Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5512


Utolsó 5 Tagunk
 01:May 16, 2021Bombi21
 02:May 08, 2021onedamme
 03:May 07, 2021Beni
 04:May 06, 2021Mukiapu
 05:May 04, 2021majidsadiq

Látogatók

 Vendégek (100%)

12

 01: 157.90.181.XXX  02: 66.249.66.XXX  03: 192.99.6.XXX  04: 207.180.226.XXX  05: 34.237.52.XX  06: 66.249.66.XXX  07: 195.181.172.XX  08: 86.101.88.XX  09: 66.249.66.XXX  10: 185.244.216.XX  11: 192.99.36.XXX  12: 192.99.5.XX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

12


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

3390

 · Tegnap

29212

 · Összesen ·
81214336

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

630

 · Naponta

13,878

 · Havonta

422,991

 · Évente

5,075,896


Szerver idő
 · idő

01:20:28

 · Dátum

19/05/21

 · Időzóna

GMT + 2


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

 Citroen C3 Picasso 1,4 Collection teszt

Információk a Citroen udvarábólAz hogy a formája tetszik-e valakinek vagy sem az ízlés dolga. Ahogyan a színe is. Nekem tetszik ez a „zöld szín”. Amikor először beültem és körülnéztem igen vegyes érzelmeim lettek. Nekem egy kicsit túl sötét a bel tere. Ha az ember Xsara Picasso-ból ül át akkor a kormány körül minden ismerős lesz. Ugyan azokat a kezelőszerveket találjuk itt mint a régi Pikacsúba. Érdekes , hogy bár ugye csak középső felszereltségi szint a Collection azért tempomat már van benne.  A kijelző a Picasso-kban megszokott helyen, vagyis fent középen található.  Amit sokan hiányoltak, itt már van fordulatszámmérő is.





Az utastér amúgy kényelmes, az ülések kellemes tapintásúak és megfelelően tartanak is. Amit hiányoltam: Nincs az első üléseknek kartámlája és a hátukról is hiányzik az asztalka. A váltó jól kézre esik és szerintem egész pontosan kapcsolgatható.



Az első pár kilométer tapasztalata, hogy biza az 1.4-es  94 lóereje és harmatos forgatónyomatéka (135 nm.) nem éppen az örömautózást szolgálja. Mondjuk nagy csodára azért sem számítottam, mert a párom sima C3-sa sem rakéta az 1.4-es motorral. A váltót viszont bátran használhatjuk, és ha időben visszaváltogatunk, elég dinamikusan lehet haladni. Ilyenkor viszont ne nézzük a pillanatnyi fogyasztás mérőt, mert igen csúnya nagy számokat tud kiírni. :)

Ez az autó, amit ha egy kicsit „vagánykodni” is akarunk vele, akkor nem érdemes benzinmotorral venni. Mondom ezt úgy, hogy szerintem a gázolaj az munkagépbe (traktor) való.

Az első hét tapasztalatai:

Az utastér kényelmes még a gyerekeknek is tetszik.  Első ránézésre az oldalzsebek nem túl nagyok, de legnagyobb meglepetésemre a másfél literes üdítős palack mégis belefér. Amit hiányoltam, hogy nincs hová rakni a napszemüveget. Óriási kihasználatlan helyek vannak a műszerfalon. Jó ötlet a kettős fenekű csomagtartó, de ha valamit az alsó részébe akarunk rakni, nincs hová tenni a cuccot amíg felnyitjuk az alsó rekesz fedelét.

Nagyon tetszik viszont a tükrök mérete, jó nagyok és tökéletesen be lehet állítani őket.  Az autó egyik előny e, hogy nem sok van belőle még az utakon így könnyű egy nagyobb parkolóban is megtalálni. :)

A fogyasztása viszont szerintem tragikus, rövid távokon használtam ugyan és, természetesen, klímával, de sokallom a 8,8 literes átlagfogyasztást. Nem sokkal eszik kevesebbet városban, mint az én 1,8-as Picasso-m.  A különbség viszont óriási, ami a dinamikát illeti. Egyre inkább arra a véleményre jutok, hogy az alapmotorral nem célszerű megvásárolni ezt az autót.

Ha az árakat nézem akkor:

VTI95 Collection: 4.080.000.-

VTI120 Exlusive: 4.660.000.- ( ugye jóval magasabb felszereltséggel )

HDI90 Collection: 4.710.000.-

HDI90 Exlusive: 5.090.000.-

Én valószínűleg  a 120 lovas VTI-t választanám. Árban ugyan majd 600 ezer forinttal magasabb, de felszereltségben és teljesítményben is jóval többet nyújt. A csúcs ugye a HDI110, de annak meg az árát tartom irreálisnak. Közel 5,5 millió forintért már kapok teszem azt egy alapfelszereltségű  C4 Picasso-t. Ami ugye már egy kategóriával nagyobb.

Ebben a méretkategóriában viszont nincs más autója a Citroennek, a Némo személyautó változatát már nem gyártják. Az sem igazán fogyott.

Tomcat




 
     Kapcsolódó linkek
· Cikk keresés: Információk a Citroen udvarából
· Írta: Max_admin


A legolvasottabb cikk ebben a rovatban: Információk a Citroen udvarából:
Citroen C3 Picasso 1,4 Collection teszt


     Cikk értékelése
Átlagolt érték: 3.33
Szavazat: 3


Értékeld ezt a cikket:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz


     Beállítások

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat


Kapcsolódó rovatok

Információk a Citroen udvarából

Ehez a cikkhez nem lehet megjegyzést küldeni




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.22 másodperc