Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5512


Utolsó 5 Tagunk
 01:May 16, 2021Bombi21
 02:May 08, 2021onedamme
 03:May 07, 2021Beni
 04:May 06, 2021Mukiapu
 05:May 04, 2021majidsadiq

Látogatók

 Vendégek (100%)

13

 01: 157.90.181.XXX  02: 207.180.226.XXX  03: 34.237.52.XX  04: 66.249.66.XXX  05: 66.249.66.XXX  06: 185.244.216.XX  07: 192.99.36.XXX  08: 192.99.5.XX  09: 66.249.66.XXX  10: 17.121.115.XXX  11: 185.50.250.XXX  12: 66.249.66.XXX  13: 66.249.66.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

13


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

5312

 · Tegnap

29212

 · Összesen ·
81216258

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

630

 · Naponta

13,878

 · Havonta

423,001

 · Évente

5,076,016


Szerver idő
 · idő

02:08:38

 · Dátum

19/05/21

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

 Rengeteg újdonsággal áll elő a Citroen

Információk a Citroen udvarábólMár megszoktuk, hogy az ősz beköszöntével minden gyártó előáll legfrissebb modelljeivel. Nem tesz másképp a Citroen sem: itt az új C4, az új benzinmotorok, a C1 HDi, a C4 Elit limitált széria, új választék a C6-ban és új árak a C4 Picasso-családban. Írásunkban bemutatjuk a most megjelent újdonságokat.

A dinamikusan gazdaságos VTi 120 

A korábbi 1.6i 16V motorhoz képest az új VTi 120 motor teljesítménye nagyobb, ami többek között a szívási fázis optimális kezelésének köszönhető, így a nagyobb erőt kisebb fogyasztással és CO2-kibocsátással párosítja. Az 1598 cm3 hengerűrtartalmú C4 VTi 120 6000 ford./perc fordulatszámon 88 kW (vagy 120 LE CEE) teljesítményt ad le. Maximális nyomatéka 4250 ford./perc fordulatszámon 160 Nm. Tulajdonságainak köszönhetően határozottan kényelmesebb vezetést kínál, és folyamatosan nagy motornyomaték áll rendelkezésre. A 2500 és 5750 ford./perc közötti tartományban a maximális nyomaték 90%-a vagy annál több is rendelkezésre áll. Az 5 fokozatú kézi sebességváltóhoz kapcsolt motor vegyes fogyasztása 6,7 l/100 km (CO2-kibocsátása: 159 g), ami a leváltott, korábbi motorhoz képest 6%-os csökkenést jelent. 

THP 150: a teljesítmény, az alacsony fogyasztás és károsanyag-kibocsátás nagyszerű szintézise

A közvetlen benzinbefecskendezésnek és a turbófeltöltő alkalmazásának köszönhetően az új THP 150 motor egyszerre nyújt magas szintű teljesítményt és alacsony fogyasztást. Az új megoldás 5800 percenkénti fordulatszámon 110 kW (150 LE CEE) legnagyobb teljesítményt ad le. A maximális nyomaték 1400 ford./perc fordulatszámtól 240 Nm, és az érték egészen a 4000 ford./perc tartományig állandó marad. Ez a tulajdonság a HDi családba tartozó dízelmotorokéhoz hasonlóan kellemes vezetést garantál az alacsony és a magas tartományokban, annál is inkább, mivel a 156 Nm-es nyomaték már 1000 ford./perc fordulatszámtól rendelkezésre áll. Az új 6 fokozatú sebességváltóval (MCM típusú váltó, a BMP6 váltóéval azonos szerkezettel) összekapcsolt motor vegyes ciklusú fogyasztása 6,9 l/100 km (CO2-kibocsátása 164 g/km), ami majdnem 10%-os csökkenést jelent az előző erőforráshoz képest. 

Elsőként a megújult C4-esben az új benzinmotorok 

Az először 2004 novemberében bemutatott Citroën C4 most nemcsak benzinmotorjaiban, de külsejében is megújult, ami leginkább az orr-részen és belső kialakításban fedezhető fel. Az új C4 ötajtós és kupé változatai erőteljes stílust, dinamizmust és eleganciát sugároznak. Új lökhárítója egyetlen légbeömlőt foglal magában, amely egybeolvad az új, domború motorháztetővel. A motorháztető egyszerre kerekded és izmos formája erőt, robusztusságot sugall, valamint jobb útfekvést kölcsönöz az autónak. A dupla nyilazással díszített hűtőrács új hajlatai, melyeket az új C5 inspirált, tovább emelik az összkép eleganciáját. A különösen a csúcsváltozatok első ködfényszóróinak buráin alkalmazott krómozott díszítések még egy csipetnyi eleganciával gazdagítják az összhatást. A túlnyúlások nélküli hosszúság mintegy 15 mm-rel nőtt, így az ötajtós változat hosszúsága immáron 4,275 m, a kupéé pedig 4,288 m. Ezzel párhuzamosan a belső kialakítás is továbbfejlődött. Változtak a burkolatok, néhány kárpitelem szemcsézése, és a fordulatszámmérő a műszerfal közepére került.

 

Elit limitált széria csábítja a megújult C4 első vásárlóit 


A C4 Elithez – elnevezéséhez méltón – elit felszereltség tartozik. A modell 1.4-es motorral szerelt, az Image kivitelhez képest metálfénnyel, színre fújt műanyag elemekkel, plüsskárpittal, oldal- és függönylégzsákkal is gazdagabb – és mindössze 29.000 Ft-tal kerül többe, mint az Image kiviteli szint! Pack csomagos változatában ezen felül Bluetooth® CD-s rádió, automata klíma és könnyűfém felni is található. 

C4 Picasso és Grand C4 Picasso új benzinmotorral alacsonyabb áron 

Az új modellév új árakat hoz a népszerű egyterűnél: a modell presztízsének megőrzése végett alacsonyabb kedvezményekkel társított alacsonyabb listaárak csábítják az érdeklődőket. A C4 Picasso és a Grand C4 Picasso is megkapja az új benzinmotorokat. Ráadásul az új 1.6 literes benzinmotoros modellekre kedvezőbb regisztrációs adó fizetendő, így a C4 Picasso induló árai kifejezetten vonzóak: csaknem 500 ezer forinttal alacsonyabbak az eddiginél. 

C1 végre HDi motorral is 

Régi elvárásnak eleget téve végre megérkezett a dízelmotor a legkisebb Citroënbe: az 54 lóerős HDi egészen biztosan jól fogja terelni a C1-est, amely Comfort és Profi Comfort felszereltségi szinteken kapható. A motor vegyes fogyasztása mindössze 4,1 l/100km, károsanyag kibocsátása 109g/km. Az új motorváltozatnak a C1 Profit, azaz a kishaszonjárművet keresők örülnek igazán. 

C6 2.2 HDi már automataváltóval is 

A márka előkelő zászlóshajója is új változattal bővült. Az újrapozícionálás legfontosabb eleme, hogy az automataváltó mostantól a 2.2 HDi motorhoz is társulhat, ami elérhetőbb áron kínál irigylésre méltó vezetési kényelmet. A megújult, Business névre keresztelt, középső felszereltségi szinten már szériatartozék a bőrkárpit és a navigációs rendszer. A kínálat csúcsán továbbra is az Exclusive szint áll, a tőle megszokott teljes körű felszereltséggel.


Forrás: http://autohirek.hu




 
     Kapcsolódó linkek
· Cikk keresés: Információk a Citroen udvarából
· Írta: Max_admin


A legolvasottabb cikk ebben a rovatban: Információk a Citroen udvarából:
Citroen C3 Picasso 1,4 Collection teszt


     Cikk értékelése
Átlagolt érték: 5
Szavazat: 2


Értékeld ezt a cikket:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz


     Beállítások

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat


Kapcsolódó rovatok

Információk a Citroen udvarábólMinden, ami az autókkal kapcsolatos

Ehez a cikkhez nem lehet megjegyzést küldeni




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.22 másodperc