az M5 Felki?lt
Én kissé tiltakoztam ez esetben is de vigyék, nézzék. Semmi jónak nem vagyok elrontója Felki?lt
Hát a benyás 1,6 azé nem az igazi, főleg az a nyomaték Felki?lt meg a gyorsulás Felki?lt
Hétfőn hozták a gépet, visszaadtam az 1,6 - ost.
ÉS, ÉS, És ugyanúgy bólogat, csörög.
Most a melegebb időjárásban sokkal fokozottabban bólogat és csörög.
Persze vagy a meleg, vagy az immár 60 000 től, kuplungcserétől beletett13 000 km miatt Felki?lt Forg? szemek
Most az M5 beigért telefonjára várok Felki?lt

Már nagyon kezd elfogyni a türelmem, még ha hozzák, viszik is az autót ?rd?g ?rd?g ?rd?g
Májust még rászánom, ha akarnak kísérletezni, és akkor bekeményítek
?rd?g ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt ?rd?g ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt ?rd?g ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt
_________________
rozi C4 pic 1,6 HD 110 / 2012
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1138
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2009. Április 29. Szerda, 18:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

rozi1950 írta:
Lehet hogy nyitni kéne nekem egy bólogatós topikot nekem K?rd

Szrdán, 22 - én kaptam M5 - től egy majd zsír új 1,6 benyás, 5 000 km, Picassót.
Helybe hozták a dolgozomba, és elvitték az én gépemet.

Még egy kísérlet a bólogatás megszüntetésére.
Esetleg a sebváltó hézagolása nem megfelelő a kuplung csere után, mondta az M5 Felki?lt
Én kissé tiltakoztam ez esetben is de vigyék, nézzék. Semmi jónak nem vagyok elrontója Felki?lt
Hát a benyás 1,6 azé nem az igazi, főleg az a nyomaték Felki?lt meg a gyorsulás Felki?lt
Hétfőn hozták a gépet, visszaadtam az 1,6 - ost.
ÉS, ÉS, És ugyanúgy bólogat, csörög.
Most a melegebb időjárásban sokkal fokozottabban bólogat és csörög.
Persze vagy a meleg, vagy az immár 60 000 től, kuplungcserétől beletett13 000 km miatt Felki?lt Forg? szemek
Most az M5 beigért telefonjára várok Felki?lt

Már nagyon kezd elfogyni a türelmem, még ha hozzák, viszik is az autót ?rd?g ?rd?g ?rd?g
Májust még rászánom, ha akarnak kísérletezni, és akkor bekeményítek
?rd?g ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt ?rd?g ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt ?rd?g ?rd?gi vagy nagyon ?r?lt


Az M5 Centerben tett látogatás alkamával nagyon siettél, nem volt alkalmam elmondani a véleményem. Ha kell segítek!

Ü
_________________
C4 Picasso II 1,6l HDI 2015
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
barnabas
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 29, 2009
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: mihályháza fötér 4

HozzászólásElküldve: 2009. Április 29. Szerda, 19:28    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.A talalkozo pontos cimekelene ha valaki elküldené meg köszöném.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Nagycitrom
Moderátor
Moderátor


Csatlakozott: Oct 21, 2006
Hozzászólások: 3971
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár és Szombathely

HozzászólásElküldve: 2009. Április 29. Szerda, 19:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

barnabas írta:
Sziasztok.A talalkozo pontos cimekelene ha valaki elküldené meg köszöném.
Válasz ITT
_________________
mert vitorlázni jó Nagyon boldog
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
hcsab
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Nov 17, 2006
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Pécs

HozzászólásElküldve: 2009. Máj 1. Péntek, 0:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Gondom van a "jószággal", kérem segítsetek!
Kb. 1 éve a motordiagnosztikai sárga lámpa bizonyos idő elteltével kigyullad. Ha kiolvastatom, utána elalszik, de mindig visszajön. Ami súlyosabb, hogy a lámpa kigyulladása után valamikor, de nem azonnal a motor elkezd alapjáraton magasabb fordulaton járni, menet közben sebességben viszont nem húz, csak padlógázzal, kis késéssel. Roppant veszélyes, mert előzni gyakorlatilag nem tudok tervezni, csak padlógáz, várok 2 mp-t, aztán megy mint a lökös, de ha visszaveszek a gázpedálból, visszaáll egy bizonyos fordulatra(kb 5-ösben 95 KM/órára). Mi lehet ez? Infó még hozzá, hogy decemberben megadta magát az üza szivattyúm (46EFt), a kicserélése után sokáig nem jött elő, de megint csinálja. A vicc az hogy ha elkezdi, utána periodikusan visszatér a normál üzem majd megint a torpogás/alapjárati pörgés. HELP!! Sorry a hosszú litániáért
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 37, 38, 39  Következő
18 / 39 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.51 másodperc